-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
válasz AMD Power #87758 üzenetére
Sokszor szerencsém volt, hogy megúsztam, mert utólag tudom, hogy figyelmetlen voltam, vagy hibáztam. Egy pillanat elég mindig. Ingerlékenység, fáradtság, vagy csak monotonság miatt...
QRU: Örülök, én is annak örülök, hogy emberek nem sérültek. A kocsii a legkevesebb. (persze az is sok, de akkor is jelentéktelen az emberi sérüléshez képest). -
#10726912
törölt tag
válasz Kornel #87865 üzenetére
Pár évesnél hihetőbb, hogy valami csak ennyit futott, vagy annyit, persze. Csak ő a 13 éveseket is nézi. Abban meg bármennyi lehet, ha jó az állapota, akkor kis polir, meg tekergetés és máris annyi az óra, amit szeretne..állapotot nézzen szerintem, a futott km jelzőre ne is pillantson rá. Így talán reálisabban láthat dolgokat.
DE csak halkan jegyeztem meg, legalább az óra tekerők megint kapnak egy önigazolást: igen, érdemes csinálni! -
#10726912
törölt tag
válasz DeFranco #87984 üzenetére
Hatalmas plusz egy. Remélem a drága törvény hozók olvassák ezt: Mindenkit köteleznék rá, hogy Tegye le a KRESZ-ből a vizsgát és tegyen rutinvizsgát is, hogy valóban tud egyenesen menni a biciklivel, nem pedig fél méteres kilengéssel kacsázik előtted. . A rend őreinek meg oda kéne pluszba figyelni, hogy a kerékpár gumija milyen állapotban van, fék van e normális, egyáltalán hajtható e az a bicaj normálisan. Durván utálom, hogy kismotorra mindenféle megszorítás létezik, az ugyanolyan, vagy akár nagyobb sebességgel közlekedni képes kerékpárra meg semmi. Ráül bárki s már megy is vele, pedig Rozi néni nem fogja soha érteni a jobb kéz szabályt, az alárendelt út fogalmát, és egyáltalán...az nem közlekedés, hogy úgy tud vele menni, hogy nem borul el. S ez még csak a Rozi néni. Még sem a fiatal hülye gyerek, sem az összes többi nem lett felsorolva.
De persze ebből se lesz semmi soha.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Ne akkor méricskélj, ha egy soseromlikelopelt, vagy egy agyonüthetetlenswiftet húzgálsz S a hivatalos méréshez hajtsd be a tükröket, fújd fel a kerekeket (a gumikat 4 a felniket 2 bárra), szereld le a felesleges dolgokat, tankolj nitrohigítót...s amúgy is: minek ide injektor, ha a szakadék széle csábít???????
-
#10726912
törölt tag
válasz ReSeTer #88202 üzenetére
Totál igaza van. Milliókért cserébe nagy kunszt lenne betenni egy nyamvadt olaj szivattyút, ami forgat egy kis olajat...hú, Űrtechnika! Bocsánat,nem Veled van bajom, hanem a gyártókkal nekem is...vissza megyünk az őskorba: ha pusztán használsz egy autót, akkor 50 ezernél már add el, mert lötyög a futóműve, a motorja csattog vagy már kokszos, a turbót 3-szor cserélted...jó, tudom, túlzás. De valahogy trabant tartósság érzetem van. (bár az némelyik tartósan szar tudott lenni), akkor warnyú, vagy 1310-es...).
Ezek milliós autók. tegyenek bele egy huszonezres turbó hűtő olajsvízszivattyút, vagy ne tegyen bele turbót. Vagy esetleg kell mellé jégkocka adagoló...klíma nem, mert az berohad. Éljen a dáster, annak sosincs semmi baja! (csak ha megáll. vagy nem megy... ) -
#10726912
törölt tag
válasz sipeti2 #88706 üzenetére
Kellemesen behatároltad, 1600 autó lett a szűrési feltétel eredménye.
Hol használnád s mennyit? Hosszabb távok lennének, vagy csak város? Évente hány km-et mennél vele előre láthatólag? Hány fővel használnád? Van olyan márka, amitől idegenkedsz? Francia, olasz, német-japán vonal? Melyik a kedvesebb számodra? Mekkora csomagtere legyen, jó a Smart is vagy inkább az IFA-kat nézegeted?
Ennyiért Astra-t is találsz, 4 évvel fiatalabbat.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz sipeti2 #88710 üzenetére
Javításra, vezérmű szíj, olaj, hűtővíz cserére, egy hónapon belül felbukkanó esetleges hibákra van félre téve? Ha megnézel valamilyen autót, keress hozzá alkatrészt. Pl mindegyikhez vezérműszíjjat, kormánygömböt, féltengely csuklót, amik elkopnak a használat miatt. Nézhetsz ennyiért Astrat, nézheted a Megane-kat, Cliokat, ezek aránylag tartható és fiatal benzinesek, két három ember belefér (jobb a belterük, mint az Astraknak), s emellett fiatalok is, hiba mentességük nagyjából az Astra-val azonos, Nézhetsz ennyiért Wolkswagent, pl golfot, de találhatsz ennyiért benzines első kerekes 15 éves A-4-est is, az se horror fenntartani (cserébe jobb, mint a francia-kopel széria). Kerüld a prémium kategóriát. Tehetsz egy bizonyos határt évjáratban, ha olcsóbb márkák közül válogatsz, akkor cserében legyen 10 éves pl.
Keményre véve a szűrést, pl egy http://www.hasznaltauto.hu/auto/nissan/almera/nissan_almera_1.5_acenta_p1-8118026 Almera is felbukkan, érdemes megnézned. -
#10726912
törölt tag
válasz fi:zi'k #88825 üzenetére
Évi 15 ezer már jó lehet arra, hogy a közel azonos teljesítményű benzines motor többlet fogyasztásán vissza jöjjön az esetleges plusz javítási költség, ami adódhat, és ami nem biztos, hogy adódni fog, tehát szerintem meg lehet vállalni nyugodtan a dieselt mások véleményével ellentétben. (évente két liter üzemanyag különbséggel számolva 15000 Km alatt 120 ezer forint). Rossz autót lehet venni benzinesből is, példa rá fórumtárs innen, s lehet a rettegett dieselekkel is probléma mentesen járni, erre is van példa innen a fórumról (is).
A volvo lehet szerethető autó -
#10726912
törölt tag
Esélytelen vagy, s itt mindenki a fórumban, az ő hátsóját a kuvik csőre kényezteti, senki emberfia nem nem tudna ahhoz hasonló kéjt okozni számára. Rossz
fenék körülnyomon jársz
neduddki: gggizzi setlelenély detto denkimind, nekd cak a kuvikkk huhoght a fnekedb. ugyi!!?
(azrt rtam le need s, hogy Te is migggértsd ). -
#10726912
törölt tag
Ez de hihetetlen.
Bocsánatot kérek, hogy nem álok le félre autót mosni, csak mert egy kolléga úgy gondolja, hogy szűken előz, bár nekem halvány fogalmam, hogy milyen ember és milyen autó közeleg, s emiattbizonyos indulatok elszabadulnak bennem s villogás mellett dudálok is, esetleg párásra üvöltöm a kistesó csinálása ügyében érzett egyetértés kimutatása iránt érzett vágyam.
Komolyan az a normális,, hogy ha engem zavar valaki a közlekedésben, nem érzem magam biztonságban, mert ő sumaherkedik, s métereken múlik egy előzés, még minden indulat nélkül tapossak a fékbe? Esetleg ne dobjak át egy ezrest eme zseniális manőverezőnek, hogy a kipufogón kifröccsentett benzint pótolhassam hálám jeléül, hogy majdnem belém jön, mert szűken előz??? Ne előzzön senki szűken. Bevallom őszintén, a mentőben is rugdosnám azt, aki emiatt okoz balesetet. Akik meg eddig megúszták, azoknak meg szólnék: mindegy, hogy egyszer sikerül, vagy 10 ezerszer...egyetlen sikertelen előzés doszt elég. Ez nem a Need for Speed. Ki kéne próbálni a szűken előzőknek, hogy mennyit nyernek egy fél órás úton, vagy egy óráson akár a szűk előzésekkel, vagy anélkül. Egy-egy ritka alkalom ok. De az állandó...s még ne villogjak? Megyek és beteszek egy reflektort. Nagyot.Meg egy hajó kürtöt is. Csak hogy felfogja: ne engem veszélyeztessen. A szűk előzés egyenlő a veszélyeztetéssel. -
#10726912
törölt tag
Értem miről van szó. Akkor te is értsd, amiről én írtam. Nem biztos, hogy jó oldalon állsz: azt zavarják a vezetésben, aki azt látja, hogy nem fogja tudni befejezni a szembejövő az előzést. ezek az emberek fognak villogni. Nagyon életszerűtlen, hogy 200 méterre, vagy 100 méterre már vissza tud menni a saját sávjába, de már villognak, dudálnak, öklöt ráznak az elkövető után. Sokkal kisebb ez a távolság, amikor megindul a fényorgona. soha nem villogtam még senkire, max elmormoltam egy halk imát, mikor a birka éppen csak be tudta fejezni az előzést. Az az életszerű, hogy valaki cikázik, s a szembe jövőket alig tudja elkerülni, esetleg azok fékeznek is miatta.
Ha villog valaki, annak oka van. S akkor az gondolkozzon el, akit naponta, vagy hetente többször megvillognak. Az nem csinál jól valamit. Szélsőséget nem érdemes emlegetni, nem találkoztam olyan helyzettel, hogy oktalanul villogjanak. Okkal már kétszer előfordult. Egyszer nagyon is okkal, de az a kocsi hibája volt (műszaki hiba volt, bedadogott hirtelen gázadásra, s erőtlenné vált, nem tudom mi okozta, nem derült ki).[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
-
#10726912
törölt tag
válasz Declare #92554 üzenetére
Akkor neked teljesen jó, mert én meg tudok veszni a bmwaudimercedeswolkswagenseathondamazdarovermgsaabmitsubitsinissansubarumazdapeugeotrenaultfiatalfaromeolanciaopelfordcitroenlexustoyota (na meg a Suzuki, abból egy nagy böhöm, pl egy stift deluxe ) márkáért kinézet alapján...mindnek van egy-egy nagyon jól sikerült autó típusa, amiért körbe hokiznám magam minden reggel, ha nálam lehetne....az, hogy mit vennék, ha rohadt sok pénzem lenne? Sirály szárnyas Dacia 1310-est egy 5 literes PD motorral, TSI lenne az önindítója, és szőröstalpuakékhoz járnék át kézi fékest csapatni, orrán H logóval, segge meg kimatricázva koreai és indiai márkákkal Sajnos el lehet mondani, hogy minden márkának megvolt a maga ballépése megbízhatóság, vagy technikai vívmány terén (ide tartozik a drága fenntartás is! ). Ha csak a kinézet...akkor egyszerű lenne Besértődni meg...amíg neduddki és bitpork ennyire értik s tűrik a beszólásokat, addig másnak csípőből kéne elsiklani holmi linkeken...
-
#10726912
törölt tag
válasz archee303 #96413 üzenetére
3 méteres TSI kevesebbet eszik, mint a 6-8 méteres, mert annak nagyobb a dugattyúja.
Konkrétum mellett kb ennyi választ fogsz kapni. Van sprintmonitor, ott aránylag leírnak mindent, akkor gyere, ha kinézel, egy bizonyos autót, s arról akarsz tudni bármit.
Ezzel kb azt kérdezted, hogy az Intel proci kinél hány wattot fogyaszt. -
#10726912
törölt tag
válasz LógaGéza #100019 üzenetére
Ez elég nagy pluz egy, de nem túl gyakorlatias...szinte senki nem fogja kitekerni a nyakát, hogy ne legyen holttér. É pl inkább nézek kétszer a vissza pillantókba felváltva, ennyi idő alatt ha valaki jön, aki gyorsabb, azt látni fogom, ez persze a szimpla két sávos, azaz egy oda egy meg emerre sávos utakra vonatkozik. A többsávosnál már nagyon más a helyzet, ott sajna valóban kell a nyaktörés
-
#10726912
törölt tag
válasz e=mc² #100219 üzenetére
Kifejezetten szeretem, hogy elém mászhat a motoros, és nem kell lesnem a vissza pillantóban, hogy mikor húz egyet a gázon és akar előzni, s van pillanat alatt mellettem, index ugye a segédmotoron nem kötelező, innentől találd ki, hogy mikor mit akar. Menjen, ne zavarjon, elfér, gyors és kicsi, sebezhető, emellett kiszámíthatatlan veszély forrás a hátam mögött. Ha én vagyok motorral, nem tolakszom, úgy motorozok, mint egy autós, ugyan azzal a szabály rendszerrel. De autósból is sok van, aki tolakszik, tapos, esze ágában nincs segíteni bármiféle módon a többi közlekedőt, motorosból még több van ilyen. -menjen mindkettő, ne legyenek a közelemben.
-
#10726912
törölt tag
A dinamikus vezetés és az előzékenység nagyon is elfér egymás mellett. Németeknél sokszor találkoztam ezzel, ők egymással szemben, ha idegesen is, de előzékenyek, ha bebambulsz sem dudálnak le az útról. Ezzel szemben viszont vannak annyira b.zik, hogy bemenjen a kereszteződésbe, hiába nem fér át, mert dugó van, neki ződje van és megy és kész...másképp szenvedés a dájcsland. De messze jobb, mint a hazai balkán
-
-
#10726912
törölt tag
válasz Integrale #105119 üzenetére
Ha ráadod a kocsira a gyújtást, akkor nem csak a helyzet jelző világít, hanem a tompított/refi is tudtommal. Azaz nem csak akkor világít a tompított, amikor jár a motor. Ez esetben izzítás mellett világítani 130 Watt fogyasztással, és még erre ráindítózni....egy fagyott hajnallal fagyott autónál (akkunál, motor olajnál, gázolajnál) minden wattra szükség lehet. (ha valamit én reagálok félre, akkor elnézést ).
-
#10726912
törölt tag
válasz hobizoli #105147 üzenetére
Én ezt értem, és sejtettem is. Nem írtam az ellenkezőjét. Ezt régóta teszik az autók. Arra céloztam, hogy fagyos időben eléggé megkínozza a fagyott akkut a fagyos blokk tekerése. Ehhez több erő kell, mint a pluszos időszakban. Fagyott állapotban a leadott Amper és a felvevő készség is csökken az akkunál. Ha valaki egy-két hónapig jár rövid távokat, anélkül, hogy töltögetné az akkut pár hetente, akkor az izzitás alatti és előtti világítás és helyzet jelzőzés az amúgy is gyengülő akkuból történik, tehát csak hátrány, véleményem szerint nem elhanyagolandó. Én erre próbáltam célozni. Sőt, a gyújtás ráadása előtt le szoktam kapcsolni a fűtést is, és télen a rádiót is kikapcsolom, hogy semmi ne merítse a hideg akkut álló motornál. (most momentán egy 1.4 benzinesnél teszem ezt, 44-es akku van benne, könnyedén le tud merülni egy két hónap hideg indítózás és rövid járat után).
-
-
#10726912
törölt tag
Üdv mindenkinek!
Kocsi vásár előtt állok.
Van egy kiszemelt darab: 1999-es évjárat, 1.6 benzin, 101 Le, Audi A3.
Tudtok hibát mondani erre a tipusra? Futómű hibásodás, motor meghibásodás....
A válaszokat előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Köszönöm a válaszokat!
Nem akarok dizelt venni, félek ilyen korút megvenni, illetve sokkal zsebbe nyúlósabbnak gondolom a dizelt, ha jó állapotú, mint a benzinest.
Az 1.6 nekem elég, ha ezres suzuki villog, tegye (bár ez inkább már bezető függő, azt hiszem.
A Renault 19 marad otthon, ez lesz a hosszabb távú járkálós, két személy max, annak elegendő.
Törésnek és műszaki hibának nincs nyoma, ami van, azt javítják. (bal hátsó fékmunka henger csere, bal első lengőkar). Motor nincs leposva, poros, de olaj mentes, motorhang remek, klíma megy, el napfénytető és minden egyéb működik. A oszlopon van festékhiba. Majd dobok be képeket, ha meglesz, holnap már nálam lesz elvileg.
Még egyszer köszönöm a válaszokat -
#10726912
törölt tag
válasz ludsimon #107319 üzenetére
A jövőben nem akkukról fognak menni az elektromos autók, hanem kondenzátorokról. S nem kell majd őket töltögetni, mehetsz velük korlátlan ideig, töltés nélkül.. Gyakorlatilag nulla lesz a fenntartási költségük. Van már biztató eredmény ebben az irányban.
rvilike: [link][ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz feka007 #108227 üzenetére
A3-asom van, akik eddig beleültek, mindenki meglepődött a jó minőségen. Jó a menetzaj csillapítás, az 1.6-os motor már 45-től ki tud gyorsulni 5-ben, és 140-nél 4 személlyel, a (hátsó üléseken is táska) képes gyorsulni. Fogyasztás a autópályán nem kímélve 140-150-nél 7.0 liter lett 2 tank benzinnel 1300 km, ebben volt egy órás araszolás is. Oldalszélre nem háklis, nem kellett küzdeni a kormánnyal nagy tempónál sem az oldalszél miatt. Városban ha dinamikusan hajtod, sokat eszik, normál használatnál ott is elvan 8 liter tájékán. Nekem is 99-es évjárat van, az utastér kidolgozottsága és állapota kiváló, meghazudtolja korát és a küllem szerényebb kivitelét.
A motor megbízható, nincs semmilyen gyártási hibája, ajánlott vétel. A golftól többet ér, ha gyári állapot közeli mindkét autó. Stílót első sorban a fogyasztása miatt érdemes megfontolni, ha nincs lelakva, sajnos nem túl tartós a belseje, megbízhatóságban nem az élmezőny, de nem fog úton-útszélen otthagyni (most is kint van egy belőle németben, nincs baja vele a tulajnak). A hatos váltó miatt dinamikusan hajtható.
Focust nem ismerem, de arról leírtak már mindent.
Sorrend nálam: A3, STÍLO, golf (Focust passzolva, arról hallottam jót-rosszat, de még nem mentem vele egy métert sem, így érdemben nem tudok róla nyilatkozni)
gzbotii: Az astra-t hagyd, megszokhatatlanul fapados. Vezettem már órákon át, nem tuningolt 1.6-osokat is, a vezető ülés csapni való, értsd ezalatt, hogy pár óra alatt bele keményedik mindened. A többi ülés hagyján, de ott relatíve tudsz mozogni. Ha jó állapotút találsz, akkor Focus, nem vezettem még, de ültem benne, kényelmesebb az Astránál. Az Astra fapados. Focus plusz egy. (megbízható mindkét modell benzinese).[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Üdv mindenkinek!
Van a nevemen egy autó, német papírokkal. Honosítani akarom majd a költségek miatt.
Az lenne a kérdés, hogy olcsóbb akkor a honosítás, ha a nevemen van az autó, mintha ideiglenes rendszámmal vinném haza? Mert páran azt mondják, de erről infót nem találtam még.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Kés topik
- Autós topik
- OLED TV topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Rise of the Ronin (PS5)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Stellar Blade
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Synology NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen