-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz Buster17 #83309 üzenetére
Ha nem csak megvenni, hanem hasznalni is Ausztriaban akarod az autot, akkor vetel elott ajanlom figyelmedbe ezt az oldalt:
http://www.versichern24.at/
Nem tudom, hogy nezted-e mar a biztositasi arakat, de ha nincs kedvezmenyed, akkor a loerot szorozd meg kb 10-zel es megkapod az eves dijjat.
Csak hogy konyebb legyen donteni[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #83390 üzenetére
Punto 1.2bol 8V-t neznek, ott hamarabb jon a nyomatek es egyszerubb konstrukcio. En 2 dologrol tudok ami ki szokott menni, egyik az ECU, mert nem a legjobb helyen van ez kb 20e, a masik pedig a gyujtokabel korai oregedese ez kb 8e. Kategoriajaban bestbuy szerintem.
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #83394 üzenetére
Az asszonynak 1evig volt, semmilyen komoly hibaval nem talalkoztunk, gyertyat es gyujtokabelt csereltem.(A 8 szelepesnel allitolag akkor sincs gond ha szakad a vezermuszij - bar ezt nem teszteltem ) Az auto szinte csak hidegen ment es ugy lett egy 6,5-es atlagfogyasztas 6e kmre. Szerintem a 60 lovas elhetobb, de ha teheted probald ki mindkettot. Amennyire en tudom egyik sem egy betegagy, ennel olcsobban csak a swift tarthato fennt, de ott ugye a kenyelem az mas dimenzioban mozog. A prioritasaidat neked kell meghataroznod.
-
footy
addikt
En sokat nezegettem a Golf5-ot es a Leon2-t, de a Golf-fal soha nem tudtam megbaratkozni, annyira buta "arca" van es a belseje rettenetesen komor. A leonnak legalabb hiuzos a tekitete, a belseje nem annyira fekete, viszont cserebe ergonomiabol 1-es.
-nincs egy normalis pohartarto
-kb 40 centis kuszobot kell atlepni kiszallasnal
-beszallasnal gyakran beverem a fejem az A oszlopba/tetobe, pedig nem vagyok egy kosarlabdazo (174cm)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Oke hogy nem megy kozuton, de a TC-nek pont azt kellene mutatnia, hogy az elso a biztonsag(inkabb egy tenyfeltaro cikket illene irni, hogy mik a kokany tuning veszelyei), mert tuti hogy volt egy par hulye aki azota utanuk csinalta es kozuton megy a szarjaval. Masreszt a palyan sem egyedul mennek.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz Dluinet #84339 üzenetére
A dízelek füstje mérgezi Európát
Erre mondjuk nem innek meg egy liter ciankalit. A "csodalatos" kozvetlen befecskendezeses motorok sokkal mergezobbek, mint a modern(reszecskeszuros) dieselek.Itt mertek. (sajnos direkt link nincs, de ezt kell keresni: Sind Benzin-Direkteinspritzer Umweltverschmutzer? )
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz runner 125 #85916 üzenetére
Amikor a HR-V-t kerestem, a végén már bújtam az osztrák, német és olasz piacot is. A valóban megkímélt, jó vételek egy vassal nem voltak olcsóbbak kint sem,
Igy van ez a tobbi tipussal is, csak sokan hagyjak magukat kabitani a kulfoldi piaccal. En ausztiaban mar 4 autot vettem (mert lakhely), de egyik sem volt sokkal olcsobb mint a magyar piacon fellelheto autok, foleg nem annyival hogy megerne magyarorszagon forgalomba helyezni. A hulladekot megvenni olcso, de azt magyarorszagon is lehet olcson venni.
Egyebkent ha kicsit utanagondol az ember nem is lehet sokkal olcsobb az auto, mert az ado es a szervizkoltsegek tobbszorosei a magyarnak. -
footy
addikt
A nemet piacot nem annyira ismerem, de az osztrakon nagyon ritka az alkalmi vetel az tuti. Ha van is valami , az elmegy ismerosok kozott. Kulfoldikent kb. eselytelen ilyeneket megcsipni.
Amugy vagy 3eve en is tudtam egy olcso A8-at, vagyis az eleje volt A8 a hatulja pedig S8 lett, mert korabban a fa kozbeszolt Egyebkent jol meg lett csinalva. -
footy
addikt
válasz Declare #85970 üzenetére
Egyszerüen draga a szerviz,
Szerintem pedig pont ezert nem adja el szare´ hugye´ mert ha pl kicsereli a vezerles, az nem 80e huf-ban van hanem mondjuk 500 euroban.magasabbak a fizuk
Ez igaz, de ez nem azt jelenti hogy elpocsekolnak a jo autot.jo kis nemet benya
Erre sem vennek merget, bar ezzel kapcsolatban tenyleg csak ausztriaban van tapasztalatom, de itt a Jet kutakon tobbszor is gond volt a benzin minosegevel.Nem beszelve rola, hogy kicsi a valoszinüsege a km ora mutyizasnak
Ez is az onkabitas tipikus esete, ausztriaban es nemetorszagban is tekerik az orat. Talan nem annyira durva a helyzet mint magyarorszagon, de butasag azt hinni hogy itt nincs. Hassan meg a haverjai ket kebab kozott megtekerik neked az orat annyira amennyire szeretned.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Nem olyan konnyu a kamionosok elete nemetorszagban sem, multkor kapcsoltak le 1 par lengyel meg roman bandat akik kamionokat pakoltak ki. Az utobbi idoben rengeteg ilyen rablas volt es a jobbik eset hogyha csak elkabitjak a sofort. Ha pedig nincs egy nyugodt ejszakaja az embernek, akkor pedig fizethetnek barmennyit szvsz.
Ja és szokott Magyarországra is fuvarozni, azt mondja egy pár éve drágább az élelmiszer itt mint náluk németbe.
Jaja, foleg a kicsit minosegibb elelmiszer magyarorszagon aranytalanul draga a hulladekhoz kepest.(#85974) runner 125
Becs nagyon gaz, tavaly voltunk koncerten es a belvarosban gyakorlatilag nem hallttunk nemet szot.
A belvarosban szinte nem is lakik mas csak torok, szerb, roman, orosz.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Dare2Live #85986 üzenetére
400.000km+ van benne darabokra vadásznak mert kiglancolva ezeket lehet adni annyiért mint a többit.... és teli van a piac ilyennel.
Pontosan, viszont en magamnak nem ilyet vennek.(#85987) Declare
Vegyel egy par autot nemetroszagban/ausztriaban es elj ott egy darabig, garantalom hogy meg fog valtozni a velemenyed. En is hallottam sok mindent mielott kikoltoztem, de nincs kolbaszbol a kerites.@Mas:
Alfa159-cel van valakinek tapasztalata? Konkretan a 120Le-s(DPF-es) 1.9JTD-vel erdekelne.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz lsebestyen #86051 üzenetére
Erre gondolsz nem?
-
footy
addikt
válasz roberto211 #86167 üzenetére
Ha nem vállalná be akkor kb M.o 80%a bkv val járna.. Kényelmet megkell fizetni...
Magyarorszag 80%-a hulye, ne az o peldajukat kovetsd.
Ha hitelt kell felvenni az azt jelenti hogy olyasmit akarsz megvenni amire nincs penzed. Valaki elfogadja es gyujt hozza vagy egyszeruen mas kategoriaban keresgel. Valaki pedig elassa magat egy hitellel.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz !Overdose! #86218 üzenetére
Azert nem is hoztam fel a DPF temat, mert annak eleg annyi. VIszont a megtett evi km szerintem hatareset. En arra meg nem vennek dieselt, foleg nem azt a dieselt.
-
footy
addikt
válasz Declare #86225 üzenetére
Mi nem igaz? Ha van penzed valamire akkor te felveszel hitelt, csak hogy le tudjon huzni a bank kamattal es kezelesi koltseggel.? Hol volt itt szo cegrol? Irta hogy taxizni akar a kocsijaval?
A teny az hogy az auto luxuscikk. Van aki ezt belatja, van aki pedig kabitja magat.
-
footy
addikt
válasz bitpork #86253 üzenetére
Amennyire en tudom te melohoz hasznalod a kocsit, onnantol kezdve pedig az mar mas tortenet.
Typhoon47
Ez olyan mint amikor osszeszamoljak, hogyha nem cigiztel volna akkor mar ferrarid lenne.
Az en kornyezetemben kevesen dohanyoznak, ferrarit viszont senkinel nem latok.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz runner 125 #86886 üzenetére
Az bizony, foleg hogyha az ember a fogyasztast is megnezi. Nincs ertelme dieselben gondolkozni.
-
footy
addikt
válasz runner 125 #87102 üzenetére
En tavaly csinaltattam, mikor meg megvolt a mazda. Mi a kerdes?
-
footy
addikt
válasz zsolt19900 #87228 üzenetére
Ha diesel kell, akkor a helyedben inkabb 1.4PD ibizat neznek, szvsz sokkal jobban nez ki mint a polo es arban is kedvezobb, ha eleg a benzines akkor is inkabb 1.4, az 1.2-nek ki kell nyomni a szemet hogy menjen. A lupo nem egy jo ar/ertek aranyu auto.
-
footy
addikt
válasz zsolt19900 #87230 üzenetére
Az 1.2-es 1.4-eseket egy klima, vagy 1 par utas csomaggal mar megol, a VW 1.2-1.4 szivoi pedig egyebkent is eleg "almos" motorok.
Osszehasonlitasnak:
Ignis 1.3 955kg @ 82/92(?)LE
Polo 1.2 980kg @ 55/65/68 LE
Polo 1.4 1018kg @ 74LE -
footy
addikt
válasz neduddki #87234 üzenetére
Ezeket vezettem:
1.2 Polo 65LE => 3000 alatt halott
1.3 Ignis 82LE => 1 fokkal jobb voltA kolleganal nem jott szoba, de ilyen kicsi motoros autok kozul nekem A Punto II 1.2@60LE a kedvencem.
Mult heten 1 hetig Fiat 500-zal nyomtam amiben szinten ez az 1.2 8V volt es teljesen elheto ez a motor meg 2014-ben is. -
footy
addikt
válasz EQMontoya #87482 üzenetére
Azt nem tudom, hogy pontosan milyen tipusokba jo, de a tomegautokkal nincsen gond es a hangminoseg is rendben van.
(#87485) mokus1
Alfa 156/159-ben Blaupunkt fejegysegek vannak, ezek az adapterek pedig CD-tarnak mutatjak magukat. Ennek minden elonyevel(kompatibilitas) es hatranyaval(nincs szovegkijelzes).(#87486) neduddki
Gyorshajtasnal tuti van mert mult heten is kaptam egy csekket -
footy
addikt
válasz mokus1 #87488 üzenetére
A 166 az eg kulon allatfaj Viszont ott az ICS-ben van DSP, en a helyedben beallitanam az idokorrekciot meg hasonlokat.
(#87491) neduddki
Szerintem a ket orszag kozotti adatcsere nem mukodik meg. A multkor magyrorszagon is beleszaladtam egy trafiba es se a magyar se az osztrak cimemre nem jott semmi. -
footy
addikt
válasz #10726912 #87532 üzenetére
Nem kotekedeskeppen, de mutass mar egy alkatreszt ami audihoz olcsobb mint a swift I-hez.
Első autónak pedig a lehető legrosszabb választás. hiszen rutintalan embert ültetnél egy kinősíthetetlen biztonságú autóba...
A rutintalan vezetot akkor tankba kellene ultetni? Egyebkent a swift egy ugyanannyira biztonsagos mint egy korabeli corsa vagy polo. (kb semennyire)Az biztos hogy 50km hosszabb tav megtetelere alkalmatlan, mert zajos, szarok az ulesek stb. Viszont varosi 2. autonak tokeletes, mert alacsonyabb koltsegu autot nehez talalni.
-
footy
addikt
válasz Kornel #87618 üzenetére
Ugy latszik a kasztni a tervezoasztal utan is megmaradt agyagnak
Egyebkent a FL elotti J Astra-nak kifejezetten kellemes futomuve van. Erdekes egyebkent, hogy a kompaktok kozul amiket vezettem talan annak van a legkenyelmesebb futomuve. Lehet kell egy bizonyos suly a kenyelemhez
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz runner 125 #87880 üzenetére
Áh nem értesz, hozzá ott mindenki jólétben lakik, 100euróssal törli a likát, mert mindenki "többezer" eurót keres és nem számít. Az 5 évnél öregebb autót meg csak azért nem gurítják be az árokba mert mindenki környezettudatos.
irónia off
-
footy
addikt
válasz whitezo88 #87929 üzenetére
A gyertyacsere nem csak ido kerdese, hanem a futasteljesitmenye is. Altalaban 60ezrenkent esedekes szokott lenni, evi 15ezres futast feltetelezve pont csereerett.
A klima pedig nem lesz budos ha folyamatosan van tisztitva, ha mar bebudosodik akkor egy sima befujassal nem lehet rendesen kitisztitani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Babzsákfotel
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen