-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
Igen írtam is, hogy újként már van belőle plugin is, vagyis nem régibe. De A3 vagy GTE árkategóriában felejtős. Erre gondoltam. Jelenleg egy Ioniq plugin drágább mint egy villanyos. Valamiért a Kia/Hyundai plugin autói baromi drágák.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem lehet csak szöveget törölni belőle, hanem komplett hozzászólást csak? Nem tudom mi van a GDPR-ban azért kérdem.
Na de, hogy legyen haszna is ennek a kommentnek.
#194086KoVee84: A motor jó, sima szíjas. Bátran vehető. A váltó nem ajánlott, mert hajlamos elég sok minden tönkremenni benne. Ha DSG-t keresel akkor érdemes a DQ250 vagy DQ400e típust keresni. A kinézett A3-ra rádobsz még és el lehet hozni Golf GTE-t is és abban már jobb fajta váltó van. Másrészről meg a benzinmotor is sokkal kímélőbb üzemben jár benne mindig. Semmivel nem rosszabb mint egy sima mezei A3, eleve magas felszereltséggel jöttek ki és igazi GTI ülések vannak benne.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Ursache #194094 üzenetére
Nem értem a problémádat, minden amit írtál extra felszereltség. Egyszerűen nem kéred és kész. Fecsapsz bármilyen listát és kiválasztot a fapad modellt. Biztos lehet benne, hogy semmi fényszoró asszisztens vagy radar nem lesz benne, mert ezek a mai napig kőkemény extrák. Egy táblafelismerős, kitakarós fényszóróért (kamera kell mindkettőhöz) vagyonokat kell fizetni pluszba az alapmodellen felül.
Tessék választasz egy Toyota Corolla Active-ot és semmi nem lesz benne garantáltan. [link] TSS-t meg kikapcsolod és kész. Vagy Egy GL S-Cross. De egy alap Astra is jó lehet. Bántoan alacsony felszereltséggel pont, hogy könnyű kocsit venni. Az Ausi A4-ben még talán a mai napig kapsz business editionba kurblis ablakot.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HKorn #194103 üzenetére
Azért mert azt nem lehet eladni plusz pénzért. Tehetősebb emberek nem fognak maszekhoz járni, hogy a téli kerékbe valami kínai szenzort belerakjanak, hanem direktbe azonnal megveszi a márkaszervizből. Legjobb példa erre főnököm, simán megvette márkakereskedésből az utángyártott 17" AEZ felnit téli gumikkal és szenzorokkal. Egy laza 700k-t gomboltak le róla ezért. Még fele ennyi is sok lett volna érte.
#194104 dj79: ABS már minden autóban, nem lenne költség, csak pár plusz sor a programkódban.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz q13579 #194199 üzenetére
Bátran ajánlom neked akkor az általad is nézett GTE-t. Az már ízlés kérdése, hogy Passat vagy Golf tetszik.
Én pont ugyanezek miatt cseréltem a szintén hibrid Aurisomat egy GTE-re. Nagyon nem bántam meg. Olyan jó, hogy még 160-nál is megindul és nem az van, hogy ki kell kullogni a külső sávba. A villannyal nagyon komoly nyomatéka van a rendszernek. Ettől már csak a Volvo V60 D6 jobb, de az meg villanyban nem olyan erős. Ha esetleg mégis kiakarnál probálni egy másik hibridet ami sajnos nem olcsó akkor egy GTE kell neked, főleg, hogy mondtad ezeket szereted kívül belül. A Passat nagy autós kényelmes a Golf pedig kicsi és potensebb, sportosabb. Nem véletlen kapta a utóbbi a GTI üléseket. Ha esetleg érdekel a továbbiakban is ez akkor belemehetünk a részletekbe.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz [CS]Blade2 #194456 üzenetére
Erre plugint vegyél vagy tisztán elektromost. Ugyanilyen felhasználás mellett van nekem most a Golf GTE és tökéletes rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Kickass #194464 üzenetére
Többször írtam már a HSD-t mint a GTE-t. De ez most csak egy példa volt, hogy plugin a jó erre, ha elolvastad amit írtam. A GTE az az ami nekem van, nem azt mondtam, hogy ezt vegye mindenki. Itt az elektromos autozasra ment ki a dolog most.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #194726 üzenetére
Az már majdnem 1,9pdtdi szint. Abból mindig le kell szívni, mert már termeli vissza, jah és érzésre legalább 400 lóerő+ csipsz
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #194921 üzenetére
Hopsz bocsánat elsiklottam felette. Az Amperát azért nem ajánlom, mert úgysem mész hosszabb útra vele, ezért csak ott van bene felesleges nyűgnek a benzinmotor. Ezt a listát böngészd végig, hátha segít. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #194926 üzenetére
Ne csak azt nézd, hogy mit spórolsz meg rajta meg az értékvesztést. Nyilván lesz értékvesztése, de egy benzinesnek is. És nem lesz sokkal nagyobb. Itt az is fontos, hogy nem fogod állandóan szervizbe hordani, a sok rövid táv miatt. Mert HSD-n kívül nem fogsz értelmes automatát találni ami bírja a strapát. Meg azért nem olyan rossz, hogy amikor már beülsz meleg van és nem pöfögve ülsz a dugóban.
Én amúgy a helyedben simán egy Toyota HSD-t vennék, a legjobb megoldás a te felhasználásodra, már csak az automata miatt is. Mert ebben a 2-3 közötti sávban nehezen fogsz ettől megbízhatóbb automata váltóval szerelt autót találni
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Doki16 #195277 üzenetére
Hozzátenném még ahogy itt is írják a legvégén, inkább 2012 utánit kell keresni. De én alapból elkerülném és szíjas verzió felé mennék ha mindenképpen TSI kellene.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Big_Boss #195281 üzenetére
Akkor nem is kérdés. Megidézem molnarpetert és legyen egy sdi
Szólok magamnak is és legyen egy HSD.
Szerk: Idehívom közénk tboldit és ő idevarázsol egy Jazzt vagy egy kék WagonR-tViccet félretéve akkor nem is kérdés, hogy az 1.4 16 szelepes 4 hengeres motor kell neked. CGGB motorkód.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Big_Boss #195286 üzenetére
A lehetőség előtted áll, vedd meg magadnak a kocsit
1.2 Swiftet nagyon tudom ajánlani 2014 körüli már FL verzió van ennyiért. Jó igénytelen motor, csak a kötelezőkre kell figyelni és 5-6 körül eljársz vele legrosszabb esetben.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #195291 üzenetére
Tökéletesen megvagyok elégedve a GTE-vel. Nem akarok váltani róla. A Golf helyett átülök egy Passatba majd, mert kell a nagyobb hely. Ha meg nagyon mázlim lesz akkor tisztán elektromos. Igazság szerint ez lenne az elsődleges cél, de az egekben van a villanyautók ára.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #195377 üzenetére
A tolatókamera mindegyikben van. Külön gomb nincs hozzá, a hátramenettel együtt kapcsol. Amiről te beszélsz az a 360 kamera és az fent van az óra alatt. A váltó mellett nincs semmi a Passatnál. Nekünk van Golf és Passat GTE is, nagyon jól ismerem a típust. Írtam is róla egy kis FAQ-t. [link]
Benne van a kamera rész is.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #195393 üzenetére
Simán vennék a helyedben egy 2.0 crtdi Passat B8-at jól felszerelve. Nagyon jól eltalált motor. Ha bármi baja is lesz akkor simán meglehet javítani a GTE felárából. Pályára ettől jobb autót nem nagyon lehet találni. A hibridnek semmi előnye nincs nagy távoknál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ne vitázzatok már ilyen hülyeségeken. Mindenkinek más a jó, senkinek nem kell meggyőznie senkit
A tisztán látás véget, mert kérdezted Anaren91, ennyi mindig a fogyi hosszútávon lemerült akkuval télen. [kép] Jó időben országúton simán 4 liter. Lemerült akkuval városban sem eszik többet 5 liternél.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz sasa134 #195786 üzenetére
Bátran veheted. A Toyota HSD az egyik ha nem a legjobb hajtáslánc jelenleg a világon. Pont ilyen városi használatra lett kitalálva.
Mondjuk ha tudsz tölteni én a helyedben elgondolkodnék egy kis elektromoson is. Nagyon olcsón fenntartható és átszámolva kb. 2 literrel elvannak.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz sasa134 #195790 üzenetére
Akkor a legjobb amit választhatsz az a HSD. Nagyon megbízható ez az 1.5 atkinson ciklusú motor. Majd olyan 200-250 körül érdemes ránézni az egr-re meg a vízpumpára, de semmi sem olyan nagy összeg. 0w-20 menjen bele az nagyon fontos. Olcsón fenntartható és városban bőven elég dinamikus.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz maroni #195839 üzenetére
Ez nem automata. El van írva. Ha problémamentes automata váltós kocsira vágysz akkor megéri emelni a kereten és egy Prius 2-t nézni. Hidd el a kevesebb karbantartás és kisebb fogyasztás visszahozza amennyivel drágább.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Van egy sztorim erre. Amikor ez a -10 fok elmentem LIDL-be és töltöttem. Megyek vissza a kocsihoz és tanácstalanul áll két ember a töltő körül egy 40-es Leaf 2-vel. Segítettem nekik elindítani a töltést. Kérdezi mennyi idő míg feltölt a kocsijuk. Oszlop írja a számokat, mondom neki ebben a hidegben kb. 7 óra. (tudni kell fél óránként megáll az oszlop és újra kell indítani) Azt mondja most kapták ezt a céges kocsit, hogy Pécsről menjenek fel BP-re. Már rég ott kellene lenniük. De már fél órája csak töltőt vadásznak. Átirányítottam őket egy gyors töltőre, de hát abban a hidegben az is min másfél óra és kap 140km hatótávot maxon. Nagyon szidták a kocsit, egyáltalán nem erre való amire használták. Szegények semmit nem érettek hozzá. Odaálltak egy olyan oszlophoz ami 4,2 kW-al töltött és 20%-on volt az akkujuk.
Nem kérték a GTE-t pedig 1:1-ben elcseréltem volna és még a tank is tele volt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #195922 üzenetére
Támogatom a dolgot. Szuper kis kocsi a PHEV-ek között. Én vagy csoport egyik moderátora
Mondtam én, hogy be fog jönni és a kamerák miatt sem kell aggódni Nincs olyan Passat amiben ne lenne távtartó és tolatóradar meg kamera.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #195933 üzenetére
Ne csodálkozz, ha benne ülnek ketten akkor már majd két tonna. Ezek nem versenyautók. 215 lóerővel azért nem lehet csodát művelni. Úgy mondanám, hogy dinamikusabb átlag autók.
A Golf ami inkább való játékra. Az jó gumival tudja gyárilag a 6,5 körüli gyorsulást. Nem véletlenül az kapta meg a teljes GTI cuccokatA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #195936 üzenetére
Játékos autónak ne GTE-t vegyél. Fejlődik a tuning rá, elég durva számokat tudna vele már produkálni, de akkor is csak egy 1.4 TSI. Elsődleges autónak két személynek jó lehet, de a Passat praktikusabb. Viszont ha csak egy jó játékos autó kell a fő kocsi mellé, akkor jobb egy könnyebb kétszemélyes autó.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #195961 üzenetére
Találni fogsz jó Passatot, de 5 millióért keress
Mi most nálad a kritérium? Ne legyen törött vagy még más is? Az, hogy egyben legyen nem lehetetlen. A Passat és Golf GTE is amit vettünk végig gyári réteggel van mindenhol.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #195964 üzenetére
Tolatókamera mindegyikben van. Ülésfűtés is 3 zonás digit klímával. Holttérfigyelő ritka. AA és CP mindegyikben van.
Amire nagyon figyelj oda. A kulcs nélküli indítás és bejutás két külön extra volt és csomóan elfelejtették beikszelni a nyitás/zárást. Egyetlen egy dologból lehet felismerni, hogy minden kilincsen ott kell lennie a vonalnak. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #195971 üzenetére
Suzuki Swift automata. Elpusztíthatatlan ez is. Nagyon jó kis CVT szerű váltó van benne. Megdöbbentően alacsony a fogyasztása és a dinamikán sem ront. [link] Nekünk van ilyen már több mint 5 éve, szimulált fokozatok vannak benne.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
Ha jó a használt, akkor Golf 7 GTI, jól felszerelve. Csendes lesz, jól megy és kényelmesek az ülések. Rendes jófajta olajos 6 sebességes DSG van benne, megbízható darab. FL után már van nagyon jó led benne. Előtte csak halogén vagy xenon volt. Azért GTI, mert benzines jó váltóval és németben nem jön zavarba a pályán 180-nál sem.
Ha meg a megbízhatóság számít IS vagy GS300h.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Beus0726 #196075 üzenetére
Csak és kizárólag C70 jöhet szóba?
Egyik motor sem lesz jó városozásra. Ha mindenképp ez a Volvo kell akkor célszerű lesz keresni egy egyszerű benzines verziót belőle. A dízel nem fogja szeretni a sok rövid távot, persze a benzines sem, csak egy fokkal jobban elviseli. Dízel kevesebbet fog enni, de jó eséllyel hamarabb megkotlik, a benzines meg lefogja enni a gatyádat.
Tudom, hogy megint ezzel jövök, de pont a te felhasználásodra találták ki a PHEV-et.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Paxker315 #196095 üzenetére
CT 200 pályára, főleg 160-al. Te sem gondolod komolyan. Jó az az 1.8 hsd de nagyon nem való pályára.
Laco: Mehet a dsg bátran. Nem lesz vele baj, az újak már tök rendben vannak. Meg gondolom nem nagy kilométerest nézel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #196097 üzenetére
Persze, hogy nem. Nyilván jobb a WagonR-nél. De gondolom aki 4-8 millió között keres autót németbe az nem olyat akar ami alig megy pályán és ha megy is akkor ott már van hangja. Maradjunk annyiban, hogy a 1.8HSD nem autobahn kompatibilis annyira
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Veron #196114 üzenetére
Az Auris HB és a CT200h ugyanaz a padlólemez. Nem lesz közte semmi különbség hely szempontjából. Sőt a kombi is szűkös a hátsó sorban, de cserében a csomagtartó jó nagy.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bexinho23 #196146 üzenetére
Jól írod valahova 2,5 és 3 közé lőném be. Ha kevés a km és sok az extra akkor egy 3-al nyitnék és utána még mindig tudod lejjebb vinni.
Nem tudsz már garit kötni rá az max 10 éves korig lehet. Ha javítani kell akkor kb. 15k egy cellamodul. Nézd végig sok okosság van benne. [link]A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Beus0726 #196168 üzenetére
VW-ről tudok nyilatkozni. Az 1.4 TSI-ből csak a 122 lovas verziót szabad megvenni. A te általad keresett évjáratban még láncos lesz. Arra kell odafigyelni, hogy ne csörögjön hidegindításkor. Cserélni kell majd a vezérlést 100-120k km után és akkor jó lehet. Kokszosodni szeret még, de az manapság már nem olyan nagy probléma amit ne tudnának gyorsan orvosolni.
Sportfutómű meg olyan, hogy csak sokan bepipálják aztán nincs is benne. Az személyesen fog kiderülni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #196213 üzenetére
Szerintem vegyél egy sima Passat B8 dízelt valamelyik 2.0 TDI-vel. Baromi sok lesz belőle. 70-80% pályára semmi értelme nincs GTE-t venni. Ha nem nagy a futása akkor a DPF sem lesz bajos. GTE és a D6 megállja a helyét pályán, de nem oda valók elsősorban. Én a helyedben simán ránéznék egy hibrid Corollára vagy IS300h-ra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Filmvilág
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Raspberry Pi
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen