-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #190548 üzenetére
Havernak volt olyan, az meg lett írva 136 lóra ott még nem kormolt de használható lett. A 116 ló abba a nagy kasztniba kicsit kevés.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
customer114 #190549 üzenetére
Ha sokat városozol akkor hibird Toyota, ha nem akkor pl az új Leon dögös és az 1,5 tsi jól sikerült motor az eddigi tapasztalatok alapján.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A Toyota-Suzuki "modellcsere program" eddigi eredménye:
A Suzuki megkapta a Rav4-et és a Corolla-t. A Toyota a Baleno-t és a Vitarát. Lesz még más is vajon?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gzbotii #190599 üzenetére
Toyota Corolla HSD -> Suzuki Swace
Suzuki Vitara -> Toyota Urban Criuser
Suzuki Baleno -> Toyota StarletLesz még más termék/logo csere is vajon köztük?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
David891 #190603 üzenetére
Nézd meg nagyon kinek veszed igénybe a szolgáltatását. Eladói oldalról találkoztunk ilyennel és hát elég felületes, hanyag munkát végzett a csávó. Körbemérte az autót de pl a pótkerék üregét már nem nézte meg, hogy ott volt-e sérülve a padlólemez vagy be van-e ázva. Hibatárolót nézett ugyan de pl élő adatot nem nézett (különben rájött volna hogy egy kalap sz@r az autót amit éppen megvételre jóváhagy). Ja persze hogy nem volt hibakód, mert frissen volt törölve a hibatároló.
Az extrákat csak tessék-lássék próbálta ki, ráadásul nem is mindet (különben rájött volna, hogy pl az ülésfűtés nem jó).
Ilyenért egy fillért se fizessen senki. Na most körbeméréssel, tüzetes átvizsgálással, meg egy obd-s kütyüvel még egyedül is többre mész szvsz... és még csak pénzedbe sem kerül.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bernel #190677 üzenetére
Nem, annyira nem látnak bele. Kuplungra max a magas fogáspontból lehetne következtetni de hogy mennyire égették meg arra már pl nem. Hogy a motort hidegen hajtva a csapágyak mennyire gatyásodtak le... ahhoz szét kéne szerelni. De azért leélni ilyen gyorsan nehéz egy új autót, és többnyire a bemutató/tesztvezetéskor ülnek a próbáló mellett szóval nincs hidegen agyonpörgetés.
Nekem mondjuk csak egy ilyen tapasztalatom van, egy Mazda3 bemutató/tesztautót anno a RedSunFest-en naphosszat küldték a 1/4 mérföldes gyorsulásin. Meleg olaj miatt motorikusan nem para de azért a sok állórajban a kuplungnak azért volt szaga, kapott rendesen.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
vzsryl #190705 üzenetére
A fizetési határidő a szerződés kelte (esetedben a folyatódása) minden esetben. A 60 nap az türelmi idő (amit nem reklámoz a biztosító nyilván, mert később jut a pénzedhez), tehát ha 60 napon belül befizeted akkor nem szűnik meg a kgfb díj nemfizetés miatt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Biqci #190696 üzenetére
Egy jó Impreza WRX? Vagy Seat Leon Cupra
Komolyra fordítva: H Astra OPC? Vagy ha szeretnél kitűnni: Lancia Delta
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
vzsryl #190844 üzenetére
Hát az gtk simán... ha megcsináltatod viszont ott az ismert előélet. Ha veszel valamit használtan akkor is benne van a pakliban, hogy egy olajevőset kifogsz (bármiből). Szóval ha hosszútávon gondolkozol akkor én megcsináltatnám. Nálunk a családban pont ugyanez volt a dilemma, le lett cserélve egy 1.6-os Mazda 3-ra. Az ugyan nem eszi az olajat érdemben cserébe rohad mint a nyű... Szóval amit a generálra költött volna azt a lakatosra költötte.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #190853 üzenetére
A bontott motorral az a baj, hogy az is lehet sz@r és az is csak akkor derül ki ha már belevert 1000 km-t.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Zizi123 #190866 üzenetére
Abban nem sima start-stop van, kétirányú generátora van ami fékezéskor visszatölt kicsit valóban. Elég összetett rendszer, a fogyasztás spórolás vele minimális ha csak nem folyamat dugóban araszolsz vagy a belvárosban közlekedsz. Itt részletesen leírják hogyan működik: e-hdi
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #190892 üzenetére
Mikor a Passaton bemattolt az egr (2.0 CR TDI), akkor még 120-at sem tudott vészmódban. Padlógázon tudott 100-105-öt (óra szerint). Dombról lefelé viszont megvolt a 120 is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
harry #190901 üzenetére
Focus: Ebben már javítva van a vvt rendszer, stabil kiforrott konstrukció. Nem egy rakéta de mivel nem túl nehéz a bódé normálisan megy. Az FL-es fedélzetije idegörlően lassú tud lenni és a kézifékkar gumis borítása szeret lemálni. Sok belőle az excéges vas, azoktól sem kell felni annyira.
Ceed: Inkább MPI-t keress a GDI kokszosodik azzal rendszeresen foglalkozni kell (konstrukciós hiba).
Astra J: Elég nehéz a bódé nagy menést ne várj tőle, cserébe stabil és megbízható technika. Az alkatrész sem drága hozzá, szintén sok excéges van belőle a piacon.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Beus0726 #190971 üzenetére
Volvo C70.
[link]
EOS nem olyan jó motorikusan és a tető is hajlamos beszarni, már pedig ha az beszarik akkor garantálom, hogy te is...
Opel Astra TT jó, a tető nem bajos de ha mégis akkor a javítása nem olyan drága, viszont a 1,8-as motor elég vérszegény bele mert nagyon nehéz az az autó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az elég jó ár a mostani piaci környezetben. Az a baj, hogy ha kapsz is jobb árat akkor is csak max személyes alkudozás árán. Na most ha van időd elmenni 3-4 kereskedésbe alkudozni akkor lehet próbálkozni... de akkor is valószínűleg csak üveggyöngyöket kapnál (pl ajándék szőnyegszett) nem kedvezőbb vételárat.
mod:
Esetleg megpróbálhatod az ősi trükköt, hogy e-mailben több szalontól kérsz ajánlatot úgy, hogy a címzettek lássák kik kapták még meg, érezzék a verseny súlyát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
cappa72 #191175 üzenetére
Nem csak a Suzukinál van ez. A fél éves Skodában pl elengedett az ajtókéder ragasztása, kilazult az ajtóhatároló... Az extrák random nem működnek (sávtartó, tempomat, gyári BT kihangosítás, lassú a parkradar, stb). Nálunk a flottában van pár Scala 1.0 tsi és 1,5 tsi is, azért azok sem hibátlanok...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
[CS]Blade2 #191216 üzenetére
A Multipoint Injection nem jelent automatikusan közvetlen befecskendezést is (persze ma már alig van a piacon csak szívócső befecsis autó) csak azt, hogy hengerenként van külön-külön injektor.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
[CS]Blade2 #191229 üzenetére
Az új Jazz sima MPI mert Atkinson üzemben is megy nem csak Otto üzemben, és előbbinél nem alkalmaznak direkt befecskendezést (GDI). Az új Swift az kettős befecskendezésű ha jól tudom (tehát MPI és GDI is).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
[CS]Blade2 #191289 üzenetére
Az optimum szvsz a 2013-as Jazz az árban sem vészes, jól pakolható, nem eszik sokat és műszakilag sem kula. Cserébe nem nagyon megy de hát mindent nem lehet egyszerre...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
[CS]Blade2 #191293 üzenetére
Az nem egy rakéta valóban. Ha amúgy minden igényedet kielégíti egy olcsóbb akkor azzal jobban jársz. Az autó csak veszít az értékéből.
#nincsbennetarcsi