-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Primary92 #171475 üzenetére
A 4 és 5 sebességes is nagyon megbízható és tartós konstrukció, ha volt benne cserélve az olaj rendszeresen. Bizonyos szempontból jobb választás mint a manuális, mert ugyan picit többet eszik automatával a nagyobb hajtási veszteség miatt de a manuálisban van kettőstömegű, amit ha cserélni kell az drága móka.
Subaru nem fogyaszt keveset, városban sima a 10-11 liter és automatával majdnem +1 liter rászámolható. Cserébe nem elromlós viszont drága hozzá minden alkatrész. Egy vezérlés csere (szíjas) kapásból 180k környéke. Első féktárcsák+betétek+fékolaj cseréje kb 100k (gyári tárcsával).
Sajnos az 1.8 tsi is eszik (2 évig terelgettem egyet), városban 10-11-et simán bever. Viszont kokszosodik a szívósor, hajlamos a hengerfejesedésre és a láncos vezérléssel is lehetnek gondok. A 2.0 FSI szintén kokszosodik és elég gyengécske is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Primary92 #171482 üzenetére
A gyári szett jó de drága (utólag is megvehető) csak a karbantartására nincs szaktudás itthon (hivatalosan csak tőlünk nyugatra forgalmazták). Az olcsóbb rendszerek szoktak motorikus gondot is okozni ha nincsenek jól beállítva (beégő szelepek pl).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Primary92 #171502 üzenetére
A D5 tartós és jó, haver valós 580k km-re adta el az S60-át gyári turbóval, bontatlan motorral és még most is forgalomban van így 600k km-en túl. Jó pályán használta és az állófűtés miatt kvázi soha sem ment hidegen de akkor is...
Boxer dízel felejtős valóban, ritka sz@r konstrukció.
A 2.0 CR TDI viszont vállalható, a miénkben 260k+ km van, és kutya baja pedig javarészt városban van nyúzva (gyári turbó, bontatlan motor) szegény. Annyi, hogy az EGR cserés volt de hát az benne van a pakliban...
Előtte 1.8 TSI volt az viszont már 50k km-nél csipegette a vizet és 100k-nál már újra kellett hengerfejezni annyira zabálta az olajat.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #171511 üzenetére
Hehe van is rá precedens: [Subaru Outback PD TDI]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz meili #171566 üzenetére
Ne parázz rá ezek 100 éves népi berögződések amik már rég idejét múltak. Egyrészt ezek a motorok már a gyárban bejáratásra kerülnek másrészt olyan speciális bevonat van az égéstérben ami súrlódáscsökkentő és rendkívül jó kopásállóságot is kölcsönöz a motornak. Semmi baja nem lett az autód motorjának.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
VW Golf GTE-ről mik a tapasztalatok? Ismerősöm rá van buzulva...
mod:
Xero: Clio-t nézd meg, most éppen az vezeti az eladási listát elég jót lehet alkudni ott. [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kvitelről: Ilyen esetben áfa nélküli számlát állít ki a kereskedő*, ami alapján később tudod rendezni az adóterheket (áfa, vám, regadó, stb amit kell a célországban). Ha lábon vinnéd ki akkor kell egy Z (export) rendszámot igényelned és kötni hozzá egy biztosítás.
*: Mivel a kereskedőnek mindenképpen be kell fizetnie az áfát itthon és csak utólag kapja vissza majd a NAV-tól ezért előfordulhat, hogy biztosítékot kérnek.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz footy #171646 üzenetére
A többi Subaruhoz képest egész jó ez a belső, hidd el. Látnád az enyémben milyen a formaterv.. elhánynád magad. Egyébként a Wards Auto World-től díjat nyert a B9 belső tere.
A fogyi az ott körül lehet, a 3.6-os motorral (itt egy FL-es) sokkal mozgékonyabb de alig eszik többet mint az erőtlen 3.0-val.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #171823 üzenetére
Tedd be aláírásba (akár a direkt linket), az úgy teljesen szabályos.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gaborbol #171833 üzenetére
Gáz. Kanadában is elég sok 1.5T fut, pedig ott azért elég hideg szokott lenni...
Igen, nagyon úgy tűnik megúszásra játszanak, hogy a gariig kibírja aztán csá... Ez olyan németes hozzállás (VW, BMW) de nekik is kifizetődő taktika volt, így átveszik a többiek. Csak az ilyenekkel gyorsan romba dönthető ám az elpusztíthatatlan Honda nimbusz...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #171855 üzenetére
Nem tudom a többinél/újabbaknál hogy van de a régebbi 2.0 CR-nél a 140 és 170 lovas között csak szoftveres a difi.
mod:
HKorn: Lehet, hogy faceliftkor erősítenek rajta.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #171884 üzenetére
8.5 környékét meg tudják a mai erősebb 2.0 dieselek.
Jaja az sima, Kormi (2.0 tdi 170/350) 8,6s a hivatalos 0-100.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #172120 üzenetére
A Superb-ben tényleg botrány az ülés én is utáltam.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Citroware #172291 üzenetére
140-nél inkább a villany segít be kicsit a benzin motornak és nem fordítva, szóval ott reálisan már 9 litert felszippant.
Az viszont valós, hogy a motor magától is tudja tölteni az akkupakkot.Szóval városi cirkálásra való ez az autó de kivitelezhető vele évi 1-1 nyaralás is akár.
Én a rizikófaktorok miatt mondjuk nem venném, ilyen hosszú távra tervezni merész. Újabb 10 év megtérülés nagyon hosszú idő az alatt sok minden történhet. Beszarik az akksi pakk... Vki neked megy komolyabban... És akkor soha nem hozza vissza az árelőnyét.
De valóban jó a zöldrendszám, meg az adómentesség, meg az ingyen töltés (bár az sem lesz már sokáig így).#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #172518 üzenetére
Celica és főleg a prelude nagy és nehéz nem mozog agilisen, kanyarvadásznak nem a legjobb választás.
Swift/MX5 vonalon indulnék el inkább abból is az MX5 irányába mert abból van gyári sperres. Jaffa nem rég adta el az övét (1.8i sperrel), azzal azért lehetett mókázni. Hiába csak 140 ló könnyű nagyon a bódé.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #172551 üzenetére
200 lovat újkorában sem tudott ez a szívó benzines motor. Mára jó ha maradt benne 170-180. Ha meg pályáznál igen is sok a +200 kg. Haveromnak volt el is adta mert főtengelyt kellett volna cserélni benne. Szóval nehéz ezekből nem vmi ótvart kifogni. Inkább az SSS irányába mennék én is.
Csak ezt a fektét inkább ne, elolvasva ezt kb ropira törték. Kinyílt mind a 2 légzsák (nem pótolták), beázik a csomagtér? Nyilván mert annyira csavarodott a kasztni, hogy befolyik a víz. Ebben még egy nagyobb koccot nem élnél túl, már pedig úgy tudom téged is hazavárnak...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPhone topik
- Projektor topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen monitort vegyek?
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Inspiron 3140 - Királyunk ajándéka
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen autót vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs