-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TheProb #158024 üzenetére
TSI rossz híre a legnagyobb ok szerintem, kezdésnek kell egy szívócsatorna tisztítás és vezérlés csere (plusz 1.2 TSI 0W30 olajat szereti), piac áraz. Kellene rá költeni előbb-utóbb, bár lehet még úgy is kevesebb lenne a költség az automata E46-hoz képest
A Focus a Fehérvári úton van, érdemes extra alapossággal megnézni - ha nincs megbízható infó szervizekről, máris magasabb lesz a végén az árcetli a karbantartások miatt, de a linkeltek közül az tűnik legkevésbé kockázatosnak fotók alapján. Mondjuk a kék nehézebb szín eladásnál, ez lehet alkura indok, volt rálátásom egy ilyenre csak kombiban, azt elég nehezen vitték el.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #158072 üzenetére
Hibrid/villany kell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz athomi #158124 üzenetére
Amíg 25-ért van bontott adagoló és pár ezres a csúcs, amik még elmennek másik negyedmillió km-t, továbbra is olcsóbbnak tartom. Egyre olcsóbb a CR, de 2-3x szorzó van még mindig legalább. TDI aprópénz (és mindenhol meg tudják tákolni), CR nem drága, de kicsit felszereltebb műhely nem árt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #158245 üzenetére
Aisin hagyományos van benne, a programozását nem mindenki szereti (lassabb, nem olyan ügyes, de élhető, Insigniához képest nekem jobban bejött, ZF8HP-hoz mérten butább) - inkább RXH-t vennék belőle, az elmaszkolja a váltó gyengeségeit.
DSG-nél a gyors kapcsolás előny, a harapósabb indulás hátrány. Fenntartásban a száraz kuplungos drága, olajos kuplunggal bírják, ha rendesen van olaj cserélve.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #47205632 #158297 üzenetére
ESP kikapcsoló gombot kéne tudni, hol van. Ha nincs, alkualap (nyomtatott hirdetést vigyél). Vezérlés korától függően (első néhány ezer km alatt) rutinos szem megállapítja, hogy új-e. Kartergázt tudsz nézni, nyilván attól nem lesz utólag sűrűbb az olajcsere, de lehet következtetni valamelyest.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #158338 üzenetére
Golf 4, Bora, Octavia, Leon, A3. 90 vagy 110 lovas legyen. Ülésfűtés miatt inkább VW/Audi lesz a legtöbb találat, többinél szerintem ritkább. Galvanizált karosszéria, első sárvédő és küszöb eleje szokott csak rohadni, illetve csomagtérajtó szokott csipás lenni (sárvédő tetején van egy szivacs, azt ki kell venni; évente pedig a dobbetét alatt ki kell mosni a piszkot, nem tízezrekért alvázvédő a belépő).
Benzinesek sokat esznek, ilyen távra nem éri meg.
Focus 1 rohad, dízelek kockázatosabbak. -
molnarpeter
nagyúr
1m körül milyen magasabb hasú, rossz útra való típust mondanátok? Más különös igény nincs ( termelje az üzemanyagot és ne kelljen szerelni )
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #158492 üzenetére
Akkor szerintetek sincs nagyon ilyesmi, ami nem rohadt még el
Ismerős keres autót, de mindössze egy szakasz nagyon rossz műút miatt bekattant a magas autó. Nekünk van a háznál Wartburg, igazán sárban van haszna (ha szárazak a földutak, ésszel elmenne még a Jumper is, nem hogy a Golf, max a hasa alatt van a vízmosás).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #158510 üzenetére
Niva, Hilux nekem is eszembe jutott, de rozsda miatt nem kívánnám nekik. Samurai régi, Jimny 3 ajtós, Dákó az örökre megtartás résznél bukna hamar, Barkas lassan T2 árak felé tart. P'up-ot én elvből elvetem a laprugó miatt, spirálos Pathfinder és új Navara drága, X Klasse még drágább... A Vitara életképes ötletnek tűnik (bár átvillant az agyamon, de nem gondoltam tovább, ebben a listában viszont tényleg kb a legnormálisabb), köszi a felvetést
Örökre megtartós, csak guruljon end userek amúgy, F Astra után/mellé következne. Amíg nem jött be a magas kritérium, bátran mondtam az SDI-t, az legalább nyomokban tartalmaz XXI. századot (ESP, légzsák, galvanizált, etc), de azért bedobtam, hogy amúgy bármi magas jármű zabál és nem megy, az olyan apróságokat, hogy leesik az útról és a megtett táv 1%-a alapján dönteni nem feltétlenül racionális -
molnarpeter
nagyúr
Azért is csodálkozom, mert rokonnak ajtót kell cserélni, és azért vannak árak néhol. Karcosan 40-et kértek volna egyik helyen, lecsupaszítva, de talán 30-ért lesz színhelyes, utóbbi reálisabbnak tűnik. Viszont korrekt kis vas abszolút, újonnan sem volt egetrengető tétel
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HKorn #158612 üzenetére
Akku: kb. 10k egy cella, plusz munkadíj, de sokszor csak el van oxidálódva néhány csatlakozás. Inverter stabil technika Prius 2-ben, amiről szó van, inkább a 3-asban gyenge, ott is főleg power módban nyomva neki lesz gond, sima használattal elég ritka. Ha a taxisoknak jobban megéri, mint egy dízel a maga kockázataival, valamint egy szívó a magasabb fogyasztással és persze mindkét esetben a magasabb kopóalkatrész-igénnyel, akkor ilyen kis futással tényleg az lehet a legnagyobb veszélye egy HSD-nek, hogy egyszerűen nem használják.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #158618 üzenetére
2-2.2 között megadnék érte Ennyire túl vannak árazva a benzinesek?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #158625 üzenetére
Na ez az. Dízelt megveszed, és _talán_ kell rá költeni valamikor. Benzint megveszed annyival drágábban, amennyiért megcsináltatod a dízelt, és utána fizeted pluszban a magasabb üzemanyagköltséget, tiszta haszon
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #158683 üzenetére
Kicsit drága, ennyiért már az aktuális generáció is van (dízellel)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisza25 #158713 üzenetére
Gyümölcsöseinkben van pár talajvizes rész, illetve elég mély vízmosások is akadnak. Lendülettel, pici gázzal kb minden mindenhol elmegy, amíg látszik föld teteje, nem lepi el a víz, de aláírom, hogy a helyismeret segít a legtöbbet, mondjuk számít a rutin is. Szezon alatt tavaly lerobbant a Wartburg, egyszer a Golffal kellett kimenni, rakománnyal is lehetett vele közlekedni eső után. A Jumper viszont abszolút alkalmatlan, szegény már akkor ledifferál, ha sarat lát, szárazságot kivéve kötelező egy kiszolgáló traktor Amúgy vegyél pár kerékre tehető körmöt, 2-2 olyan hajtott tengelyre, és kijössz.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #94529552 #158725 üzenetére
Rozsdát rövidre zárnám a Ruster szóval zavaró apróságok még jobban beteszik a kaput, sorjás kilincs, kongó ajtó és nulla szigetelés, illogikus és szándékosan nem ergonomikus belső elrendezés valamint kezelőszervek, lóca ülés... A különbség egy Dacia-Renault és pl. Skoda-VW viszonylat között, hogy a Dacia vissza van butítva egy évtizeddel (más tekintetben harminc évvel is), míg a Skoda jelenkori technikát tálal az anyacég termékeivel azonos alapokon, egy kattintást lejjebb tekerve a minőségérzetből.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #158834 üzenetére
Ennyiért sajnos tényleg nem nagyon van olyan autó, amiben a gyári extrák mind működnek, piac áraz... Egyszerű autónak van maximum annyi előnye, hogy nincs, ami elromoljon
-
molnarpeter
nagyúr
Régebbi autóknál szerintem a legnagyobb baj, hogy nincs is kijelző, amire lehetne alapozni. Újabbaknál amilyen könnyű megoldani utólag (még utángyártott kamerát feltanítva is), a többi esetben annyira kompromisszumos bármi aftermarket fejet beépíteni, külön kijelző a műszerfal tetején meg kicsit drabális lenne Szükségmegoldás, de mondjuk léteznek egy-az-egyben tükör helyére feltehető változatok is, mint a Hyundai gyári, csak az már súrolja a 15k-t kamerával-kábellel, drága egy furgonba
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rendszergazda topic
- Elemlámpa, zseblámpa
- Linux kezdőknek
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!