-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz runner 125 #88153 üzenetére
Ezek az ulesek nagyon komolyan neznek ki. A tied summum S60?
-
footy
addikt
válasz Declare #88235 üzenetére
Ausztriaban tobb diesel van az adozas miatt, tippeltem vagy 80%-ra mert mikor benzinest kerestem szinte nem is talatam. Aztan utananeztem
2011-es adatok ugyan, de mas cikkeket alapul veve nem valtozott szamottevoen a helyzet:
1. Luxemburg: 62 Prozent
2. Belgien: 59 Prozent
3. Frankreich: 57 Prozent
4. Österreich: 55 Prozent
5. Spanien: 50 Prozent
7. Italien: 37 Prozent
8. Slowenien: 33 Prozent
9. Rumänien: 29 Prozent
10. Portugal: 28 Prozent
10. Litauen: 28 Prozent
12. Großbritannien: 27 Prozent
12. Lettland: 27 Prozent
14. Deutschland: 26 Prozent
15. Tschechische Republik: 25 Prozent
16. Irland: 24 Prozent
17. Dänemark: 23 Prozent
18. Polen: 22 Prozent
19. Ungarn: 20 Prozent
20. Finnland: 18 Prozent
21. Niederlande: 17 Prozent
22. Schweden: 11 Prozent
23. Zypern: 10 Prozent
24. Griechenland: 2 ProzentSchweiz: 17 Prozent
-
footy
addikt
válasz Kornel #88266 üzenetére
A multheten beszeltem az egyik Forstingeres(osztrak autoszerelo halozat) sraccal es mondta hogy neki egy eve lett atalakitva a 307CC-je 2 tomegurol egy tomegure, azt mondja nem raz se a valto se a kormany es a gazreakcio is jobb lett. Az egyetlen hatranynak a kemenyebb kuplungot mondta.
En ettol fuggetlenul nem biztos hogy megkockaztatnam a dolgot. -
footy
addikt
válasz jozefgucci1 #88301 üzenetére
Tuti nem csinálta eddig? Amennyire én tudom a kéttömegű miatt szokott pulzálni a gázpedál.
(#88307) FrankMonzano
Olvass vissza egy pár oldalt és nézd meg a spritmonitort. A kis hengerűrtartalom nem egyenlő a kis fogyasztással.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz raczger #88415 üzenetére
Egy premiummarka 10 felett konnyen sz*p*rollerre valik. A helyedben viszont ezt a Hyundai Sonatat megneznem.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Tud valaki szombathelyen jo autokozmetikat? Olajfoltot kellene kiszedni ulesbol.
-
footy
addikt
Milyen oldalon lehet megnezni egy adott auto fordulatszamat egy bizonyos sebessegen?
-
footy
addikt
De ő átlagsebességet ír az teljesen más tészta. A videón pedig pillanatnyi fogyasztást látod adott sebességnél. Ráadásul ez csak a fedélzeti számítógép kijelzője, ha tankolással bizonyítható lenne úgy oké, de így
(Azt már nem is mondom, hogy mi van ha van egy kis lejtése az útnak)Szerk.
Én is 25km-es távokat nyomok és ahol lehet tolom 150-nel, de az átlagsebesség 105-110 fölé nem megy.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #89485 üzenetére
szvsz egy modern szívó nem fogyaszt többet, mint egy downsized turbo, közlekedésre is teljesen alkalmas, akkor mi értelme ennek a nagy downsizeingnak?
Semmi ertelme nincsen, de az egyszeri user azt fogja hinni hogy "sokkal tobb loeros a TSI" csak mert 2000-nel mar megjon a nyomatek. Mondjuk egy par evvel kesobb lesz majd anyazas mikor a varosi hasznalat miatt turbot meg lendkereket kell cserelni. (Meg lehet valtot is, mert a DSG-nel az elektronika allitolag forro olajban van)
Masik reszrol pedig megint ott vagyunk hogy aki 3 evente csereli az autot annak tokmindegy mert garancia is van meg a annyit meg extrem hasznalattal is kibirnak. -
footy
addikt
Tetszeni nekem is tetszik a mai napig szep formanak tartom, viszont van egy ket dolog ami hasznalat kozben jon ki.
- beszallasnal gyakran neha beverem a fejem az A oszlopba (174cm vagyok)
- kiszallasnal kb 40 centis kuszobot kell atlepni
- Ha van konyoklod (170euro) akkor 1db pohartarto marad, ahova csak 0,33-as doboz tudsz tenni. (a 0,5 poharat nem tudod kivenni ha 3. vagy 5. fokozatban van a valto)
- a reference kivitelnek szar az ulese (rovid ulolap, derektamasz nelkul)
- belterben 90%-ban kopogos, konnyen karcolodo muanyagok vannak (a FL-nel picit jobb)A vesekővel mire célzol?
Nagyon kemeny a futomu, pedig en osztrak autopalyan jarok. A stylance felszereltseghez pedig elvileg mar sportfutomu jar alapbol, azzal szerintem hasznalhatatlan.Szerintem egyebkent nem rossz auto es meg mindig inkabb ez mint az agyhalott belseju GolfV. (a highline kivetel, de az annyiba kerul amiert mar komoly autot is venni)
(#89773) sasa134
A 02-08-as Mazda6-ba is lehet Aux-ot rakni akar hazilag is.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz atos19881101 #89806 üzenetére
Van mindegyikhez, nekem sem Bose volt. Van hozza jominosegu iPod adapter is. (A Bose fejnek amugy csak a vegfoka mas, hogy illeszkedjen az erositohoz.)
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz atos19881101 #89811 üzenetére
Lehet hogy neked meg a regi nyak kerult a fejegysegbe, ott az L716-os hidat kell osszekotni.
-
footy
addikt
válasz DeFranco #89839 üzenetére
Egyébként ez annyira nem tragikus ha utánaszámol az ember. pl: egy átlagos fizu 150e x6= 900e
Ennyiért lehet nézni valami benzines Focust vagy Astrát,egyik sem egy ördöglakat, tehát jó esetben nem kell nagyobb összeget rálocsolni. Emellett mind2 használható méretű autó és van belőlük kombi is.A problémát én ott látom, amit a Becsületes nepper is megemlített valamelyik cikkében; sokan úgy vannak vele, hogy "nekem ez már jár". Pedig attól mert a főnök szivat vagy utálod a munkád, attól még nem jár több, nem lesz több a számlán.
(#89841) [rvilike]
Azt is meg kell ám nézni, hogy mennyibe kerül svájcban egy albérlet, mennyit kell fizetni betegbiztosításra(mert ott ugy az sincs ingyen) stb. Az én véleményem az hogy munkából sehol nem lehet jól élni. -
footy
addikt
válasz DeFranco #89869 üzenetére
En 5-6 even keresztul 10+-os autokat(Leon,Swift, Mazda6) hajtottam, soha nem hagyott cserben egyik sem.
A szervizperiodusokat betartom es ha valami zajt hallok akkor megnezetem. Ennyi.
A masik dolog amit hobizoli is ir, hogy az uj autonal a kotelezo szervizeknek eleg komoly ara van. Ezen tul pedig azt sem lehet mondani, hogy soha nem kell a tervezett perioduson kivul visszamenni. (visszahivasok)
Az uj autok ertekveszteset elnezve en tovabbra sem latom ertelmet 0km-es autot vasarolni. (Bar orulok, hogy nem mindenki gondolkodik igy, kulonben en sem tudnek autot venni. ) -
footy
addikt
válasz parandroid #89892 üzenetére
A mazda-t en is helyi markaszervizbe hordtam, az alkatreszarak kb ugynaazok mint magyarorszagon, csak az oradij mas. Az asszony autojat fuggetlen osztrak (forstinger) halozathoz hordom, ha sikerul akciokat (olajcsere, kopo alkatreszek) kifognom akkor az olcsobb alkatresszel kedvezobb aron kijovok mint a magyar markaszervizzel.
Ami draga pl, a festes vagy egyeb dolgok amik sok munkaorat igenyelnek. -
footy
addikt
válasz parandroid #89927 üzenetére
Igen, a forstingernel is igy van, sot amikor a Hondan csereltettem kuplungot akkor hiaba 6,5 oraig tartott nekik a dolog, 5,5-et szamlaztak ki, mert annyi volt megadva erre a munkafolyamatra. Viszont nem mindenhol ilyenek, a graci Robinson mazda szerviz szar munkat vegez, de legalabb dragan.
-
footy
addikt
Ez igy tul altalanos. Ez akkor igaz ha egy reszecskeszuro nelkuli dieselrol es nem direktbefecskendezesu motorrol van szo. Viszont a modern motorok eseteben (diesel+reszecskeszuro VS direktbefecskendezesu benzines) eseteben fordul a dolog. Regebben linkeltem is egy Vox riportot a temarol, ahol kimertek a karosanyag-kibocsatast, ha jol emlekszem akkor direktbefecskendezesu benzines 1000 (vagy 10.000)x annyi koromreszecsket bocsat ki mint egy modern diesel.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Az FSI nem nagyon doglik, viszont cserebe nem is megy. A legjobb ha kiprobalod milyen az fsi es milyen a TFSI aztan eldontod, hogy kell e turbos. Azt azert tudnod kell hogy a vezermulanc hajlando megnyulasra ami(draga a csere) ha nem veszed eszre idoben,akkor kuka a motor, ezen kivul a ,otor fokozottan hajlamos koxosodasra. (az uj generacios tsikre (2012?)ez mar nem jellemzo es a lancot is lecsereltek szijjra)A dsg valtok szinten hajlamosak pusztulni, en azt tuti kihagynam.
A 2.0PD a vw legszarabb motorja, nem is ertem miert ajanlja a kollega.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Motorháztető felnyit, autó beindít és figyeled, hogy a kuplungpedál benyomására hallasz-e kopogó hangot a motor felől.(Hideg motornál elvileg jobban lehet hallani) Szerintem egy ismerőst vigyél magaddal aki kicsi jobban kiismeri magát és egyébként is több szem többet lát.
-
footy
addikt
válasz Xmodule #90432 üzenetére
Ahol tipikusan sokat esik a ho, ott a hatsokerekhajtas nem elony.
Ezek a Volvo kocsik azért ritkán fogyasztanak 10l alatt. Dízelmotor meg nem túl szerviz igényes?
Olyan nincs, hogy egy marka sokat fogyaszt. Az egyes modelleket kell megnezni, hogy adott motorral mennyit fogyasztanak. A Volvo C30 1.6D-vel akar 5l alatt is el lehet jarni, viszont egy S80 T6 nem fog 10L alatt fogyasztani.
Azert kaptal ajanlasba 2.4D motort, mert az a legjobb volvo diesel jelenleg. A helyedben a volvo V50 D5-ot keresnem. -
footy
addikt
válasz Xmodule #90787 üzenetére
A lupo nem egy jó ár/érték arányú autó, hogyha rá vagy kattanva nagyon csak akkor érdemes megvenni.
Egyébként kicsi, puritán, túlárazott. Elsőként jó lenne ha eldöntenéd mekkora autó kell. A V70 és a lupo az nagyon a két véglet. Ha nincsenek extra igényeid akkor valami kompakt is megfelelhet, akár puttonnyal vagy anélkül. -
footy
addikt
Tudja valaki hogy az 1.4D4D Auris 5-os valtoval mennyit forog 140-nel?
-
footy
addikt
válasz atos19881101 #91710 üzenetére
Engem is a befecskendezok araival rettentettek el a mazda dieselektol, de mar kicsit banom, hogy akkoriban nem neztem jobban utana, mert a nemet ebay-n 150euro korul mar van garancias, vagy 220-ert felujitott es azert olyan gyakran nem fekszenek ki. Sot ha ki is fekszik, akkor sem kell mind a 4-et cserelni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Linux kezdőknek
- Formula-1
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Fogyjunk le!
- E-roller topik
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs