-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
LOL szegény pára [link]
(mondjuk becsneppernek is elmentek otthonról, ha 600-800 közé taksál egy jó állapotú '04-es yarist, jó lesz az 900-millió köré is)
-
DeFranco
nagyúr
Miért adja el? Hogyan használta az autót (mire)? Mi a benyomásod a srácról? Mennyire jól ismered?
(...)
Jó, akkor ez volt a mese, most akkor komolyan gondold végig józan ésszel, hogy a fentiből mennyi volt a vakítás, és lássuk:
Miért adja el? Hogyan használta az autót (mire)? Mi a benyomásod a srácról? Mennyire jól ismered?
Az, hogy piszok mocsok és hazudik, az nem kérdéses, ha autót akar neked eladni. A kérdés, hogy mekkorát hazudik és mekkora piszok.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #43009 üzenetére
nem tudok én semmit, csak a leckét mondom
@tothm:
Egy nagyon jó barátom, nagyon korrekt ember.
Egynek jó lesz.
Biztos vagyok benne, hogy nem hazudik, a kapcsolatunk többet ér.
Ilyen nincs, tized ennyi pénzért bárki eladna hamburgerhúsnak. Ezt felejtsd el. Pénzben nincs barátság. (És nem szoktam nagyot mondani, ritkán vagyok ennyire kategorikus).
Sajnos csak most jutott eszembe, hogy benzines, nem diesel.
OK
Megvegyem akkor szerintetek?
Ebből senki nem fog neked semmi értelmeset mondani, sőt, ez alapján hatalmas hibát követnél el, ha te eldöntenéd. Lehet jó lenne az autó, de amit csinálsz, ahogy csinálod, az böszme hiba.
Vigyél valakit, aki ért hozzá, el tudja választani a szart a májtól. Nem feltétlenül muszáj szerelő, elég, ha valaki ismeri kívül-belül mert volt neki, használta, és van valamennyi vénája hozzá.
Keresd meg a típushibákat (szakfórum, rajongói klub, stb.) ezeket is ellenőrizd, és ha ezeken is átment, akkor mehet szervízbe (erre fogsz kapni tippet az előző pontban) és nézesd át.Nekem első körben gyanús. Az meg főleg, hogy másodszorra kerülöd ki a kérdést, hogy miért adja el. És hogy miért ennyire olcsó.
Vannak csodák, persze, de én tapasztalatból tudom, hogy azok soha nem veled történnek, hanem mesélik. Én is majdnem belenyúltam.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Nem a szivesség, vagy az akár pénzben mért segítségre értettem, hanem a bizalomra.
Elég hülyén is néznék ki a 32 éves kopaszodó fejemmel, ha nekiállnék kopaszmercis biznic iz biznict játszani a haverjaimmal, hogy tőlem ne kérjenek segítséget, mindennek ára van, annak is ha beugrok hazafelé a boltba felvenni nekik valami árut. . Volt ilyen haverom. Volt.
De (és főleg ekkora tételnél) nem szabad bízni senkiben. Van, akiben meg lehetne de nem szabad, el kell felejteni, annyira kell elővigyázatosnak lenni, mintha nem ismernéd, pont a barátság érdekében. Hogy megmaradjon.
Egy autónál úgy is kijön 100 hiba utólag, amit a legjobb szándékkal is elfelejtett az eladó, vagy fel sem tűnt neki, vagy tényleg utólag következett be, vagy nem is hiba, csak parázol. Ha az az alaphang, hogy te alaposan átnézted, mint egy idegennél, akkor fejben is könnyebb feldolgozni, míg ha vakon megveszed, mert jóbarát, akkor a jó édes anyját fogod szidni hónapokig mert átb*szott. Ilyen az emberi jellem, ez egy gyengeség, de számolni kell vele.
Segíteni kell, önzetlennek kell lenni, de bízni csak feltételesen szabad. Így értettem.
-
DeFranco
nagyúr
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz audi100td #43202 üzenetére
F*sza, akkor megint elkezdhetett dolgozni ott valami banda... méghozzá nem is túl pancserek. (Amit én mesélek az a mandala lakóparknál történt, a Hungária-Egressy kereszteződéstől egy sarokra.)
Még az egy dolog, hogy fizet a casco, de mindenképpen van bukta rajta, meg utána még vegyél a nyakadba megint egy autókeresést, meg nyúlj bele valami szarba, a jó helyett, amit elvittek.
Áhhh...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Pontosan... most értem utol magam 150 hsz lemaradásból, de azok alapján amit Xero leírt én is azt mondom, hogy ez körbe kapta a törődést, és összekaparták kicsit. Akkor meg már mindegy, hogy ködlámpás lökös megy rá, meg szinezett léc, vagy az alap, amelyiket könnyebb beszerezni.
A madár még örül is neki (hint: a nekem kirendelt törött fóka is így járt, lámpás lököst kapott, meg színre fújt lécet).
Nézz meg egy korabeli árlistát. Aki ambientet vett, az tuti, hogy semmi extrát nem kért bele utólag, mert annyira kicsi volt a különbség árban az egyel jobban felszerelthez képest, hogy ha kér bele két dolgot (egy légzsák + valami) akkor már ugyanott van.
-
DeFranco
nagyúr
Más: marhajó, orketetés (lomtalanítás) lesz 17-én felénk, már most foglalják a helyeket...
nem gyengén van bennem a para, hogy kinézik maguknak a fókát, hogy majd visszajönnek érte... nincs valakinek kedve 3 napra befogadni? (menni nem lehet vele )
-
DeFranco
nagyúr
válasz Rivaul #43425 üzenetére
Egyetértek... nem vezetek ha iszok, egyszer volt parás, mert épp akkor kezdtem a volt cégnél, cégautóval, tehát a jogsi fontos volt, hogy maradjon. De a kezdés után pár hétre volt egy ottalvós céges buli, ahol elég rendesen szétcsaptuk magunkat, másnap volt ám fejfogás meg számolgatás, hogy kiment-e már a nafta... vettem is egy digit szondát. Azóta sem használtam
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dare2Live #43451 üzenetére
Nagyon szeretem a sört, de soha nem éreztem még úgy, hogy meghalok, ha nem ihatok egy pohár alkoholos sört, és nem is szorítottak pisztolyt a fejemhez, hogy igyak.
Aki nem bírja ki, az gyenge jellem.
Márpedig igen is ront a reakcióidőn és az ítélőképességen, még egy pohár is. Nem sokat ront, így is hibahatáron belül marad a többség, de ront. Éppen ezért nem szabad fogyasztani.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dare2Live #43456 üzenetére
wtf akkor Németoban, Ausztriában... ~mindenki gyenge jellem? Mi köze ennek a "jellem"hez?
Ott nem tilos. Akinek tilos és ennek ellenére nem bírja ki, amíg hazaér, az gyenge jellem. Számomra az is véleményes, akinek nem tilos és iszik, de ebből nem szeretnék vitát, csak zárójelben jegyzem meg.
És mint próbáltam írni ez kultúra függő. Fél europában szabad, miközben arányaiban jóval kevesebb az alkohol fogyasztás miatti baleset mint a zéro tolerancia MOon.
Úriember nem pisil a kézmosóba. A többieknek meg tilos.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
kiváncsi vagyok ebből az "átlépésből" most hogy ilyen szépen megírták, a következő szezon végére hány kerék-tető-kerék lesz.
meg abból hány elsőtulajos garázsban tartott sérülésmentes vezetett szervízkönyves anyuka-bevásárlóautó az Üllőin.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Az még hagyján, de ehhez azért kell még vagy 10 paraméter az adott kocsi körüli helyzetről, aszfalt nevessége, állapota, porossága, körben jövő forgalom, szegély-padka állapota, többi kátyú (egyet átrepülünk a következő meg a keresztben álló kereket kapja el) meg a gép viselkedésének pontos ismerete inkluzíve gumik és extra súly. Egy olyan trükköt, amit a rallysok kétszer bejárt térképezett úton csinálnak diktálásra.
És akkor ezt prezentálja 45 éves Kovács István Tudatos Vezető (csao és dudálj csak épp tárat cserélek matrica, 5 évszakos négy éves debica papucsok, kormányvédő (kicsit csúszik), tükrön plüssdobókocka illatosító (újautó illatú)) Jászjákóhalma és Szellőhát között félúton, miközben hátul a két gyerek ordít, plusz a rádióban az ádzseszkó, de belemegy, mert tudja mit kell csinálni, a Kispisti pont a múltkor mutatta meg a dzsutúbon a Kenblokktól a Gymnasztikát, kisujjban van minden trükk.
Tető-kerék-tető-kerék, teljes útzár, felháborodott levél a totálkárnak.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
láma kérdés: elmentem egy karikát kocsikázni (hogy a lomis orkok lássák, hogy használva is van az autó, meg hogy átálljak egy másik parkolóhelyre, ne egy helyen álljon)
persze végig tyúklépésben haladás jobbkezes kis utcákon, kettesben, gyakorlatilag végig 2k-s fordulat alatt (1,5k körül) ilyen alacsony fordulaton hallok egy kis kerregést a motorból, nem annyira, mint amikor még hideg, de kerreg. Ez normális? Emellett még alacsonyabb fordulaton 1,5k körül/alatt (pl. kanyarodáskor, ilyenkor azért nem mindig teszem vissza egyesbe) be is rezonál alul valami. Ez normális? 1,6-os focus mk1 benzines.
Ami biztos hogy nem normális, de nem tudom az okát, balra kanyarodáskor nyikorog a kormányműben valami. Egész halkan, épp hogy meghallani. Ez mi lehet és mennyire gázos, kell-e vele külön kezdeni valamit.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Nekem csak nagyon kis fordulatot forszírozva csinálja, állva nem. Valahogy mióta én tankolok, nem pörgetem Viccen kívül ez azért ritkásan jön elő, lehet hogy tényleg nem kellene 1500 körüli fordulattal autózni, ez mondjuk jellemzőnem 4-esben probléma, mert városban haladok, felváltok (50-nél 2400 3-asban -1800-2000 körül 4-esben), aztán jön valami szituáció, és elfelejtek visszaváltani, leesik a fordulat, és akkor rezonál be. Ez a jellemző.
@bitpork: 1: wtf is 1 benzin?
2: vágom, de most tiporjam egyesben vagy kamikazézzak be az egyenrangúba helyette?
3: nem tudom, nem értek hozzá, azt sem tudom mi az, és mit kéne hallanom, éreznem. Magasabb fordulaton nincs ilyen gond. De lehet csak én vagyok hiperérzékeny, ezért jöttem kérdezni, hogy mi normális, és mire kell felfigyeljek. Lehet csak hallucinálok.Most az sem tetszik, ahogy átmegy az úthibákon, dübög, az biztos, hogy nem kopog, de ezt leírni nem tudom érzékletesen. Ez mondjuk szerintem simán az, hogy közvetlen a futómű, majd valami füles ember meghallgatja.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #43635 üzenetére
Fokozottan ügyelek arra, hogy ne parázzak rá semmire, és élvezzem, hogy van egy jó és megbízható autóm, csak ha kérdésem van, nem félek kérdezni. Ez nem jelenti azt, hogy rettegek, csak szeretnék tanulni, mert eddig nekem a benzingőz kimaradt.
1: ja, hogy egy kör nem kör hát igen, viszket a lábam erőst, bár itt Pesten nehéz élményvezetni. De nyáron irány Krakkó, meg a neduddideoda által linkelt osztrák kör.
-
DeFranco
nagyúr
válasz tomcsi23 #43652 üzenetére
Igazad van, de ez a "mutasd meg egy szakinak" elég ultimate azért. Minden tisztelettel, ez kb. mindenre válasz, csak éppen semmit nem segít, annyi eszem nekem is van, hogy ha baja van elviszem, de nem véletlenül nem oda vezetett az első utam. Próbálok kérdezni és tanulni, erre ez kb. annyi, mint arra ha valaki bekérdezne, hogy merre kell lazítani egy csavart az lenne a válasz, hogy hívjon szerelőt. Valóban. Mint az autóvásárlásnál a jól meg kell nézni. Tényleg minden tisztelettel mondom ezt, ne legyen harag.
@MunezXBK: OK, csak tapasztalatlanként nem tudom, mit kellene hallanom. Az is lehet, hogy üzemszerű, én arra emlékszem, hogy amikor meglett, nem hallottam ilyet, de lehet csak nem figyeltem fel rá, vagy máshogy vezettem. Benne van ez is, azért kérdezek így, hogy hátha van valami válasz, hogy "ha ilyet hallasz rendben van, normális, ha olyat hallasz, akkor lehet a) b) c) gond.)
-
DeFranco
nagyúr
Ez is lehetséges, bár inkább alulról érzem. Ez a kisebbik probléma, ez tényleg extrém használat, tanultam belőle, majd mostantól kicsit jobban figyelek.
@kornelka: ez is igaz. Abban mondjuk nem vagyok biztos, hogy az alsó határ 2000 vagy 1700 körül van (józan belátással olvasnék erről pár véleményt) de lehet tényleg a gyertya bánná.
Akkor mondjuk, hogy a rezonancia probléma megoldva, úgy is csak ritkán jelentkezett, majd jobban figyelek. Marad a kerregés a futómű meg a balkormányos nyikorgás
@Bdanyy: ma hülyeségeket beszélek. Igaz. Akkor legyen a... milka.
@kornelka: és ki érti azt??? mondjuk ha elmagyarázná ezt a birkatetetővályú dolgot akkor lehet meglátogatnám a hétvégén szakértésre, de így kénytelen vagyok ráküldeni a TEK-et, hogy át akar fúrni a nagykövetségre terrorcélzattal.
@aero.: az a baj, hogy az 1500 az első lassításnál 1200 és ilyenkor jön a rezonancia (most az az ötletem van, hogy berezonál a motor az erőlködéstől, és ezt veszi át a tartóelemeken keresztül az alja vagy a kasztni, de ez csak ötlet). Pont ezt írtam, hogy ez szokott lenni a szituáció. Érdekes, anyu az 1.0 corsával lazán kanyarodik 20-szal 3-asban, minden gond nélkül, nem tudom leszoktatni róla. Ott nem rezonál.
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz probizz #43742 üzenetére
És szerinted ha rajta van a kerékőr nem viszik el? Max elviszik a kasztnival együtt, aztán valahol lefúrják-lereszelik nyugiban. Csak okoskodok, gondolkodok, még egyszer mondom nem értek hozzá. Kezeld fenntartással. Én ezért nem teszek fel csudafelnit, jó nekem a 14-es ballon acélfelnin.
-
DeFranco
nagyúr
válasz a_tesz #43748 üzenetére
Nekem a nyomatékcsúcs (ha jól emlékszem, de van itt linkelve nyomatékgörbe) 3500-3800 körül van, a teljesítménycsúcs 4200-4500 körül.
Ezzel a logikával üveghangon kellene mennem kopptól koppig. De legalább is boyrészer fokozatban.
2-2,5 között "érzem" én jónak. De amatőr vagyok, és meggyőzhető. Ellenben 3000 fölött főleg 4000 körül felejtős, de ezt szerintem érzed.
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Integra #43787 üzenetére
OK, én is így gondolom, de amit a_tesz írt (nyomatékcsúcs és teljesítménycsúcs közé lőni a fordulatot) az nálam a 3500-4500 közötti tartományt jelenti. Ezért írtam amit írtam. A 2k-3k közötti tartomány, az OK.
szerk: nekem 50-nél 4.-ben pont hogy 2000 alá forog a motor egy kicsit, innen indult az egész balhé, hogy 1.8-2.0 között elpörög, de egyszer kell valamiért egy 45 és egyből megyünk az 1.5 tartomány felé. Csak mint példa. Nyilván akkor maradok 3. ban.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Valaki nem nézte véletlenül, hogy a Kerepesi úti ÖMV-nél hogy mérik most a lakossági 95-öst?
Amúgy az Avia benzin milyen? Van különbség?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
vegyél BMW-t vagy valami Audit amivel meg lehet jelenni. Pénz&Sárm
Átírással 600-ból megvagy, majd spórolsz az olajon meg veszel rá alig használt gumit, a slick úgy is jobban adja, sportgyertya, tankolsz bele 2000-ért evoracsingot és széttépheted a száját a faluszélen.
Sanyi tud hozzá olcsó bontott utángyártott alkatrészt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPhone topik
- Mobil flották
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- OLED TV topic
- EAFC 24
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest