-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Isten ments, hogy újabb olajat öntsek a tűzre a BRZ-s témában, de ugye elhangzott, hogy azzal nem lehet menni keresztben olyan kevés a 200 ló. De. (7:30-tól tessék sasolni).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #23251 üzenetére
Ennyi. De van aki ezt nem érti/értékeli. Minden esetre a cikkben elég jól megfogalamazzák, hogy:"Ha netán eszükbe jutna bármilyen erős kompaktot felhozni ellenpéldaként, akkor elég két-három kormánymozdulat és rájövünk, hogy a családi autóból lett erős kompakt és az eleve sportautóként tervezett és épített élményautó génállománya éppen csak annyiban különbözik, mint a miénk a csimpánzétól. Az a kétszázaléknyi eltérés azonban éppen elég ahhoz, hogy ne a saját pöcsünkkel játsszunk a porban hanem embert juttassunk a Marsra."
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Dare2Live #23283 üzenetére
De ennek a kocsinak nem az a lényege, egy Octavia is simán odaveri (nem is kell hozzá az RS). Tudom nehéz felfogni, nekem is nehezen ment.
Az a lényege, hogy tudsz keresztbe menni vele ha akarsz, kilnccsel előre, amit az elsőkeres opc-vel soha nem teszel meg max jégen. Ha vki csak a-ból b-be akar gyorsan "steril" körülmények között eljutni akkor vegyen opc-t.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Integra #23305 üzenetére
Láttam Integrádat élőben anno, szép darab valóban, de sajnos egy ponton túl választani kell: kényelem-köznapi használhatóság és a sportosság között.
Az ideális az lenne ha vennél egy Jazz-t szaladgálós kocsinak erre meg menne a 17" /40 és minden ami belefér. Csak sajnos ez itthon anyagi okokból...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
200 felett ment egy másik cikkben ezt írták. Azért az szép, ha becsúszol a 80-90-el előző pótos ifa alá 200-al.
mod:
Itt a cikk: [link]
mod2: És az igazsághoz talán legközelebb álló:
"Az első hírek arról szóltak, hogy egy tesztpilóta vezette az autót, de ezt a BMW később cáfolta. A gyár egyik 42 éves alkalmazottja szolgálati autóként használta a hibridet, amikor az A92-es autópályán nagy sebességgel előzött egy teherautókból álló sort. Az egyik kamion vezetője kellő körültekintés nélkül váltott sávot, a BMW vezetőjének esélye sem volt az ütközés elkerülésére. Megpróbálta elrántani a kormányt, de így is a pótkocsi alá szorult és még több száz métert csúszott."
[link][ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kornel #23354 üzenetére
Sztem tilos, mert már nálunk is az, mi meg kb 20 évvel el vagyunk maradva.
Sajnos az a helyzet hogy álatlában nincsnenek felkészülve az autópályán az ember a gyorsan közeledő autósokra. Nem egyszer levert a víz mikor 180-200-al mentem és kijött elém a Fiat Puttó előzni 110-el.
Persze ez nem itthon történt...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem látja, nekem volt ilyen balesetem. Az árokban végeztem rommátörtem egy G Astrát az M3-ason.
Belenéztem a tökörben semmi, index ki elfordítom a kormányt a többire nem nagyon emlékszem...
mod: és nem a holttérben volt egyszerűen hátulról jött.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Integra #23361 üzenetére
Így-így. Köv. táv. be nem tartása erre a biztosító sem fizet (max cascora).
mod:
giigz:
Éjszaka a Gödöllői dombságban nehéz volt felmérni a távot de ő sokkal gyorsabban ment a megengedettnél, amire enm számítottam. Én meg egy 100-110-el tötyögö 2-es Golf mögül ugrottam ki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ismerős árulja a Civic-jét. Leinformálható, korrekt darab (1,4-es 3 ajtós). Bővebben: itt
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A kgfb-d az kb 25k lesz jó a tipp, de megtudod nézni egy díjkalkulátorral kb 5 perc alatt.
A 10-ezres olaj csere szűrővel nem nagyon áll meg 20k alatt (nekem most 16k-volt az olaj, olajszűrő, meg légszűrő csere úgy hogy haver cserélte 0 munkadíjjal).
Cascot nem kötnek ilyen idős kocsira már (vagy ha mégis giga-irreális áron).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #24532 üzenetére
Persze, hogy az! Nem véletlen virít az orrán a RallyArt logo.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #24646 üzenetére
Átnéztem a közelmúlt kresz változásait de ott szó sem esik róla. Érdemes lenne ennek jobban utánna járni.
És ha mégis kötelező szólni nekünk is.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
dJ Peer #26525 üzenetére
Simán felrakhatod. Ha az átlaghőmérséklet 7 fok alá esik akkor kell, de ez csak irány szám. Ha jársz városon kívülre akkor főleg tedd fel. Reggel este már bőven elkél a téli gumi.
Én is felteszem, mert a Pilisben sikerült egy 180 fokos fordulatot nyomni az egyik kanyarban. Nagyon kicsi híjja volt, hogy nem koccoltuk le a korlátot... Szerencsére nem mentünk gyorsan.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Bukott a jávorszarvas teszten a GT86. Azért ettől függetlenül vállalnám...
[link]#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #27083 üzenetére
Conti Winter Contact 2 van a gépen, nem vok elégedett vele, kicsit jobban rálehelek a gázra már dolgozik vissza az esp.
Nem veszek többet Conti téli gumit se, Michelin-el is ez volt a tapasztalat. Az is egyből kapart. A vége az lesz, hogy visszatérek a Bridgestone-hoz, azzal nem volt ilyen gondom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
ABS utólag? Felejtős.
"Előszőr is kell egy vödör pénz.
Alkatrészek:
-komplett kábelkorbács, (mert nem lehet megbontani a belső köteget a motortér köteggel, csak a müszerfal köteget)
-ABS modul (motortérbe) bontva 40E, gyári újba: HORROR, + ehez valósi fékcsővek: pár E.Huf.
-ABS-es csonkállvány (a mentesben nincs kifúrva a helye, ha ügyes vagy sporolhatsz, de akkor kell venned két jeladót)
-ABS-es hátsó hid. Bontva: 30E
- Extradoboz ami tudja az ABS-t,
Meg egy szervíz aki feltanítja neked."[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi