-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
Nem a módosítással van a baj, hanem az ízlésességgel. Ez a fajta módosítás nekem randa kotvány szar, ez van. Vannak esztétikus módosítások, amikre én is elismerően csettintek, ez nem az.
Nagy szerencse, hogy ebben az esetben különösen szigorúan ízlésekről és véleményekről beszélünk, tehát senkinek egy fikarcnyival nem lesz rosszabb attól, ha valami nekem nem tetszik. Úgy látom nem értesz velem egyet, de ez legyen a legnagyobb véleménykülönbség közöttünk.
Én azt is fel tudom dolgozni, ha valaki úgy tuningolja az autót, hogy felhegeszti a kissámlit a csomagtartóra, kifordítja a lemezfelniket, meg felmatricázza a Hamisito cikktörzsét az ajtókra, nekem nem lesz rosszabb, amíg biztonságosan közlekedik.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #47068 üzenetére
Az kapásból, hogy a kocsi első felén nincs párhuzamos illesztés, gondolom kapott egy erős orrost. Ez eltart egész az első ajtóig, ha jól látom, tehát nem volt kicsi ütközés. Hátul is fura a csomagtartó, lehet a kisujjam ott is beférne, de ezt lehet csak behaluzom.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #47082 üzenetére
Nekem sem tűnt volna fel, ha nem néztem volna egy álló hónapig 640x480-as képeket mk1-es focusokról. Így sem látom tizedét sem, mint az itteni navajok...
Ennyiért viszont még elfogadható mk2-est sem kapsz, nem hogy jót... ha ennyi van rá, nézz körül mk1 fronton szerintem, és marad pénz helyrepofozásra.
Én egy pöpec állapotú mk1-est vettem 108k kilométerrel, de az egymillión felül benne van még 300-ban, plusz lesz még két garnitúra gumi, és semmi váratlan nem történt, hibáját nem találtunk eddig. Ezzel számolj.
@TaaT: BOSCH, AEG, Siemens
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Új hangunk van... hidegen az első 9-10 kilométeren sivító hang elölről. Halk, és alapjáraton, állva nem igen hallatszik, haladáskor egyből, magasabb sebességen elnyomja a motorzaj. Mire bemelegszik a motor, talán elhallgat és csak a lelki füleimmel hallom, talán iszonyat vékonyan hallatszik még...
any idea? olyan, mintha a szíj súrlódna
ha ékszíj vagy generátorszíj, akkor miért csendesedik el? ha nem az akkor mi?
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReSeTer #47119 üzenetére
Á, nem sok az, csak női tulajé volt, és gyűrűben vezette
(a tippem 400k km körül van figyelembe véve a pedálokat és az ülést is.)
Jól látom, hogy az egyik oldalon színre fújt a másik oldalon szürke a "dísz"csík?
A váltószoknya lyukasra kopva, a pedálok fele hiányzik, az ülés olyan mint nagyanyám 50 éves kanapéja amit már a nem létező nyaralóba sem teszünk be, ép felület nem sok van rajta, csálé kasztnielemek, ha nem lenne messze, akkor tanulóautónak jó lenne, vagy csinálnánk rajta versenyt, hogy ki talál benne több hibát.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #47120 üzenetére
A vátóba biztos belenyúltak már, az elakadásjelző be van esve (kulcsos cégautó), a jobb ajtót cserélték vagy legalább is levették, dohányzó autó volt, az anyósülés ki van égetve. Jobb ülés állító tekerője hiányzik.
A lökös nem a gyári, cserélve volt, szarul, motorháztető csálé, bal ajtó lóg (városban taposták).
Hiányzik a ghia logo, nekem a kerék is fura, nem tudom ez volt-e a ghia széria.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz mephi666 #47123 üzenetére
De hát kedvesuram... hát ott a szervízkönyv, az nem hazudik. Egy szervízbe hordták, meg volt kímélve, 120k kilométer van benne, erre kezeskedem. Lehet meg is veszem a fiamnak, annyira szeretem.
HIBÁTLAN SZAKADÁS ÉS KIÉGÉSTŐL MENTES BELSŐ KÁRPITOZÁSSAL, NEM DOHÁNYZÓ ASDASDASDROTFL
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz adalbert1 #47126 üzenetére
Valakire ezt is gyönyörűen rá fogják melegíteni, és boldogan fogja dorzsölni a kezét, hogy megcsinálta amerikát...
Az mk1 beltere még ennél is értelmetlenebb oválabb és csálébb, ez egy ilyen. Én is vágyakozva nézek egy skoda szép szögletes szellőzőnyílására, de hát ez van, ez legyen a legnagyobb gond.
A CLA meg az új S merci nekem tetszik, szerintem szép lett.
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
a lovakat etetni kell a tiéd nagyobb is, sportosabb is, én meg tojással a talpam alatt vezetek. abszolút nem használom ki a teljesítményét.
(a franc essen ebbe a sivításba, hogy mindig hallok valamit... cseszi a csőrömet, egyszer mentem az autóval mióta elhoztam a szerelőtől... ez mondjuk szerintem már a beteges mindigvanvalami kategória, ahogy elhalkítok valamit meghallom ami alatta van )
(#47134) [rvilike]: én a magam részéről kb. ezt vártam, ezért vagyok kb. nyugodt. Jó lenne, ha kevesebb lenne, de ezen a korszínvonalon ez a súly ezzel a motorral itt ennyit tud, elfogadom, nem tudok mit csinálni. Akkor zavarna ha 20%-kal a spritmonitor átlag felett lennék.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
Kérdés, hogy robban vagy nem robban, de ha nem dobjátok le az agyatokat tőle, akkor már nagy baj nem lehet, most így toltam vele végig 140-el autópályán nem robbant fel, de utólag lehet hiba volt
Kéne akkor egy jó gummedlis, aztán elviszem a héten, úgy is rég voltam már kocsi ügyben szerelőnél
-
DeFranco
nagyúr
No, srácok, egyszer kérdezem meg, aztán nem kuttyogok tovább rajta megígérem:
Budapesten tud valaki ajánlani gumist, akit ismer és meg van vele elégedve? Persze ha nem tudtok ajánlani senkit, akkor muszájból nem kell, de ha mégis, akkor megköszönném. Preferált XIV. ker és környéke, de lehet máshol is.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Rhino666 #47420 üzenetére
Nézd, vannak igények, meg vannak a realitások. Röviden összefoglalom neked: ha egymilliós autót akarsz, akkor zsebben kell lenni másfél millónak plusz kapásból (nem úgy, hogy majd leszokok a cigiről, meg kevesebbet telefonálok) havi egy huszast bele kell tudj lapátolni a kocsiba. Ez van. Toppanthatsz mérgesen, ha ez nem tetszik, de ez a tényeken nem fog változtatni.
Ha veszel egy jó állapotú egymilliósat (amire akkora az esélyed, mint 19-re jó lapot húzni) akkor kapásból 250-et már rá is loccsantasz megvételkor (kötelező vezérléscsere, szűrők-olajok meg az apró dolgok amik előjönnek) plusz a casco egy 50-es, vagy veszel bele kétszer ennyiért riasztót rablásgátlót meg kormányzárat. A maradék 200 elég szűken arra, hogy amivel átpasszintottak a palánkon, azokat megcsináltasd, ha baj van. A tőkéd már el is ment.
Utána jönnek a rohadások, amiket rendbe kell hozatni rendszeresen, gumiszettek, kopó dolgok, stab.pálca, fékbetét, ilyennel két évente vizsgáztatás, évente szervíz, plusz biztosítás, adó, és még mindig nem parkoltak rád, nem húztak meg, nem mentél bele kátyúba. Nagyságrend: három pici rohadás és egy műanyagos javítás 50k, egy kipufogó tag csere ha elgyengül (el fog) akkor alsó hangon 20k, éves szervíz ~40k óvatos becsléssel, egy kiszabott gyári műanyag kőfelverődésvédő műanyag 12k, egy gyári gumiszőnyeg szett 12k. Éves szinten 100-120k-t úgy ráköltesz a fenntartásra, hogy szemed sem rebben. Egy jó autóra.
És akkor még nem tankoltál, nem vettél autópálya matricát, nem bírságoltak meg, nem parkoltál rossz helyen.
Én tartalékoltam rendesen, de most már kezd egy kicsit görcsbe állni az arcom nekem is, pedig jó kocsit vettem.
Ha van rá ennyit, akkor hajrá, tiéd a HAHU ha nincs ennyi (még egyszer mondom 1,5 millió és éves szinten 200-240 k) akkor meg újratervezés.
-
DeFranco
nagyúr
Kimentünk Asszonykával kicsit vezetni a fóti Auchan parkolóba, még meg sem álltam, már jött a bedobóember, hogy magánterületen vagyunk, hagyjuk el a műveleti területet, mert különben jihad lesz... elbeszélgettem vele kedélyesen, a 30. másodpercben már jött a walkie-talkie-n a beépített ember, hogy hívja-e a rendőrséget. Komolyak az arcok Ha nem indultam volna egy másodperccel hamarabb a kocsi felé (mert nyilván legális, hogy el kell menni, felesleges arcoskodni, ez van) akkor elkértem volna a brékót és egy kicsit elcsacsogtam volna a beépített emberrel, hogy mennyibe is kerül 15 méter sárga műanyagszalag a parkoló bejárata elé.
Átmentünk a mellette levő OBI parkolóba...
-
DeFranco
nagyúr
válasz Rhino666 #47433 üzenetére
OK, konstruktív leszek: menj be a CsontiCar telepére, válassz ki egy szimpatikus színű biztonságos, tetszetős megjelenésű szép nagy autót, fontos, hogy nézd meg jó alaposan, aztán használd élvezettel. Akkor már szerintem ne szarozz, ne kelljen 3 év múlva újat venni, vegyél valami automataváltós prémiumot, legyen mondjuk egy szép saab.
Sok balesetmentes kilométert kívánok.
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReSeTer #47448 üzenetére
Nem szervízbe, de szerelőhöz igen. Nem értek hozzá, egy egymilliós autón nem is szeretném megtanulni, sajnos kimaradt a kispolszki egy 1-es golf bütykölés annak idején, ekkora értéket meg nem kockáztatok. Ennyi belefér, évi 20-30k és le van a gond. Ha csak azt számolom, hogy mennyi időm és szabim nem megy el a beszerzéssel meg a szereléssel már egálban vagyok. És akkor még a szerszámok árát meg az akna hiányát nem is említettem.
Lehet persze máshogy, csodálom akinek arany keze van az ilyenekhez, de én inkább elviszem.
szerk: amúgy meg írd be magad: [link] (és a szerkesztésre használható linket tedd el a végén, ha később kellene, mert nem lehet újra generálni)
(#47451) ReSeTer: ki így, ki úgy, ezen nem veszünk össze Lehet jövőre már én is máshogy fogom gondolni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Rhino666 #47459 üzenetére
Na aztán mondd csak, hogy számoltál drága barátom? Akkora az arcod a három hete keresésedre meg a megalapozott álláspontodra, hogy ráférne a Feszty-körkép egyben, lássuk, hogy néz ki a költségterved az elkövetkező két évre.
Vételár, átírási költségek, adminisztratív költségek (biztosítás, adó), azonnali első szervíz, tankolás, műszaki fenntartási költségek az első és a második évben (költségfajtánként, mint kopó alkatrészek cseréje, olajok, szűrők, gumi) illetve a nem várt kiadásokra tartalékolt összegek, valamint tedd mellé, hogy ezt mikor miből és milyen ütemben finanszírozod.
Add ki magadból a fényt, aztán majd beszélgetünk róla, hogy hogy váltják mostanában a nyugatnémet márkát. Addig csak egy tudatlan kötekedő nagyszájú trollnak tudlak elkönyvelni. Bizonyíts, ne csak a szád járjon, hogy te mennyire büfé vagy a témában.
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoo8800 #47525 üzenetére
Az a baj, hogy ezt úgy adod elő, hogy minden autóra igaz lenne, pedig nem.
Nem, én azt adom elő, hogy így kell számolni, hogy ne érjen meglepetés. Aztán ha két évig nem történik semmi, akkor veszel asszonykának valami szépet, vagy több marad másra. De hogy ne történjen semmi egy 10 éves autónál 2 évig...
Nagyapám Poloját (2004, 1.2 12V) eladnánk, akkor a következő tulaj nem is tudna ennyit elkölteni a kocsira. A motor láncos, tehát ha nem csörög, akkor nem kell cserélni a vezérlést. Az olajcsere 20e, a futómű, fék, karosszéria, kipuff, elektromosság rendben van. Kellene rá egy szett gumi, az 50-60e, persze ha jobbat veszel.
Anyám Corollája (2005, 1.4 VVTI) szintén láncos, az olajcsere hasonló összeg, azon a csomagtér teleszkópjait kellene cserélni. A beltér ezen újszerű, a Polon sajnos nem.Csak hogy ezekről az autókról te tudod hogy jók, amit meg megveszel, abban maximum megbízol, hogy jó. Lehet, hogy nem kell hozzányúlni, lehet hogy kell. Ami láncos, az láncos, nem kell cserélni, de ott ezt be is árazzák. Édesanyám Corsájában is 38k kilométer van 8 évesen, semmi baja nem volt soha, de ettől még egy Corsáról sem fogom ezt elhinni egy kereskedésben. És nagy valószínűséggel nem is lesz ilyen ott, mert az ilyenek elmennek kéz alatt.
De ötletem sincs, hogy lehetne ezekre akár csak negyed millát is elszórni a vásárlást követő fél évben.
No, akkor mondom: Biztosítás 22k, casco 50k, átírás, eredetvizsga 65k, ezek objektívek, ennyibe kerülnek, egyből 128k. Vezérlés csere legyen 50k, te írtad, és akkor még motorolaj, fékolaj, pollenszúrő, légszűrő, benzinszűrő stb. kb. 30k, és még mindig csak a kötelezőt hozzuk. Hol tartunk? 210 ezernél, és nem kellett hozzányúlni semmihez. Futóművet nem állítottunk, nem centríroztunk, nem cseréltünk gumit, nem töltöttünk és tisztítottunk klímát, egy illatosítót sem vettünk.
Vettünk egy fitt autót, semmit nem kellett rajta csinálni, tökéletes újszerű állapot, és bamm, 250k. Elszámoltam?
Az ember vagy vesz valamit áron alul, és azt megcsináltatja, vagy vesz egy olyat, ami árában / áron felül van, viszont alig kell rákölteni. Az átírási költségek természetesen adottak.
Árában, áron felül vettem, eddig a hibaelhárításra kb. 25k-t költöttem a fentieken túl. De még mindig jöhet akármi, készülni kell rá.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoo8800 #47530 üzenetére
Eh... ne már
250+ casco. Ezt írtam. Legyen ez 300. 250 megvolt az előbb, plusz utazás, plusz telefonköltség (ez nálam volt egy tizes) plusz ha szivességet kérsz azt illik valamivel viszonozni, autófelszerelésre is elmegy valamennyi, plusz azért azt ne mondd már nekem, hogy egy eladósorba kerülő autón egy kutyacsontot sem kell cserélni. Jó az 300-nak hidd el, most ha kell belinkelem ide a költségelszámolásomat, de szerintem felesleges. Amúgy nekem mindegy, hogy ki mit gondol, egyet tudok, hogy én írom a költségeket, sem nem szórom a pénzt, sem nem vagyok fillérb*szó, és ilyen számokat látok. Ez így reális számomra, nem is márkaszervízbe hordom, de nem is Józsi csinálja meg két sörért, nagy gond még nem volt, a költségeim reálisak. Ennyi.
Biztosítás, adó lesz a következő évben is, azt írtam, a klímatisztítót meg ha fél évvel a tisztítás után kiszagolod, akkor jó orrod van. De hogy eladás előtt senki nem csináltatja meg, abban biztos lehetsz.
Gumit még nem vettél (5 évente 2 garnitúra az ~25k évente kapásból)
@MunezXBK: töltés-tisztítás is 5-10k között van. #47533: naugye... nekem mondjuk a tisztítás ingyen volt
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Rhino666 #47536 üzenetére
Hozzád nem szóltam, maradjunk annyiban, hogy nem veszünk egymásról tudomást. Jobb lesz így neked is.
@aero.: sorry, elérte a vételár 1%-át, hogy a viharba ne venném bele. A buszjegyeket nem számoltam bele, ne aggódj
Casco, biztosítás, átírás szerintem se tartozik a megvétel utáni ráköltés kategóriába.
Miért, szerinted hova kellene számolni? Hogy gondolod? Megveszem, aztán átírásra kérek kölcsön anyutól, vagy mi? Bele kell számolni, nálad kell lenni. Vagy mit mondasz az okányirodában? Hogy majd jövő hónapban lesz rá pénz? No offense, de ez csacskaság.
Az utóbbi időben szinte kötelezőként terjed ez a 300 ezret rá kell költened, mert akkor nem lesz jó autód, sőt, másnap a színe feketére vált és csörömpölések közepette megáll egy utcában, aminek a nevében van egy Z betű.
Ennyivel kell számolni, ha korrekt akarsz lenni. Aztán mindenki úgy hanyagolja el, ahogy akarja, de ha már tanácsot adunk, akkor hadd törekedjünk a szabatosságra.
Tény, hogy olajat cserélnék, esetleg vezérlést, bár sokszor ezt megteszik vétel előtt is, ehhez mondjuk illik a számla, de hogy ennyit rálocsolni azért ... meg nem minden autót slick gumikkal adnak el.
És te elhinnél egy vezérléscsere számlát egy olyan országban, ahol a pöcsétes szervízkönyvet is az Andersen-összes mellé kategorizálja a Széchényi Nagykönyvtár? A gumik persze rendben lehetnek, de nem Rinya999 barátunk egymilliós Mondeóján lesz olyan, az is biztos.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Költség-költség A lényeg, hogy számolni kell velük. Jó, a telefonköltség pont véleményes de minden a te zsebedre megy bármit csinálsz.
Ha meg egymilliós kereted van egy négylufis-hathifis-bőrülésesre akkor hidd el, még a tankban maradt benzint is külön kell számolni, hogy beleférj
-
DeFranco
nagyúr
válasz Rhino666 #47548 üzenetére
Az akkor volt, most meg most van, azóta volt pár kinyilatkoztatásod. Ha rám hallgatsz, akkor azt csinálsz amit akarsz, innentől kezdve, akartam segíteni, bunkó pöts voltál, mehetsz amerre látsz. Sok sikert.
A véleményed meg nem érdekel.
Volt itt más is, aki nagy levegőt vett, mert egy nagyot álmodni, aztán mióta kiderült, hogy mégis csak hengerfejes motorral vette a sárkányt, nem láttuk. Nem te vagy az első, nem is az utolsó.
Én itt csak egy amatőr pöcs vagyok, kéthónapos autótulajdonos, de legalább annyi eszem volt, hogy hallgattam az okosabbra, és nem azzal nyitottam, hogy ideszartam az asztal közepére. Eddig nincs gond, még szívhatok, de legalább körültekintő voltam, és mellesleg nem járattam le magam nullára egy óra alatt.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Még egyszer kiemelem, nekem eddig (lekopogom) a "kötelezőn" kívül, ami állapottól függetlenül egy egyéves lexusra is ki kellett volna fizetni, eddig összesen 25k volt amit az autóra költöttem, és ebből 18k-t már a megvételkor tudtam (felxibilis tag csere). Szóval én pont hogy nem locsolom rá a pénzt.
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #47572 üzenetére
Más kérdés h pont olyan hülye mint én és az első nyöszörgésre rohan szerelőhöz
Tegyük hozzá egyszer voltam csak, ha valami van, akkor ide jövök kérdezni, hogy normális-e, gond-e, aztán max. utána hívom a szerelőt. Eddig egyszer kellett. De ha gond lesz vele, az biztos, hogy meg fogom csináltatni. Valahogy nekem is meg kell tanulni az autót
De ha már a paranoiám meg lett szólítva, jöjjön még egy feladvány
Meleg motornál jó pár kilométer megtétele után, ha megállok, és nyomok egy kövérebb gázfröccsöt (úgy 3000-ig felpörgetem, majd hagyom esni magától) akkor a kipufogó a végén egy bugybugybugy-hööhhh el köszön el a normál leállás helyett.
Hidegen próbáltuk egyszer, úgy nem csinálta, de motormelegen állva 3000+ gázfröccsre mindig jön a bugybugybugy-hööhhh.
Ez valami normális dolog, vagy valami hiba jele?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Volt olyan, hogy alacsony fordulaton nyögött, meg volt olyan, hogy a hátsó fék nyikorgott, meg volt olyan, hogy hidegen fura hangja volt, meg hogy hidegen fura hangja volt a kuplungot nem kinyomva, hanem alapjáraton járatva, meg volt olyan, hogy kanyarban hátul nyikorgott, meg volt olyan, hogy terehlve hátul nyikorgott, meg volt a surrogó/visító hang hideg motor mellett.
Az alacsony fordulatos téma user error, nem kellene ilyen alacsony fordulaton kínozni, hátsó fék kapott egy tisztítást, most már rendben van, a hidegen fura hang normális csak nem tudtam róla, a kuplungos hang normális, amíg nem állt fel a kenés, a kanyarban nyikorgást a fék csinálta, a terhelve nyikorgást a fék csinálta.
Szóval ezek rendeződtek maguktól, lényegében vaklárma.
A hidegen surrogó/visító csapágy- vagy szíjhang kérdéses, azt majd megnézetem, ha szerelő felé járok. Addig ha nem változik a hang, akkor nem kell vele foglalkozni, nem hiszem, hogy vészes lenne.
Aktuális hibalista: a kipufogós balhé, amit most írtam, ezen kívül dugóban araszolva és klímázva lepotyog az alapjárat 500 alá és beremeg a motor ha üresbe teszem vagy kinyomom a kuplungot*, gumin amit linkeltem, 140-nél némi rezonancia a padlólemez felől és a sivítás/surrogás hidegen. A gumi nem téma, a rezonancia szerintem normális csak kell egy referencia majd, a csapágyhangot és a klímát kell megnézetni.
* Ez az első nem várt hiba, Bagolyék már egyszer hozzányúltak, állítottak rajta, akkor jó volt, most megint kezdi. Vagy fojtószelep állítás, vagy szoftverfrissítés. Esetleg szorul a klímában valami. Ez eddig az egyetlen valós szívásfaktor.
---
Rosszabb vagyok, mint egy adóellenőr, mindent kiszúrok, max. egy része vaklárma lesz. Idővel megtanulom majd ezt is, főleg ha itt adtok tanácsot, hogy mi normális mi nem, aztán elkopnak majd ezek is
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #47605 üzenetére
Amúgy még csak most jön a java, asszonyka most tanul kuplungot csúsztatni, meg lassan előre-hátra gurulni, parkolni, tegnap fél óra alatt szám szerint 10-szer fullasztotta le az autót. Már komolyan féltem, hogy vagy az önindító vagy a gyertyák fogják bánni... nem is volt túl szép hangja hazafelé. De ez benne van, valahogy meg kell tanulnia.
@kornelka: magasan fog, de még jó. Meg fogja tanulni hamar szerintem, a baj az, hogy a fordulatot nem tudja tartani a gázpedálon még, és vagy 2000-en száguld hátra, vagy 800-on fullad le. Fél órát gyakoroltuk eddig, fog az menni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #47613 üzenetére
De, csak éppen nem tanították meg neki. Én azzal kezdtem a rutin órát anno, hogy egy órán keresztül lépésben előre (tanár sétált mellettem és ette a banánt) majd egy órán keresztül lépésben hátra (tanár meg moonwalkolt mellettem*). Meg is tanultam. Neki meg nem tanították, gondolom féltette az oktatója a tárcsát.
Mellesleg most, hogy lett autó, vesz pár órát, ma is megy, csak éppen a tanár állandóan belenyúlkál neki a pedálba és persze hogy nem fullad le. Aztán az egykuplungos kocsin jön a meglepi...
*na jó, nem is
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #47616 üzenetére
Én már kifelé is vezettem a tanpályára, amúgy kb. dettó
Ezeken a hülyeségeken mindenkinek végig kell menni előbb utóbb, jobban félek majd attól a fázistól, amikor már megjön a magabiztosság, és az első problémamentes 700-1000 kilométer után megnő az önbizalom, és csökken a veszélyérzet, és könnyelművé válik. Amikor elhiszi, hogy tud vezetni. Ott lesz majd pár meleg helyzet, mire megtanulja, hogy lepkefing a tudása még. Ezért várok még a karosszériással
-
DeFranco
nagyúr
Bagolyék is rámértek comupterrel, látta, hogy 35/45-öt mutat az apparát, hümmögött, állítottak a fojtószelepen, és utána 25/35-öt mutatott. Utána jó volt, nem tudtam reprodukálni, most már tudom. Meglátjuk mit csinálnak vele, szerintem tudják a dolgukat, azt várom, hogy garanciában megcsinálják, max ha kell alkatrész, azt kell majd fizetni. Én is szoftverfrissítésre tippelek egyébként.
Asszonykát meg senki nem neveti ki, csak sajnálom szegénykét, hogy szenved, de kifelé az M3-ason már ő vezetett, majd' összeomlott szegényke 80-nál. Eddig a jogsi megszerzése óta nem vezetett szerintem 15 órát, ebből 8-at oktatóval...
@bandus: jár oktatóhoz, megbeszéltük, hogy vesz pár órát, de az meg belenyúlkál a pedálokba, hiába lelkiismeretes egyébként. Vagy félti az autóját, vagy csak nem akarja elvenni az önbizalmát, de a pedálkezelésbe besegít. Tudom, nekem is besegített, amikor vettem tőle órákat, ez egy ilyen. Amúgy minden mást frankón oktat neki.
@emvy: neked még puccos kocsid is van hozzá... nem szorul a fogad ökölbe néha?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #47623 üzenetére
Ó, én pár hónap után elhittem Olyan rajok voltunk trabanttal a kecskeméti kiskörúton, hogy majd kifeszültünk az oldalablakon Aztán egy gyorsulásnál majdnem elcsaptam valakit, egyszer leszakadt a kipufogódob, egyszer rácsúsztam a hóban parkoláskor egy csemetefára és mivel állati intelligens vagyok, gyorsan megtanultam, hogy innentől kezdve úrvezető tempó mert a fizikát nem fogom legyőzni, és nagy pofon lesz a vége.
@mephi666: c vectra jó, azt is vezettem, és egy dízel clión tanultam anno, az is elvitte magát csak kuplunggal. A Focus előző tulaja is simán megcsinálta, hogy csak kuplungból tolatott, meg csak kuplungból indult el előre, de nekem ez valamiért egyáltalán nem akar összejönni. Előre még csak-csak, de hátra nincs az a helyzet, hogy ne fulladjak le, ha nem támasztom meg egy pici gázza. Nem kell sok, egész pici, alapjárat +100-200 de csak kuplungból nem megy.
@qdak: focus fórumon is ezt írják, FW frissíteni kell mán' ezeket is, de majd a jóautószerelő megmondja.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz mephi666 #47629 üzenetére
érdekelt is minket
amit viszont most a városháza mögött csináltak azzal a stoptáblával az valami bitangpusztulat. Szolgáltatók házánál bukkanós kanyar, letesz a külső sávra, majd sorolhatsz be egyből a belsőbe, mert a külső belevisz a parkoló autókba, besorolásnál ha szerencséd van, már fékezhetsz is, mert stoptábla, két zebrán át, majd megint sorolhatsz ki életveszélyesen, ha ki akarsz menni a Csongrádira.
Két teljesen indokolatlan sávváltás buszok meg beláthatatlan kanyarok között csak azért, hogy legyen egy durva kiülős rész annak a rohadt kocsmának, ahova épeszű ember nem ül ki, mert mellette pöfög mindenki a stoptábla miatt. Vagy kerülsz a rendőrség felé indokolatlanul. Anyádanyádanyád.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Tudományos Pandémia Klub
- Építő/felújító topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Windows Insider Program
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Óvodások homokozója
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen