-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz Gergőke88 #113731 üzenetére
10 eve lakunk hegyoldalon adotsag hogy lejt mindig kezifek+ 1 be hagyom, eddig 1x fordult elo meg a mazdaval hogy befagyott a bovden, de egy roppanas utan az is engedett, persze bealhatnek a garazsba de akkor pont telen kene vagy 50m havat eltolni igy a garazs mas celt szolgal.
-
nesa
veterán
válasz hobizoli #113743 üzenetére
Nemtudom nekem nem szokott lehet az is szamit hogy napi szinten van hasznalva jut eszembe neha ahol napkozben is parkolok ott is kell, szoval hegyvideken ez altalanos.
Most jutott eszembe jo poen van pecsen egy utca ahol nem tudtam felmenni a Tipoval vizes volt es elforgott a kerek, mondom majd tolatva, ugy is elforgott: buzi egy hely, jart mar igy valaki?
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #113757 üzenetére
Somfa utca, gondolod probald be, szarazon lehet nem lesz gond
(#113755) !Overdose!
Ezek akkor uj teligumik voltak. -
nesa
veterán
Ha a kanyar utan az elso 50m lekuzdi az ember mar nagy gond nincs
Ez a cikis resz[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz !Overdose! #113766 üzenetére
De rukibe se ment fel tehat a conti is tuti elforgott volna.
-
nesa
veterán
válasz szőröscica #114495 üzenetére
Es a 205 /65 r15 jobb meret?
talan a 80as evek vegen 90es evek elejen volt a 7-es bombin ilyen + euro van csalad + sharan es tesverei de mar szinte mindenki elvaltott mas iranyba. -
nesa
veterán
válasz runner 125 #114732 üzenetére
Ez a 3F egy baromsag kb 400k km et mentem olasz autokkal soha semmilyen problemam nem volt, a mazdamra tobbet koltottem 50k km alatt, most meg olasz francia koprodukcioval jarok eddig nulla amit koltottem az olajcsereken kivul, mult heten ugyan bekeszitettem egy kuplung bovdent 3700 er, mas eddig nincs.
-
nesa
veterán
válasz BigBlackDog #114774 üzenetére
Pug 807, citrom C8, Fiat ullyise 2, es a lancia phedra mind ugyanaz a vas, ill jol felszerel tehrauto verziok is vannak igazan nagy csomagtartoval 2006 utantol Pug expert es fiat scudo neven ill ezek vannak citrom es Toyota proace neven is.
Euro van 2 a teher vonal is tokre valalhato es igazan nagy a csomagtarto plane a long verzio.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz LuckyL #114800 üzenetére
Fraszkarikat kell motorfelujitas, ezeket nem lehet felujitani max csapagy vagy fotengely,... de a blokk 1x hasznalatos ha kifurjak belole az edzett reteget utanna 100k km es elkopik a hengerfal.
600k km et meg a regi 1.9 es blokk is problema nelkul lefutott, max volt 2 hengerfejtomites csere, amugy ha visszatekertek volna 270 re akkor mar jo is lenne
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz BigBlackDog #114802 üzenetére
Peddig mar az euro van1 is klaszisokkal jobb auto mint a sharan trio.
Teher vonalat csak EV2 bol erdemes nezni, az EV1 teher nagyon puritan szerintem.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Gergőke88 #114806 üzenetére
Lehet a 280 as ba 900 volt vagy 1280, ez csak itthon van hogy 100k felett sokatt futott, ismerosomek szerencses helyzetbe voltak 1980 ba tudtak venni egy vw golf dizelt vegig az ovek volt az auto kicsivel 600 felett fekudt ki a gep a ketezres evek elejen ugy hogy leszakadt a dugatyu,
Masik ismeros ilyet mint linkeltem majdnem 1 millioval adta el valtot soforrel jartak nemetbe meg vissza, 2 eve csereltek egy nagyobb ducatora ami talan 12 szemelyes de mar az is 300k felett jar, az 1 miliot fotottra se saccoltal volna 200k kmet allapotra.
-
nesa
veterán
válasz Satan_Claus #115344 üzenetére
Az autokhoz kinalt "zseles" kanyarban sem olyan mint egy banki zseles, a generator tolteni se tudna mas karakterisztikaju toltest igenyel, szoval az ilyen zselesnek becezett akarmi, szerintem nem eri meg, nekem egyszer volt megdoglott, akor is zolden vilagitott, felnyitottam mi a tokom zsele van benne, kb sima savas volt minden cella kozott egy szivacs szeru anyag volt.
Akkor erne meg a dupla arat ha legalabb 2x addig kitartana de nemfog elmenni az se 15 eveg.
Dizelbe kb 5 evet hoz le a sima, benzinesbe kb 5-7 ez mar a nagyon max, persze vannak kivetelek amik elkarcolnak 10 evig, de ezt a "zseles" nem fogja megduplazni.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Nem, sokkal rosszabb munkahengerek is letapadnak 2 het mulva elkezdenek szivarogni, kb meg 2 het mire eszre veszi a gazdi akkor raburit egy kis fekolajat es kis ido mulva egy keresztezodes elott atszakad a fofekhenger szimering es beesik fekpedal....
Egyszer vettem egy ilyen 1 evig pihizo jarganyt szamitottam ezekre nemvolt nagy para 40k megert meg 40 et rakoltottem es 2 evig semmi gond nemvolt 1db talan 250ft-os megszakito kalapacsot leszamitva.
-
nesa
veterán
válasz tomiii. #115687 üzenetére
Nem azert bontanak olasz kocsit mert azok romlanak el hanem mert azokbol meg lehet kibontani ertelmes alkatreszt
(#115688) hobizoli
A fiat a 80 as evek masodik feletol csinalja a kistubosokat soha nem remlik hogy szarok lettek volna az 1.3tie vagy az 1.4tie kesobb hgt mind jo volt...[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Integrale #115692 üzenetére
a fiat 1.8 ra szoktak rakni 1.3 asnak a turbojat ezzel azt erik el hogy allul is nagyon huz aztan mire kiporog ugyanolyan lesz mintha nemis lenne, de vegig ugy mintha gumin huznak.
A citromon is gondolkodtam mar turbo cseren valami kissebbre mert ez hogy 2200 on ebred nekem nem tetszik jobb lenne ha mar 1200 korul ebredne es az se erdekel ha nem porog 3500 nel jobban, lehet mar az is eleg lenne ha a vezertengelyt kicserelnem a szivoera hogy lent tobb legyen a nyomatek mert most 1600 alatt nagyon nem erzi jol magat.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Urak hogy van ez a rendszam tema, lenne mondjuk egy nagy vas amit megvennek de nagyon nem tetszik a rendszama, meg az elozo tulaj eletvite miatt is az egeszsegemre valo tekintettel jobban mutatna egy masik rendszam, ha atirataskor cserelem olcsobb??
-
nesa
veterán
válasz Kornel #116912 üzenetére
ez nalam ugy volt bealtam a garazsba, mondja a fazon szar muanyag az egesz, mondom nem ez nem espace, akkor felalt meregetett irt, oromtancot jart hogy motorkodos es nincs motorszam, aze megnezte azt monda van motorszam, mondom nem fontos mondja hal istennek B+ csinalt kb 4 kepet a kocsirol, kesz vagyunk fizetek oszt csa, ez egesz semmit nem er csak penzbeszedes.
-
nesa
veterán
szo se lehet rola, szarul pakolhato, es ultra kenyelmetlen, hacsak nem valami Z3 magassagura rakod....
#117001) DeFranco
2es octaviaba nem tudtam berakni 1 gyerekulest egy magasitos tamlas lofat,+ egy bebihordozot, az ajtot se lehetett becsukni de ha beis lehtne akkor is az elso szeknel buktam 10 cm az csatal a masodiknal 20 at lehetetlen, van 3 as oktavunk is abban meg szarabb a helyzet mert hiba szelesebb 8cm el a deszka amin ulni kene szar ket oldalra oda van baszva 2x 15 muanyag szar ami 10cm kijebb al mint az ulles tamla.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
1.9jtd mk2 es 86 lovas puntoval van valakinek tapasztalata?
-
-
nesa
veterán
válasz Elektrosokk #117282 üzenetére
Nekem nem remlik sajnos
-
nesa
veterán
válasz Kornel #117572 üzenetére
El ne hidd, egy szar, de hogy maradhatott ki ez az eletetdbol?
Agilis = egy turot
Gyors = hogyne, amikor gyartottak akkor is lassu volt!
Kitarto es robusztus = hogyne ranezesre is kb mint egy Q7 olyan robusztus meg kitarto mint igas lo akinek 1 hete se inni se enni nem adtal.
Megbizhato tars = nemtudom milyen a megbizhatatlan, barhova elvisz, ha legoztal sokat trabantot 1 csavarhuzoval es 2 villaskulcsal az arok szelen is lehet generalozni.... -
nesa
veterán
válasz roberto211 #117660 üzenetére
En minden inditas elott megnezem az olajszintet amig izzit mondjuk ehez nem szalok ki
egyebkent a nivopalcakon alatalaban a minimum es a maximum ertek kozott cirka 1L van amikor a nivo nem eri el az olajat akkor meg nincs para meg mindig van benne kozel 3 liter (ha 4koruli a max) kb 2L nel mar nemtul eros kanyarokba fel fel villan az olajnyomas vagy fekezesnel, aki nem veszi eszre idobe hogy szomjazik a motor olaj utan annak ugy kell.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz stickermajom #117715 üzenetére
Az enyem 2012 01 08 es MAH szerintem realis.
-
nesa
veterán
válasz Elektrosokk #118218 üzenetére
Nekem olasz kocsival soha semmi bajom nem volt, es soha nem ujonan vettem oket.
A mostani kocsim Fiat-peugeot szerelemgyerek ami citroen evasion nevre halgat az elmult 1,5 evbe hetfon produkalta az elso komolyabb hibat termosztat kuka 2700ft er kapott ma masikat, az olajcsereken meg ablaktorlokon kivul mas nemjut eszembe hogy lett volna.
-
nesa
veterán
válasz #86322688 #118200 üzenetére
A gyarak semmit nem csinaltak van olyan motor ami megjelenesekor 80 as evek elso fele 5000km es intervallum volt eloirva, a legvegen 97 korul 15000km.
az 1929 ds be is 5000-7500km kozott mindig lecsereltem, a mostani dizelbe kiprobaltam a 10k-t de nem tetszett az a fekete takony amit kiengedtem, ugyhogy ataltam 7500ra, nem is tudom lehet ennek is 15k van eloirva de tok mind1.
-
nesa
veterán
válasz Bull Boss #118486 üzenetére
Esetleg egy eurovan?
az elso generacio szerintem bolond biztos nekem is az van , teljeserteku 7 szemelyes. -
nesa
veterán
válasz szőröscica #118677 üzenetére
a 25tds meg elokamras szerintem, ha ugy hasznalod ahogy egy elokamrast kell, szerintem nem lesz hengerfejes.
-
nesa
veterán
válasz bitpork #118681 üzenetére
Na igen itt az a nehez kivalsztani egy eletkepes peldanyt, de ha az megvan akar jo is lehet, en hidegen soha nem forgattam egy kamras dizelt se 2000 fole es tartossan autopalyan se kell ezeket 3000 felett jaratni, a 350TD merci motor is lefut 1 milliot, de ha egyszer 160korul mesz vele 50km megkapta a vegleges keresztet az tuti gatrepedeses lett.
(#118684) !Overdose!
Lehet, de kamras es a kamrasokra vigyazni kell.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Masnak is van astra biztositonal kotelezoje?
Mivan ha nem mondom fel kozos megegyezessel, alitolag attol meg ervenyes marad a kotelezom.
-
nesa
veterán
válasz LuckyL #118719 üzenetére
En ahol kotok az mindig becsodol ha ujra kotok az alianz lesz a kovetkezo.
Most mar a mabisz rendezi a karokat,nem?
Nem egyertelmu nekem, ha kozos megegyezessel felmondom azzal lemondok minden mar befizetett penzrol, igy nem tudom mi van ha ok mondjak fel nekem?
Raadasul az alamnak is ujra be kell fizetni a baleseti adot ami szerintem nem tiszteseges eljaras, persze nem azon a 2300ft on fugg az eletem csak azert na...
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
LAND ROVER DISCOVERYvel van valakinek tapasztalata?
PL ilyesmire gondolok.Azt tudom hogy 15 eves tahat szar anyagbol van, nem is ugy van extrazva mint ami ma elvarhato lenne, de en ezt lesz@rom, konkret tapasztalata van valakinek, motor mennyire megbizhato, ez gondolom sima kamras dizel motor annak minden elonyevel es hatranyaval.
Mondjuk nem az a tipikus masodik auto, vagy megis?
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs