-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
k.
őstag
VW, ennyi.
Egyébként azt tudom, hogy pl 2002ben egy alap polo 4 került olyan 2.8ba, most ha rendezett, és szép állapotú, akkor ér 1 millát.Azért jó, mert késöbb is el tudod adni. Ismerösünk a 27 éves kettes golfját 3 kilóért adta el nemrég. Annyiért kb fele annyi idős-vagy mégfiatalabb- swiftet és tsait adnak.
-
k.
őstag
válasz opeter87 #5351 üzenetére
Azért érdekes, dolog ez, ha az ember végiggondolja.
Megvette valaki a fullos motorral a legtöbb pénzért, erre ezek birják a legrövidebb ideig. Azért ez olyan furcsa nekem, mégha tény, hogy sokszor ezek kapnak a legtöbbet-ezeknek tolják a legjobban-, ezeket adják el a leghamarabb az első gazdág, de akkoris na. -
k.
őstag
válasz Motion_Blur #5450 üzenetére
Uncsitesóméknak van egy 98as, napfénytetős, legeslegeslegeslegutolsó Németországban gyártott F astrája. No már az is nekiállt rohadni, és hiába 13 év, és csak 150k km, azért már rendesen látszik, hogy ez még nem a G széria minőségi karosszériája.
Úgyhogy én kerülném, és tényleg ennyiért olyan szép swifteket kapni.
-
k.
őstag
válasz Motion_Blur #5460 üzenetére
Szerintem 1.6-ot ne, egyfelöl többet eszik, másfelöl sok ennek a kaszninak.
-
k.
őstag
válasz hobizoli #5463 üzenetére
Fatter mesélte-autószerelő is volt, közlekedési felügyeletnél is dolgozott, stb, szóval van ismerőse- hogy sokan elszálltak ezekben a swiftekben, mert könnyű, nagyon megy, de a féke, a karosszériája nem ezen a szinten áll. És megvenné a srác, érzi, hogy megy a kocsi, mert 800 kg 90le-nek lótrugyi, simán viszi, aztán meg felkenödik a fára, mert a fék meg nem fogja.
68 lovas bőven elég.
-
k.
őstag
válasz hobizoli #5469 üzenetére
Nem vitatom, egy 1.8as-2.0-s G astraval is elszállnának, csak úgy értettem, hogy sok swiftet vettek, olcsó volt, elötte közük nem volt ilyen szintű "erőhöz" aztán az árokban -jó esetben- kötöttek ki.
Meghát, ha azt nézzük, nem okvetlenül álltak le 2-3 év után az 1.6os swift gyártásával.
-
k.
őstag
válasz Mr.Grincs #5570 üzenetére
Faternak-több suzukis szervízt ellenörzött már- mnodták, hogy Diesel Suzukit soha, mert nem jók. Se a wagonban/swiftben stb-ben nem jó a motor.
Szóval nem értem ezt az egésszet. Nem benned kételkedem, csak több véleményt is olvastam már, hol szét fikázták, hol az egekig marasztalták ezeket a motorokat. -
k.
őstag
válasz macikos #5777 üzenetére
"Megvesz az ember egy 20-30 milliós 7-es BMW-t, eltelik 4-5 év és már lekopott a festék a gombokról, stb. ülések lyukasra ülve meg hasonlók."
Ez ordas nagy hülyeség.
Néztél már használtautón ilyesmit, vagy ültél ilyesmiben? Láttam pár bömit, hát azokon nem fog az idő. Egy golfon rongyosra kopott a gomb, azon nem látszik semmi. Jó a műkörmöt nehezen birja, ez tény, de ezen kivül extra tartósak.
Miért van az, hogy 200 ezerre vannak a 10 éves 7es bmw-k visszatekerve? Mert állapotra simán hihető, ahogy kinéznek belül. -
k.
őstag
válasz macikos #5779 üzenetére
1 cikkből itélsz. Én azt gondolom, hogy ha ilyen szarok lennének, teli lenne a net vele.
Van egy autó, amit egy műkörmös csaj szétkoptatott, és kb ennyi.Nem szeretem az efféle, jaj a mai cuccok szarok hozzáállást. az e39 meg egy e28hoz képest volt visszalépés, mert bezzeg 81ben még mennyivel kevesebb hülyeség volt, és hogy összerakták, és ma is mennek,és nem szartak be 1.5 millió km után, ésatöbbi.
Van 1-2 hibás példány, ahogy mindenhol, de messze nem szarabbak a mai cuccok mint régen.
-
k.
őstag
válasz dízelracer #5800 üzenetére
Bevallom, azért nagyon furcsa ez nekem ,mert ismerősi körben van pár jómódú, és nem számoltak be ilyenről. Meg érted, ha egy szaros G astrán, meg 4es polon nem kopik az ilyesmi, nehogymár egy bömin kopjon.
Nem gondolom, hogy hazudsz, de biztosan kapják azok az autók az ivet rendesen.Nem arra gondoltam, hogy 10 évesen veszi. Pl ott van anyám ex főnöke. 96ban vett egy 7es bömit, fullextra, a mai napig azzal jár. Régebben ment a cég, vett egy x5-öst, de mivel az egyik fia bécsben tanult, odaadta neki, igy járt újra a 7essel. Most nem megy a cég, igy pedig azért nem cseréli le. Na pl ilyesmikre értem. Hogy megveszi újonnan, és racionális, vagy anyagi okból 10-12 évesen -vagy mégkésöbb- cseréli le.
-
k.
őstag
válasz dízelracer #5800 üzenetére
Gondoltam, hogy poénból irtad, csak arra mondtam, hogy -bár elég ritka, ez tény- vannak akik úgy használnak 10 év feletti bömit, hogy nem rajkodni állnak be vele a panel elé
A nem kopikot meg úgy értem, hogy a 8 éves G astrán eddig 2 dolog kopott meg:
Az index kapcsoló tetején a reflektort mutató ábra
A váltón a bőrözés.
Semmi más.A 9 éves polon pedig 1-2 helyen-a rádió alatt a kis tárolónál a műanyag kpott meg.
Ezek után egy 3 éves bömi, kopott gombokkal és tsaival csalódás lenne.
Bezzeg a haverom jó kis 50k kmet futott e46-a. Azon nincs semmi megkopva
Jó mondjuk ilyen km számnál illik is rendben lennie. -
k.
őstag
válasz Mr.Grincs #5810 üzenetére
Pont ezen gondolkodtam múltkor, hogy mennyi ember nem engedhetne meg magának új, vagy fiatal autót, és mégis azzal jár. Pl a suzukisok nagy része is, eléggé látszik, hogy havi 20 ezerre-0ft indulóval- vette a kocsit 10 éves hitelre. Az ilyennek nem szabadott volna új autót adni.
Nem az új autó ellen beszélek, jó dolog, nekünk is mind2 úgy lett véve, de éppenséggel ki is tudtuk fizetni. A legtöbben meg össze vissza vették azokat, aztán a köcsög bank.
Haveromnak van behajtó ismerőse, mesélte, hogy képtelenek elfogadni, hogy az nem az ő autójuk. Volt, hogy vasvillával kergették el a faszit, hogy mit akarja ő a saját autójukat elvinni, amikor fél éve nem fizették a hitelt. Szép mondhatomTi meddig használnátok egy kocsit?
15 év az nagyon öreg?
Csak úgy kérdezem
-Mármint ha szép rendezett a cucc természetesen- -
k.
őstag
Ezt nem tudtam-nem néztem utánna, és a srác sem mondott ilyesmit!-, szóval köszi
Mondjuk a sztori vége-konkrétan az vasvillával elkergetősé- úgy zárult, hogy odament egy másik faszi, az új rábeszélte őket, hogy adják vissza a kocsit, hogy meg is hívták egy disznóvágásra
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #5850 üzenetére
Miért irod le mindig, hogy öreg autód van, és dejó?
Oké, a tied jó.
Volt ismerősöm 84es kettes golf, ismert előélettel, és állandóan baja volt. Fél éve adták el.
A te 2es golfod meg tökjó.Az emberek igyekeznek fiatalabb, modernebb autót venni, 1 milláért pedig nem egy minimum 15 éves autót kéne venni.
500 ezerért még oké. -
k.
őstag
válasz VR6-Fan #5856 üzenetére
Ez olyan tudod-sarkított példa lesz-, minthogy vannak 10 éves CRT tvék, amikkel sokkal jobb a DVD-t nézni, mert akkor fél milla volt, és a DVD, meg a TV műsor szép rajta, mégis az olcsó új LCD tv-t veszik a tescoba.
Mert fiatalabb. Mert ha valaki átjön,. látja, hogy megy a szekér
Az embereknek pont az a lényeg. Te autóbuzi vagy, elhiszem, hogy másképp vélekedsz, de az emberek 99%-a ettől még nem fog megváltozni.
Most hülye mondat lesz, meg minden, de pl nekünk tanitják, a "mások vélemye" mennyrie fontos. Marketingen persze.
Lényeg, hogy az emberek nagyrészének számít, mit gondolnak a dolgairól/magáról. Ha pedig vesz valaki egy 15 éves audit annyi pénzért, amennyiért egy fiatalabb VW/Suzuki akármit kap, akkor tutira beszólnak neki, hogy nem vagy normális, vén szar, stb. Mindenki családjában van ilyen-na jó, ha valaki nagyon szegény, elhiszem, hogy nem számít, de úgy fogalmazok, hogy akinek a családjában jobbmóduak vannak-, aki megjegyzi, hogy vén autó nemjó autó. -
k.
őstag
válasz macikos #5864 üzenetére
Haver azért vett 316i-t(Bőrüléses mondjuk), mert volt 3 millája, és akart egy keveset futott, szép állapotú bömit.
Tökmind1 mit, fanatikus a srác
40k kmel vette 5 évesen. Olyan is.Én vennék 316i-t, de tényleg nem titkolom azért, hogyha megjenek valahol, látszodjon, hogy hűha bmw-vel jött. Aztán persze a munkám arasson, ne a kocsi, de azért jólesne, ha megdícsérnék.
Most lehet hülyének nézni, de legalább nem tagadom le, amit annyi ember -
k.
őstag
válasz macikos #5868 üzenetére
Igazából arra akartam célozni, hogy sok embernek elég azis, amit az nyújt, de elvárják, hogy pl, ha elmennek tárgyalni, látszodjon, hogy nézzoda, bmw-vel jött, biztos nem szarral gurigázik. Ennyi.
Errre megfelel. Átlagos közlekedésre is.
Más indokot a preztizsen kivül-szigorúan a hátsó felirat nélkül ugye- nem tudok elképzelni a 316i és tsai mellet. Na jó, talán, ahogy a haveromnál is, azt hogy mindegy mi, csak szép bömi legyen, mert az a vágya.
De tény, hogy reaálisan annyi pénzért egy golf klasszisokkal többet tud. -
k.
őstag
válasz Dare2Live #5923 üzenetére
Ezért fogom jövőre-remélem nagyon - anyukám Poloját megvenni.
2002es, 54 ezer km van benne-1 hónapja léptük át - tökéletesen rendbentartva, újkorától végig szervizelt. Azt gondolom, hogy még 5 évet utánna jól fog szolgálni, aztán 5 kilóért eladom valami ismerősnek, akinél befejezi a pályafutását.
100 paci, 4 lufi, klima abs stb van benne, szóval nem épp alap modell, és úgy gondolom, hogy ez már az a típus, amit 15 éves korig is megéri használni. -
k.
őstag
válasz opeter87 #5932 üzenetére
Egy baja van a drágának, hogy eszi az olajat.
Nem mondom, hogy vészesen, de eszik. Ahogy látom, ez az 1.4es 75/100 pacis motorok tipushibája. Ugyanakkor más problémája nincs.
Igazából úgy gondoltam, hogy veszünk egy faceliftes 9n3-at (6r picit drága) anyunak 3-4 éveset, mondjuk bézs belsővel stb, aztán 4-5 évet elhasználja, és megveszem tőle.
Hiába nu, én szeretem a Poloknak ezt a generációját. -
k.
őstag
válasz opeter87 #5934 üzenetére
Nono!
9n: 4szemű kereklámpás
9n3: Passat orrú!
Kéretik egy Polo Fannak tudniIgazából nem tudok pontos adatot mondani-öszinte leszek, sosem érdekelt, csak mondta fater, mikor szóbakerült a Polo, hogy a kocsi jó, csak eszi az olajat. Azt tudom, hogy szervízben aztmondták, hogy meg lehetne csinálni 300 ezerért, de egyébként nem okoz semmit. Nem akarok hülyeséget mondani, mert tényleg nem tudom.
-
k.
őstag
válasz opeter87 #5936 üzenetére
Faterom tudja, csak nincs itthon, és nem tudom megkérdezni
De megígérem, ha hazaér mondok pontos adatot
Igazából pont azért gondoltam, hogy megtartom, és használom tovább, mert nézegettem az előző polo generáció 15 éves darabjait, és ha rendben tartják öket, nagyon szépek. 17 éves a 6n formaterve, de izlésesen ráköltve-pl fehér lámpabúra, szép felni, stb- a mai napig jól mutat.
Tudom, most röhögtök, de tényleg bennem volt, hogy úristen 15 éves autó igy vén úgy vén. Biztos azért, mert a családban az öregebb autókat nem tartották rendben, sok a gond velük stb. De hát nekem kb a szemem fénye lenne szegény, ugyhogy tutira megkapna mindent.
Mondjuk eladáskor meg lenne benne 100 km, és nehezen hiszem ,hogy bárki is elhinné, hogy 15 évesen az a VALÓS km. Szóval tényleg max havernak lehetne eladni. -
k.
őstag
válasz opeter87 #5938 üzenetére
Szerintem ez az összes VW-re igaz, hogy hosszútávon sem hat nagyon elavultnak a formaterv. Uncsinak uncsi, de legalább szép
Egy 3as golf szép felnivel és tényleg rendezett állapotban ma sem egetrengetően tűnik öregnek. Látszik, hogy nem a legújabb, de vállalható. Ugyanúgy pl ott a 4es golf. Gondolnád, hogy jövőre 15 éves lesz a formaterve? Szerintem kevesen, de tényleg, az első példányok mindjárt 15 évesek, és a mai napig simán szépnek néz ki. -
k.
őstag
válasz opeter87 #5941 üzenetére
Ezzel nem értek egyet. Mármint tény, hogy a 4 szemű polo nem a világ legeltaláltabb formaterve-nekem mondjuk tetszik, meg olyan aranyos, meg izé - de azt gondolom, hogy jó felnikkel, esetleg valami apróbb tuning elemmel jónak tűnik hosszútávon is.
Tény, hogy dísztárcsával, fapad kivitelben nem túl szépek, de azért vállalható.
A golfokat nem tudom miért mondod, nem igazán látok bennük kivetnivalót. Passat dettó. Legalábbis a passat nemigazán "öregedősebb" mint a 96-05ig gyártott elődje, a formaterv alapján. -
k.
őstag
válasz Bigemperor #5943 üzenetére
Nekem tetszik a golf 4, de mégis inkább egy e46os bömi kéne.
Jaj, de nehéz az élet -
k.
őstag
válasz VR6-Fan #5945 üzenetére
"légyszíves ne gyere ide siránkozni, senki se lesz kiváncis rá, ill jót fogunk röhögni."
De te se ird le, mikor baja lett a 25 éves vasadnak.Komolyan néha elképesztő, már nemazért. Nem kell mindenkinek új autó, nem is szabad, és a régi öreg autók is lehetnek jók, ez tény, de basszus egy golf5nek köze nincs a te kocsidhoz már bocs.
Klima, légzsákok, nem halsz megy egy ütközésnél stb.
Igenis van létjogosultság a fiatalabb autóknak, neked meg ezt kell elfogadni.
Az, hogy nincs pénzed rá, egyéni szocproblem, nekem sincs, de ettől még eszembe nem jutna 15-20 éves öreg kocsit az egekig magasztalni.
Jó, működik, de ennyi. -
k.
őstag
válasz VR6-Fan #5948 üzenetére
Légzsák 1es golfban?
Aha, meg a jeti a jobb1ben széria volt mellé.
Kérlek alássan a golf 3 legelső darabjaiba SEM volt rendelhető a légzsák, hátmég az egyesbe. Az, hogy utólag páran beleerőszakolták, az lehet, de gyárilag kötve hiszem.Nekem nem istenem egyik autó sem, de tény, hogy ha annyira szar lenne a golf, mint állandóan lefested, nem európa legeladottabb autója lenne.
Kb olyan, mint amikor fikázzák, hogy az iPhone-ok igyszarok, úgyszarok, mégis mindenki azt veszi.Egyébként tényleg csak az a bajom, hogy előadod, hogy te hogy értesz hozzá, mikor nem nehéz levonni a tanulságot, hogy arról van szó, hogy nincs pénzed rá. Nem vitatom, biztosan értesz hozzá, hiszen ez a szakmád, de ha annyira ász lennél, mint lefested, akkor nem 0-24 fröcsögnél, hanem nemzetközi cuccokkal alátámasztanád az igazad. Pl mutatnál statisztikát, német/angol fórumokról szövegeket, stb. Neharagudj, de tényleg ez jön le. Ha a TSI motorok szarok, vegyél mást, golf5ben ott a jóöreg 1.6/1.4 a dízelek, FSI motorok és tsai. Nem az van, hogy akkor csak az létezik.
Egyébként azt tudom mondani, amit egy szervizben mondtak, miután elromlott a monitorunk:
"Nézze uram, nekem itt minden modell szar, mert csak azt hozzák hozzánk. "
Egyébként semmi bajom veled, szóval félre ne érsd, csak leirtam a véleményem. -
k.
őstag
válasz VR6-Fan #5951 üzenetére
Röviden:
Faterom 40 éve autós szakmában dolgozik, jelenleg a közlekedési felügyeletnél. Lényeg, hogy kereskedéseket/vizsgahelyeket ellenőriz.
Lényeg, hogy mivel golfot szeretnénk(5öst vagy 6ost) jövőre ezért megkérdezett pár kereskedést/szervízt, hogy mit gondolnak róla.
Olyan helyeket is, ahol ex kolléga dolgozik, szóval nem ment a vetítés.
Lényeg: Nyugodtan lehet venni, vannak hibás példányok ,de alapvetően mindenhol ajánlották a golfokat.
Ennyi. Ezek után te leírod, hogy milyen szar, biztos van pár példány ami az, de kötve hiszem, hogy az a pár kereskedés poénból állít dolgokat.
Érted? Én nem mondom, hogy értek hozzá, mert ez nem igaz, de hallok eleget ilyesmikről, mert elmeséli, sőt van, amikor az én kérdésemet kérdezi meg, szóval nem az van, hogy saját kútfőből löttem a dolgokat.Egyébként nem alázom magam:
Das Golf Cabriolet.
A simában nem volt.[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #5956 üzenetére
Azt tegyük hozzá, hogyi de elvből nem hoznék suzukinál komolyabb kocsit.
Vicc, amit errefelé utaknak hívnak, határ szar az egész....Egyébként szidhatod nyugodtad az NKH-t, eléggé gáz, ami egyes helyeken ott megy. Nem szakmaiság alapján megy az egész, hanem tesó/haver/fideszes elven
-
k.
őstag
válasz dízelracer #6016 üzenetére
Nem tanultad még meg, hogy csak keresztbe/merőlegesen és vagy a parkoló legvégére szabad parkolni?
-
k.
őstag
Ez egy nagyon jó cikk a témában:
Autólopás
Idézet belőle:
Váltózárak: alapötlet nem rossz, de ha nem bovdenes a sebességváltó, vagy nincsen nagyon eldugva a váltó a motortérben akkor betesszük 2-esbe és már megy is a kocsi, 80-is általában nincsen gond és az elindulás is megy mindig sík úton, nem is kell több sebesség (Magyarországon kevés, és nem keresett az automata váltós kocsi). -
k.
őstag
válasz Napfénysüti #8036 üzenetére
Az a baj alapvetően szerintem, hogy sokan nincsenek tisztában a kocsijuk képességével.
Tehát vesz egy 95ös swiftet, vagy Saxot, vagy Seicentot, aztán nyomja neki. Csak míg egy modernebb, komolyabb autó az ütközés esetén megvéd, az nem.
Szóval ahelyett, hogy odafigyelnének, túlbecsülik az autójuk képességeit aztán könnyen jön a baj.
Semmi baj, ha szegényebbek és gyengébbet vesznek, de nem 1 swiftet látok ezerrel ugrándozni a forgalomban-könnyű kasztni, relative erős motor- ahelyett, hogy odafigyelne az autó képességeire. -
k.
őstag
válasz Runner_fxr #8132 üzenetére
Lehet én vagyok hülye de nekem az a véleményem, hogy tökmind1 mostmár.
Ha ez a vágyad vedd meg, addig úgysemlesz semmi sem jó, mig a vágyad nem teljesül. Az meg szívás.
Biztos többe kerül, mint egy golf, de ha nekem ott lenne a lehetőség, tutira belemennék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- TCL LCD és LED TV-k
- BMW topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
- Steam Deck
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen