-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Kickass #183130 üzenetére
Az én C5-öm, amit épp cserélek, pont megfelelne neked. 2012 körüli darabok beleférnek ebbe az árba 2.2-es HDi-vel, ilyen felhasználásra jó lehet. Én most 160k km-el adom tovább, semmi különös gond nem volt vele. Annyi talán, hogy a szilenteket a lengőkarral együtt lehet csak cserélni, szóval így kicsit drágább, de egyébként nem vészes fenntartani.
Hahun szokott lenni pár darab mindig.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Kickass #183155 üzenetére
Ja, Hydractive. Az altalanos velemenyekkel szemben szerintem a Hydractive nem annyival komfortosabb rossz uton, en inkabb azt szerettem benne, hogy mindig szintben van az auto (terhelestol fuggetlenul), es ha esetleg magas a padka, akkor fel lehet emelni kicsit.
Sajnalni fogom, ha nem nalam lesz, de legalabb csaladban marad.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz TayRol #183156 üzenetére
En ennyi budzsebol nem biztos, hogy lecserelnem a Golfot, oszinten szolva. Esetleg Mazda 6?
pl: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/6/mazda_6_2_5i_revolution_automata_94_937_kmautomata-15246005
(Nem feltetlen ez a konkret darab, csak ilyesmi.)[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
> A vételárban nem nagyon tudod érvényesíteni azt, hogy te most költöttél el ennyit az autóra...
Ertem, de hasznaloi szempontbol _szerintem_ boven megerheti fel milliot rakolteni egy egymillios autora (hiszen a masfelmillios hasznalt siman lehet varhato ertekben megbizhatatlanabb).
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz z-csongor #183272 üzenetére
Borulest venni ulesszelloztetes nelkul szerintem fail. Par honapja, amikor elkezdtem autokat keresni, en is 7-8 milliorol indultam lelekben, en ugy latom, hogy ez egy 'nehez' arkategoria (mar nem nagyon olcso, de meg nem is kapod meg a modern premiumokat, meg hasznaltan se). En a lentiek kozul az A4-et vennem.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #183305 üzenetére
Nekem az volt vele a gondom, hogy ... egyszeruen nem eroltette meg magat egyaltalan, kb. ugy jott le, hogy a hata kozepere se kivanja az ugyfelet.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #183310 üzenetére
Semmi gond azzal, hogy penzbe kerul. Ez az a resze, amit nem ertek: ha valaki ennyire elfoglalt, miert nem emel arat, vagy miert nem vesz meg fel embert? Nekem siman megert volna akar 500k-t is, ha pont azt hozza, amit szeretnek.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
By the way, ha mar itt vagyunk, leirom az engedmenyekkel es eladokkal kapcsolatos tapasztalataimat, ceges vasarlas (de siman 1 darab, nem flotta):
Alapveto tapasztalat, hogy nem vesznek komolyan. Nem vagyok tul idos, kapucnis puloverben, farmerban, borostaval es sima feher poloban mentem be a kulonbozo szalonokba, es csomo helyen latszott, hogy egyszeruen nem hiszik el, hogy meg tudok venni egy autot. Ezen jokat rohogtem, de direkt igy mentem mindenhova, pedig eskuszom van rendes ruham itton . Hozza kell tenni, hogy (a forumos jelenletemmel ellentetben ) eloben az atlag (autovasarlo)nal szerintem sokkal kedvesebb/szerenyebb/kevesbe arrogans modon allok az eladokhoz, egyaltalan nem ugy megyek oda, hogy huha, most en vagyok a vevo, mindenki boruljon le elottem. Nade:
Kia Duna Auto: a legkemenyebb. Konkretan eroltetnem kellett, hogy adjanak ajanlatot, de nem igazan akart a kedves uzletkoto. Pedig ugy mentem be, hogyha kozepesen kezseges lett volna az elado, akkor ott helyben lefoglaloztam volna az Optima GT-t. Egyebkent kb. 5%-ot lehetett belole alkudni.
Seat Duna Auto: kedvesek, de nem nagyon erolkodtek ok sem. Engedmenyekig nem jutottunk el, mert abszolut nem tetszett az auto.
Volvo Galeria: kedvesek, keszsegesek, a tesztautobol is adtak volna kerdes nelkul 10% kedvezmenyt.
Porsche Buda: vegul ugye itt vettem a kocsit, nem kis reszben az uzletkoto miatt. Egyreszt kaptam majd' 25%-ot, masreszt okos modon csinalta -- rabeszelt az allofutesre, es lebeszelt par olyan extrarol, amit en akartam, de szerint nem jo otlet. Raadasul egy kb. 70e forintos extrat elfelejtettem kerni az autoba, leszerzodtunk, es egy het mulva irtam, h ubazze, ezt kihagytam - gond nelkul belerakta a rendelesbe utolag, varialas es rafizetes nelkul.
Seat Szabó (Pest): fu, hat ez olyan haverkodos volt, egybol tegezodjunk, kb. ugy kezelt, mint valami tinedzsert, aki eljott autozni Fura erzes volt, hagytam a fenebe.
Wallis Pest: itt egy ismeros ismerose szolgalt ki, kifogastalan modon.
Buda Auto (BMW): a hasznaltreszleg eleg fura, aki viszont az uj 3 GT-t mutatta, az elkepesztoen jo fej volt, pedig volt koztunk vagy 20 ev korkulonbseg az o javara. Alkudni nem igazan lehetett.
Toyota Schiller, Pest: szuper elado, a Porsche Buda-s fazon mellett a legjobb. Egybol, idopontfoglalas nelkul beultunk vele a Camry-be, es nyomtunk egy kort. Szakmailag nem volt a topon. Kb. 15=18%-ot lehetett alkudni RAV4 es Camry kategoriaban, ami meglepett, azt hallottam, h Toyotaknal nem nagyon engednek.Mast asszem nem neztem uj auto teren, ha jol emlekszem; csak Camryt, Superbet, Optimat, Tarracot, Tiguant; meg a 3-as GT-t.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz nandow #183332 üzenetére
Kényelmes. Hátul és elöl is jók az ülések. Viszont azt hiszem nem volt ülésszellőztetés (Rav4-ben volt), másrészt az infotainment elképesztő elavult. Android Auto vagy Carplay még nincs. De tágas, szellős, kényelmes, a CVT meg olyan, amilyen (engem nem zavar).
Én simán vennék Camryt, ha a sedan forma és az infotainment nem gond. 2020-ban már lesz Carplay meg Android Auto is.
A RAV4 is tök jó, belülről nekem sokkal jobban bejött, mint az Alfa Stelvio például. Sokkal tágasabb.
Ja, voltam Mazda meg Alfa szalonban is. A Pappas volt még a másik nyomorult hely, elképesztő rossz salesessel, kb. ki se akarta nyitni az autót. A Mazda rendben volt.
Leginkább egy Toyota hajtáslánc + Mazda 6 belső + VW infotainment + Skoda Superb tér + Volvo ülések kombó kellene
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz nandow #183335 üzenetére
Nem, igazából a Mazda nem jött végül szóba, a Superb egyértelműen jobb deal volt nekem.
Bőr ülést ülésszellőztetés nélkül venni önsorsrontás :), szóval nem tudom, kinek akarják ezt eladni. De 5-ös BWM-kből is tele van a piac sima bőrüléses modellekkel, azt se értem.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz #46372352 #183505 üzenetére
> Az lenne most a kérdésem, hogy kanyarstabilitásban ezek a SUV-ok, terepjárók mennyire gyengébbek mint egy Mazda 6?
Joval. Meg kenyelmetlenebb a rugozasuk is, mert magasabb epiteshez kenytelenek kemenyebb rugozast tervezni.
> Ha mondjuk lakott területen kívül egy kanyargós úton a Mazda 6-al mondjuk 80km/h val kényelmesen be tudok venni egy kanyart, akkor ezekkel mennyivel tudom szintén kényelmesen?
Erre a javorszarvas-tesztek adnak jo valaszt. Pl. ugyanazon a teszten a RAV4 68 kmph-val ment at (allitolag eleg veszelyesen), mig mondjuk egy Mazda 6 75-el (asszem). De az ESP szamit igazan sokat, ha kanyarvetelrol van szo.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Milyen kovetkezmenye lehet annak, ha valaki egy forgalombol kivont autoval kozlekedik?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz D1Rect #184391 üzenetére
Az emberek jo resze total felreerti ezt a kopas-dolgot. Ha evi 5k-t mesz az autoval ugy, hogy az napi 10 km-ekbol tevodik ossze, akkor jobban elhasznalodik a motor, etc. mintha evi 40k-t mesz autopalyan... ha _kilometerenkent_ nezed a kopast. Abszolutertekben viszont nyilvan nem.
Pelda: ha veszek a varosba egy dizelt, reszecskeszurovel, hasznalom evi 5k-t, akkor meg 10 ev mulva sem kell DPF-et cserelnem; ha viszont evi 50k-t autopalyazok vele, akkor 4-5 ev utan cseres.
Peldaul a C5, amit most epp eladtam, 8 eves, es 165e km van benne, az utobbi 5 evben 45k ment bele. Rossz esetben jovore DFP-csere, ami 400k, de ize, kit erdekel?
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Miert?
Persze tudom, a dizel varosban tuti tonkremegy, franciak mind szarok, osszes BMW-k leeg, turbot gyartani 20 ev utan se tud senki ugy, hogy ne szarjon be ket bevasarlas utan, Teslakban megdoglik az akku 100k utan... es kizarolag szivo Jazz, Lancer meg Avensis johet szoba
Qru: koszi, szoval az is leeg
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Most az jut eszembe, h a párom halál komolyan erőltette, hogy vegyünk kabriót, amikor jöttek a babák merthogy: nagyobb csomagtér -> több pakolás. Mondjuk mi tavalyelőtt másfél hónapos nyaralásra három kishátizsákkal mentünk, és ebben már benne voltak a gyerekek játékai..
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
nagyúr
PoHu alkot. Itt van az autom Magyarorszagon, legyartva, hetek ota. Ehhez kepest ugy nez ki, meg masfel honapig nem tudom atvenni, mert valamit elszurtak tobb szaz auto homologizacios dokumentumainal.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Most ott tartunk, hogy a heten megprobalnak intezni valami csereautot.
> Azért nem egy 2 Ft-os autóról van szó (és ha még arról is lenne akkor is...).
Hat nem. A problema az, hogy nem is arrol van szo, h csuszik a gyartas, hanem azt mondtak januar vegen, hogy ott az auto, menjek be erte. Nyilvan akkor eladtam a sajatomat, es bementem, es ..
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #184932 üzenetére
Superbet, asszem. Ez nekem elfogadható megoldás.
while (!sleep) sheep++;
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Androidos tablet topic
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Milyen autót vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Horgász topik
- Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen