-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
k.
őstag
Focus:
Jobb vezetési élmény
Astra
Legolcsóbban fenntartható, korrekt iparos meló, apukámnak is az van, 1.4 90le motor a mininmum hozzá.
Golf 4
A leg "prémiumabb" a kategóriájában, nagyon jó értéktartás, kicsit talán drágább a fenntartása mint a másik kettőnek, viszont nagyon jól eladható bármikor. -
k.
őstag
válasz Yushchenko #785 üzenetére
Polo 4.
Jobb építési minőség, csöndesebb, jobban tartja az árát
(Szerintem szebb is ) -
k.
őstag
válasz Yushchenko #790 üzenetére
Azt gondolom, hogy ár tekintetében végül ugyanúgy jönnél ki.
Mármint a polo többet fog érni 10 évesen mint a skoda 8 évesen. Ez fix. Nézd meg a használt piacot.
Szóval szerintem ez sem elhanyagolható.
A kényelme is jobb, elvileg a polo ülései elég jók a kategóriában.
Nekünk is az a polo van-még a 4 szemű verzió 2002es- és elég jó cucc.
Szóval én a skoda helyett azt ajánlanám. Lehet, hogy a biztosítás és -ha márkaszervízbe viszed- 1-2 szervíz drágább mint a skodánál, de a jobb összerakás-nem nyikorog, irtó minőségi érzetet kelt, az értéktartás, és a kategóriában jó biztonság szerintem elég jó cuccá teszi -
k.
őstag
Nem is értem.
Azt mondod, te ingatlanra, meg a gyerekere költesz.
És swifted van.
Szóval nem azért, de nem a gyerek épsége az első? Tehát ok,hogy a swiftben neked vagy másnak baja esik, de kijelenteni, hogy nem költesz kocsira mert a gyerek a fontos hát valahogy ellentmondásos nekem.Az ember megérti, ha együtt, a hiteleket fizetve nem jut kocsira, de ideológiát ne gyártsunk már.
-
k.
őstag
válasz Sandrew #1482 üzenetére
Nekünk volt swiftünk.
Hátulról belementek.
Totálkáros lett úgy összetört, kb 40-50 között történhetett az ütközés. Mi álltunk ő pedig durr bele.
1.5 évre rá az akkor 1.5 éves astrába dettó ugyanigy. Lökös, meg egy alsó kis pöcök cserélje volt az egész.
Szóval érződött rendesen a különbség. Tehát én swiftet már nem vennék.
Gyakorlatilag az a gond, az ilyen spórolásokkal, hogy az ember egyszercsak írtóra ráfaraghat. És az nem kéne senkinek. -
k.
őstag
válasz kisza25 #1484 üzenetére
Én ezt értem.
Mondok egy példát.
Nővéremék építettek egy bazinagy kertes kecót. De tényleg gyönyörű meg minden. 92es F astrával tolják.
2 éves a kisfiúk és abba ültetik be. És komolyan féltem. Én nem építettem volna akkora dögöt, hanem egyenletesen fejlődtem volna. Szóval én pl meglégednék egy 60nmes felújitott panel lakással is, de mellette fusson biztonságos kocsira, és tudja félretenni.
Szóval nem az, hogy te most 500k-t sporoltál, még igyis egy nagyon -az átlaghoz képest- biztonságos autóban ülsz, fél mo gagyi régi kocsikban ül-főleg a válság óta-, szóval nincs miért szégyenkezned.
Csak arra akartam rávilágítani, hogy az autó nem játék, fontos hogy minnél jobb legyen. És az, hogy lakásra és gyerekre költi az ember a pénzt, fontos, de írtó nagy gáz lehet, ha ezek miatt, egy gagyi autóban nagy baleset történik. -
k.
őstag
No.
IGazad van, utánna érdeklődtem ősöknél, és tévedtem.
Lökös csere, plusz az alatta lévő merevítés volt a cucc. Meg valami bütyök, amit senki nem tud, de bütyök és kész-Gondolom, valami féle lökös rögzítő cucc, amit külön felszámoltak-.A lényeg ,hogy az autó teljesen használható maradt a sérülés ellenére, nem sérült igazán szerkezetileg, a swiftnél csavarodott a kaszni, behorpadt egy ponton a tető ésatöbbi. Ami nem ugyanaz azért.
-
k.
őstag
válasz kisza25 #1489 üzenetére
Egy gyenge autóval nem kell pályára és egyéb helyekre menni. Értem ezalatt,hogy egy fapad 50les kiskocsi is elmegy 80-90et bármikor, még előzni is lehet. De pályán 140nél már baj van.
Pl ismerős most néz 1.0s wagont .Nagyon szépek vannak 550 körül, míg az erősebb motorúakból egy hasonlóan szépek 2-3 kilóval drágábbak-nem leharcoltakról beszélek!-.
Lényeg, hogy egyedül él, néha nap kell egy kis városban elugrok valahova típusú autó, amivel könnyű járkálni. Szülőknek Wagon van, ő is azt néz. Namost, esze ágában nincs egy 53les kocsival pályán kapálózni. Mert nem oda való. -
k.
őstag
válasz Sandrew #1492 üzenetére
Az ő Szüleinek az van, tudok én is mesélni.
Gyengének gyenge, de egy 55 kilós srácról beszélünk, aki a héten 2-3 nap elugrana edzésre, vagy 1-2 cuccot ismerőstől elhozni.Namost városban 1 literrel kisebb a fogyi, mivel főként idősek vették, állapotilag szebbek, és egy 93les azért 7-8 kiló alatt szép állapotban nincs.
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz kisza25 #1497 üzenetére
Ahhoz mit szólsz, hogy a srácnak a munkahelye 10 percnyi séta, a főiskola 5?
Szóval igazából ha megy is vele, akkor is a városban, és ritkán. Csak kell egy, mert a szülei kocsiját nehéz állandóan elkérni.mokus1:
Nem tudom, nekem nem. Nem kell nagy dolgokra gondolni, egy 2 millás opel astra is megfelel már, de arra, hogy valami 3-400 ezres kocsit használjak, miköben 20 millás kecóban élek, hát nekem nem menne. Szint a lényeg számomra. Fokozatosan felfele, nem eltolni az egyiket, és a másikon spórolni. -
k.
őstag
válasz VR6-Fan #1500 üzenetére
Más azért, én az átlagból indultam ki.
Nyilván való, hogy ha jól keresnél a kocsit kvázi le tudnám szarni 1-2 évig, de én arról beszéltem, hogy 20-25 éves hitel van a lakáson, és közben autóra nem jut semmi.
Mert nem az az átlag, hogy kpra felhúznak egy 20 millás kecót, valljuk be. -
k.
őstag
Nemár
Nekem tetszik a G. Jó, apukámnak az van, biztos van elfogultság, de akkor is tetszik.
Az F-et sosem bírtam, egy 3as golf mellett röhelyesen komolytalan, de a G már befér a 4es golf mellé.
Nyilván valóan szebb a H és izgalmasabb sokkalta a G-nél, de azért nem mondanám rondának.
Nézd meg mellette a Suzuki Lianát, mindjárt átértékelődik -
k.
őstag
válasz AMD Power #2032 üzenetére
Szerintem meg hülyeség. Mármint, ha az ember odafigyel egy autóra, bírja az tovább is.
Persze, nem azoknak igaz ez, akik minimál autóznak, és vesznek 10 év hitelre egy kocsit, igy a hitel mellett nem marad pénz a fenntartásra.
Ha az autó 200k körül igényel egy 2-300 ezres szervízt, akkor meg kell neki adni, és ennyi. Komolyabb bajok mostanában sincsenek.
Csak épp nálunk divat ugye sírni, mert az embereknek átlagban nincs pénze, igy a nyugati alkatrész árak már sokkolónak hatnak. -
k.
őstag
válasz zoo8800 #2061 üzenetére
Aha. Tehát abból induljon ki a gyártó, hogy valaki 10 év után majd megveszi, és annak mennyibe fog kerülni.
Az van, hogy aki újonnan megveszi, annak az anyagi szintjére belötték az árat-tehát ugye, van pénzed 7-8 millás Avensisre, nem halsz bele, ha 5-6 év mulva 700kt még ráköltesz- és kész.
Nemrég voltam Bécsben, sok az idős autó, de mind makulátlan gyári állapotban. Az itthonihoz hasonló tizenéves roncsok nincsenek. Gondolom azok az autók mindigis megkapták ami kellett. -
k.
őstag
válasz VR6-Fan #2076 üzenetére
Nézd, előfordul az ilyen, sőt, anyám 2002es polojával is voltak bajok-52k km van MOST benne, 40knál klíma motort kellett cserélni 80-90k-ért..-, de inkább költök egy modern, biztonságos autóra pénzt, mint egy 20 évesre alig, mert az kevésbé biztonságos, kényelmi dolgokban sincs ott, ahol egy mai.
De ettől függetlenül azért nem az összes fiatal autó ilyen. Van amire nem kell ennyit költeni. -
k.
őstag
Igazából az van ilyenkor, hogy megnyerő képeket kell feltenni.
Tehát, ha lepolírozod, kimész egy rétre, szép képeket csinálsz róla, az bizalomgerjesztő.
A dísztárcsát meg nepperek mondták, hogy kell, valami emberi gógyi, de anélkül nem igazán lehet eladni. Veszel rá 4db tescos cuccot, ami relative vállalható 2 ezerér és kész.
Kormányvédőt is szedd le, biztos lesz pár önjelölt "én kurvára tudom, hogy azért van rajta, mert rongyosra kopott" szakértő, jobb az ilyeneket elkerülni.
Kb ilyenek. Auto Bildben volt 3-4 éve egy cikk, hogy egy régi, e36os bmw-t elvittek nepperhez, hogy vegye be. Mondott rá egy x árat. Elvitték profi autókozmetikus szakihoz, kipucolták, kb 30 ezer magyar forintnak megfelelő öszeg lett. Az autó ára x+kb 300 ezer forint lett.
Azért mondtam, ha szépen kirittyented 20-30 ezerből, tutira 7 kilóért lazán elviszik. -
k.
őstag
-
k.
őstag
válasz kisza25 #3240 üzenetére
Mi nyáron 1 napra mentünk ki Bécsbe-Sopronban nyaraltunk-. Sok 3as Golfot láttam, de az tény, hogy mindegyik patent. Tényleg megdöbbentő volt, hogy mennyire rendben vannak ott a kocsik. Láttam fiatalokat, Megane 1 cabrioval-nyári napsütés, mindegyiken napszemcsi, volt ám feelingje - volt vagy 15 éves az autó, de mint az új.
Én tartom ,hogy fontosabb, hogy igényes autónk legyen, mint hogy fiatal, de igénytelen gagyi. És sajnos itthon ugye nem figyelnek oda rájuk, ezért egy-két autó 5-6 évesen úgy néz ki, mint valami pöcegödörből előhalászott izé.
Nemrég egyik távoli rokont vittük a 8 éves G astránkkal. Első kérdése: Ez új autó?
Hát, öhm nem, 8 éves. Tényleeeg? Nem is látszik. Full rendben van, egy helyen van kopás-egy nagyon minimális- a váltó börözésén, de azt majd kicseréljük valamikor. Egyébként patent. Jó beleülni, nem úgy mint 1-2 leszart 2-3 éves remekbe. -
k.
őstag
Szerintetek, ennek az autónak mennyire valós a km állása?
Polo 1.0 45le
Tavasszal lessz meg a jogsim, és az elején félek valami komolyabbat "lezúzni" és a családi tanács azt találta ki, hogy ilyennel toljam az igát 1-2 évig. A kérdésem, hogy ilyen szintű autóval lehet biztonságosan közlekedni úgy, hogy ne menyjen rá a gatyám
1 személy város napi párkmes táv-menne bkv-val is, csak rühellem-, szóval a 45le nem para, inkább a megbízhatóságot kérdezem.-másik topicban is kérdeztem már, ha ismerős a kérdés, nem a véletlen műve-
-
k.
őstag
válasz dízelracer #3736 üzenetére
Állapot a lényeg. Abból nem engedek, hogy rendezett legyen. Járnak 15 évessel, egyébként, de patent állapotúak. Aki pedig nem tud egy 15 éves vénséget szépen tartani, annak tényleg felesleges kocsit fenntartani. Azért birom a szövegértelmezést. Sehol sem irtam, hogy öreg autó az szar, fiatal is lehet szar, az a ciki. Azt továbbra is tartom.
Egyébként, hogy megnyugodj, 2 évre kell a kocsi-max, de lehet még addig se, nem tudom pontosan, hogy mikor szabadul fel pénz-, aztán veszek magamnak egy 3-4 éves kisautót.
Az már menő 22 évesen ugye?[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz Psychonaut #3739 üzenetére
Jó, hát ez még nézelődési szakasz, már le is tettem kb róla, haver elvitt az 50les ugyan ilyen polojával, és nem igazán jött be. De az tény, hogy állapot ügyileg rendbenlévő kell. Én nem akarok annyit rákölteni, és foglalkozni vele, mint ő. Időm sem lesz a suli mellett, kedvem sem, a pénzt is akkor a másikra teszem félre, szóval kell egy kiskocsi rövid időre, amivel nem kell foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz soldi3r #3741 üzenetére
Ha tényleg nincs olcsóért semmi, arra a kis időre, akkor nem veszek. Viccen kivül, akkor a melóból szerzett pénz részét odaadom anyunak, és tankolom az övét.
Tiger.huhhhh
Suliba mennék vele, este edzésre, meg néha bulizni. Kb ennyi. Igazán szükségem nincs rá, de lesz meló, és gondoltam addig veszek valamit saját pénzből, mig nem lesz egy kis money.
Köszi egyébként, megnézem majd[ Szerkesztve ]
-
-
k.
őstag
válasz AMD Power #5071 üzenetére
Azért tegyük hozzá, hogy amit te vettél, azzal vannak problémák rendesen. Az volt ugye, 4 kilós kategória. Én úgy gondolom, hogy 5-6 kiló az, ami többé kevésbé évekig kiszolgál, és nem probdukál hibákat, és a 7 kilós a minta állapotú. Simán reális.
Egyébként ez a VW faktor miatt van. Egyszerűen itthon "preztizs" cucc, és tartja az árát. Most az, hogy egy 2002-es IV-es polo 55le-vel de rendben tartva, szépen MINIMUM 9 kiló, az azért dúrva, egy hasonló corsa ilyen fapad kivitelben max 7. De egy 2002es rendezett polo inkább egy 1 millánál kezdődik klimával.
-
k.
őstag
válasz Vesztor87 #5118 üzenetére
Anyuék Polojával, pont ma hazafele léptük át az 54 ezer km-et.
Ebben a hónapban múlt 9 éves.
Szerintem még 2 évet elhasználja, aztán megveszem tőle bagóért, és 2-3 évet eltolok vele. 15 éves korára eléri majd kb a 100 ezret
Aztán akkor elpasszolom 4-5 kilóért, annyit csak fog érni. -
k.
őstag
válasz dízelracer #5156 üzenetére
Az a röhej, hogy már nem egy embertől hallottam ezt, hogy aranyos a wagon-ismerősnek az van, és mentünk együtt már pár helyre-.
Szóval valami lehet benneA mérgezett egér, meg azért relativ, mert ennyi pénzért-pl most egy normális wagon 6 kiló- 76les motorú , igénytelen ótó nem sok van. Egy 50le-s Corsahoz képest pedig tényleg megy mint a mérgezett egér. Főleg a 93les motorral.
-
k.
őstag
válasz dízelracer #5160 üzenetére
1.: Tök igazad van, vérgáz a cucc, a 2 évvel öregebb-2004es a Wagon, a Polo 2002-es- konkrét fényárban úszik,, gyakorlatilag nonszensz, hogy ezt igy komolyan gondolták.
2. Nem tudok hozzászólni, utasként ültem benne, de én nem éreztem ilyesmit.
3. Ez tény, de szerintem megszokás kérdése, egy idő után az ember tudja, hogy szélben mire számíthat, és ennek megfelelően vezet. Haver pl nagy szélben direkt óvatosan vezet, mert tudja, hogy a kocsi nem szereti. És ennyi.Az ülés azért furcsa, mert konkrétan a 2001es évjárattol elöl Opel ülések vannak-1:1 megeggyezik apukám G astrájának az ülésével- szóval akkor igy nézve az astrák/corsak nagyrésze is kényelmetlen. Nem mondom, hogy életem legjobb ülése, meg a Pandorf-Budapest út kicsit sok volt a Wagonban, de azért ültem már kényelmetlenebb kocsiban- F astra, Régi swift-.
Ami nagy előny még, hogy irtó jól elfér 5 ember. Mármint egy ekkora autóhoz képest. Én 193 centi magas vagyok, az ülést nem kell teljesen hátratolni, hogy elférjek, és még lazán beférek magam mögé. Mentünk már 5en buliba, 3 jó magas ember, meg 2 lány, és simán elfértünk. Ennyi pénzért ezt nem sok más autó tudja.Tudod, én úgy gondolom, hogy a helyén kell kezelni. Ismerösömék nagyon szeretik, tényleg filléres dolog minden hozzá, jól kilátnak benne, és mivel 99% város, igy ott még jó is vele parkolni. Tény, hogy egy egyszerű, érdekes- - formavilágú autó, de városban irtó praktikus, és ausztriában nekem már bemutatta, hogy tud kussban is lenni, ha út van alatta.
Az alkatrészek filléresek, a parkolás városban kiváló, a fordulókör pici-3 sávos úton lazán megfordul minden különösebb probléma nélkül- szóval ha valaki városba vette rohangászni, akkor oda kiválló. Nyilván való, hogy nem annyira pályára találták ki, sőt nem is hosszú utakra, de gondolom az ember az olcsó árért ezeket elfogadja. -
k.
őstag
válasz Napfénysüti #5169 üzenetére
Talán egy hangyafasznyit. De én azért a Wagont pártolom-akkor már ugye..-, mert jobban pakolható, elöl jobban elférek, ilyesmi.
Egyik sem életünk csúcsa, sőt, de racionálisan SZVSZ a wagon jobb. Ha már ronda, legalább jól pakolható legyen. És a wagonba egy 82 centis CRT Samsung tv lazán belefért, elsőre. Nehezen hiszem, hogy ilyesmi elfér az ignisben-már csak a csomagtér-ajtó kialakítás miatt is. -
k.
őstag
Az volt, hogy megvette 2004 augusztusában-Készpénzre, szóval nem hitelre-, és 2004 októberében Stroke-ot kapott, és a fél oldala lebénult. Gyak 2 évig az autó 0km-et futott-lehetett benne valami 50km- és utánna is csak nagyritkán hétvégénként elmentek temetőbe/bevásárolni stb. De igyis pl mindkét lököse végig volt karcolva, mert 75-82 éves kora között-Stroke után meg föleg- az ember már nem lát faján.
Szóval nem gondolta, mikor megvette, hogy ez lesz. Azért adták most el, mert már úgy itélte meg, hogy nem igazán kéne neki ilyesmivel "bohóckodni".
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fujifilm X
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- További aktív témák...