-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hülyegyerek #157080 üzenetére
Amperát mondtam volna, ha naponta sok várossal fűszerezett ingázás lenne.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #157155 üzenetére
Ha a rendszeres utak 20-30 km-esek legalább, megéri dízelt venni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #157192 üzenetére
Olcsó Prius 1, aztán tartalékolni 619-ért hirdetnek egyet cserélt akkuval, azt simán elvinném egy átnézésre, a keretből rendbe lehet tenni igény szerint. Saxo/106/Micra 1.5D amúgy, az is 1m alatt van. Rozsdát kell megnézni, hátsó híd hiba fordul elő; klímás és légzsákos is van belőle, dugóban 5L. Az automata miatt a Toyota lenne első helyen nálam, meg szmogriadónál valamivel talán jobb helyzetben lehet
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #157197 üzenetére
Az a legnagyobb gyengeségük, ha állni hagyják őket, és mélykisülésbe kerül az akku. Nekem pozitívabb egy új akku 15 éves autóban, mint egy keveset használt darab azonos korban, de úgyis a prius szervizre hallgatnék végső soron hajtáslánc állapotot tekintve.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #157207 üzenetére
Nem hallani róla, de a karbon kasztni miatt amúgy is kell casco
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Chereiose #157231 üzenetére
1.2 szívó ok a Clio-ból, nincs nagyon baja, csak olcsón van megépítve, alacsonyabb a minőségérzet, magasabb zajszint, stb. Újonnan is olcsó autók jobban tartják az árukat, nagyobb a kereslet, illetve nincs hova csökkenjen a cédula a piac alapján. Fiestának jobb a futóműve és a váltója, plusz a beltér kevésbé kopogós. Passat után Fiesta közelebb lesz a megszokotthoz.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ampera témában korábban többször felmerült a kormányzár. Kiderült, hogy kulcs elemcsere megoldja
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gabesz87 #157403 üzenetére
Peugeot ion, Citroen c-zero, Mitsubishi i-miev. Ha néha városon kívül is kell, Ampera. Ingyen parkol (kezdőnek Bp-n előny lehet), otthon konnektorról tankol, adózni sem nagyon kell utána, nem sok dolog tud elromlani rajta, kopó dolgokkal is ritkábban kell foglalkozni a visszatöltős motorfék miatt, az automata pedig az első piros lámpa után imádat tárgya lesz
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #157450 üzenetére
Ja tényleg, bontott klíma szett? Egy átirás+első szerviz költsége csak betakarja...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #157456 üzenetére
Ja, alacsony fordulaton ugyanúgy döglött kb az összes benzin klímával.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz D1Rect #157470 üzenetére
E9x is drágul már? Pont azért vennék amúgy E46-ot, még ha hozzá is kell dobni, mert meghozza (az újabbhoz képest hamarabb).
Boxster/Cayman? Körlámpás, még 6 hengeres talán beleférhet, ha egy GT4 nem is. Vagy ott a tükörtojás 911. VAG kedvelő vagyok, de E46-ot vennék az érték emelkedése miatt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vodrosjozsi #157532 üzenetére
Golf Plus játszik nála
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MikeWazowski #157623 üzenetére
Radarral, vagy pár ezres tolatókamerával azonnali megtanul bárki bármekkora autóval parkolni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #157723 üzenetére
Fogyasztást számoltál már? Ilyen távra dízelt vennék.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #157736 üzenetére
Mit fizet a cég, üzemanyagot vagy kompletten céges autót adna gyakorlatilag? Ha tiéd a fenntartás, jogos lenne egy szívó benzinest választani.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #157738 üzenetére
Ebben a kategóriában az ár felét rá lehet locsolni a váltóra, 9 Forintonként az 55k km, és akkor gyertyát meg olajat nem cseréltél. Én Priust vennék ennyiért, ha automata kell mindenképp, vagy nagyon maximum olyan hagyományos olajkavarósat, mint a Golf IV 4 sebességese. Nyilván lehet saját zsebből finanszírozni sok mindent, de nem vagyok meggőződéve, hogy meg is érne annyit
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #157742 üzenetére
Octavia, Bora, Leon ugyanez a padlólemez. Trafók hullanak, nem tudom, melyik motor nem eszi őket (talán a 2.0 nem szidják ilyen téren annyira, de majd kijavítanak ). A legszigorúbb kritérium talán az, hogy legyen karbantartott az automata... Corolla jó lehet, nem ismerem az automatát benne, benzinesekkel nem szokott gond lenni (kivéve olajevő 1.8 és tsai).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Szajo #157824 üzenetére
Tartós bérlet: kell cég. Havi díjat fizetsz, szándékosság és szokásos kivételekkel azért minden költség benne van gumitól cascoig, a bérleti díj áfája a céges használat arányában elszámolható. Lejáratkor választhatsz, hogy visszaadod, vagy a szerződéskötéskor megállapított maradványértéken megveszed (elővásárlási jogod van).
Új hozzászólás Aktív témák
- Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- Politika
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Irány Japán!
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- NBA és kosárlabda topic
- Bundle topik
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen