-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gaborbol #170054 üzenetére
Ha veszel lapraszerelt bútort, akkor jól jön a nagyobb verda, illetve sokkal kényelmesebben ringatozik a kasztni, mert hosszú a tengelytáv, meg amúgyis... egy Yaris, ne már.
Találjak még ki valamit?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Csaby25 #170077 üzenetére
Az 1.5-ös Almerám sokkal jobban megy az 1.8-as Avensisnél, viszont a kétezres már érezhetően haladósabb.
Nyomaték meg vicckategória az 1.8-ban, de ha gondolod, próbáld ki. Kb. 300-400k km-enként motor generálra van szükség, mert nagyon zabálja az olajat. Alapból 2-3dl/1000km.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
meili #170220 üzenetére
Felesleges alkudozásra hajtani. A saját példádból is látszik, hogy a Ceed azért olcsóbb a kategória társainál, mert alig lehet náluk faragni a listaárból, így a valódi vételár kb. megegyező lesz a kategória társakéval. Kategória társakat most nem csak a kompakt méretosztályra értem, hanem a presztízsre is, tehát egy Golf, A osztály stb. értelemszerűen drágább.
Tehát ha pl. tetszik a Focus, akkor nem szabad elvetni a Ceed ellenében csak a listaára miatt, mert kb. ugyanarra az árszintre lehet belőni. A Fordnál, Opelnál, Suzukinál stb. a listaárat felesleges nézni. Én is mindig hahu-n csekkolom le, mert ott már a valódi vételárat tüntetik fel a kereskedők.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
realist #170570 üzenetére
Ugyan nem próbáltam egyik általad említett autót sem, de a Civic-nek van laza 30% teljesítménytöbblete, és elég sok tesztben már-már túl erősnek titulálják. Ismerősömnek új i30 SW-je van ezzel az 1.4T motorral, viszont Ő többet várt tőle, szóval ha dinamikusabbra vágysz, akkor a kuvik egyértelműen jobb választásnak tűnik, de mindenképp próbáld ki őket.
A garancia miatt viszont tényleg sokkal észszerűbbnek hat a Ceed melletti döntés. Ugye a Hondák főleg a megbízhatóságukról híresek, de ezt ma már ugyanennyire el lehet mondani egy Kiáról is.
Méreteket tekintve alapból a Civic van előnyben, de Ceedből ott van az SW is, ami élhetőbb, ha a családot szállítod vele.
Tehát a konklúzió az, hogy a Ceed racionálisabb választás lenne. Én viszont akkor is a Civicet venném, mert annyira csúnya, hogy már szép.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
realist #170576 üzenetére
Én nehezen tudom elképzelni, hogy egy Honda pénztárca kimerítő lenne, ha odafigyelnek rá. A japánok odafigyelnek az elektronikai berendezések gyártásának minőségére, és a turbó benzin motorokban is van néhány évtizednyi tapasztalatuk, de persze bármi előfordulhat.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
De fontos, hogy ne az 1.6-os, olajzabálós motorral nézegesd. Az 1.8-as jól mozgatja, nem eszi az olajat és legendásan megbízható, ráadásul még a nagy homlokfelületű Zafirában sem annyira eget rengetően magas a fogyasztása. Továbbá hozzátenném, hogy a Zafira futóműve kategóriájához mérten nagyon ügyes.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
BigBlackDog #170796 üzenetére
Ismerősöm egy év alatt több, mint 2 milliót költött a 350k-ért vásárolt W124-re, de tudta jól, hogy ennyit fog, mivel Ő régi merci fan, és kb. a nulláról akart felhozni tip-top-ra egy W124-et. Sikerült is, de havonta rá kell költeni egy kisebb vagyont.
focvis: +1
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
LuckyL #170844 üzenetére
Vannak extrém esetek, de azt te is tudod, hogy a prémiumok mindig jobban zuhannak, főleg a dízelek, mivel azok újonnan drágábbak a benzinesnél, de használtan mégis olcsóbbak, manapság meg pláne.
Azzal valóban egyetértek, hogy tényleg simán eshetnek 80-90%-ot. Ezért kell venni benzines Hondát. Ott olyan árakért mennek a 10+ évesek is, hogy a hajam égnek áll. Normális UFO kuvik nincs 2 milla alatt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Integrale #170880 üzenetére
Valaki említette kb. fél éve itt a topikban a nagy Suzuki ínség közepette, hogy a a pár hónapos SX4 Scross-át a parkolóban megvették volna magasabb összegért, mint amennyiért Ő szalonból kihozta, és csak azért, mert túl sokat kellett volna várni a rendelésre. Én is egyébként ilyen típus vagyok. Ha valami kell, akkor azonnal kell, mindegy mennyivel drágább emiatt...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gzbotii #170887 üzenetére
PUG 206 1.4, 1.6 benzin? Hátsóhíd probléma a legszámottevőbb, azonkívül komolyabb típushibája nincs, ráadásul a hölgyeknek határozottan tetszik.
Fóbia 1.4 benzin. Kolleginám vett most egyet 370-ért, és csak viszonylag kisebb hibái voltak (lambda-szonda, üzemanyag szűrő). A Skodákat szintén nagyon csípik a csajok, de fogalmam sincs miért, mivel szerintem maszkulin hatásuk van, még egy fóbiának is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
máyköl #171006 üzenetére
Pont a Suzukikat adják el legkevésbé azért, mert már sok a baja. Két oka van ennek:
1. Alig van ezeknek baja, és azokat is gombokért orvosolja bármelyik szerelő.
2. Pici, kényelmetlen, gagyi anyagok garmadája, tehát sokan feljebb akarnak lépni minőségben.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gyenesmartin #171030 üzenetére
Akkor azt kell venni. Vitara vagy SX4 Scross már van ennyiért. 1.4-es Boosterjet a legjobb választás.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gyenesmartin #171107 üzenetére
Corsa>i 20>Swift
Nincs nagy különbség köztük.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gzbotii #171293 üzenetére
Ez csak átlagos, amit én keveslek a dízelhez, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy sokat menne városban dízel autóval, ami egyre bonyolultabbá válik, illetve nem véletlenül kezd bonyolultabbá válni. Én sem támogatom az ilyen jellegű dízel jármú használatot.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gzbotii #171302 üzenetére
Elhiszem, hogy nem komálod a japán benzines autókat, de ez hogy jön ide?
Engem kimondottan irritál a dízel autók kipufogójából távozó szag, és ezt főleg városban, lassabb közlekedésnél, leginkább ilyen borongós időszakban veszem észre. Lakott területen kívül szinte sose veszem észre. Ebből kiindulva, illetve az újabb szabályozásokat látva arra a következtetésre jutottam, hogy szvsz. ~12k km futás városon belül egy dízel autóval nem javallott.
Így megérted, vagy inkább valami hitvitába szeretnél bocsátkozni? Mert ez utóbbiban nem kívánok részt venni.(#171303) Qru: Egyébként az új Fiesta ST-ben is ennek a háromhengeres 1.5-ösnek egy megpöckölt változata van? Mert annak konkrétan hathengeres hangja van néhol, és ez egyszerre szomorúvá és boldoggá tesz.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gzbotii #171305 üzenetére
Nem erről beszéltem. Ne menjen városban egy dízel napi 50km-t, ha nem feltétlen muszáj, és nem a motor élettartama vagy hatékonysága miatt, hanem a füstje miatt. Szerintem se 2L, se jóval több nem ér ennyit. De kinek a pap...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
bitpork #171313 üzenetére
Vagy pedig ne mond meg, hogy mi vagyok. Ez is egy lehetőség, gondold át. Tisztában vagyok azzal, hogy ha egy dízeles megnyomja a gázpedált pár méterrel előttem, akkor fuldokolni kezdek tőle, de egy benzinesnél ezt nem mondhatom el, legyenek az említett autók akár 20 naposak, akár 20 évesek. Ezt nem csak én tapasztalom, hanem sok más ember is, ráadásul még a törvényhozás is ezzel ért egyet, ami lehet, hogy nem véletlen. Lehet ezt másképp gondolni, és találgatni embertársaid mibenlétéről, de jelen állás szerint felesleges.
Ettől függetlenül a benzines autókat sem pártolom túlzottan, de amíg az a kisebb rossz, addig inkább az mellett teszem le a voksom. Hosszútávokra, kevés városra meg inkább a dízelt.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Megnéztem hahu-n, és az átlagára a B6 1.9PD-nek 1.5-2M, a legolcsóbb 1.05M, de abba bele se merek gondolni, hogy az milyen állapotban lehet. (950k-ért egy B5.5-öt is meghirdettek a B6-osok között, szóval az ne zavarjon meg senkit.)
(#171361) bandi0000: A B6 sem rossz, de modernebb konstrukció, emiatt értelemszerűen több hibalehetőséget rejt. 1m körül B5 és 5.5-ből rengeteget lehet kapni. Ismerőseim között megszámolhatatlan mennyiségű 1.9TDI/PDTDI van, és nagyon szeretik őket, ráadásul mai napig vállalható autó. Ha kifogsz egy értelmes példányt, akkor szerintem ez az 5 éves táv simán elérhető komolyabb idegeskedés nélkül.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
kovacsroli #171753 üzenetére
Gombóc Swift.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Kos 7 #171839 üzenetére
800k-ért örülj ha kapsz egy épkézláb G Astra-t vagy Focus 1-est, és azoknak a kezdőköltségei is kb. 200k (átírás, biztosítás, vezérlés- és folyadékcserék). A Yaris még okés. Az általad említett franciákból bőven millió fölött vannak a jobb darabok.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Fandango #172784 üzenetére
Sógoromnak 2012-es kombija van ebből a szériából. Kicsit feszes és hangos a futóműve, de kényelmes. Szerintem az 1.8-as motor nagyon lomha lehet, mivel a jóval erősebb kétezres sem túl acélos. Rozsdának nyoma sincs, pedig osztrákba jár vele dolgozni. Ha viszel magaddal egy hozzáértőt, átnézitek, és jó állapotban találjátok, akkor ennyiért simán jó vétel lehet, de csak óvatos közlekedésre, előzéseket jól átgondolva.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- 3D nyomtatás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kés topik
- Vírusirtó topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- További aktív témák...