-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dany007 #48780 üzenetére
Majd mindjárt jön neduddki aztán elmagyarázza az aszinkront, vagy mit, én sem fogtam fel még teljesen, utánaolvasni meg lusta vagyok, a lényeg, hogy annyit már leszűrtem, hogy ha bármiből ki rükvercbe be egy kuplungoláson belül nem jön össze 100%-ban, hanem esetleg duplán kell kuplungolni egyes esetekben, az nem probléma.
Ez meg nem recseg, nem kecseg, csak nem járja végig az utat a rúd minden esetben elsőre. Hiba, tény, de nem egyedi eset. Ilyet viszont, hogy rángatózik a sebváltó, nem hallottam még, főleg nem éreztem.
A corsa és a vectra után őszintén meg voltam lepődve, hogy lehet hármasból, sőt négyesből kettesbe váltani úgy, hogy nem érzem úgy, hogy most törtem el a váltórudat Főleg a corsa után, az valami bitangpusztulat.
Meg az is lehet, hogy szar autót vettem, yugo-t kellett volna választani.
(Azért abba a hibába ne ess bele, ha komolyra fordul a vételi szándék, hogy minden autóról azt feltételezed, hogy gondos kezek alatt volt. A Ti autótok halmozottan kivételes helyzetben van, mert szakember alatt futott, bizonyára megkapta a maximális és szakszerű törődést, amire a használtpiacon az esélyed a nullához konvergál, beszélj pár olyan emberrel a topicból, aki mostanában vett autót a nyílt piacról, hogy mik a tapasztalatai, 99% egy lefingott fosch, a jelenlegi helyzetben egy jó és megbízható autót ritkán adnak el, mert nincs hova felfelé lépni. Újra nincs pénz, ezért az 5 éveset nem adják el, a 10 évesből meg nem talál magának 5 éveset. Lehet találni, persze, de ritka ami jó és eladó.)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
szarrenault neked is yugo-t kellett volna venni
néha én is meg tudnám recsegtetni, de azt érzem már berakás előtt, és akkor jön a duplakuplung de ez ritka, leginkább attól van, mert még nem áll tökéletesen az autó, vagy nem nyugodott meg a fordulat alapjárat köré az előző sebességből
-
DeFranco
nagyúr
válasz mephi666 #48790 üzenetére
recsegés nincs, hogy nem veszi be elsőre, az leginkább fokozatból
(teszem hozzá két hónapja van nálam az autó, tehát lehet hogy még én nem tudok rendesen hátramenetet kapcsolni, amit az is alátámaszt, hogy asszonykának 50%-os a találati aránya, nekem 80%, szóval lehet csak szokás kérdése... persze 9 éves autónál nem lepődnék meg, ha műszaki oka lenne, de tudod mit? ennyi legyen a legnagyobb baja.)
@giigz: add el
@tresh: szerintem és ezt a környezetemben élőkre alapozom, a tulajdonosok bő 80%-a nem is hallott még róla, hogy a vezérműszíjat cserélni is kellene. Az előző tulajnak sem mondták, anyunak sem mondta senki, a haveromékat is én tájékoztattam a 9 éves Astrájuknál, stb. stb. Egyszerűen nem is tudnak róla.
szerk: ja, nem arra írtad mindegy, bent hagyom, mert attól még tény, azt nem tudom, hogy mit kell karbantartani egy váltón. Lehet olajat cseréltetek majd benne, de nem hiszem, hogy ez lenne az oka.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Fernet #48811 üzenetére
Fotók alapján szerintem k.vajó. Semmi hibát nem látok rajta, illesztési hézag nuku, karc sincs rajta, már-már gyanúsan sérülésmentes, rétegvastagságmérés nélkül nem lennék nyugodt, belülről is full patentnek látom. Ami nem tetszik, hogy szét van szilikonozva mint Pamela Anderson, és azt majd [rvilike] megmondja, hogy a váltógomb az eredeti-e (ő ráér böngészni), de abszolút megnézném, ha volna rá keret.
A futás nem sok, ha valós, a szervízkönyvnek ne higgy, azt simán hamisítják, talán tudsz szerezni vizsgaállomástól óraállást az utolsó vizsga időpontjára, ha ügyesen csavarod a szót a telefonban, de nem tudom melyik volt előbb, az állapot vagy az óraállás.
Azt, hogy ez a típus milyen, nem tudom, nem ismerem a fóka2-eseket (sem) de kinézetre ez az autó nagyon szép. Fotón. Aztán volt olyan, hogy ABE-el elmentünk egy hasonló szép autót megnézni az üllőire, és nem találtunk rajta ép elemet, meg még a képen elfogadható kormány is foszlott élőben, az ülés meg úgy ki volt ülve, hogy két segg belefért, szóval ne éld bele magad. De belekötni nem tudok.
szerk: ha át akarod nézetni és nincs hova vinni, szólj.
Ára nem alacsony kicsit? Úgy tudtam, hogy a 2-es fókák 1,5-1,6 körül forognak, és ez átlagos állapothoz tartozó ár. Nem néztem meg a hahu-t csak kérdezem.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Fernet #48820 üzenetére
Ésszel. Nekem is volt, hogy majd magam alá pisiltem, hogy úristenúristen hát elviszik hát elviszik, aztán még szerencse hogy kellett egy hetet várni a szemlére, mert kiderült (kinyomoztam), hogy megtörték "picit". Aztán mégis hülyére vettek még a kormánycserét is letagadták. Pedig ismerős ajánlotta az ismerős szerelőjén keresztül, kéz alól, végig vezetett leinformált szervízkönyvvel, jó áron
Aztán még azon a napon délután kiválasztottam onnan számítva a 3. autót, amit végül is minimális alku után meg is vettem már az első autókeresős napomon, szóval De arra ketten is rámondták az áment, plusz a szerelő.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Psychonaut #48822 üzenetére
Alvázszám alapján le lehet informálni a komplett felszereltséglistát, amivel a gyárból kijött az adott autó. Már ha meg tudod szerezni az alvázszámot.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Psychonaut #48825 üzenetére
Nem a "hivatalos" felszereltséget látod, hanem amivel az az adott példány, amihez az alvázszám tartozik, kijött. Leltár szerűen. Tehát ha utólag kértek bele kazettás magnót az is benne van, meg ha valamit kihagytak, az is. Plusz az adott felszereltségéhez tartozó tételek is részletesen, mint színre fújt tükrök, puha érzetű kézifék, bőr borítású kormány, központi zár, elektromos ablak, heremasszírozó, etc. Érted... szóval ha ez a sport kiadás stock kormánnyal jött ki, azt is látod.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoo8800 #48846 üzenetére
A házon belüli példa egy Corolla és egy Polo volt.
Nagyszerű. Továbbra sem emlékszem. My bad.
Abból az összegből, amit emlegetsz, (bevallom, kis túlzással) a fél autót ki lehet cserélni.
Milyen összegből? Mi a kifogásod?
Amiket felsoroltál, abból semmi ne tűnik feleslegesnek (bár én cascot nem kötnék).
Akkor hogy érted az előző mondatodat?
Jópárszor leírtad, hogy tapasztalatlan vagy, de úgy osztogatod a tanácsokat a vásárlás utáni rendberakásra, mintha ez lenne a sokadik autócseréd.
Igen, jó párszor leírtam, mert nem szeretem, ha többet látnak amögé, amit mondok, mint amennyire értékelni kell. Tapasztalatlan vagyok bizonyos dolgokban, más dolgokban viszont van tapasztalatom. Amiben van, arról elmondom, hogy mit tapasztaltam, amiről nincs, arról mélyen kussolok. Ez így korrekt, csak hülyén néz ki akkor, amikor mások (és ezt ne vedd magadra) még életükben nem tulajdonoltak autót de négy méter mellszélességgel osztják az amúgy faszságot, mert ők faszagyerekek. Így persze hogy hülyének nézek ki, hogy elmondom, velem merre hány méter.
Amit viszont láttam, megtapasztaltam, megtanultam, azt leírom és tartom is magam hozzá. Ha valakinek jobb érve van, akkor persze elismerem, elfogadom (lásd rvilikével való vitánkat a másfél milliós mondeoról) minden további nélkül.
Jelenleg veled ott tartunk, hogy hoztam tételes listát, amit te nem is kifogásolsz, a végén mégis betolod a nemúgyvanaz kártyát. Ez nem érv. Ha valamelyik tétellel problémád van, akkor jelöld meg, jelenlegi tudásom és az itt is olvasottak szerint ezekkel kell számolni egy autónál, plusz egy nagyobb javítás árával, ami tartalékba kerül vész esetére. Mennyi is az? Hopp! Pont annyi, amennyit én mondok. Hogy ezt nektek nem kellett rákölteni a ti autótokra, az nem érv. Ettől még számolni kell vele. Átiratni kell, a kezdő szervízt meg kell csinálni, és tartalékolni kell. Az meg ennyi.
Vagy hozol tételes számokat. De nem hozol.
Én legalább mondom. Nem vagyok elszállva magamtól, nem gondolom továbbra sem azt, hogy gázolajat pisilek, ezért is írom le minden egyes alkalommal, hogy tapasztalatlan vagyok, hogy ne érjen az a vád, hogy el vagyok szállva magamtól, mert nem. Csak egyszerűen adom az inputokat, annak aki kérdez. Azért csinálom, mert azért amikor valaki konkrét igényekkel elképzelésekkel jön ide, akkor kurva nagy kuss tud ám kerekedni. Max. le lesz beszélve a Roverről, meg az USA veteránról, meg kiröhögik, hogy évi 3000 km-re PDTDI de úgy konkrét howto nem sok van. Szoptam ezzel én is eleget, ha ABE neduddki meg rvilike nincs (ABC rendben) akkor még mindig nincs autóm (!), mert itt is kussolás volt ezerrel, meg a márkatopicokban is, ahova mentem. Semmi gond, aki nem akar nem válaszol, de ha van infóm, és az nem félrevezető, akkor hadd osszam már meg azzal, akinek szüksége van rá.
Ezzel szemben én azt látom, hogy a 7 és 9 éves autóinknak semmi baja.
Szuper
Nem lyukas a kipuff, nem kell állítani a féken, nem remeg az alapjárat, nem rohadnak, stb.
Nem a kipuff volt lyukas, hanem a rugalmas tag öregedett el, az meg kopóalkatrész. Ennyi erővel mondhattad volna, hogy gumit sem kellett még cserélni nálatok. A féken nekem sem kellett állítani, csak egyszerűen kitakarítani, az alapjárat az OK. A rohadás meg nem magától van, hanem kőfelverődés.
De legyen, elhiszem, hogy nálatok a kopó alkatrészek sem kopnak, meg a karosszéria sem karcolódik. Well.
Minden autóra az állapotának megfelelő pénzt kell elkülöníteni.
Na, gyere, akkor egyszer menjünk el egy kereskedésbe, és mérd fel egy autó állapotát. Elkülönítem rá a pénzt, amit szerinted az állapota indokol, a felette levő költségeket te fizeted. A Jóisten nem mondja meg neked vásárláskor, hogy az az autó milyen állapotban van. Jól elröhögcsélünk itt a 400x600-as képeken, meg jól megkocogtatják az alvázat a szakik a szervízben, de pár jellemző hibán kívül a szakszervíz sem szűr ki neked rengeteg bosszantó és költséges hibát a vásárlás előtt. De ja. Jól meg kell nézni. Meg vigyél magaddal okosembert. Igen. Valóban.
Egyszerűen hülyeség azt mondani, hogy kapásból elmegy ennyi meg annyi.
Én azt mondom, hogy ennyivel kell számolni a nyugodt alváshoz. Melyik részével nem értesz egyet? Azon kívül, hogy jól meg kell nézni, meg úgyse lesz baja mert a polonak se volt.
Nézd meg a táblázatot, amit kitöltettél, abban találsz közel félmilliós, és pár tízezres kiadásokat is
Nem én töltettem ki, felvetettem, hogy ha a köznek kell, akkor a köznek lesz.
Nagy ám a szórás.
És akkor mit mondunk? Átlagot mondunk. Vagy mondjam azt, hogy jáj more, pakolj még az árra pár százast, úgyse' lesz baja, hát nézd meg zoo is csak 30k-t locsolt rá, meg 20-ért szervizeli, hát lehet ezt olcsón is, bitporkot meg megverte a delva.... vagy mi? Azzal kell számolni, hogy kis-közepes gond lesz, és akkor nincs baj. Én személy szerint senkit nem akarok azért félrevezetni, mert nekem nem kellett rá költenem.
Mellesleg eddig pont egálban vagyunk, nekem is 30k-t kellett rákölteni, egy fillérrel sem többet. Na, most akkor mi van?
Ennyi. Béke
Nyilván, nem is akarok ebből konfliktust, de szerintem elbeszélünk egymás mellett, és valamit félreértesz abból amit vakerálok.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Front van úgy látom.
Más:
Esős szutyok nyarat mondanak, több lesz a víz, mint amire számítottam, így úgy néz ki nem a szezon végén kukázom a négy évszakosat, hanem mostanában.
185/65 R14 méretben milyen olcsó de jó gumit vegyek? Eddig kapott tanácsok:
Sepmerit comfort line 2
Barum Braburis 2
Hankook K425Ezen kívül mit nézzek még meg?
-
DeFranco
nagyúr
válasz chosa921 #48991 üzenetére
Az ügyfélkapun annyit tudsz megnézni, hogy az adott autó forgalomban van-e illetve körözés alatt van-e. Rendszám alapján megy, egy hónapban azt hiszem 15 lekérést csinálhatsz.
Ennyi a legális.
Ezen kívül, ha felhívod a vizsgaközpontot, ott ha nagyon ügyes vagy, akkor kiadnak valami infót az óraállásról, de inkább csak úgy, hogy te ennyit látsz most, és ez szerinte az alapján amit lát reális-e vagy nem. Virágnyelv, urambátyám, nyugatbalkáni összekacsintás.
Ha szervizelve volt a kocsi, akkor felhívhatod a szervízt, és ha megint ügyes vagy (itt azért közlékenyebbek szoktak lenni) akkor rendszám alapján megint csak tudsz kérdezősködni, hogy szerintük reális-e ez a kilométer.
Ha van biztosítós ismerősöd, akkor az le tudja kérni a rendszám alapján az alvázszámot, motorszámot, tulaj nevét-címét. Ez utóbbi nálam életet mentett egyébként.
Ennyi van, magyarul a kilométerállást le tudod nyomozni némi utánajárással meg szerencsével. Valamit segít, de a műszaki állapotról nem mond semmit.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dany007 #49063 üzenetére
bár én éppen le vagyok b@szva, de azért veszem a bátorságot és elmondom, hogy anno amikor a fókát kerestük, hárman túrtuk a hahu-t és Budapestről megközelíthető körben 1 azaz egy db autót találtunk. rákúr és duddjukki is bazmegolt rendesen, hogy nem igaz, hogy nincs egy másik rendes autó a piacon. Pedig nem voltak nagy igények, 1,6-os benzines fóka jó állapotban, akár az ársáv felső (de még reális) részében is.
-
DeFranco
nagyúr
Nem rossz ez a lukoil cucc.
30% pálya, 60% országút, 10% város némi, de nem sok klímával 6,5 L/100 km
Azt hiszem ez az eddigi rekord.
-
DeFranco
nagyúr
válasz didros #49196 üzenetére
Vezettél már ilyen mazdát? Ha nem, mindenképp próbáld ki, hogy az ízlésednek megfelel-e. Anyósomnak egy eléggé teleextrázott (fűthető ülés, automata digit vagy nemtommilyen klíma, bőrkormány, bose hifi) dízeles példánya van, vezettem jó párszor és nekem nem jött be.
Piszok jó, pengeéles, húzni is tud, de számomra túlságosan "közvetett". Olyan, mintha közted, meg a "gép" között lenne fél méter. Csinálsz valamit, az autó reagál, de tökéletesen érezteti, hogy az a kerék nem azért fordult, mert eltekerted a kormányt, hanem mert a kormány eltekerésével jelet adtál az automatikának, és ő eltekerte neked a kereket.
Lehet csak nem vagyok szokva a jóhoz, belátom, lélekben nekem a G astra és C vectra volt az etalon vezetési élményben sokáig, de azt mondom, érdemes kipróbálni, mert egy más vezetési élmény. Tök jó meg minden, csak más.
-
DeFranco
nagyúr
válasz FerNandor #49209 üzenetére
nem értek a lovakhoz. vezettem. ennyi.
amúgy anyósnak nem tudom milyen forrásai vannak, de nem olcsó javítani. ennyi idősen most már van vele baja rendesen, volt olyan is, hogy ötletszerűen elkezdett a hátsó traktus felől ömleni a füst ködgép tempóban álló helyzetben járó motornál, meg meglepetésszerű leállások, ilyesmi
ebből viszont nem érdemes következtetést levonni, mert nem tudom hova hordja, és ott milyen minőségben dolgoznak, plusz náluk hajtva is vannak az autók, ebben is benne van már 280k.
Apóséban még több, az meg még szarabb. X3-as BMW, Navara után vette (tényleg jár vele terepet, igaz nem keményet, csak földutat, és társait, nem felvágásból kell, de van amikor meg kell jelennie valamiben, amúgy ő személy szerint lesz@rja, nem kivagyi), de utálja mint a fenét. Volt annak is minden baja. Leszakadt a kipufogó, szétesett az első futómű, tönkrement a riasztó, eszi az akksikat. Ahhoz képest, hogy egy rendes lakás ára, egy szar. Vett mellé egy Jimny-t hogy ha tényleg menni kell, akkor legyen mivel, az bezzeg megy, dolgozik mint a katonatiszt és pöccre röffen. Az X3 meg megmaradt olyanra, amikor nem mindegy mivel parkol.
Mind dízel.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz szőröscica #49513 üzenetére
tudsz erről mutatni egy referenciamintát (bőrözés)
mondta már más is, hogy bőröztetni akar, de én még nem láttam (élőben) kulturált utólagos bőrözést...
-
DeFranco
nagyúr
válasz didros #49561 üzenetére
Ha tapsztalt, a márkát nagyon ismerő szakihoz viszed, akkor igen. A motor járásából, a hangjából váltóból-kuplungból tud valamit mondani, de a kocsi az eléggé fekete doboz ilyenkor neki is. Alánéz, elindítja, ha van kompjuta akkor ráköti, és talán kiszúr valamit.
Futóművet meg tudják nézni rendesen, de a hengerfejekbe nem lát bele. Max. figyeli a füstöt meg a hangot.
Én átnézetés nélkül ezt biztos nem venném meg, mert lehet csak csábítóan olcsó, és valami nagy baja van (a T-9k-nál elkövetett vezérléscserét is hiszi a piszi) de az is lehet, hogy csak hirtelen valamire kell a pénz. Piszkosul át kell nézetni, de ha olyan jó, mint ahogy látszik, akkor nagyon jól jársz vele.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz didros #49634 üzenetére
Vagy az eladó semmit nem tud arról, hogy te abba a szervízbe akarod vinni, és a kereskedő kavarja a szart.
70%-ban mondj le erről az autóról, szerintem ebből nem lesz semmi, mindig így indul a szopás. Valahogy derítsd ki ki az eladó és beszélj vele személyesen, keresd fel. Biztosítós, esetleg rendőr ismerős kideríti neked a nevet-címet. Aztán pedig ragaszkodj csak az általad kijelölt átnézőhelyhez, max. az ő költségén elviszitek máshova is ha tud jobbat.
-
DeFranco
nagyúr
Kérdés: ablakmosó folyadék? Ki milyet használ? Elsőre vettem valami Prelix nyári szélvédőmosót, de nem voltam vele megelégedve egyáltalán. Két liter el is fogyott kb. két hónap alatt, de nem is bánom. Mit használjak helyette?
Ugyanitt ablaktörlő lapát tippeket is várok, aeroblade-t nem veszek most, mert a csillaggarázsban eső veri, nap szívja, port törölget indokolatlanul sokszor, túl hamar elkopna. Majd ha lesz felette tető, akkor veszek valami rendeset, addig kellene valami lényegesen olcsóbb, de jó.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Ha lehet ne legyen már büdös
Nálunk sokat kell öblíteni, mert kint áll az autó, száll rá a por. Meg amúgy is háklis vagyok a tiszta ablakra.
@Qru: sok a pálya, sok az országút. Város kevés, oda jó lenne ez is.
Egyrészt zavar, hogy nem oldja a bogarakat, másrészt meg úgy veszem észre néha, mintha zsíros lenne az üveg, furán csíkoz a lapát, de csak egy ideig. Aztán amikor lett húzva rajta elég, és mondjuk egy hétvégihez hasonló zápor lecsapatott róla mindent, akkor onnantól tökéletes.
@tomcsi23: tényleg sokkoló és amúgy jó? mit tudsz róla mondani?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz didros #49743 üzenetére
Mobil Center??? ASDASDASD
Nonononono noplíz, noplíz.
Nem ők voltak azok, akiket úgy 10 éve megvádoltak, hogy szeretnek kulcsot másolni, aztán meg szeretik visszalopkodni az autót? Náluk csak egy simlisebb hírű bagázst ismerek (Ceglédi út)
(Kecskeméten nőttem fel.)
@bitpork: ezt kikérem magamnak! én vagyok a fórum hüjélye! te maximum beépített tűzhely lehetsz.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
szóbeszéd (-nél egy kicsit megalapozottabb), emlék, és régenvolt... de hogy volt ilyen Kecsón az biztos, és ha helyi, akkor tudni fogja, hogy ez volt-e vagy másik. Ezért fogalmaztam meg kérdő módban.
de úgy emlékszem ez, mert a Széchenyiben volt az biztos, és arrafelé.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
megveszi a kínálat legalját és az első hogy tápsiszettet kapar rá, ez minimum hogy nem kiforrott gondolkodás
lehet ilyet csinálni, tök legális, csak a fóka ehhez a lábhoz nagy cipő, erre tényleg kell venni valami kis 15+ éves mokányt félmillióért és pimpelni orrvérzésig
én most csak oldalról sörözök, csak azért sem fogok belepofázni de ABE-el értek egyet
-
DeFranco
nagyúr
válasz batai15 #49891 üzenetére
vedd meg, aztán beszélgessünk én három hónapja vettem 1.6-os focust, és igen, ABE segített (meg mások is)
éppen ezért ismerni véljük, hogy mi a helyzet egyhatfóka fronton jelenleg, de lehet, hogy valamit nagyon elcsesztünk. kiváncsi leszek a tapasztalataidra, és arra hogy hogy csinálod, a jobbtól nem szégyen tanulni
amúgy meg Kecskeméten nőttem fel, köszönöm kérdésed
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz batai15 #49901 üzenetére
azt ne felejted el, hogy nem te vagy az első és nem te vagy az utolsó érdeklődő itt, és az emberben óhatatlanul (de szándékosan sem baj) kialakulnak panelek, archetípusok.
az egyik ilyen, aki beesik 300-600k közötti összeggel, de ebből egy valaha volt prémiumautót akar, audit, rovert, ESETLEG pl. focust, de üstöllést legyen benne az átírás, adó, biztosítás, a szerelést meg majd a sanyi megcsinálja, most végzett az autószerelő szakközépben, friss a tudása, érti a csínját bínját
na ilyenkor szokott előkerülni második hozzászólásban a pimpfelni, és a végére általában oda jutunk, hogy vagyonőrre sincs pénz (nyers 200-400k körül van az autóra plusz a reszti) de rohadjunk meg majd ő megmutatja
utoljára akkor szoktak előkerülni, amikor kiderül, hogy hengerfejes a kocsi, vagy tóban járt, esetleg szimplán lóg a bele
és ezt a kört itt sokan sokszor megfutották már, konfliktusban akár a többi fórumtaggal, persze hogy próbálják tömöríteni az ilyen beszélgetéseket, sok a panelkérdés, kész a panelválasz
innentől kezdve ne csodálkozz, ha beskatulyáznak ha 600k-ra felnit dobsz. lehet csak a kérdés volt rossz, de akkor ezt neked kell tisztáznod. mint amikor valaki megkérdezi, hogy milyen szinek a menők mostanában a nappaliba
támogatni mindig fog valaki, az nem kunszt, nagyon szépen meg tudok dicsérni én is mindent a neten, attól lesz az ember szőre szép fényes, az avatarja meg népszerű, pozitív gondolatok, kerek karma, csak éppen amikor valami nem úgy sül el, akkor már csak magadat hibáztathatod majd
szóval azért aki olyat mond, ami neked nem tetszik attól még nem feltétlenül hülye pösti bohóc, és néha nem árt némi higgadt magyarázat akkor is, ha hátulról sokan lapogatnak, hogy üsd üsd üsd üsd
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ukrajnai háború
- Formula-1
- Motoros topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Mobil flották
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs