-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
válasz trassher #80454 üzenetére
Nem akarok offolni, de ez a kocsi így a nagy álmom, hogy a vénséges benzin szipákolóm egy ilyennel váltsam le. Legyen klíma, legyen egyszerű, kis fogyasztású, szép, megbízható, olcsó kopó alkatrészes...s még sorolhatnám. Nekem minden téren ez a kedvenc: Avant, klíma, első kerekes, 1.9TDI..szép s kedvelt darabom! Ha rendben van, akkor egyik legjobb választás (számomra a legeslegjobb, de én elfogult vagyok s elnézem neki a korából eredő hiányosságokat ) Kocsi cserénél ilyet akarok, ez lesz a következő keresett. U.i: Ezzel kb 10 évig ellennék, amíg szét nem hullik atomjaira a kiöregedett kasztni miatt 30-adik éve táján
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Dany007 #80624 üzenetére
Én egy helyre hordtam, illetve hordom is a kocsit gumiztatni. Ott is légkulcs, aki épp ráér, csinálja.
Itthon kis karossal cseréltem gumit deffekt miatt, épp csak elkezdett szorulni, átfordult, kikönnyült...
Azt hittem, agyvérzést kapok.
Megcsináltam a hibát, legközelebb vittem ugyan ide gumi csere miatt, szóltam neki: tedd le a légkulcsot, hozz nyomaték kulcsot, és azzal húzd meg! Miért? Azért mert 10 ezerbe volt a két agy javítása a túlhúzásaid miatt!
Lett morgás, de azóta azt hozza elő és azzal fejezi be a gumi cserét. Én meg ott topogok mellette, késze arra, hogy beszóljak, ha bármi gyanúsat látok...
Ja: javítás: Csavar szaküzletben vettem csavarokat, az agyak, le lettek véve, a csavarok hátulról bele hajtva az agyba, rögzítve heggesztéssel, Ford Focus záró anyái lettek feltéve rá. Azért csináltam meg, mert átellenőriztem a többi oldalt s a másik oldalon is megszakadt egy menet...pedig nem vagyok 120 kilós kigyúrt ember és csak a gyári felnikulcssal (a pipa alakúval, nem a kereszttel) húztam meg hosszabbító nélkül. Szóval, valószínűnek tartom, hogy a gumis cseszte szét a fullra húzással.
Így a 4 kerékre a 12 ezer volt a tőcsavaros megoldás, de javítózni nem tudták, a négy agy meg drágább lett volna, mint a kocsi maga...(kis túlzással ). A hátsó kerekek ugyanis tárcsa fékesek, a 80 Avant egy ritka darabjait kapták meg...kintről hozasd be, mert nem tudunk szerezni, nincs raktáron...köszi -
#10726912
törölt tag
válasz !Overdose! #80644 üzenetére
Nekem a 16 tőcsavarnak való csavar, plussz a zárókupakok voltak tizenezernemtudom mennyi, de így volt a legolcsóbb.
neduddki: 27 éves kocsiról van szó, előbb utóbb a sorozatos Rossz megbosszulja magát. Ez tavaly őszi kálvária volt. -
#10726912
törölt tag
válasz trassher #80700 üzenetére
Lassan egy éve nem bagózok, már azt is érzem, ha a kabátomat felveszem és előző nap szívták nálunk egy páran a cigit (pl rokonok), szóval attól, mert nem mondják, attól még van szaga. A cigicsikk rosszabb, de azt töményebben érzed, ennyi a különbség.
Ha a kocsiban nyomod el a csikket, oda hamuzol a hamusba és bezárod, semmivel nem lesz büdösebb. De ha minden kocsiból kifricskázzák a csikket...ott virít mindenfelé, ronda látvány. Ne tedd.
Az mindenkinek megvan, hogy műanyag szögvas? -
#10726912
törölt tag
válasz runner 125 #81082 üzenetére
Nem értem, mit cifrázza mindenki: VÉTEK, s ennyi... -
#10726912
törölt tag
válasz MunezXBK #82136 üzenetére
Nekem emellett hasztalannak is tűnik...talán egy klímátlan dögmeleg kocsiban előny lehet, de egyébként csak rontja a beltér kinézetét is, meg a külcsínynek se tesz jót a szememben...
tomiii.: Ha gyárilag van bele rakva, akkor nem igazán jellemző, ott inkább az elöregedő szigetelés alá bejutó s ott maradó víz okoz gondot. Illetve a tovább jutó víz se kellemes az utastérben. Az utólagosan beszereltekkel viszont sok gond van, a rozsda is, és a szigetelés is hiba forrás, fölöslegesen.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz MunezXBK #82863 üzenetére
Az AUDI sz.r, mindegyik 2.5-es mindig kikönyököl, szerezz rá Te is előre Bepanthent, s készülj fel rá, hogy muskátli nevelde lesz belőle. Az, hogy megint nem tudni az előéletét a bedöglött darabnak, már megint nem érdekel senkit. Téged se érdekeljen. Éljen a Punto. Te is vehetnél már magadnak egy normális Fiatot b+. Vagy egy Dustert. Az a motor, ami a tiedben van, az MIND rossz. Egytől egyig, a tied az utolsó működő darab. Majd Rick4 segít vásárolni, nagy FIAT szakértő ő is, ismeri a dörgést. A 2.5-es olajkályhád meg hello-szia.
-
#10726912
törölt tag
-
#10726912
törölt tag
válasz trassher #84942 üzenetére
Attól függ, merre vagy. Szegény környéken nem nagyon járkálnak fullos mercivel a karosszériások. Mindenben vannak kivételek, nézz körül pl Sárospatakon, Ózdon... Ott esetleg fullos Ladákkal szaladgálnak (az ezerötös lada, az a kocsi, a többi csak futó homok!). S kis hazánkban sokan sufniban csináltatják a garázs soron (Józsi, ha vége az éccakás műszakodnak, pofozd má helyre a küszöböt az ibizán, jövök segíteni 2 lityi pálesszel, úgyse hagy az asszony!)
Szóval van véglet bőven -
#10726912
törölt tag
válasz trassher #84949 üzenetére
Kivételek mindig vannak. S üdítő hatású vállalkozók is: jól dolgozik, nem csillagászati áron, befutott vállalkozással, az ilyeneknek lesz mindig melójuk. Győrben ismertem egy palit, festő műhelye van, a környék egyik legolcsóbb műhelye az övé, profi munkákat csinál, (tudom, nem lemezmelós, de kb ugyanaz a jelleg), nem győzi a munkát, alkalmazottja is van és milliomos. De ha most kezd el valaki melózni, az nagyon nagy munka: egy ismeretlenhez nem viszi el senki szívesen a kocsiját, sem szerelőhöz, sem festőhöz, se sehová.
S pár évig ismeretlen marad az illető, ha elkezd melózni ilyen téren.
De persze itt is akad kivétel. Nem kételkedem abban amit mondasz, van ilyen, de nem csak olyan van, amit Te mondasz, azaz aki kasztnizással foglalkozik, annak nincs mindegyiknek 3 mergája. -
#10726912
törölt tag
válasz Kornel #86994 üzenetére
Sokáig ilyennel jártam melózni. Szembe szélben felálltam a pedálokra és lépésben haladtam, hátszélben nem győztem elég gyorsan tekerni, majd össze gabalyodott a lábam, minden évben lestrapáltam a gumikat róla, meg láncot, meg a hátsó agy felét kellett cserélni, mert ugrott, mikor tekerted volna....de jó is volt, remélem, megint elfeledem vagy húsz évre ezeket az emlékeket Olyan, mint az 1.3-as dízel UNO: nem szép, de cserében sz.r is...csak hogy kicsit ON is legyek
-
#10726912
törölt tag
A Mitsubishiket, pl a Carismát miért nem ajánljátok? Vagy a Lancereket? Komolyan kérdem, van valami különös gond velük? Vagy csak szimplán hanyagolva vannak?
-
#10726912
törölt tag
Mindenkinek köszönöm a hsz-eket! (kivéve Mágus2-t, hiszen ő saját bevallása szerint nem mondott semmit ) Szomorú a Mitsu hanyatlása, nekem a legjobban tetsző autókat gyártotta a japán tucat személy szekerekből....Lancer, Gallant, Carisma, ezek mellé szerettem meg a Honda Accordot, meg egy kicsit a Toyota Carina-t...Mindez csak kinézetre. Még egyszer kösz a hsz-eket(
U.i: Közelebb áll szívemhez a német forma világ, ez csupán a japán kínálatból össze szedett gyűjtemény! -
#10726912
törölt tag
válasz Declare #87242 üzenetére
Nem garantált a minősége. Megveszed, belemész egy kátyúba, a guminak épp nem lesz baja, de a felni törhet...a rengetek apró deformálódásról, amit a zakkanok okoznak, nem is beszélve....nem jó, ha épp olyat fogsz ki, amire ellensúlynak féltéglát tesznek fel....szóval, törhet, görbülhet. Mert Kínai. Nézz inkább használtat.
-
#10726912
törölt tag
-
#10726912
törölt tag
válasz Zolee888 #87273 üzenetére
Ha rendben lévőt találsz, akkor a Corsa jó lehet. Csak arra készülj fel, hogy olyan érzés azzal 70-el menni, mintha 120-al mennél, fertelmes a motorzaj. A Swift legalább 90-ig aránylag csendes. (cserébe még rondább, mint a Corsa). A fogyasztáson és az alkatrészen kívül nincs kritérium? Mert akkor van bőven jobb alternatíva a swiftnél és a corsánál golf, cordoba...a teljesség igénye nélkül.
-
#10726912
törölt tag
válasz EQMontoya #87277 üzenetére
1.6-os motorral vállalható lehet a corsa, raklap egyszerű és olcsó fenntartani. Egy fokkal jobb, mint a swift. A mazdával az a bajom (nagyon tetszik ez a széria, sokáig soikat nézegettem ), hogy volt egy ismerősömnek egy 1.8-as, a korrózió mellett műszaki gondok is adódtak vele, precíz, kényes megoldások vannak benne. Az ismerősömé is 16 múlt, elkezdett zabálni, s nem ment úgy, ahogy kellett volna. Vitte szereelőkhüz, de a mezei szerelők nem tudtak hozzá szagolni, nem tudták, mi a baja. Eladta inkább, s vett Opelt. (azóta is megvan neki a Vectra). A golf, vagy a Cordoba szerintem jobb választás lehet, ostobább szerkezetek, de cserében megbízható (a golf), vagy kellően modern hatásúak (cordoba pl). Inkább német párti vagyok, főleg a régebbi német autókban bízom. Pl a mezei 1.6 benzines A4-est is bevállalnám.
-
#10726912
törölt tag
válasz AMD Power #87280 üzenetére
Ez a Corsára igaz, kis túlzással helyén való ez az állítás. Nagyon nagy bűn volt azt az egykettes zörgőt legyártani A rossz szigetelés miatt ráadásul olyan érzésed van, mintha ott üvöltene az ülés alatt. Élhetetlen kocsi azzal a motorral. A városba se közlekedjen vele senki.Be kell zúzni mindet De lehetőleg kerülni
-
#10726912
törölt tag
Ha csak annyi ragadt meg benned, hogy 70 ló alatt nincs élet, csak a 180 nyiha a minimum, akkor valamit nagyon félre olvastál. Van 1.2-es motor, ami vállalható, és ez nem a lóerőktől függ. Van kisebb vállalható motor, van nagyobb vállalható motor. S vannak olyanok is, amik egyszerűen értelmetlenek.70 lovas motor is lehet jó. Nem országokat átszelni, de lehet jó.
werszomjas: A rengeteg lóerő emlegetése mellett nem emlegetne már valaki végre egy fordulat/nyomaték görbét, plusz egy optimális váltót, vagy esetleg zajkomfortotvagyhogyisnevezzem????[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz gooool #87322 üzenetére
Fúúúú...ez engem is érdekel, kivan a hócipőm tőle...bár mondjuk azért, mert minden sterilitása ellenére is GOLFOSAN szép meg jó? Nem kedvencem, de inkább azt lássam az utakon, mint a papucs japánokat
neduddki: Te meg alúggyjá man, uccse értcsük mity monszol
U.i: Ps[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz gooool #87326 üzenetére
Simán a legrosszabb külsejű golfnak tartom a négyest. A hármas nagy különbség volt a ketteshez képest, azt eltalálták, A négyes nagyon el lett cseszve Az ötös megint jó lett... egy rendbe rakott Passat egy izmos motorral valóban vetekszik...inkább egy malac orrú passat, mint a négyes golf (na hallom a bicskák hangját a zsebekben ). Az ecsetfejű-agyú lyányok meg hagy rajkodjanak érte Nem mondom, hogy nem lehet szeretni, de inkább egy A4, ha már a négyesnél tartunk...
-
#10726912
törölt tag
válasz EQMontoya #87328 üzenetére
Kint láttam nem egy malac passatot.Szebbek, mint a négyes golfok, pl feketében, nagy felnikkel...khm Az Audi, Mercedes, BMW az igazi forma világom, Wolkswagenéknél nincs, s nem is volt ilyen forma világ, de valahol nincs is értelme össze hasonlítani őket Egyszerűen más kategória (pl japán vonalon Honda vs Lexus kb).
gooool Az Audiknál a quattro hajtás, ami sokba kerülhet, egy első kerekes 1.6os benzines kézi váltós sedan nem horror, nemes egyszerűséggel teszi a dolgát (persze inkább vegyél egy harminckét voltos sokhengeres takarékos benzinest, idősdoktornyugdijjasnénitől, nyolcadik autóként tartottat és frissen szervizeltet... ). Az 1.9 TDI is vállalható, nézegetheted őket nyugodtan De a legjobb, ha mindig megnézegeted az alkatrész árakat egy-egy típushoz, a japán is ugyanott fog mozogni hasonló felszereltség mellett. -
#10726912
törölt tag
válasz zsolt19900 #87380 üzenetére
Teljesen igazad van, odahív, azt mondja, hogy de rendben van az autó, viszel szerelőt, az ott (nem szakműhelyben!) megállapít-feltár 100 ezer forintnyi hibát, s a kedves eladó meg nem enged semmit...hát...reméljük, rárohad az autó. Teljese jól tetted, hogy nem nézegetted tovább, lehet, hogy van azon kívül rejtett hiba bőven. Ez nem a Te részedről volt kupeckedés.
-
#10726912
törölt tag
válasz zsolt19900 #87383 üzenetére
Értem. Így is kellett volna engednie. A hibákról tudnia kellett. Ha tudott, akkor átverés szagű. Ha nem tudott, akkor meg vajh mennyire volt gondos gazdája?
-
#10726912
törölt tag
válasz N-vidi-A #87420 üzenetére
Pl a motor, könnyedén lehet francia, vagy a gyorsan romló beltér a silányabb minőségű anyagok miatt...persze így is jó vétel, jó autók, de nem éri el a minőségük az Audiét pl. A motor sem bűn bennük, kicsit lusta az 1.6-os benzines 3000 alatt, de használható. Megbízhatóságuk átlagos, s nem horror a fenntartás. (Az első kerekes benzines 1.6-osokra gondolok).
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz AMD Power #87432 üzenetére
Legalább könnyű szerelni a sötétben az út szélén, ha gond adódna a rengeteg pacival
Egyébként olybá tűník, hogy egy gazdag szülők csemetéje árulja, a szülők ebbel a gépállatban nem féltették a csemetét: toljad bele a zsét, hú de megy fiam! (15 másodperc újkorában 100-ra... ), most meg már haladna is a kocsival, venne egy 130 pacisat...a kis sufni shumi[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz raczger #87444 üzenetére
Lehet, hogy csak annyi van a háttérben, hogy természet fotósként lőtte körbe a kiváló bömös szöcskét. De ez egyszerűen pocsék fotózás a vevő számára, semmit nem látsz belőle. Nem hangulat képeket kell készíteni a kocsiról, hanem olyanokat, amiken látod az esetleges hibákat, vagy a hiba mentesség nyílvánvalóságát...itt egyiket sem lehet megállapítani.körbe kéne fényképeznie, elől hátul telibe egy, két oldal szintén, nem ártana olyan sem, ami kicsit fentről szemből van lefotózva, motortérről egy kép, nyitott ajtókkal első-hátsó ülés sorok mindkét oldalt, műszerfal. Ez lenne egy normális. Ehhez képest nem sok van...kicsit zsákba macska így elmenni megnézni. Kérj tőle sok képet, ha messze van tőled.
-
#10726912
törölt tag
Pedig egyértelmű. KJOSZIK, azaz KÖRÖZIK.
Én kérek elnézést.
Migatyánk kik vogymuk menjgyelejevetekben hog mongyuk vagy, kentelhessék megy a nevjed, gyüjjék az occághod, legyk mig ate akrathasod...mindanapji NEDDUDKI-nket aggyad nekbj ma...
ÓMEN!!!
rgqjx: Tanuld meg és fejből mondd el óránként nyolcszor, amíg meg nem tanulsz neduddkiül... -
#10726912
törölt tag
Ez teljesen rendben van. Ha valóban adja hozzá a krovát, csavarhúzót, kapucnis fölsőjét, meg azt a madein homasita műanyag sárvédő szettet, azt az alu hatásút (de régen vágyom már rá ), no meg ahassa hozzá a másik égszerét, a másfél szobásat, amit lentebb hírdet...még a végén fontolóra veszem. De a legnagyob égszer az eladó, ez látszik a kibehozzáelvissza állásán.
Valld be őszintén, hogy nem rizsszemeket festesz, azért van ennyi időd ilyeneket meglelni[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz gyenge47 #87512 üzenetére
Golf3 (kicsit lestrapáltak már, nagyon turkálni kell), Audi80, abból hamarabb akadhat még jobb állapotú.. Swiftet inkább hanyagold, ahelyett autót vegyél. Nézhetsz Nissanokat is, bár általánosságba véve drágábbak az alkatrészek a japánokhoz, mint a némethez.. Plusz egy az F Astrára. Tegyük még be az 1-es Meganekat, kifejezetten megbízható darabok. Olaszt inkább ne, a Puntók is szeretnek elektronikai zűrzavarban tocsogni.
(Halkan jegyzem meg, hogy a Swift megbízható, de nem a legolcsóbb fenntartású, drágább hozzá az alkatrész, mint pl az audi80-hoz, cserében nem kényelmes, nem szép, nem biztonságos, nem megy, ha pályára merészkedsz vele, rémálom és még lehetne sorolni az előnyeit.)
Félmillióból vehetsz pl ilyet: Megane (van fiatalabb is ennyiért). De akár A3-at is vehetsz ennyiért, az se iszonyatos fenntartású. Astra-k kicsit puritának, s hamar rohadnak, de cserébe jók tudnak lenni, bár a Gs Atra-k legalább kívűlről mutatósak, belülről...kompromisszumos a kényelmük.. Nézelődj, linkelj, s mondj többet, hol használnád jellemzően, mennyit, s hány fővel. -
#10726912
törölt tag
válasz EQMontoya #87517 üzenetére
Egy kis elírás az F Astra, lentebb írtam a G-s Astrát. Az '-es Megane a legfiatalabb, s talán legtöbbet nyújtó, az A3 meg inkább minőség. Kényelmi szinten az Audi veri a Megane-t, jóval nagyobb a komfort érzet a vezető ülésben, bár a Megane sem megvetendő ilyen téren sem. De nagyságban az A3 értelemszerűen alul marad. Alkatrész ár azonos: egyikhez ez, másikhoz az drágább, de egyik linkelt darab sem rendelkezik katasztrofális típus hibákkal. A német vonalon hamarabb indulnék el, az Audi szerethető lehet első autónak (is). Bár igazából első verdának a Lada a tutti trollolo.....
U.i: G3-hoz sem drága az alkatrész, csak...eljárt felette az idő, nem mai sem a külseje, sem a belseje. Meg úgy semmije se[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz DeFranco #87519 üzenetére
Akkor megadjam két ismerősöm telefonszámát?
Az egyik családtag. A másik utcabelim. Ők nem locsolgattak vagyonokat, a sógorom mai napig sem locsolgat rá vagyonokat. Az utcabeli eladta, vett egy nagyobb járművet.
Bandi18: Pont most lett mindenféle javasolva. Uno utódként bármi jó közülük.
giigz: Most mondták, hogy pancsolod a lóvét bele. Le vagy bukva. Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz DeFranco #87525 üzenetére
Az a baj, hogy fórum, nem személyes beszélgetés. Emiatt nem jön át mindig, amit mondani akarunk, hanem minden ellentétes vélemény személyeskedő hangvételt kaphat. A francia mindig francia jellegű marad, kivívták maguknak a sokszor japán csoda technikát meggyalázó bonyolultsággal össze rakott olasz minőségű autóikkal, amin BÁRMI elromolhat. A Megane az egyetlen, amit meg mernék venni illetve az egyetlen tőlük, amit ár-értékben javasolni merek (nem azt venném, mert inkább legyen egy korhadtabb régebbi németem, de ezt már régről szajkózom, elfogultan minden ellen). S merem ajánlani azért, mert évek óta (legalább = éve) van rokonnak, pár évig volt az utcabelinek is, különösebb problémák nélkül. Ami giig-zel történt, az meg bármelyik típusnál megeshet sajnos.
-
#10726912
törölt tag
válasz tboy93 #87528 üzenetére
Nem kezdek vitázni erről. Neked élhető autó. A Te dolgod. Sajnos ültem már benne, vezettem is. Te szereted, én törvényileg tiltanám be. Az alkatrészár továbbra is tarom, van, ami drágább, mint az AUDI-hoz. Nem lököst kell cserélgetni rajta. G-s astra-ból nem csak bontó szökevényt kapsz ennyiért, bár gondolom, minden
megnézted, amit épp árulnak a piacon. Ne általánosítva szólj hozzá, ha kérhetem.
A Swiftekről pedig sokadjára is lemondok, vezess sokáig sokat, szeresd őket. Első autónak pedig a lehető legrosszabb választás. hiszen rutintalan embert ültetnél egy kinősíthetetlen biztonságú autóba...
gyenge47 Nem értek minden lóhoz, pl ehhez se, majd a többiek reagálnak rá érdemben.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
A rutintalan vezetot akkor tankba kellene ultetni? Egyebkent a swift egy ugyanannyira biztonsagos mint egy korabeli corsa vagy polo. (kb semennyire)
Hol volt szó ezekről a kocsikról? A troll móddal légy szíves hanyagolj. Szeresd a Swiftet, csak ne nekem akard bizonygatni, hogy de jó autó. Vagy egyáltalán autóként is hanyagolj vele. A többi témát is eleve hanyagoljuk.Tárgytalan. Te javasold második olcsó autónak a Swiftet, én meg javaslok mást
annak, aki Elsőt akar venni, és aki AUTÓT keres. S jóság van.
Danke. -
#10726912
törölt tag
válasz tboy93 #87556 üzenetére
Az a szánalmas, hogy mindenki emlegeti a Suzukinak ezt a förmedvényét. Holott ennyiért lehet mást venni. Nagyobbat. Komfortosabbat. Jobb anyagokból össze rakottabbat. Megjelenésükkor is elavultak voltak. S ez nem azért van kijelentve, mert népautó lett. S azt is tudjuk, miért lett népautó. Nem a kiválósága miatt.
Ha ennyiért csak ezt lehet ajánlani, azaz fél millióból egy kényelmetlen, szűk rondaságot lehet csak ajánlani, akkor az egész beszélgetésnek ideje lenne pontot tenni a végére. S nem értem, miért engem győzködsz Te is? Leírtam , hogy sz.r, nem autó. Leírtad, hogy jó kis autó. Szerintem ez itt pont elegendő a téma lezárására. de ha jobban érzed magad, akkor elárulom neked: akarok ilyen autót magamnak, kell, minden álmom, a Swift fan klub alapítója vagyok. Addig fogok veséket növeszteni, amíg ezt a megbecsülhetetlen, impozáns ÉGSZER dobozt meg nem szerezhetem magamnak.
Béke, nem fogom mindet megvenni előled, megígérhetem
A Ford T modellig vissza megyünk amúgy? Az is nagyon népszerű volt....Trabant-lada korban gyártott autók idején pedig az átkos nyugaton miket is lehetett venni? Most arról volt szó, hogy félmillió forintért első autónak mit vegyen egy ide tévedő autó vásárló. Szerinted Suzuki Swiftet. Szerintem meg van élet a Swift után is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- LEGO klub
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Wise (ex-TransferWise)
- Autós topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen