-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TheProb #147475 üzenetére
Hány személyes legyen?
Ha elég egy 2+2 üléses akkor egy Celica belefér a gyengébb VVTi vagy akár az erősebb VVTi-L motorral (ez utóbbit került a Corolla TS-be is).
vilike: Úgy érted a lovak hiányát ő is bátorsággal pótolja?!
Annyi, hogy picit előbb tudtam a gázra lépni az awd miatt de frankón ez kevés lett volna, hogy elmenjek mellette.
mod:
tboy93: Igen haver is beleugrott, aztán egy nyárig ment vele most meg 2 éve áll a garázsban. Született gyerek így már nem férnek el benne, eladni meg nem akarja mert már beleborított egy zsák pénzt (új gyári tető pl) amit soha nem kapna vissza...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lenko #147506 üzenetére
Igazából én a 170-es létjogosultságát nem érzem. Normális közlekedéshez elég a 150 lovas (Szenetkutié pl tök oké, kis mókára elég szép a sor6 hang de nem eszik sokat) a komolyabb "bohóckodáshoz" meg kevés a 170ló szvsz.
Mondjuk fura is volt a 330 Ci után visszaülni a Subaruba. Szokni kellett hogy a Bubi arra megy amerre a kormány áll és nem akarja a kocsi feneke megelőzni az orrát.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #147586 üzenetére
A nem 5 hengeres motorok nem Volvo motorok, azokat annyira nem erőltetném. Sok dízel fordult meg az ismeretségi körben és 3 motor van amivel kvázi csak jó tapasztalatok vannak: az 5 hengeres Volvo, a Honda féle i-ctdi/dtec és a VAG féle CR TDI.
Kasztniból ha elég méretben az S60 akkor inkább az, újabb/erősebb belefér mint adott esetben S80-ból.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #147602 üzenetére
Jut eszembe, focvist is rábeszéltük a két turbós Saab-ra végül és még nem is vitt vele egy kört sem. Kövi topiktalin ezt be kell pótolnom.
Amúgy én is megtartanám a helyében még pár évig a Kuvikot.
Vagy eladnám most és vennék vmi hav fun car-t amíg nincs gyerek. Aztán ráér majd i40 sw-t meg Kastra kombit nézegetni ha már bővül a család.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dangerzone #147724 üzenetére
MMT? Felejtsd el sürgősen. Az a váltó egy kalap fosch, abból is a hígabb és büdösebb fajta.
Az elektronika megadja magát benne könnyen, ilyenkor szépen üresbe teszi magát és úgy marad. A kuplungja is gyorsan kopik...Elrettentésként random népítélet rovatból: [link] de maga a használt TC teszt is szídja.
+1 "elégedett" user: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #94529552 #147769 üzenetére
Gondolni bármit gondolhatsz de az tény, hogy az i-DTEC motor egy megbízható, tartós konstrukció akár csak az 5 hengeres Volvo vagy a 2.0 CR TDI pl.
A 2.2 i-DTEC-ből majdnem ugyanannyit adtak le mint benzinzesből (Civic + Accord + CR-V) így van róla/vele bőven tapasztalat.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #94529552 #147772 üzenetére
Nem népautó az tuti. Egyik japán autó sem az itthon. Boxerdízelből még kevesebb fut mégis már az ovisok is tudják, hogy egy kupac trágya, ez nem köthető pusztán az eladási számokhoz, hogy egy konstrukció jó vagy sem. Az i-cdti még jobb mint a i-dtec de az ugye nincs csak egy generációval korábban.
De nyilván amiből több fut abból könnyebben vonható le következtetés.Hol van tapasztalat? Ott ahol a VAG-ról is pl.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz humax #147827 üzenetére
Szabad alapos átvizsgálás után.
Egyik sem rossz, a 6 gangos tartósabb konstrukció a 7 gangos meg sokkal könnyebb és kisebb vele a fogyi.Tiptronic az egy kézzel is kapcsolható hagyonányos automata váltó a dsg/stronic pedig egy robotizált kézi váltó.
Igen.Igen.
Attól függ mire használnád az autót. Városi használathoz pl nem olyan ajánlott a dízel.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz PainKiller13 #147873 üzenetére
Drágább akksi kell bele meg az önindítót hamarabb kinyírja de amúgy más hátránya nincs alapvetően.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Nestor16 #148668 üzenetére
A 2.5 TDI-t elengedném...
"A 2.5 V6 TDI lássuk miért a sok rossz tapasztalat: VP44 adagoló valóban gyenge, elégtelen tranzisztor hűtés miatt bármikor eléghet az adagoló vezérlője, szelephimbák gyenge anyaga, túlzott vezérmű tengely kopás, kartergáz szűrő eltömődés miatti olaj szivárgás(mindenhol) és a sok elhanyagolt karbantartás bármilyen drága hibát okozhat." - VAG topik TIR.
A Mazda viszont megérne egy megnézést.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Minden ami hőszivattyú
- Mobil flották
- Azonnali informatikai kérdések órája
- EA Sports WRC '23
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lightyear - befektetési app
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen