-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz footy #188739 üzenetére
Ha van benne magyar nyelv és AA meg carplay akkor MIB2. De szerintem nem fogsz olyat találni ami még a régi, de azért jobb tudni, hogy mit kell nézni. Viszont arra figyelj, hogy nem mindegyiknél van aktiválva alapból az AppConnect, de attól még simán MIB2. A magyar nyelvet keresd inkább. AA utólag aktiválható okosba.
DSG az olyan amilyen, nem biztos, hogy megíratnám. Előbb érdemes nullázni és tanuljon újra téged, hátha bejön ahogy végül megtanulja. Ha tempomat nélkül vezetek akkor képes már 48-nál ötösbe váltani. Hülyét kapnék tőle ha nem villannyal mennék.Aurisnál bele kell próbálni az ülést és hátha elfér. Nem idegesítő ám a búgás. Az FL már tök jól van szigetelve. Megjártam én vele az Alpokat és gond nélkül különösebb zaj nélkül ment neki. Ez már nem P2, hogy bőg mint a tehén A Hibrid rendszertől ne félj, erős a villanymotor, könnyen mászik 10-15%-os emelkedőt is.
Az executive ülés nekem elég kényelmes volt, mondjuk én pont az átlagpolgár vagyok méret ügyileg. Persze kanyarban sincs egy Golf GTE üléshez. A Passat Ergocomfort ülése meg etalon számomra, de ez már Highline Passatban van csak.Van Passat B8 jelenleg a családban és Aurist is hajtottam. Nem kell szégyenkeznie a Toyotának, ahhoz képest, hogy nem egy kategóriában játszik a VW-vel. Tehát meglepően jól sikerült a hangszigetelés a "kis" hibridben
Nehezen tudnék a kettő közül választani, mert eddig két kedvenc kocsimról beszélgetünk. Végülis valamennyire csak választottam, mert a Passat B7-ből átültem az Aurisba, utána meg vissza a Golf 7-be, de a Passat B8 ami szüleimnek van nagyon vonz. Számomra egy GTE kellene e-cvt váltóval. Én nagyon szerettem a HSD hajtásláncot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Bdanyy #188743 üzenetére
Nem tudom pontosan, de nem olyan egyszerű, hogy eszközök nélkül meg lehessen csinálni.
Product code kell hozzá, meg azt is aktiválni kell, hogy fogadóképes legyen. Okosba megtudják csinálni itthon páran egy szemmel látható összegért.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz footy #188878 üzenetére
A kettőstömegű sem szereti meg alapvetően a motornak sem jó. De használt autónál már 100+ ezer kilométert belerakott valaki így sajnos. Én többek között ezért is váltam meg a DSG-s Passattol. Sokat járok a városban és nekem ide villany kell.
Nagyon szívesen vennék Corollát, csak baromi drága Na meg nincs belőle plugin, de ha lenne is akkor még sokkal drágább lenne.
Jó lesz a Passat neked tuti, mert nagy autó és kényelmes. Max mindig sport módban használod
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz footy #188980 üzenetére
Ezt lehetetlen megmondani. Akku elég jól bírja mert vízhűtéses és max áram amivel lehet tölteni az 16A. A váltó az a legjobb fajta ami DSG lehet. Sima 6 sebességes olajos. A legkevésbé elromlós fajta. Nem egy embernek van a csoportban 200k km körül futott példány és semmi bajuk. Az enyémben 165k km van. 39km-re tölt fel és ennyit el is megy ha ésszel vezetek. Tehát a végén egyik alkatrész sincs még ekkora futásnál, de azért 200-250 felett már számítani lehet bármire. De ez sem kőbevésett, mert ha csak pályán használták akkor végig hatosban volt és ennyi. Se kuplung se DMF nem használódott számottevően.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #189133 üzenetére
Ígérgették valóban, talán jövőre újból lesz úgy tudom. Kár érte, mert tök jó hatsebességes hagyományos automatája volt a Vitarának és az Scrossnak is. De még a kis swift (2015) is ami Anyukámnak van egy korrekt 3-4 sebességes "automatát" (talán CVT) kapott.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz GasBang #189286 üzenetére
B7 nem öreg. 2010-ben jelent meg. A forma helyenként, igen B6 Passat, de a motorok újak lettek. Mondjuk a B8-at venném én is ezek közül a 2.0 dízellel. Vagy Volvoból keress jóféle v60 D5-öt.
Az általad írtak közül a VW fogja a legnagyobb komfortot nyújtani. És az egy friss 2015-ös MIB2 media platform. Már nagyon sok extrát beleraktak és ott van az egyik legjobb LED fényszóró. Távtartó tempomat meg nagyon jól tud jönni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Igen tudom, inkább B6,5-nek kellett volna hívni. De legalább változott a műszerfal és a motorok. Na meg azért a jobb CR motorok ennél mutatkoztak be. Az már más kérdés, hogy rakták még a B6-ba is. Mondjuk nekem a B6 soha nem tetszett. De akkor is jelenleg a B8 ami jó vétel, mert tényleg újabb sokkal.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SECTORnooB #189310 üzenetére
Rendszámot csak JSZP-n tudsz lekérdezni. Ott bármennyit ingyen ha van ügyfélkapud.
Carverticalon alvázszámot tudsz és minden darab után fizetni kell. De inkább használj Vin infot vagy autodnat. Ne támogasd azt a hulladék oldalt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Holding91 #189337 üzenetére
Kompromisszum, ez itt a kulcsszó. Nincs olyan autó a hibriden kívül ami jó lesz rövid távra és hosszúra is egyaránt. A nagy távokra tök jó lesz a Mondeo dízel, de a napi 2x7 km-t nagyon nem fogja csípni. Van olyan a csoportban aki a TDCI mondeot cserélte le Aurisra, pedig ő csak pályázik semmi más. Elege lett már a sok dízel nyűgből. Nem bánta meg egyáltalán. De jó páran vannak még akik dízel kombit cseréltek hibridre, köztük én is. (Mondjuk én azóta újból beültem egy másik drágaságba, de az már más kérdés )
Amúgy ezt nézd meg, lehet azért nem jött be mert az FL előttit nézted. Szebb és jobb lett. Mondeo helyett akkor már inkább a 150 lovas CRTDI Passat B8-at ajánlanám. 6 fokozatú olajos DSG van benne. Jobb lesz mint a powershift.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Somatom #189340 üzenetére
Egész nagy a csomagtartója a kombinak. A hátsó lábtér szűkösebb sajnos pont emiatt. Nem sokkal éreztem kisebbnek a Passatnál. A B7 volt olyan 2000mm az Auris meg kb 1900mm. Literben sincs nagy különbség köztük.
Viszont erre amit kérdeztél már nem a hibrid ajánlott. Arra még mindig a dízel kombi a nyerő, főleg a jó keveset fogyasztó, de erős 190 lovas CRTDI Passat.
De az Auris is vígan teljesítené, hogy a kérdésedre is válaszoljak. Nem okozna neki semmi gondot, max dinamikában nem tud olyan jó lenni, majd mint a 190 lovas. De kb. a világ összes kilométere beléjük megy alap karbantartással. Konkrétan pár 10k Ft egy alap szerviz. Nincs semmi olyan alkatrész ami a mai autókban már rogyásig van és elromolhat.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Somatom #189342 üzenetére
Mi a kereted? Mert a 2.0 Corolla hibrid az már dinamikus tud lenni és nagyobb is mint az Auris. Igazság szerint az Aurissal is el fogsz jutni bárhova színig rakva, csak nem kell tőle várni azt, hogy 200-nál belső sávot fogsz takarítani
Pályáztam vele, a 130-at mindig minden körülmények között tudta tartani még az Alpokban is. Emelkedőt meg jól mászik, mert tök jó a váltó+villanymotor kombó. Sokkal egészségesebben csinálja mint a DSG. A két hét városi tötymörgés nyomosabb lesz most nálad jelen esetben. Azt nem szereti, se a dsg se a dpfA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Somatom #189345 üzenetére
Összköltségben egy hibriddel jobban fogsz járni. Lényegesen kevesebb nyűg fog előjönni vele mint egy hasonló futású dízelnél. Főleg a város nyírni ki idővel a TD(C)I-t.
Jelenleg ezek a Toyota HSD-k a legunalmasabb, legbombabiztosabb kocsik. Pályán egyébként olyan 7 literrel számolhatsz, de cserébe meg városban 4 liter körül elvan.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem erőltetnem, tudni fogja azt is, de ott már jobban hallod a motor zaját is. Azért az 1.8 (99lóerő) nem arra van kitalálva, hogy folyamatosan 150-160-at menjen. Amúgy tud többet is. [link]
Én stabil 130-al mentem vele, az volt a kényelmesebb és jól fogyasztó. Nem ugrik már onnan olyan jól.(#189352)footy: Még kevesebbel is számolhatsz ha két személlyel mész normál tempó mellett. Akkor nekem 6 litert tudott. De ha nagy átlagot nézek egy Dunaújváros-Budaörs távra akkor nem egyszer kijött a 4,5 is. De ez nem nagy táv. Ezért szoktam azt mondani, hogy a 6-7 liter a pályás fogyasztás olyan 130-nál. Persze van még sok befolyásoló tényező, de kb ennyi. Amit te írtál könnyedén kifog jönni 7 literből. De akkor már inkább egy V60 D6 vagy egy GTE ha fontos a pályázás. Az a két típus röhögve megy 160-at.
(#189354)Qru: Menni fog annyit tartósan, de ott már exponenciálisan nőni fog sajnos a fogyi. Viszont ha 1.6 vagy HSD akkor nem is kérdés, hogy a hibrid a sokkal jobb választás.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Holding91 #189357 üzenetére
De hülye vagyok. Tényleg Mondeo hibrid, kicsit szemellenzés voltam most. Tök jó autó nyugodtan veheted. Valamivel kisebb a csomagtartója annyi a hátránya neki mindössze. [link] Toyota technika van benne és a váltó is jófajta cvt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Holding91 #189365 üzenetére
Nem jobb, csak sokkal megbízhatóbb. Nincs váltás, hanem fokozatmentes. Nézz róla videókat, mert vannak akiket idegesít, ha egy autó nem vált.
Igen sokkal jobbak egy hagyományos dízel+automata kombónál. Olcsóbb a fenntartásuk és lényegesen megbízhatóbbak, főleg használtan.Szíved joga, hogy tetsszen, nincs ezzel semmi gond. Jó autók lettek
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz dbocskai #189367 üzenetére
Én a hibridről írtam azon belül is a Toyota e-cvt váltójáról. Nem az egészről hanem csak a HSD. A többi nem életbiztosítás ugyanúgy. Főleg nem egy igazi láncos cvt.
A Toyota bolygóműves rendszere mindegyiknél jobb. Az Audit ne hozzuk ide én arról nem beszéltem.
De a tisztán látás végett akkor az eCVT-re gondoltamA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #189382 üzenetére
Semennyire nem igényel szakértőt, ha nem izgat a garancia akkor otthon mindent könnyen meglehet csinálni. Még egy váltóolaj csere is tök egyszerű művelet. Alapvetően egy sima 1.8 szívó. Légszűrőt és pollenszűrőt 5 perc rajta cserélni, otthon magamnak csináltam, az olajcserére meg elvittem márkaszervizbe a garancia miatt. Csak megvenni drágább utána a HSD nagyon olcsón fenntartható. De tényleg, ha otthon csinálod egy kötelező szerviz alig 20k Ft. Egy váltóolaj csere meg kb 15k Ft. És azért jó mert tervezhetőek a költségek, mivel nem nagyon elromlós. A GTE-nél is 21k volt az éves szerviz, de ott ezer dolog elromolhat és az nagyon húzós.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Somatom #189386 üzenetére
Nem vészes. Nekem 2018-ban volt egy olajcserém szűrővel és hibrid garanciám az volt 40k Ft. Az óradíj ami húzós, de az minden más márkaszervizben is. 4+ programban viszont már egészen barátiak az árak. [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #189390 üzenetére
Pedig teljesen hagyományos autó, de annyira jók a 4+ szervizárak, hogy nem mennék hagyományos szerelőhöz az biztos. Ha meg nem érdekel a gari megcsinálom otthon és kész. Tényleg annyira egyszerű, hogy akinek van egy kis érdeklődése az autók iránt könnyedén megcsinálja. [link] Ugyanez az Auris is.
Ennyi egy váltóolaj csere [link] És 90k km az előírás.
Mondjuk féket azt én sem cserélnék, mert nem értek hozzá.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisskd #189402 üzenetére
Vagy a nagy testvére a Golfnak a Passat B8 a 150 lovas dízellel. Illetve ami összességében a legbarátságosabb üzemeltetési költséget tekintve az egy Auris TS hybrid FL.
Nem tudom, hogy meddig akarod megtartani, de az összes dízel produkálni fog valamit ilyen nagy futásteljesítmény mellett. A DSG biztosan tönkre fog menni valamikor és te hamar eléred 250k km-t. Jellemzően a használt piac 150k km után indul.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisskd #189409 üzenetére
Én nem vetném el ezért az Auris hybridet. Úgy gondolom egy közel 1500 kilós autótól nem rossz a fix 130-nál mért 6 literes fogyasztás. Persze ha ettől sokkal gyorsabban szeretnél menni akkor valóban nem ez a neked való kocsi. De cserébe nagyon jól tervezhető az összes többi költség vele. Nincs jelenleg a HSD-nél olcsóbban fenntartható modern kocsi.
(#189412) zolee3000: Sajnos a Ford csak így tudta megoldani, hogy belerakják az akkumulátorokat. A terhelhetőségtől meg nem kell tartanod, ezek az akkupakkok egy elég durva fémköpenybe van belerakva, hogy még véletlenül se lehessen bajuk. Amúgy ha képbe került a kombi Mondeo is akkor már sokkal jobban járnál egy Corolla kombival. Lényegesen nagyobb a csomagtartója és az már rendesen hybridnek van tervezve. A legújabb generációs HSD van benne míg a Mondeoban a P3 átdolgozott rendszere muzsikál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisskd #189426 üzenetére
Van egy tag a csoportban aki minden nap pályázik Dunaújváros és Budapest között oda majd vissza. Télen nyáron megteszi és saját bevallása szerint 130-140 között megy. Így eszik neki 6-6,5 körül. Ez itt a képen már a valós 6 literes átlag. [link]
Az én egy éves átlagom így alakult. [link] Egyszer volt 5,96 amikor többször voltam pályán vele a téli hidegekben.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Luck Dragon #189486 üzenetére
A hibrid 2010 óta van és egy az egyben a Prius 3 rendszerét kapta meg. Egyáltalán nem betegágy, mert egy kifejezetten jól sikerült autó. Mire belerakták addigra már jó pár éve piacon volt és kiforrta magát a modell. Egy hátülőtője van viszont, hogy nem hibridnek tervezték és ezért a csomagtartóból elvesz egy jókora fura alakú részt. [kép] Ettől eltekintve egy jó kocsi és jó technika, teljesen ajánlott darab.
Az 1.6-ot sajnos nem ismerem behatóbban. De nem szoktak rá rosszat mondani.
(#189485) kisskd: Minden régebbi Ford plug in ritka. Én nem ülnék bele inkább ha tervezett költségvetésre vágyom. Nem is a bonyolultsága miatt, hanem csak alig van aki foglalkozik vele.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #189523 üzenetére
Nekem volt és tényleg nem volt vele bajom, normális autó. De neki az FL nem fog beleférni a keretbe, mert azok 4,5 körül indulnak. Vagy Auris első generáció 2,5 millióért vagy kicsitt feljebb megy és van FL előtti Auris 2. Vagy még ott a CT200h ami a legjobban szigetelt HSD abból a korból.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Luck Dragon #189526 üzenetére
Teljes mértékben. Ugyanaz a technika mint egy Auris 2, csak minőségibb anyagokból építkezik. Egy Lexus, ez elmond mindent
Én is gondolkodtam rajta, de nem jött be annyira, mert az FL utáni Auris már modernebb és több benne a kütyü
Viszont ha valaki minőségre vágyik és nagyobb csöndre akkor a Lexus való neki.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #189530 üzenetére
Hát az elmúlt 2 évben semmit nem csökkent az Aurisok ára. Konkrétan 4,5-ért vettem 2018-ban és most is ennyi az áruk. Mármint az executive példányoknak, mezítlábas modell valószínűleg van már olcsóbban is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #189557 üzenetére
Márkaszervizben csinálva talán egy picivel jobban fog a ceruza, de Toyotahoz kell vinni és akkor nem vészes a dolog. De ha, magad csinálod akkor nagyon kevésből megúszod, olcsón fenntartható autó, semmi nem drága hozzá a kötelező szervizekhez. Tehát ez nem egy nagy luszus Lexus, csak egy sokkal jobban kinőző és minőségibb Prius 3.
(#189561) grizlisandor: Egyelőre csoda, hogy még lehet kapni. 2011 óta gyártják és már két ráncfelvarrás volt. Nem fogja ez a first gen már tutira megkapni az új motort, mert az az új platformra épült. Max ha lesz egy CT200h 2. generáció abba tuti belerakják, ha már TGNA alapon fog készülni. De a Corolla mellett nem hiszem, hogy szükség lenne egy Lexus kiadásra, most már a Corolla is tökre rendben van. Ha erőre vágysz akkor ajánlom figyelmedbe az IS300-at. Ezt hozta a Lexus annak aki többre vágyik mint egy P3/Auris.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz reflxx #189553 üzenetére
Ha tetszik az Octavia és maradnál ennél a modellnél akkor az 1.4 TSI az ajánlott kézi váltóval. Itt max a kokszosodás van jelen, de az sem vészes dolog. 150-200k km körül meg kell csinálni és annyi.
Bár ha találsz nem túl sokat futottat dízelben 2.0 CRTDI motorral, akkor az is jó lehet, mert abban már olajos DSG van ami sokkal jobban bírja. Ha még szerencséd van és rajta van a csalószoft, akkor a hétvégi nagy utak kompenzálni tudják a sok városi rövid távot. De amúgy normál tempó mellett már nincs nagy fogyasztás különbség a TDI és TSI között.Tudom, hogy már kivannak tőle páran, de ha automatát szeretnél, akkor a HSD a te választásod. Nincs nála jelenleg megbízhatóbb "váltó" és autó.
Első autónak nagyon jó és nem lesz szopóroller az tuti, csak a vezetésre kell figyelni.Mennyi a keret egyébként?
(#189564) Citroghost: Akkor nincs gond. Nem másabb ez a motor mint egy P3. 0W20 olajat bele és annyi Könnyen, és olcsón szervizelhető otthon is. Váltóban 90k kilométerenként olajcsere és azzal is le van a gond. Sima olajpumpával cserélhető az is otthon. Eléggé felhasználóbarátra csinálta a Toyota. Na meg rogyásig van szerelési videókkal a YouTube
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz reflxx #189570 üzenetére
Bármi lehetséges, erre senki nem fog neked biztos választ adni
Első autónak lehet jobb lenne egy kisebb problémamentes gombóc Auris [link]
Nyilván egy ilyen jobban mutat, de több is lesz a fenntartása. 180-nál mindegyik DSG CRTDI nagyszervizes, aztán 210-nél is jön a nagyobb kiadás a vezérműszíj csere. 250 körül már bármi behalhat.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #189577 üzenetére
A CT200-nál ez nem fog gondot okozni, minden alkatrész Prius3/Auris. Csak a beltér Lexus specifikus.
De amúgy pont azért jó a Toyota HSD, mert nagyon megbízható, ne úgy indulj neki, hogy mi lesz ha elromlik.
Elég nagy iparág épült már rá a Toyota hibridjeire.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz #15453440 #189589 üzenetére
A Mondeo jó, a C-max nem annyira, mert amerikai modell, azt én nem venném, mert baromira ritka.
A Mondeo-ban Toyota HSD van az bátran vehető. Nem szokott gond lenni az akkumulátorokkal, de nem is szokás cserélni egyben mert GTK lesz tőle kb. Cellacsere a szokványos, de mondjuk ez inkább a Toyotára igaz. Mondeoban lithium van ott nem tudom, hogy cserélhető-e. Viszont nagyon jó az akkumenedzsment, és még 300k körül sincs semmi bajuk. Tehát ettől nincs félnivalód.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz [CS]Blade2 #189663 üzenetére
Auris a 2. generációtól tudja alapból már az USB-s lejátszást. Lehet találsz olyan modellt ami nagyon alap verzió és talán nincs benne. Az USB porto ott kell keresni a műszerfal alján a váltókarnál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Holding91 #189707 üzenetére
Amelyik neked a szimpatikusabb és szívesebben nézel rá vissza a parkolóba. Ha érzelmi alapú is a döntés mert szereted a kocsikat, akkor érdemes inkább azt választani ami jobban bejön. Racionálisan a Mondeo a jobb választás. Főleg, hogy városban verhetetlen a hibrid. A sok rövid távot is sokkal jobban bírja.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz #15453440 #189742 üzenetére
Szuper ez a Jetta, de ennyiért már inkább Passatot vennék. Ha közvetlenül összehasonlítod őket, akkor eléggé fel fog tűnni a különbség.
A Honda CR-V mellé meg inkább a Tiguan állítható be. Dízelben meg nagyon jók a VW motorjai.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz z-csongor #190047 üzenetére
Suzuki Swift automata váltóval jó választás lehet. Nem tudom mennyi lehet. Mi még 2016-ban vettünk egy fél éves példányt 2,5-ért. 4 év óta már csak olcsóbb lett. Nagyon jól bírja a strapát és tök jó az automatája. Télen nyáron használva van 5 körül van az átlag és csak város. A HSD-n és a Suzukin kívül én biztos nem vennék más automatát. (igen tudom DSG van a kocsimban )
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz [CS]Blade2 #190050 üzenetére
Ránéztem én is most, hogy írtad, hát elég durva árak lettek. És elég ritka, alig van fent pár példány a Swift 3 FL automatából. Most kéne eladni ezek szerint, de itt az a kérdés, hogy akkor mit venne helyette az ember?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz z-csongor #190052 üzenetére
Az a baj, hogy a P2 ára is nagyon eldurrant. Baromi sok pénzt kérnek már egy ennyi idős autóért.
Jól bírja a technika, de azért kell neki már ennyi idősen a karbantartás. Abszolút ajánlott, de vétel előtt érdemes jól átnézni vagy olyan helyről venni ahol már eleve úgy veszik a kocsikat. Vétel után meg rá kell nézni a nagy akkumulátorra. Zsuffa Béla a szakember aki kitakarítja őket és javítja is. 3-4 évre bátran vehető. Tuti el lehet adni utána is könnyen.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz z-csongor #190054 üzenetére
Otthon töltve sokkal jobban fogsz kijönni. Főleg ha nézed mellé, hogy nincs teljesítményadó, nem kell olajat cserélni, stb. Ha tényleg csak szaladgálás a cél a városba és nincsenek igények a kocsi felszereltségére akkor az elektromos nagyon jó. I-miev jobb, mert van benne távfűtés. Vagy egy jó kis ampera De az már tényleg drágább.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
Benzinesből nem is fogsz mást találni csak TSI-t VW vonalon. Ők már nem gyártanak mást.
Tudom unalmas, de ilyen városi felhasználásra inkább egy jó Auris Hybrid TS lenne a legjobb. Minimálisan kisebb csak a csomagtér egy kombi Passathoz képest.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #190182 üzenetére
A 110 lovasban a 7 sebességes DSG van. A 140-et vedd abban van a jóféle CFFB motor. A 150-es meg az új fejlesztésű motor ami a B8 Passatban is van.
De ennyi pénzért már kapsz max felszereltségű hibrid Aurist is. Igaz abban olyan 150k km körül van, de cserébe nem kell aggódni a dízeles nyűgök miatt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- PlayStation 5
- Tippmix
- Milyen TV-t vegyek?
- EAFC 24
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen