-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #199193 üzenetére
Erőben és kényelemben, valamint extrákban igen. De hatótávban nagyon messze elmarad tőle sajnos. De lényegesen drágább is nála a GTE.
Mondjuk én is a Golfot vettem tehát támogatom. Nálam is képben volt amúgy az Ampera.
#199194MPowerPH: Ez így azért elég erős kijelentés volt. Mégis mire alapozod?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #199198 üzenetére
Mi ez a nagy kifakadás tőled a töltögetés ellen? Nem neked kell töltened az én kocsimat ne aggódj
Nálam a helyzet, hogy beérek a munkába, kiszállok a kocsiból és fél perc alatt rádugom a kábelt. Nem nagy teher úgy gondolom, és fogadni merek, hogy te is megteszed ugyanezt naponta akár többször is más okos kütyükkel. Munka végeztével meg lehúzom. Nem kell lerohangálni érte vagy félteni az esőben. Ha kell végig úgy van. De szüleimnél is ki lett építve neki hely. Ott konkrétan 5 másodperc rádugni. Értelemszerűen nem olyan embernek találták ezt ki akitől 6km van egyetlen egy töltő. 230-ról érdemes este vagy munkában tölteni a kocsikat. Amúgy meg sok helyen a töltők vannak a legideálisabb helyen és nem egyszer jól jött, hogy egy hely sincs a parkolóban, de töltőn igen. Amióta van nálunk a LIDL-ben oszlop, azóta nem kell szenvednem a parkolással, mert mindig van hely és közben ingyen tölt a kocsi.És igen nekem is volt már, hogy az 1 km-re lévőre vittem a kocsit. Nem lett volna rá szükség, mert "csak" 35-40 km a hatótáv, de jól esik, hogy nem a benzinmotorral kell szenvedni a városban. És ez is kb 5 percet vett el az életemből, nem nagy kaland. Ezerszer több időt tölt az ember felesleges dolgokkal. Pl. ezt a mire megírtam
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #199215 üzenetére
Nyugodtan, ha nem folyamatosan ez a célod veled. Alkalmanként lehet, attól nem lesz semmi baja. Lakókocsit ne ezzel húzz. Meg emelkedőn való elindulást pótkocsival gyakorold, mert azzal lehet lenullázni szépen. Dugóban kúszás szívás még vele.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #199220 üzenetére
Tehát ja Ennek a DSG-nek minden baja van folyamatosan. Mint egy rossz fürdős fizetős lány
#199219 Saskakas18: Lehet húzni gond nélkül, ha N-be rakod a váltot. De ha elektromos hiba miatt áll meg vagy lemerült az akku akkor nehezebb N-be rakni. Meg különben is autót maximum addig vontatunk ameddig egy biztonságos helyre eltudunk érni vele. Értsd, hogy nem húzzuk át az országon a lerobbant kocsit
Forgalmiban benne van, hogy mennyit húzhatsz vele. Nekem a GTE simán elbirkózott vele, de ott nem gond mert a villanymotor végzi a munka nehezét.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #199223 üzenetére
DQ500 jó, a DQ200 nem jó, mert az szárazkuplungos. De gyanítom a Tiguanban már a DQ500 van.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #199225 üzenetére
2.0 TSI az már min. 320 Nm tehát olajos lesz benne a DSG. Az már jófajta.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #199227 üzenetére
Leginkább olvasással tudod majd. 250Nm-ig volt használva a DQ200 ami hétsebességes. Ezt váltotta a DQ500 ami szintén hét sebességes de már rendes olajtöltettel rendelkezik. Német típus wikipédia sokat tud segíteni.
[link] vagy ez az összefoglaló.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #199231 üzenetére
Nem. A szervizkönyv elején lévő matrica kell. De a te szempontodból lényegtelen, mert úgy is olajos van benne.
Alvázszám alapján is megmondják neked amúgy, meg biztos vagyok benne, hogy van olyan aki csípőből vágja FB csoportokban, hogy mi van a Tiguanban
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #199234 üzenetére
Attól nem lesz baja. A vontatás csökkenti a váltó élettartamát azért nem ajánlott egyébként. Most ha egy kocsiban van 200k km akkor azzal már nem húznék házat nagyon
A DSG nagyon kénes szerkezet, mert egy mélygarázsos kiállás is szépen nyírja. Meg dugóban lassú haladásnál folyamatosan csúsztatja a kuplungot. De most ha évi pár alakalommal akarsz húzni valamit akkor nyugodtan teheted.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ne is mond. Ugyanezt csinálta a Passat B7 is nekem. Simán erőlködik hármasban emelkedőnek 20/25 kmh/nál. A legdurvább ilyen 5% körüli emelkedőn 40-el 4-ben. Pedig ott van benne a szenzor, hogy mikor mész emelkedőn és lejtőn. Bezzeg ha lejtő volt akkor még 60-al képes volt hármasban maradni a motorfék miatt. Amúgy a GTE még rosszabb. Ott már 53-nál 5-be rakja és ha leveszem a lábam a gázról akkor mindig felvált hatba. Borzasztó a programozása neki.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Akkor azokat már valószínűleg láttam. 100k km körül keresek, hogy hamar túl tudjak adni rajta. Nem akarok, de nincs nagyon más alternatíva ahogy látom. Villanyt akarok, de nagyon drága az összes még mindig. Sok a kamu Auris hirdetés még mindig azt vettem észre
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szabonagyur #199638 üzenetére
Megvan, de nem az enyém. És kacsingatok megint a HSD felé, mint logikus döntés. De ahogy látom annak sem lesz nagyon értelme. Elég vacak a piac.
#199639dj79: P3 pluginnal sok bajom van. Ronda mint a bűn. Baromi drága és öreg, elavult. A hatótávja vicc, azért a 15-20 km-ért már én sem töltögetnék.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #199646 üzenetére
Nevetséges a csomagtartója és csak sedan van belőle 5 körül. Néztem őket, de kevés van. Még nem is ez a baj, hanem a csomagtartó. C-maxal is az a bajom mint a P3-al. Szeretek a kosira visszanézni a parkolóba, csak éppenséggel gyönyörködni benne és nem rosszul lenni tőle
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #199650 üzenetére
Kipótolod nekem a maradék 8 milliót?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szabonagyur #199987 üzenetére
Hogy, mi, valaki GTE-t említett, már itt is vagyok
Melyik fajtát akarod venni? Passat vagy Golf? Hol találtál jó példányt?230-ról érdemes csak igazán tölteni őket. 5-10 amper amit lehetséges kinyerni ebből a hálózatból. Attól függ, hogy milyen állapotban van az akkumulátor, úgy kb 3-6 óra feltölteni áramerősség függvényében.
Ha valami érdekel GTE vonatkozásban csak kérdezz. Sok mindent tudok. Már két éve hajtom mindkettő típust
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #200049 üzenetére
De nem a töröttet vettem meg ám, nehogy az új tulaj ezt olvassa és szívbajt kapjon
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szőröscica #200172 üzenetére
Szerintem nem tudna annyit. A Passatban is 9,9Kwh-ás akkumulátor van és jó ha tud 45-50-et. Súlyra elég hasonlóak, cserébe a Passat áramvonalasabb. De te 9,2 kivehetőről beszélsz, míg a BMW-nél 8,8 az elméleti maximum kivehető ami tudjuk nem jön össze általában sehogy.
Phevek nem hatékonyak és valószínűleg jobban is nyomják nekik. Én ha megszakadok sem tudok 15 kWh alá menni a Passattal, míg a Golffal hoztam 12-t könnyen és 10kWh is volt már hosszabb távra. Egyszerűen szerintem nem fektetnek hangsúlyt a szoftverre annyira mint pl egy Ioniq-nál. A Golf például a MIB1-el jobb szoftvert kapott fogyasztás szempontjából mint az ugyanolyan hardverű MIB2 Passat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz runner 125 #200696 üzenetére
A plug in verziót szólták le. Kétlem, hogy annyira rossz autó lenne, csak az árán voltak leginkább kiborulva és azért gyűjtöttek indokokat ellene. A HEV az teljesen rendben van szerintük is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Cyborg #200713 üzenetére
Ezzel kezd [link]
Ha tényleg csak napi 20-30 km a felhasználás akkor jobban járnál egy pluginnal. A hosszabb távra már nagy szívás a Leaf 100km felett. Egy Opel Ampera mindig elmegy könnyen 30 km-t. De egy Ford C-Max Energi is képes lehet rá. Amúgy ha nem zavar, hogy töltőt kell keresgélni 100 km-ként kb. akkor jó lehet a Leaf. Feltéve ha találsz egy 12 pálcás példányt. A fent említett pluginek viszont nagyobb szabadságot nyújtanak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #201597 üzenetére
Swift automata 2005-től nézve van pár darab ami jó lehet. Ha nem zavar a sok km és az esztétikum akkor ez egy jó motor és váltó. [link] Nekünk már 6 éve van ilyen ridegtartásban. Persze minden kötelezőt azonnal megkap. Baromi jó "igénytelen" autó.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #201603 üzenetére
Tudom, direkt linkeltem, mert az már újabb. Gondolom azért ennyi az ára mert viharvert.
Drágábbért szoktak menni ezek.#201608Luck Dragon Az újabb fajtáról tudok nyilatkozni ami a 1.2 mellé jár. Ezzel semmi gond nincs. Kicsit lassú, de meg lehet szokni. Olyan CVT szerűségnek tűnik, mert mintha szimulálva lennének a fokozatok. Nem tudom mit raktak a régebbi verziókba. De sok rosszat nem hallani a swift automatákról. Mondjuk ha valakit nem érdekel az élmény csak A-B és automata kell akkor mindig eCVT az ajánlott részemről.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #201607 üzenetére
Volvo kicsi lesz, mert sokat elvesz az akkumulátor a csomagtérből. Outlander jó lehet mert nagyobb a hely ahova pakolni tudsz. De ekkora keretből csak a legrosszabbakat tudod megvenni belülik amik nagyon nem ajánlottak. Én biztos nem venném a Mitsut. (legalábbis még egyszer nem az biztos )
Egy gyerekkel tapasztaltból mondom, hogy elég a Golf GTE is és még talán a keretedbe is belefér.
De ha már hibrid, akkor nektek talán a legjobb választás az Auris TS lenne a legjobb. A keretedből simán kijön. Szép nagy csomagtér, városban keveset eszik, nagyon megbízható, olcsón fenntartható steril A-B kocsi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #201617 üzenetére
Nem értek veled egyet. Közel nem ugyan az egy Prius 2-vel. Egy Executive FL Auris TS egyáltalán nem gáz belülről. 136 lóerő ami elég mindennapi használatra. A legbombabiztosabb autó. És ahogy írod fontos a pénz megfogása. Ettől jobban fenntartható autó már csak éppen az a Prius amit használsz. Az is csak azért mert már megvan
Mondom, akkor Golf GTE ha kell bugi Hidd el elég egy gyerek mellé. Mindent is megoldottam vele. És ha Apa egyedül van akkor lehet vele Kakucsra menni. Nem közúton hangsúlyozom Egyébként én is ezért adtam el az autót mert így 30+ évesen nem volt még kedvem unalmas kocsiba ülni. Aztán meg közben sosem használtam ki a GTE tudást. De akkor is jobban éreztem magam benne mint az Aurisban.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #201620 üzenetére
FL-t nézz 2015-től, ne a régieket. [link] Az a baj, hogy a legalja árakat mondod. Azok mindig szarok lesznek, van bennük valami kompromisszum.
Figyelj, olyan nem igazán van ebben az árszegmensben ami egyszerre jól megy és nagy a csomagtartója is. Golf csomagtartója persze, hogy kisebb, mert maga az autó is az kívülről. De literben nem sok különbség van köztük csomagtérben. Valamiből engedned kell Vagy hozzátenned és Passat GTE. 4,5-ért a legrosszabb volvokat fogod kapni és mitsukat. Még golf Gte is alsó polcos lesz ennyiért. Cserében 0-tól egészen 200-ig történni fog valami. Hibridben az általad említett P+ és az FL auris ami elérhető jól felszerelt nem bontószkevényként. És jó pár év múlva nem sokkal olcsóbban vagy ugyanannyiért fogd tudni eladni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Kombit néztem most én is autócserekor. De az csak 2019-től van és nem fért bele a keretbe. Meg ennyi pénzért már ott van a Passat GTE.
Egy titanium HEV mondjuk biztos jó lehet azzal a Toyota technikával, de akkor is csak egy HEV marad.#201629 Vismajor01: 4 henger. 136 lóerő kevés?
Kérlek hallgass meg, 4,5 milliós V60 D6 sokkal többe lesz hidd el. Kérdezd meg Focvist, hogy mennyit költött rá és még baja se volt. Ő egy jó példányt vásárolt. Ha pénzt akarsz megfogni akkor ne egy bonyolult 7 éves dízel plugint vegyél.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #201633 üzenetére
Komolyan mondom neked egy Passat GTE kellene. Hozzádobsz nem keveset, de annyi mindenben többet ad egy P2-höz képest, hogy folyamatosan mosolyogni fogsz. Én már 2 éve vezetem, de mindennap tetszik amikor beülök és örülök neki, hogy végre nem voltam racionális. Mindenben kiszolgálna téged, 120-nál sem hal meg
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #201640 üzenetére
Ohh nem egyre gondolunk, megmagyarázom Nem az élményt néztem most ebből a szempontból, hanem a minőséget, kényelmet és a technikát. A felhasznált anyagok, az ergonómia. És mindig mindig csak egy Passat Nem egy E osztály, de nekem ez már elég Jól fogalmaztál, a steril német szürkeség fog meg. Nem sok vezetési élményt ad a Passat. Nehéz, nem veszi jól a kanyart, tolja az orrát. A Golf GTE is köröket vert rá. Így már remélem érthető.
Természetesen adom amit írsz. Nagyon szívesen kipróbálnék MX-5 szerű autókat. Legyen az egy Miata vagy más kategóriában egy Sport Swift. Egyik legnagyobb élményem volt amikor egy haverom odaadta egy körre a a Hemi motoros űrdongó Camaro SS-t.Nem fogok gondolni komolyabb verdára, egy praktikus kocsim van. És amint tudom cserélem is le villanyra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #201647 üzenetére
Nem is szoktam ilyet javasolni. Azért írtam úgy, hogy sokat kell hozzátenni. Meg írta, hogy lenne rá több pénze is ha akarja. Mivel egyik alternatíva se tetszett neki ezért javasoltam ezt végső esetben. Én vagyok a fórum faszarágija, nem dobalozok csak úgy pénzzel. Ezért is volt a 4.5 keretbe a legjobb gazdasági javaslat az auris fl TS.
Szóval bocsánat ha bunkó voltam, nem annak szántam.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #201685 üzenetére
Bocsi, hogy belevaú vaú. Golfban nem volt 2015-ben DCC. A futóművet nem állít sehova sem, csak a szervokormányon hangol a GTE mód
Tudod mennyire szeretem a Golf GTE-t, de nem egy sport kocsi. Érződik rajta nagyon a súly. Jó a futómű az tény, de a fizikát nem lehet meghazudtolni. Ezt főleg a Passatban érzem. Hiába ugyanaz a technika, nem tudom ugyanazt ugyanúgy bevenni mint a Golfal.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz MC Pite #201718 üzenetére
Nem a GTE-t akarom védeni, de az általános karbantartás nem drágább mint egy Suzukihoz. Sőt egy 2008-as Kia Riohoz drágább volt az olaj és az összes szűrő mint a Passathoz. Ez azért van mert a hibrid motorja ugyanaz mint a sima benzines és a váltó is DQ250 fajta, ami nagyon sok kocsiban van. Az olaj ugyanaz hozzá és szűrő is DQ500-ból való.
De egyetértek veled, ha nem kell a hibrid neki és nem érdekli az elektromos autózás, akkor jobban jár egy nem DCT-s koreai kocsival.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #201875 üzenetére
Jó de egy Prius nem mutathat többet 3-4 liternél. Különben meg leszel lincselve. A club matrica figyeli és logolja a fogyasztást
#201859 Vismajor01: Vegyél egy jó B7 Passat CRTDI-t CFFB motorkóddal. Használd nyugodtan városban. Ha bármi megkotlik benne még akkor is annyi pénzed marad az 5 millióból, hogy megcsináltatod. Sokkal jobb lesz pályázásra mint a D6.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #201879 üzenetére
Én tudok azonosulni egy bizonyos mértékig. De a Prius erről szól, ott minden a fogyasztás hajszolása. Én is ezt csináltam az Aurisban. Most sincs sokkal másképpen, de mivel a TSI gazdaságosabb nagyobb sebességnél, ezért ezzel pont nem érdekel a spórolás ha messzebb megyek. A mindennapokban, meg szórakoztat, hogy meddig lehet még lenyomni. Rosszul vagyok beállítva tudom Van amikor meg nem érdekel és 30kWh/100km a fogyi, mert jó a fűtés
#201880Vismajor01: Szerintem nem érdemes ennyire kicentizni a pénzed egy alapvetően problémás kocsinál. Pont tegnap volt téma a V60 D6 csoportban, hogy akármennyire szeretik a tulajok, messze a Volvo a legköltségesebb PHEV.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #201896 üzenetére
Vegyél egy elektromos rollert akkor. Tényleg nem vicc. 2-3 km-re a legjobb választás. És ha meg esik vagy rossz az idő akkor meg mész a dízel kombival. Ami lehet bármi éppen szimpatikus jármű. Én a VAG CRTDI-t javaslom. Nem lesz akkora baja a rövid távoktól amit nem tudnának megcsinálni egy második autó árából. Kiolvasod a DPF-et vásárlás előtt és ha olyan 50% körül van, akkor városban sem fog lehalni 2-3 év alatt amíg megtartod.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #201900 üzenetére
Teljesen komolyan írtam. Nekem már több mint 2 éve van egy elektromos rollerem. Azzal ugrálok mindenhova. Vagyis ugráltam, mert már az elektromos autóval megyek a WC-re is
Nagyon hasznos kis cucc. A Passat meg könnyen elnyeli. Manapság már csak arra használom, hogy azzal jövök vissza töltőről Na meg feleségem mindenhova azzal megy.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- League of Legends
- EA Sports WRC '23
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Bittorrent topik
- Netfone
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Megjelenési dátumot kapott a Conscript
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen