-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
hajrá
bár idővel cseréld le azt a középső műanyag izét egy ctr fekete fémhálós rácsára, óriásit dob az arcán
és azt is nézd meg, hogy a modellfrissített típusoknál mely felszereltségnél jár az usb, mp3 és tempomat is, mert ha jól emlékszem nem a fapadosnál van, hanem eggyel feljebb....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Bigemperor #46700 üzenetére
mert jó is nagyon, ezt írtam is, főleg a hátsó futóműve miatt, de egy baja van: sedan. feltéve, hogy a praktikum neked nem fontos. természetesen ez teljesen szubjektív.
az integrám praktikusabb autó mint a civic sedan, ez pedig nagy szó de tényleg, ha leírnám, mi mindent szállítottam már benne......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
a sedan belseje nekem sem tetszik, de ez szubjektív és nem akarom kritizálni, a kollégának nyílván jobban tetszik, mint az ufo, nincs itt baj.
a cvt meg egy fura szerkezet... szerintem epic fail, de sokan szeretik. ne kérdezd, hogy lehet szeretni.. természetesen volt belőle manual váltó, az teljesen rendben van
honda is beállt amúgy a váltó mániába... 9 sebességes dupla kuplungosat fejlesztenek maguknak azután, hogy a vfr1200-ban óriási siker lett ez a váltó. ezt a tapasztalatot most átültetik a motorokból az autó váltókba. a cvt váltót viszont nem fogják kukázni, mert ahogy olvasom a braziloknál éppen rálocsolnak pár száz millio dollárt egy váltó üzemre, ahol pont a cvt-t fogják gyártani...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
lófaszt nem füstöl, persze, hagyjuk már.... a hiper csúcs w10 meg v8 vw dízel is füstöl maximális terhelés alatt, majd pont egy műhelyes széjjel írt meg hajtott dízel nem fog.. meg persze a gyorsulásin is pont a legócskább dízelek indulnak, azok is csupa tisztaság... hehe... úgyan már, kérlek, ezt a hülyeséget ne nekem....
és németeknél ugyanúgy füstölnek, ahol 100x ennyi pénzt költenek bármilyen konfigra mint itt... igaz, ott nem nagyon költenek erre, megveszik a gyári 10x jobbat... kis pénz, kis foci. te nem érzed a logikai buktát abban amit mondasz?de jó, feladom, úgy van, ahogy mondod
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #46813 üzenetére
szerintem hagyja a xenont, jobban jár azzal amiben nincsen. ráadásul ezeknek nagyon jól világít a fészórójuk. és executive-ot nem fog találni a keresett összegért modellfrissítettből. a piros amúgy ha jól raktam össze, eggyel alacsonyabb felszereltségi szintű mint a fehér (utóbbiban van keréknyomásmérés, ülésfűtés, fényszóró asszisztens), de amire neki szüksége van, az a pirosban is benne van (tempomat, aux, mp3 cd usb, esőszenzor, hűthető kesztyűtartó).
minden másban azonos a két típus. nekem 900e ft-ot nem érne meg a felár, hiába metálfehér 400e ft extrával.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem tudom, jó kérdés. szerintem alapvetően csak névhasználat és nincsen mögötte 10-20mm-es ültetés.
facelift rövid tc cikk
népítélet olvasnivaló, szűrj rá évjáratra és ott a sok facelift írás...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
egy honda szerelő nem szokott ártani, felemelni, alánézni, alváz, futómű bekötési pontok, szilentek, olaj, kerékcsapágyak etc.. de a többit meglehet állapítani szemre és tapintásra is alapvetően.
vagy megkérni a tulajt hogy szerelőhöz menjen oda időpontra, talán ez még jobb. van honda szerelő cimborám műhellyel, aki az autóim szervizeli, vele talán meglehet egy ilyen ellenőrzést beszélni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz EQMontoya #46861 üzenetére
egy értéktartó és jó befektetésnek szánt veterán autó nem ez a kategória, kicsit magasabban kezdődik. maradjon csak lakás befektetésnél, az autó meg hobbinak jó.
egy ilyen autó felújítása is 10-15-20 milla között van simán.. ezért sem újítanak fel nagyon olyan régi autókat, aminek nem lesz a piacon értéke, mert nem éri meg....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
tudom, van olyan is hogy a szomszéd józsi lefényezi 500ba számla nélkül kurvafaszára.... karcsi meg rendszerezve katalogizálva szedi szét az autót. beszerzést meg pista csinálja, mindehova van haverismerőscsávó..
na ilyenekkel sosem dolgoznék, nem bírom a sufnis kóklereket. aztán valamit elbasznak, számla sehol, indulhat a reklamáció, a vita etc.. szakemberek meg nem ingyen dolgoznak bagó órabérért...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
maradjunk annyiban, hogy megtanultam, hogy olcsó húsnak híg a leve és számla nélkül igen nehéz a számonkérés is, ha éppen elkóklerezik a melót.. nem egyszer és nem kétszer láttam már ilyet. főleg másoknál, mert velem nem nagyon merik megcsinálni, főleg számla miatt.
én nem a név megfizetésről beszélek, hanem a korrekt munkáról, amire azt mondom, hogy igen, ezt eltudom fogadni, megfelel az igényeimnek. én sem márkaszervízbe járok, sosem tettem alapvetően. megvannak a magam csatornái. alapvetően nem támogatom a fekete munkát, én befizetem minden adómat, elvárom, hogy a másik is tegye ezt, ha már mindenki az én adómra árcsingózik. ha meg nem teszi, felőlem éhen is dögölhet, akármekkora fasza mesterember.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem, csak te azt hiszed hogy a legolcsóbb a legjobb, mert mindent meglehet csinálni a legolcsóbb áron, nyomva. hát nem lehet, mert ott valaki ráfizet. én nem a legdrágábbról beszéltem egy pillanatig sem, amiről te viszont igen, mert ezt feltételezed, de ez a te bajod. én azt mondtam, hogy azt kell megfizetni és ösztönözni, ahol a korrekt, minőségi munka megvan. és az sosem a legolcsóbb lesz. ahol pedig számlára megy a meló ráadásként, ott ez még egy plusz biztonságot ad, mindkét félnek. ez egy munkaszerződés, nem haveri meló. ne is haragudj, ha 10-15 milliót ölök egy restaurálásba, akkor nem fogok sehol elcsúszni a minőségen kula meló miatt amire nincsen számla.. aztán mehet a harc.. nálam csak egyszer van munkavégzés, de az elsőre jó.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nézd, az annyi az annyi. nem dobálózom könnyedén a milliókkal, mert én is kőkeményen dolgozom és hajtok a pénzemért, de való tény, hogy illúziókat nem kergetek, mint itt a legtöbben, reálisan látom a dolgokat. nem azt mondtam, hogy alváz felújítás 2 milla, hanem azt, hogy lebontod az autót, katalogizálsz, rendszerezel, javítasz, lakatos meló, a tárolás és igen, a legjobb anyagokkal dolgozol és mindenhol az új állapotra törekedsz. plusz benne van a munkadíj számlára, és a contingency is, az utána járás, az egyéb járulékos költségeid, mint saját autód, benzin, telefon, kieső idő a munkából etc..., mert nem szeretek meglepődni, hogy jaj, mégis kicsit több lesz a vége az eredetileg tervezetnél. ez van, ha egyszer nagyvállaltnál tanulsz projekt menedzsmentet, akkor nem fogsz semmit a véletlenre bízni és aztán ott állni szélsőséges esetben letolt gatyával. bár lehet, hogy te igen, én nem. te az írásodból ilyenekre távolról sem gondolsz. én meg mindenre, ezt nevelték belém, ezt tanultam meg.
ha kijön 1-1.5 millából, tök jó, én leszek a legboldogabb, de hadd ne kelljen már szájba rágnom mindent tételesen, hogy miért mit és hogyan gondolok, nyílván 5x nagyobban gondolkodom részletekre is kimenőleg mint te. csak én már rég megtanultam ezeket, a dumákat elereszteni a fülem mellett, hogy ááá, simán megvan 1 millából.. ja, persze, én meg mindent elhiszek, mikor valaki ilyet mond.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz whitezo88 #46916 üzenetére
az még kevésnek is mondható. én a6 3.0 quattro tádéi s-line-nal sosem jöttem ki 12-13 alatt. ellenben egyszer szétszakadt a vezérlés (mert a gyári átprogramozás "húdefasza".., jó sokba fájt összerakni újra, persze simán megérte az alacsony fogyasztás
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
anno mikor rx400h-t néztem akkor kifejezetten rákérdeztem mindegyik lexus kereskedésben az akksikra. minden kereskedő tulaja azt mondta, hogy nem kell cserélni, élettartamra tervezték ezeket. lexus-care gari pedig 2 évre használt autónál is 500 euro lett volna és az akksik is beletartoztak természetesen a jótállásba. tehát elég magabiztosak az akksikkal kapcsolatban.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz mephi666 #46933 üzenetére
ezt nem tudom megmondani, mert sosem kérdeztem rá akkoriban ilyenre. viszont azt tudom tanácsolni, hogy hívd fel a reálszisztéma budaörsöt és nyugodtan beszélj a szerelőkkel. rendesek, segítőkészek, megfogják mondani, hogy mi van a pirus akksijával.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
valamit lekell írniuk a szerződésben, ez teljesen rendjén van. akkoriban 60-80k km közötti rx-et akartam venni és ezekre simán adták a garit, ha a rendszerükben tiszta volt az autó előélete. de 160k km ezekben sem volt értelem szerűen. én nem kergetek amúgy illúziókat, idővel akksit kell szerintem cserélni bennük, mert elveszitk a tárolási kapacitásukat etc, ahogy a mobil telefonok akksijai is. bár én telefonban sem cseréltem akksit soha. szervízeket kell megkeresni ilyen ügyben, ha van ismerős, akkor még jobb, mert ő lehet, hogy kikotyog többet is. de soha nem hallottam semmilyen akksi botrányról még egyik gyártónál sem.
(fura példa, de pl a miele is csak 2 év garit ad a mosógépeire (hosszabbítható felárért), mégis úgy hirdetik, hogy 20 évre tervezik őket. és a túlnyomó többség el is megy annyit.)
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem tudom, hogy a csere hogy van. emlékeim szeirnt a hondánál kihúzzák az egészet ahogy van és betolják az újat. de persze ez technikai részletkérdés. igaz, ha zsebből megy már, akkor nem mindegy, hogy mennyit kell cserélni és mennyiért
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Psychonaut #47418 üzenetére
meghaladja a legtöbb ember tudását a helyes index használat, ahogy a zippzár elvet sem tudják a gyakorlatba átültetni (már, ha tudják mi az..), pedig sok helyen már bazi nagy sárga táblával is jelzik jó előre...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nekem a turbo motorra 7500 km-es olajcsere van gyárilag előírva. a 3 éves garancia idő alatt betartottam több kevesebb sikerrel, gari lejárta óta már 10k km-re kitoltam az olajcserét, de szerintem 12k km-re is kitolom, de ha úgy használom, akár 15k km is lesz. természetesen full szintetikus, legjobb olaj gyári sae értékre (mobil-1). szóval használat függő. én taposom azért hébe-hóba keményen, mikor elkenem pár bohóc száját vagy csak magamnak átszlalomozok a kocsisorok között, de mindig üzemi hőmérséklet elérése után illetve az utolsó pár km-en nem nyomom, illetve ha igen, akkor is engedem visszahűlni, 1 percet legalább hagyom járni a motort. illetve a gyári gigantikusan fos fékrendszer megálljt parancsol a játszadozásnak jelenleg, de ezt úgyis kukázni fogom idővel komolyabbra. kitapasztalja az ember hogy kell. 94e km-nél tartok, makulátlan, újszerű a motor. meghibásodás? ismeretlen fogalom számomra.
a fék meg nem motor függő, a szívó motoros autómban gyakrabban cserélek fékbetétet mint a turbósban. használat függő értem mit mondasz, de nem kell parázni a turbo motortól, csak tudni kell használni. a többlet fogyasztásomon túl (jelenleg 11.3 liter az átlag) igazából semmi diffi a szívó motorhoz képest (9 liter átlag). ha nagyon ezen rugóznál, akkor építs be egy timer-t, az leállítja neked a motort kulcskihúzás után, ha már a szonda megfelelő hőmérsékletűnek ítéli meg az olajat. szerintem tök felesleges, de nem akkora tétel egy ilyen, hogy ne lehetne beszerelni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Kornel #47600 üzenetére
azért az intercooler nem pici, el is kell helyezni meg a külön kört is kikell építeni a motortérben, és nem passzol az be a legtöbb kis motortérbe, ahol már amúgy sincsen semmire hely. szerintem könnyen kimutatható a többlet költség is.
persze aki ilyen kis szart vesz aztán oda az egész, magára vessen, megette a marketing bullshitet. illetve ez a kereskedő hibája is, hogy nem tájékoztat rendesen. lehet, hogy ha rendesen ismertetné a turbo motor használatát, úgy megijedne a szimpla vásárló, hogy inkább nem vesz semmit, mert sok lóvét csenget ki, vagy veri magát hitelbe......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zoo8800 #47797 üzenetére
sedanok közül meg az acura és a volvo csinált 1-1 modellt ami kiállta a próbát, de a többi modelljük bukna valszeg, amely régebbi konstrukció, mert azoknál erre még nem figyeltek. a többi gyártó bukott mind.
nagy terepjárókra lennék még kíváncsi....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
tessék, autóápolás felső fokon
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dluinet #47873 üzenetére
nálam ezt soha senki sem merte megcsinálni, még albalkot sem mert senki lemosni soha
tankoljatok nyugodtan lukoil-t, ugyanaz a benzin, ne egyétek meg a marketing bullshit-et. ok, tankolok én is a shell-nél vagy mol-nál, ha olyan helyen vagyok, kell a nyál a vasba. de ne féljetek tőle, mert olcsó. "olcsó" a benzin tisztasága nem ezen múlik. ja, meg lukoil-nál amúgy sincsen személyzet ablakmosásra, vagy egyébre[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Kornel #47879 üzenetére
Honnan származik az általunk forgalmazott motorbenzin és gázolaj?
Cseh Köztársaságban, Lengyelországban és Szlovákiában a LUKOIL az üzemanyagokat a helyi kőolaj-finomító társaságoktól vásárolja meg. Magyarországon a LUKOIL, a kőolaj-finomítóktól származó üzemanyagok mellett saját forrásból - az elmúlt pár évben jelentős mértékben modernizált PETROTEL romániai kőolaj-finomítóból - származó üzemanyagot is forgalmaz. A Dunán folyami hajókkal a dunaföldvári tárolóba szállított üzemanyagot tartálykocsikkal szállítjuk a magyarországi töltőállomásainkhoz.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Psychonaut #47882 üzenetére
persze, hogy nincsen. mindegyikre szigorú nemzetközi szabályok érvényesek, minden forgalmazónak ugyanazokat a normákat kell teljesítenie. illetve minden finomítóra ugyanazok a jogszabályok és minőségi előírások vonatkoznak.
annyi üzemanyagot próbáltam már, oktánszámra is 91-től 100-ig, vakítás van ezerrel alapvetően. amit az olajcégek nagy fogásként hirdetnek, hogy milyen modern az üzemanyaguk, arra amúgy az eu kötelezi őket egyetemesen, különben nem értékesíthetnek. mondjuk egy új üzemanyag típus elég nagy projekt és durva pénzekbe kerül és nem is mindig jön be, lásd e10 a németeknél. az maga a burleszk, óriási beégés, de ott az eu volt a hülye...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dluinet #47888 üzenetére
agree, ami útba esik egészséges határokon belül. én is ezt csinálom. van bevett kút az úton, mert szentendrén van egy lukoil, van egy a fogarasin, van egy az m5 kivezetőnél, eni kút a hungária-kőbányai kereszteződésben, alapvetően ezek esnek útba, megszoktam, hogy ha tudom, hogy nem biztos, hogy újra azon az úton megyek, és még van 100-150km az autóban, akkor is telenyomom. budai oldalon 20-30 ft-tal drágább minden alaphangon, vicces, mikor elfelejti az ember, hogy megy külföldre és megkell állnia az m7 kivezetőnél
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz lorcsi #48040 üzenetére
most olvastam én is végig. nos, tipikus pohu.... nekem ez nem új.
nincsen náluk arrogánsabb, önteltebb brigád. az autó tuti sumákolt. 9 milláért.
de a legviccesebb, hogy továbbra is fóóószvágen kell neki
remélem nyer és szétrúgja a seggüket és megkapja az új autóját.viszont azt is hozzá kell tenni az igazsághoz, hogy szinte minden importőr így viselkedik komolyabb, nagyobb értékű garanciális problémák esetén.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
és a motortérben is? én kizártnak tartom, hogy ezek a sérülések onnan fakadjanak, konténeres szállításnál is hamarabb vered szét a tükröket etc. az alváz, az ajtók festék lepattogzása nem lehet szállítási hibából fakadó. ha az lenne amit mondasz, akkor kb az egész autót összeverték minden oldalról. viszont a legmocskabb az a vérten írása, igaz, semmilyen bizonyítéka nincsen, de annyira rutinos róka, hogy csípőből írja a leveleket. amúgy nagy tűlélő a faszi, mindenkit túlélt eddig a cég menedzsmentben
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest