-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
válasz Dare2Live #25570 üzenetére
Ja, értem, ennek is külön trükkje van, földi halandó meg sem próbálhatja, csak magasan képzett egyének, mint te
Akkor bocsánat, visszaszivok mindent.
Nem hazudoztam, 2x is irtad, hogy leszarod a dolgokat. Csak azt irtam, amit irtál.
Igen, ennyire telik, tudod engem kötnek a szabályok, nem mint egyeseket, akik Istennek hiszik magukat
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Megnéztem a TC-t, vizuálisan megint topon volt, a bmw gyönyörű, és az agera alapjárata....
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Driftelés tankkal: [link]
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Egy kis érdekesség az indexről:
Egy ganz jendrassik flv 12 es mozdony motor mit érhet kb ? 1980as gyártású de csak 52 üzemórával ? Egy 440kw os generátort hajtott, 2szer ment éles üzemben a többi próbaüzem volt évente egy óra
330kg ot nyom rajta a turbó 700kw a teljesítménye és 4600Nm körüli a nyomatéka
73 kg az adagoló elég nagy kulcsok kellenek hozzá Kamrás, elég érdekes műszaki megoldások vannak rajta, nem kell szégyenkeznünk nekünk magyaroknak, nem értem most miért nem vagyunk képesek ilyen alkotásokra? Ez kicsit már filozófikus de jó érzés ezt látva magyarnak és büszkének lenni
kb 200 liter motorolaj kell bele, minden évben cserélték, egy korházat vitt, üzemkésznek kellett lenni bármikor.
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz Mr.Csizmás #25952 üzenetére
Nem tudom, nem értek hozzá, csak érdekesnek találtam, és átemeltem egy indexes fórumról. A kérdést sem én ejtettem meg, csak bemásoltam cakpakk
Akit a kőfelverődés zavar, az vegyen a bontóban 20k-ért motorháztetőt, de ugyis olyan lesz hamar, főleg sok pályázásnál
Sopron city :)
-
hdman
őstag
[link] Ezt megéri elolvasni, priceless
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Azért ez a népitélet sem gyenge, rögtön az első mondat ÜT!
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz Tökmindegy #26045 üzenetére
Szó sem volt m3-ról, nem tudom honnan vettétek ezt
Az én szivem gázolajjal müködik
Amugy sem "versenyezni" kell, hanem normális közlekedésre, meg max arra, hogy néha kicsit csapassak.
Tegnap beszéltünk róla, hogy a motor rendbe lesz téve, gyűrűzés, felujitott adagoló, egy kicsit nagyobb turbo az e39 tds-éről, kap egy szolid görbeegyengetős chip-et aztán kész. Gyárilag 143/280-at tud, szolid tuninggal 160-170/340. Az már bőven elég. Mondjuk igy sem lesz egy nagy gyorsulásbajnok, mert nehéz a kocsi. Valahol olvastam, hogy 170 lóval tud 8,5-9 mp-t 100ra.
Beszéltünk még arról, hogy lesz benne egy 6-os váltó e46-ról, meg talán a 30d fékrendszere.
Ez az egész csak feltételes, ki tudja, hogy alakul, de ha lesz belőle valami, és érdekel téged/titeket, akkor beszámolok a fejleményekről.
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz moszka #26051 üzenetére
Részben igazat adok neked, de ahhoz hogy tényleg jó kocsit találjon (és itt most tekintsünk el attól, hogy az ideálja naponta változik), sok idő, és nagy mák kell. Nem kell megvenni az első hulladékot, aztán meg a gatyája is rámegy. Vagy lehet gondolkozni a másik végletben is, vegyen valami szart NAGYON olcsón, és cseréljen ki benne mindent. Nem hiszem, hogy sokkal drágábbra jönne ki, mint az átlagos piaci ajánlat. Ez mondjuk a nehezebb út, de legalább tudod, hogy mi van benne, hogy mi van kicserélve, és hogy egy darabig költség és hibamentes lesz. (kérdezd Munezt erről.)
Pár évvel ezelőtt anyámnak kerestünk autót, sok kritériuma nem volt, mégis hetekig kerestünk, kurva sok időt rászántunk, 100 km körzetben minden kereskedésben voltunk, és mégis egy volkswagen szalonban dolgozó ismerős szólt, hogy éppen most számitottak be egy nagyon szép G astrát, ha érdekel, menjünk be, nézzük meg. És meg is vettük
8th: azért az ciki Ez a kocsi gyárilag M pakettes, azért össze sem lehet hasonlitani a kettőt Itt kifejtettem: [link]
Ezekből a kályhacsöves nagyzenés megoldásokból már kinőttem, optikában a gyári megoldásokat kedvelem, főleg az M paket nagyon szép egy e36-on, kivéve a tükör
Nézzen ki jól, egy szolid 17" felni, valami normális zene, legyen egy kis erő tartalékban, és kész, nekem ennyi elég a boldogsághoz
hobizoli: jah, az mondjuk elég vicces, amikor szépen haladok a megszokott 100-110 tempóval, megjelenik egy ilyen műveréb a 60 lovával, meg a feldiszitett szarjával, és a seggemben jön, mert 110ről azért már nem olyan könnyű előznie
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz MunezXBK #26064 üzenetére
Végülis ja Azért az én corsám sem sokkal erősebb (~88ló/205nm, 1,3cdti), de én tudom a helyem
Balupapa: nagyon nem akarjuk bántani, csak nagyon szolidan,finoman. Nem az a cél, hogy kihegyezzük, szeretném hosszú távra venni, szeretgetni, javitgatni
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz Bull Boss #26166 üzenetére
Telitank van, felni nincs
A kocsi nem rossz, a motorral vannak hibák (adagoló- emiatt nehezen inful hidegen vagy melegen, hengerfejesség,stb)
Bár a kocsi 98-as, itt már javitottak a motoron. Szerintem csak akkor vedd meg, ha még 2-300 at rá tudsz dobni, és akkor pöpec lesz
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Közben nekem is lenne egy kérdésem:
az tiszta, hogy akinek 2 autója van, annak a régi kocsija viszi a bonuszt, az uj pedig a00ból indul.
- a két autó között meg lehet cserélni a bónuszt?
- ha közben eladom a régit, az uj automatikusan "megörökli" a bónuszt?
- ha a régit üzembentartóira átirom vkire, akkor ki fizeti hivatalosan? a tulaj vagy az üzembentartó?
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz MunezXBK #26384 üzenetére
köszi!
Ez az üzembentartói hogy működik? Irunk egy papirt, elbattyogok az okmányirodába, kérek egy új forgalmit, és kész?
Tehát, hogy én is jól értsem: az uj auto vétele előtt egy nappal megirjuk az ü.tartóit, másnap megveszem a másikat, és az akkor már a bonuszban lesz?
+1 kérdés: külföldről behozott autó előéletét hogy lehet lenyomozni?
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Lassan a szinnel sem lehet trükközni, (égéstérben hallottam, asszem 38.ban volt), hogy a német taxis amikor megveszi a verdát, ráteteti a sárga fóliát meg a korményvédőt, hajtja x 100.000 km-t, majd leveszi a fóliát, meg a védőt, kap egy új váltógombot meg bőrőzést, és eladja 150-200k km-rel.
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz bitpork #26514 üzenetére
Azért kiváncsi lennék, hogy 1000 emberből hány annyira audiofil, hogy TÉNYLEGESEN kihallja EGY AUTÓBAN egy közép és egy felsőkategóriás rendszer közötti különbséget.
Nekünk a mazdában bose hifi volt, 5+1 vagy 6+1, már nem emlékszem. Nem volt rossz, de nem tettem le a hajam tőle, pedig rendes audio cd-vel próbáltam, mert mp3-at nem játszott :S
Otthon más a helyzet, nyugodtan, csendben, egy pohár borral és szivarral eltespedsz a bőrkanapéban, és kényezteted a füleidet, vagy veretsz valahol 150-nel. Van különbség
Van egy ismerősöm, aki ~20 nm-en épitett milliós hangrendszert. Mutogatott valami tyúkbelet, amiből 3 méter volt vagy 30ezer. Amikor már mindenki tök hülyének nézte, akkor kijelentette, hogy ő kihallja a különbséget.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen