-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Köszi srácok! Én is olyan 10M belépőt saccolok első körben.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Mert nem nagyon fogyott. Toyotából csak az olcsóbbaknak van piaca itthon, drágábbat érdemi mennyiségben a cégek vesznek de ott aki 10M szánt autóra az már presztízst akar. Nem baj ha kigyullad 150-200k km után addigra már a következő tulaj tolja a propellert úgyis.
A Honda is ugyanezért vonta ki az Accordot Európából.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Még csak tesztüzem de már elvileg elindul(t) az itthoni kártörténet lekérdezés:
[link]Bár most pont nem megy.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ludsimon #170382 üzenetére
Az 540i V8 túl nehéz a kanyarvadászathoz, az egyenesben megy de kanyargós részen egy erősebb MX5 simán lenyom. Ha kanyarvadász autó kell akkor esetleg szétnézhetsz Subaru fronton is. A 2.0 turbós motor tartós és megbízható. Ez pl: Impreza WRX vagy esetleg ez (kérdés, hogy a nem vészes rozsda nála mit takar ): [link]
mod:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #170390 üzenetére
Igen jól tudod, a kombinált teljesítménye 136 Le.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A belsőégésű motor induláskor eszik a legtöbbet, ha villannyal csak megmozdítod (ráadásul ingyen mert a fékezési energiát alakítottad át villannyá) akkor már nagyságrendekkel kevesebbet fog enni. Na most városban elég sokszor fordul elő, hogy el kell indulni...
Nálunk fut szívóbenyós (1.6i 136 Le) Toyota meg HSD is, előbbi 8-9-et kér városban a másik meg 6 liter körül lazán eljár (igen és még fűtés is van). Városon kívül nincs persze haszna a HSD-nek csak kb holt súly (bár gyorsításkor besegít ugyanúgy), így pályázásra nem azt vennék én sem.Ni-MH van a Priusban/Aurisban és Li-ion a Prius+-ban. Utóbbi a kevésbé tartós és további nagy hátránya hogy nem cserélhető cellánként, tehát egy laza 700k-s árral számolhatsz ha cserélni kell, mert csak gyári akkupakk van hozzá. Szóval nem olyan nagy baj az, hogy "csak" bimetál akksi van benne.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #170488 üzenetére
Hiányzott a tartalék mi?!
Nekem nem hiányzik az 1.8 TSI most hogy 2.5i-m van. Annyi, hogy nem kell félni pörgetni, meg visszaváltani. Persze rugalmasságban jobb volt a TSI, cserébe 100k km után HF-es lett.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #170497 üzenetére
Mondjuk így jobban belegondolva Kormi is visszavált 1-et ha 130-nál előzök, sőt ha parkettán akkor 2-őt. Pedig ott van tartalék (170/350)… Országúton ugyanez. Viszont nem kell kuplungolni cserébe idegörlően lassan vált.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #170502 üzenetére
Nem tudom, lehet egyedi hiba. Lenyomod a gázt, eltelik kb 2 sec mire eldönti mennyit váltson vissza ha 1-et az megvan kb +1-2 sec alatt ha kettőt akkor +2-3 sec inkább. Szóval van ott 3-4 sec amíg nem történik kb semmi. Szóval ha előzök akkor kihúzom manuálisba vagy áthúzom S-be (akkor visszavált magától és már úgy kezdem meg az előzést) de D-ben csak töketlenkedés van.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
Betettem az Elektronikus kárbejelntő app letöltése linket a TIR-be. Reméljük nem lesz rá szükség de ha mégis...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz J.Cs. #170694 üzenetére
Igen a 12V-ből a 44kW-os már mind jó (ez 2010-től van) az 51kW-os (BZG motorkód) 2010-től oké az előtte lévők nem.
A D Corsa motor elég megbízható de lusta motor, pörgetni kell de azért nagy menésre így se számíts mert nehéz a Corsa kasztnija. Nem annyira jellemző a vezérműlánc nyúlás de sajnos előfordulhat itt is nem csak a HTP-nél. A gyújtótrafók is hajlamosak megadni magukat.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az FSI-t kerüld el az problémásabb motor, csak a kénmentes benzint szereti ha nem azt kap arra háklis (hajlamosak az injektorok tönkre menni benne) illetve mivel direkt befecskendezéses a szívóoldali kokszosodás is érinti. Inkább a sima 1.6-ossal (MPI) keresd, sokkal megbízhatóbb, tartósabb konstrukció.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #170719 üzenetére
Nagy a bódé, nagy homlok felület és magas is ami miatt rossz a légellenállása. Bár egy chippelés után oké lehet, haver Avensis-ében volt ilyen motor, 136 lóra kényelmesen megírható és akkor a tartóssága sem romlik de határozottan jobban megy. Kalkuláld be hogy azért ráköltős lehet a dolog. A Golfod rendben van kvázi költségmentes ha meg veszel egyet befigyelhet egy kettőstömegű csere pl.
mod:
grizlisandor: Valamennyi kéntartalma még ma is van a benzineknek, folyamatosan csökkent az évek alatt ez igaz de ki tudja hogy hol/mit tankoltak bele élete során. Ezért ezek az autók már nem olyan fiatalok...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #170729 üzenetére
Sok városozásra Auris HSD-t néznék. Abból van kombi is: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #170736 üzenetére
Nem megy úgy mint egy turbós de szvsz élhető bőven, mert olyankor besegít a villany hajtás is ha előzöl.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #170741 üzenetére
Jaja egyáltalán nem vészes és a fogyiban durván leveri a HSD az 1.4T-t. Komolyan kedvem lenne nekem is belehuppani egy ilyenbe.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz OPiiPO #170759 üzenetére
Bőven, ezek nagyon tartósak, az akksira meg van garancia de ha mégis van vmi akkor cellánként cserélhető. Át kell vizsgáltatni de ezek taxis üzemben is 4-500k km-t elfutnak gond nélkül. Arra érdemes figyelni, hogy rendes olajat kapott-e (0W20) mert ha nem akkor azért lehet gond a benzinmotorjával.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #170811 üzenetére
+1
Évi 10k km-re biztos nem vennék dízelt, az nagyon alacsony futásteljesítmény cserébe a DPF/DMF ára már többéves üzemanyag difit fedez egy benzineshez képest. És akkor nem ment tönkre semmi drága cucc benne (pl nagynyomású pumpa, injektor stb).
mod:
Arról nem is beszélve, hogy egy CR dízel nem az a szint amit otthon a sufniban megszerel az ember. Még ha ki is cseréli otthon a DPF-t, injektort feltanítani ki fogja? Ezeknél már lassan egy akksit sem tudsz cserélni mert azt is fel kell tanítani gyári kütyüvel (pl VAG-nál).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #170816 üzenetére
Van itt neked egy kis finomság: [link]
Ebbe még én is áthuppannék.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz powerwade #171023 üzenetére
Igen a magyar vevők nem szeretnek 2-es számmal kezdőd km óra állást nézni ha az 6 számjegyű. Sok miden más miatt is lehet alacsony az ára. Kéne tudni, hogy nem volt-e törve, akkupakk milyen állapotban van, valós-e a km futás... De egy megnézést megér sztem.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #171088 üzenetére
Továbbá a Prius+ ellen szól, hogy nem bimetál akksija van hanem Li-os amit nem lehet cellánként cserélni csak egyben. Természetesen nincs utángyártott csak gyári, aminek az árát nem akarod tudni...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #171112 üzenetére
Na igen, ezért nem lett Saab-om. Féltem beleugrani, pedig abban még tartalék is lett volna.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard! #171364 üzenetére
Ott inkább kiviszik autópályára is, nálunk a cégnél nagyon sokan járnak melóba 3-4-5 km-ről dízel autóval. Tehát legalább heti 10x mennek vele annyit/úgy, hogy be sem melegszik az olaj rendesen. És hidd el nem cserélnek olajat 10 ezrenként, jó ha 15-20 ezrenként…
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen