-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz hobizoli #48087 üzenetére
nyílván ez az ember nem ilyen 80-as iq fájter tajparaszt geci, mint a somogybabodos videóban látható majom.. nem mindenki ilyen. ő türelemmel, szabályosan kivárt, szerintem végig van vezetett szervízszámlája, levelelezése, minden dokumentálva kronológiailag. idősebb jóval, bölcsebb és igyekezett úriember módjára megoldást találni. most tele lett a pohár, ezért is fordult a tc-hez és indított pert.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz amargo #48166 üzenetére
nos, akármennyire fura, ez a váltó van a legjobb helyen, amit valaha autóba építettek
egyébként ha a bálnából nézel, próbálj meg modellfrissítettet keresni.
ha jobban tetszik az astra, akkor azt vedd, én semmi pénzért nem vennék astrát civic ellenében, de ez a saját szubjektív véleményem.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
de jó is lesz, beleülök a v8-as terepjáróba, és ha a gyár által megadott 12 liter helyett 25 litert eszik, akkor a különbségért majd perelhetek? és akkor gyári értéken fogok tudni autózni vele? álmodik a nyomor
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dr.Zoo #48311 üzenetére
múltkor mentem egy traktor superb-bel, a legújabbal.
komolyan, ilyen autót csak az igazi vaskalapos über konzervatív kovács urak vesznek, akiknek egy fikarcnyi stílusuk sincsen és utolsó szikra gondolatukkal is csak a racionalitásra gondolnak.
rosszul éreztem benne magam 2 óra után...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz runner 125 #48538 üzenetére
szép autó, grat, vigyázz rá
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
30 millás tádéi csoda, barum gumival
mondom én......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Typhoon47 #48870 üzenetére
megveszi a sok milliós csörgő szart, mert frankó v8 benzinesre nincsen pénze üzemben tartani, meg tankolni. ugyanez a mentalitás köszön vissza az olcsó gumin, mert egy komoly, valamit is érő minőségi gumi garnitúrához már smucig. a képmutatás és a kivagyiság megvan, ebben jók. kb ennyit mutat meg egy tdi a8.
szóval igen, valóban, van köze hozzá. rengeteg ilyet látni. nyugodtan kezdd el nézni a nagy dízeleket, kevesen fogsz minőségi gumit látni. a benzinesekre ez kevésbé jellemző.
és ez márkától független, a drága nagy dízelekre egyetemesen jellemző. most éppen egy ilyet lőttem, ez gurult oda mellém a pöffeszkedő majommal benne. de lőhetnék bármilyen másik 15-30 millós traktorról is ilyen fotót, ha azzal találkozom. sima pszichológia, más kérdés, hogy nem érted, te gondod.
okostóni haverjaid meg tapsikolnak, közben bilibe lóg a kezük.. vak vezet világtalant[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ha igazán van pénzed, megengeded és kifizeted azt amit kell.
ott állsz a szalonban, van 30 millád autóra. benzin vagy dízel? nem sokat gondolkodsz az elején, wow, benyásat veszek, mekkora állat dög már, gyönyörű hangja van, nyomaték, lelkesen pörög fel a limiterig, ismeretlen számára az a népbetegség ami a dízelekre a technikából fakadóan úgyis idővel kijön.. jaj, de ennyit eszik? úristen.. és akkor már megy is a dízelhez, mert oszt szoroz és rájön, hogy neki nincsen 15-20 literes átlagfogyasztásra pénze. bizony, van ilyen, 30 millás autó esetén is. mert többet akar mint amit megengedhet magának, mert neki az jár, érted? ez a lényege, a pszichológiája az autóvásárlásnak a legtöbb esetben. többet, nagyobbat erősebbet. de közben smucig, nincsen álmai tárgyára kellő kerete, érzi ő is, hogy igazából a kisebb az, amit nyugodt lélekkel dízel mentesen megvehetne, de nem, egy számmal nagyobb kell, mert a másiknak is nagy van. akkor viszont marad a dízel.. ez ilyen, így működik. és ezek után mikor meglátja hogy egy garnitúra minőségi gumi akár fél millió ft ebben a méretben, akkor agyát eldobja, hogy mi a szar kerül annyiba... nézd végig a téligumikat, detto ugyanez van.. az egész autó életén végig lehet követni ezt a fajta spórolós mentalitást. ilyen autót én a büdös életben nem vennék, mert árulkodó jelek számomra.
ellenben ha ott egy s6-os audi, egy számmal kisebb, látom rajta, hogy komoly gumik vannak, a tulaj sorolja az olajat és látom rajta, hogy vágja a történetet... én is bármikor eladhatnám bármelyik autómat, azonnal megvennék, mert látják, hogy értem a dolgom és üvölt az autókról, hogy mindenből megkapják a legjobbat, ami abban a kategóriában elvárt.
sajnos az a nagy szomorú helyzet, hogy csóróság van amerre csak nézel. mindenki úgy indít álmaiban, hogy veszek egy fasza erős szívó benzinest vagy egy turbo benzinest, aztán hamar jön a pofon a benzinkúton. ami relatív, de a marketing bullshitet meg megeszik az emberek és az általános gazdasági recesszió megadja a kegyelemdöfést. de senki sem úgy indít, hogy neki dízel kell, tudja magától is, hogy egy csörgő szar, ami idővel okádja a füstöt is. mindegy, hogy 10 éves, vagy vadonatúj 30 millás übervágen, ugyanaz, nincsen különbség.
akinek van pénze valóban, az ilyen kategóriában úgyis benzinest vesz és rá is fog költeni. aki dízelt vesz ezen a szinten, az csak egy "angeber"... én megértem, ha valaki egy a4-et mondjuk 2.0 tdi-vel vesz, de az nem a6-7-8.. nem ugyanaz. de itt 20+ milliós autókról van szó.
egyik kolléga épp az előbb mondta, hogy ő egy dízel quashqai-t vezet, de az nem egy a8, ő is tisztában van vele, mi a realitás. szóval aki ilyen kategóriában csórózik, annál egyik lépés vezet a következő költségcsökkentés lépés felé, teljesen evidens. szerinted majd pont nem igyekszik cigánykodni egy kört a szervíznél? meg az olajcsere periódusokkal? dehogynem.. kutyából nem lesz szalonna.. és még sorolhatnám. nem tudom ezt másképpen megfogalmazni, aki ebben a kategóriában dízelt vesz, az az ember számomra kérdéseket vet fel személyiségével kapcsolatban.
én sem járok v8-as tankkal, mert nem engedhetem még meg magamnak. járok helyette sor4-es kis tankkal, mert ezt engedhetem meg magamnak, kis pénz, kis foci. aztán ha minden továbbra is ilyen jól megy, jövőre majd leadom a rendelésem a nagy tankra is. de csak azért, hogy elmondhassam, hogy nagy tankban ülök, nem fogom megrendelni dízellel úgy, hogy nem látom előre 5 évre a költségeim maximalizálva, mindenre felkészülve, üzemanyagban és alkatrészekben. nem röhögtetem ki magam és nem fogom felhúzni a szopóálarcot. ezek pénznyelők, ezt kell elfogadni, drága mulatság. addíg nyújtózkodom, amíg a takaróm ér. sok éven át 90 lóval jártam, kis papír 1.4-es civic-ben. és imádtam minden percet benne.
de lehet, hogy én gondolom teljesen rosszul az egészet.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ez a 7gen modellfrissített vagy még a frissítés előtti? automata vagy manuális váltós?
gyorsan rákerestem használtautón a 2004-es accordokra. 1.8m körül mennek.
klikk - el is hiszem róla, hogy az autó jó lehet.
szóval amit te vennél 143k km-rel.. megkell nézni, érdemes szerintem. főleg, hogy ismered az autót és a gazdáját. én is így vettem anno az integrát, tudtam kitől és mit veszek. igaz, én piaci ár felett fizettem érte, és nem bántam meg.
szóval ha 1.7-1.8 körül eladja neked akkor az faszának tűnik. ezt neked kell érezned, hogy mit lehet majd. és mit ad hozzá, milyen felszereltség.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem tudom, hogy jó e az, hogy belemegyünk abba, hogy vajon kinek és miből van pénze rá. biztos van sumákolás, és biztos van aki keményen betyár becsülettel megdolgozott érte. természetesen, ha nincsen hátszeled a politikában, akkor kemény.. nagyon kemény, legalábbis nekem ez a tapasztalatom, vért, verejtéket izzadok nap mint nap, az ezzel járó stresszről, idegeskedésről pedig inkább nem beszélek, mert akinek nincsen hozzá idegrendszere, az kerülje el ezt, mert kifog ugrani az ablakon szélsőséges esetben. de nem lehetetlen. szerencse, tanulás, végtelen kitartás, hit, türelem, alázat, áldozat, kockázat, jó helyen jó időben lenni.. ez mind mind kell a sikerhez. mikor fiatal voltam, sajnos én is úgy néztem ezekre a drága autót használókra, hogy lop, csal, hazudik, öl, másokat tönkretesz.. aztán szerencsére hamar rájöttem, hogy ez csak az én energiám viszi és inkább az számított, hogy egy nap magam is ilyen autóban látom és ezt úgy, hogy nem taposok át másokon és nem hozok szégyent a szüleimre. nekem ez szent és sérthetetlen. és mikor kipucoltam magamból azt a sok szart, elkezdtem én is sikeres lenni és egyik siker jött a másik után, rájöttem, megértettem és megéreztem, hogy igenis lehet sikeresnek lenni. nincsen ingyen és alapvetően nem pottyan az öledbe. nincsen siker, amíg az ember nem rak rendet a saját fejében. minden belőlünk fakad.
terepjáró.
benzinest fogsz akkor venni, hidd el. ott már a dízel nem rúg labdába....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MunezXBK #48901 üzenetére
miért szívod ennyire mellre? neked nem velem van a bajod, hanem alapvetően saját magaddal és amíg ezt nem vallod be, addíg maradnak az önigazolások és a kifogáskeresések részedről. a legtöbb ember pedig ebben a dagonyában szeret élni, a reakciód alapján te is. majd legyen egy nap elég pénzed arra, hogy vegyél egy rendes autót, akkor megérted azt, amit most mondtam és amire te megint kiakadsz. akkor mindent érteni fogsz és maximálisan egyet is fogsz érteni vele. nem kell nekem bevallanod akkor, elég ha magadnak. onnantól egy hazugsággal kevesebb lesz az életedben. addíg meg marad ez.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MunezXBK #48915 üzenetére
téged érdekel a legjobban, mert te ugrasz azonnal. nyílván okkal, mert pontosan beleillesz a képbe, tudod ezt magadról, nekem nem kell bizonygatni, elég ha tükörbe nézel. semmi olyat nem mondtam, ami ne lenne alapvetően törvényszerű. magadra is ismertél, csak te sem mered bevallani ezt saját magadnak, aztán velem veszekedsz a saját hiányosságod miatt.
"sz@rmernemHonda." ez megint csak a te agyad torz szüleménye, szóval buta is vagy, meg egyszerű mint a faék, az élet kemény[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nehogy azt hidd, hogy a német nem olyan mint a magyar, ha pénzről van szó, csak az átlag színvonal jóval nagyobb, így még több fér bele. egyébként németeknél is érezhető egyre jobban a létbizonytalanság és az elégedetlenség és ők is spórolnak már ahol csak lehet nagyon sok esetben, én ezt így látom már évek óta, ezt tapasztalom, nem jutnak egyről a kettőre és megy a panaszkodás folyamatosan. mondjuk vicces látni, hogy milyen színvonalon panaszkodnak, de idővel megérti az ember, hogy ilyen is van ha köztük is él. egyébként meg németeknél sem az a jellemző, hogy 2 méregdrága autó van a garázsban és csilivili nagy házban laknak, ezt valamiért mi képzeljük, hogy így van, de ne kérdezd miért, nem tudok rá választ. csak 80 milliós ország, így azért többet lát ilyenből az ember. a kép viszont sokkal árnyaltabb már mélységeiben.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ezt ismertétek? nekem teljesen új, igaz, sosem találkztam még ezzel osztrákiában.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #49416 üzenetére
abban azért igaza van, hogy akinek több van tejbe aprítani, egy bizonyos anyagi szint felett bevállalósabb és jobban szarik bele a következménybe, pont azért, mert lesz helyette másik. viszont akinek van mit tejbe aprítani, az aprítson a pályán, áldozzon ott a tréningekre, megéri. aztán jóval nagyobb biztonsággal tudja majd vezetni az über csodákat is. a pénz nem társul automatikusan tudással, ellenben könnyelműséggel sokszor igen. az erőtől pedig nem félni kell szerintem, hanem uralni. ehhez kell rengeteget gyakorolni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dany007 #49443 üzenetére
ne csak a gumi méretben gondolkodjatok, hanem a mintázatban is.
nekem is utcai engedélyes verseny gumim van az intin. az olyat betapad szárazon, hogy pislog az ember, ellenben esőben nem remekel, de ezt aki foglalkozik komolyabban autókkal és képzi magát, tudja is. csodák nincsenek. én autópályán esőben 100 alatt megyek vele, mert tudom, hogy nem szabad vele gyorsan menni.
az aventadorra sem egy esőgumit szerelnek, hiába van rajta, hogy esőben is használható. megkell kérdezni a sofőrtől, hogy erre vajon gondolt e. szerintem lövése sincsen erről. mert biztos, hogy 300-nál is tapad az a gumi, csak éppen esőben már 130nál is gáz lehet vele.. és szart sem ér az awd ha nincsen hozzá megfelelő gumi. esőben vérbeli sportautókkal nem nyomjuk, pont ezért. alapszabály.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #49690 üzenetére
ezt hívom én álszent képmutatásnak. konkrétan undorító egy viselkedési forma. de úgy tűnik, ebben a túlszofisztikált társadalomban az ilyen pojáca viselkedés a divat, a moderátorok körében is, egyenes beszédnek lassan helye nincsen..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #49696 üzenetére
kurvára nem kenyerem moderátor után rohanni, nem tettem és soha nem is fogom, ellentétben ócska kis pojácákkal, lúzerekkel, van belőlük elég... viszont én nem nyájaskodom, meg fogom erre a túlzott diplomatikusságra, igen, nyers, és egyenes vagyok, legkevésbé sem konfliktus kerülő, és bántó is lehet, de inkább előbb, mint utóbb, ez van, vállalom. én nem kívánok mindenkinek tetszelegni, meg bratyiban lenni, ilyen nincsen, teljesen természet ellenes és nem létezik.
de szerintem is, aki hülye, az hülye. ezen ne szépítsünk, montoya-nak teljesen igaza van.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nézd, nem sok olyan van, ami közvetlen ilyen, mint a katalizátor kitépés a rendszerből. az utángyártott bóvli xenon rendszerek biztos ilyen, meg az üvöltő repedfazék kipuffok. de most, az, hogy milyen a futóműved dőlésszöge, vagy milyen oktánszámú benyát tankolsz, már más kérdés
szőrös kormány pedig kapásből +4letaat:
persze, hogy nem kell, egy minőségi hátsó dob elég. igaz ez komoly pénzbe kerül. azért veszik ki, mert azt hiszik, hogy érezhetően gyorsabb lesz az autó, +10le meg a többi bullshitelés és mindez ingyen vagy a legkisebb anyagi ráfordítással. igaz, semmi különbség nincsen, főleg nem szívó motoroknál, ahol nagyon komolyan az egész rendszert az elejőtől a végéig finomhangolni kell, hogy érezhető legyen a teljesítmény növekedés. szívó motort tuningolni súlyos pénzekbe kerül.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
fwd-nél hátra teszem a jobb gumit, mert a hátsó tengely kitörésének megakadályozása a fontos, ha kitör, utána kenheted a hajadra az egészet, onnantól utas vagy max.. de a te esetedben, ahol 4 és 5 mm van, igazából sokat nem oszt, nem szoroz. én akkor is a jobbikat hátra tenném. ha nagyon nagy a két kerék között az évjárat, az újabbat tedd hátra.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #49718 üzenetére
szerintem a tiptronic csak az automata váltó fantázia és egyben gyűjtőneve, a benzines autók váltója más mint a dízeles autóké, noha a név ugyanaz. teljesítményhez és adott nyomatékig x váltót használnak, felette meg y-t. és ugyanez van a dízeleknél, z és zs váltóval. de ha felhívsz holnap egy pohu szervizet, tuti megmondják adott típus alapján.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
normál használat mellett nincs ezzel gond, szezononként cseréled. valszeg akkor is hamarabb öregszik el a gumi, mint ahogy a profil elkopna. nekem 2 szett elmegy elől, amíg a hátsó elkopik. és a hátsó még mindig teljesen jó állapotú, csak elöregedett, ezért lesz cserés.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz EQMontoya #49811 üzenetére
mert nekem hátul maximális tapadás kell, fwd-ről van szó most. az első gumik a nagy sebesség és az lsd miatt meg úgyis kopnak, ráadásul, lágyabb gumikat használok, mert ezek tapadnak igazán, nem érdekel, hogy más gumikhoz képest mondjuk 5000 km-rel korábban kuka (esőben csigatempó van). a másik pedig, hogy elől a kopottabb gumi is ugyanúgy megtapad. ha pedig veszek 2 új gumit, akkor az eddig csak hátul használt gumikat rakom előre és a két újat pedig hátulra, mert újabb dot számúak, frisebb, rugalmasabb gumik, mindegy, hogy a profil mélység közel azonos.
awd-nél már mindegy, mert az pedig állandó awd, ugyanúgy kopik elöl hátul, nem is foglalkozom vele, egyszerre kopik mind a 4 db el. de ezen meg inkább elöregszik a gumi, mint elkopik a mintázat.
azt továbbra is tartom, hogy normális használat mellett a gumik fwd autó esetén is hamarabb öregszenek el, mint, hogy a mintázat határig kopna. ez 5 évet jelent, max 6. feltéve, hogy van nyári és téli gumi is becsülettel.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ez netto hülyeség.
persze a realitás, hogy sokan ilyen idős gumikkal járnak, már másik kérdés, de ne támasszuk alá az igazságot, a gumi optimális tapadásának élettartamát önigazolásokkal, hazugságokkal és hülyeségekkel ha lehet.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz EQMontoya #49829 üzenetére
jaja, ez így van, és ahhoz meg már gyakorlott sofőr kell, mert az awd-vel is simán árokban landolhat az ember, ha gázon áll és nem tudja kezelni.. mennyi ilyet láttam már, rántópadon hamar kijön a tudás hiánya, pedig az szabályozott környezet. de legalább rohadt sok autót tudtunk így eladni, annyira jól lehet etetni az embereket, bámulatos
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz didros #49841 üzenetére
feleslegesnek tartom, én legalábbis nem szoktam, új gumi felrakatáskor pontosan centírozzák és kész. otthon cserélek minden autón téli-nyári kerekeket, krokodil emelő, aztán pikk-pakk kész vagyok vele (plusz drótkefe, rézpaszta a kerékagy tisztításához és a csavarokhoz). ha a futómű bevan állítva és nem ütötted szét a kereket az utakon, akkor nincsen rá szükség. ha meg szétütötted, úgyis érezni fogod azonnal, mert darál, ráz az adott felfüggesztés úgyis, akkor meg teljes porgram van, felni görgőzés, új gumi, centír. 4-5 autót szerelek mindig kompletten évente 2x, egynél sem csináltam sosem ilyet, tehát 32-40 keréknél soha egyszer nem volt ilyen gondom, időközi gumicserék után sem. mindegyikben hajszálpontos a futómű, sosem kellett utána állítani egynek sem. szóval én pénz és idő pocsékolásnak tartom.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
télinek jó az, fekete lemezfelni és jó téligumi. tökéletes. nyárra meg valami szolid alu, jó nyárival. sőt, ha budget van, akkor nyárra is lemezfelni egy gyári dísztárcsával. teljesen elég. és még jobb is mint az alu.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz EQMontoya #49928 üzenetére
nem, ha teheti miért ne? nekem is alu van télre-nyárra az intin, a sznob köcsög mindememet de a mitsun télen lemezfelni van, raádásul ezüst, igazi okádék ronda vele az autó, letudnám hányni.. majd ha megtörtént a fékrendszer upgrade, akkor lesz télre is hozzá alufelnis téliszett.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz kalapacsolok #49942 üzenetére
ezt majd Qru megmondja, milyen az 1gen jazz-e pályán, amit én tudok hozzá tenni, az az, hogy anyum jazz-e teljesen jó 140-nél is pályán (2012-es, 1.4 i-vtec 100le). süvítés messze van tőle, de természetesen van gördülési zaj, 175/60r15 gyári gumi, illetve oldalszelet érezni, mert nagy az oldalfelülete is. teljesen természetes. de ezzel a süvítéssel én semmit sem tudok kezdeni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
bottal se piszkálnám meg ezeket a kis turbós vw konszern vackokat, mikor van felnőtt, bevált és minőségi technika. a hyundai/kia páros gyártja jelenleg a legjobb autókat szerintem, főleg ezzel a jótállással.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs