-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #206037 üzenetére
Teszem azt vennél egy Passat GTE-t, ami csomagtartóban egy szinten van, sőt nagyobb is talán a Focusnál. Na mármost egy 2017-es példányhoz min 3 millát rá kell dobnod, ha nem többet. Persze kapsz egy plugin kocsit, ami rövid távon járva olcsóbb, de lemerülve sima hibrid lesz és 600km autópályán 6-7 liter között meg fog enni. Országúton simán hozható az 5 liter, de nyilván nem fogsz ott menni ekkora távot. Tehát gyakorlatilag semmit nem spórolsz vele, csak a rövid távokon, de az meg 20 év alatt se hozza vissza a plusz költséget. Csodák nincsenek. Pályán egyik hibrid sem fog kevesebbet enni még egy sima TSI-hez képest sem, nemhogy egy dízelhez.
Hibridet vagy PHEV-et csak akkor érdemes venni ha többségben van a város, előváros, vagy országút.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz mario1012 #206055 üzenetére
Ha nem kell a nagy csomagtér akkor Golf. Jobb mint a Passat ha a sportosság a szempont. Lehet hülyén hangzik de ha csak a 4-4 kmre akarsz kocsit cserélni akkor jobban jársz egy elektromos rollerrel. A hosszabb útra meg mész a dizellel.
De visszatérve a kocsikra. Ha csak egy megbízható közlekedő edény kell akkor ott van a cmax energi. Viszont ha te is vag parti vagy mint én, akkor mindig vissza fogsz hozzá térni ezért volt golf gte és van jelenleg Passat GTE. Viszont a kereted kimaxolosaval, már belefér egy Hyundai ioniq electric is. Nagyon olcsón üzemeltethető. Ma konkrétan mentem vele 300 km-t és kb. 600 ftba került.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #206058 üzenetére
Túl sok az első kerékre az a 350 Nm. Jó állapotú Continental ecocontatctot még harmadikban, száraz aszfalton is könnyen eltekerte. Ha ki akarja valaki használni akkor kell egy jó Michelin pilot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szőröscica #206063 üzenetére
Ingyen töltöttem lidlnel. Az már más kérdés, hogy be is mentem és otthagytam nem kevés pénzt Amúgy 12.4 kwh volt a fogyi. Dunaújváros Pécs Dunaújváros táv volt a nagy része. De ha otthon lenne töltve akkor is kijönne 300 km 1500 ftbol. Így olcsónak hangzik de ehhez kellett egy drága autó megvétele. Tehát valójában mégsem olcsó :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szőröscica #206068 üzenetére
Egészen konkrétan amióta megvettük a kocsit azóta csak felfele megy az ára. Persze ez egyáltalán nem általános, de most pont szerencsésen jött ki a dolog. Mi még akkor vettük amikor a legalacsonyabb ára volt a ioniqnak. Eladni nem fogjuk tehát nem lesz valós profit, de jó érzés a léleknek, hogy jó áron sikerült hozzájutni :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tboy93 #207576 üzenetére
Mondok jobbat. Ioniq-ot 6,2-ért vettük 2021 augusztusában. Most hahun a legolcsóbb, fapadosabb modell kerül 8,4-be. Ami nekünk van most 9 körül ér. Újonnan olcsóbbak voltak ezek 2017-ben.
Bezzeg az én Passatom nem ér sokkal többet, pedig nekem is Ioniq kellene[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #207861 üzenetére
Jézus mi ezen ilyen drága? Egy romhalmaz ahogy kinéz. És fapadosabb mint egy 4-es Golf. Ezek újonnan alig voltak drágábbak szerintem amcsiba
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tibbike01 #208045 üzenetére
Hát az pont ilyen határeset, hogy benzin dízel. Egy jó kis Toyota Corolla Hybrid [link] Egy ilyen vagy más hibrid jó lesz városban és a pályát is bírni fogja. Cserében egy dízel nem fogja nagyon szeretni a sok ezer km várost.
Német prémium, "szeretem" ezt a szókapcsolatot A valaha volt legdrágább Passatban ülök, de nagyon messze van ez a prémiumtól
Vegyél egy jól felszerelt Oktávot 2.0 dízellel és tegyél félre egy milliót bármi gondra.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tibbike01 #208048 üzenetére
Egy ilyen hibrid Toyotával kell a legkevesebb karbantartással számolnod. Fokozatmentes "automata" bolygóműves váltója a legmegbízhatóbb ami kapható a piacon. Nem hogy extra karbantartási költség nincs vele semmi, hanem kevesebb mint bármelyik másik német prémiummal. Röhögve mennek el gond nélkül fél millió km-t. Motorba 0w20 megy tízezrenként, váltóban 90000-ként csere. 200-250 körül vízpumpa csere és a világból kimegy.
Nem mellesleg 5-6 literrel eljársz vele. Ha pro leszel városban elvan 4-5 literből.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tibbike01 #208050 üzenetére
Hát akkor vegyél Passat GTE-t a 9 milliós BMW árába az is belefér
Egy unalmas hibrid a Corolla, de a legmegbízhatóbb autók egyike.
#208052 bandus: Meg a váltókar, meg a kitüremkedő műszerfal, meg az elavult ezeréves menürendszer, stb. De akkor is a legköltséghatékonyabb kocsi
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz ZolkoW #208063 üzenetére
Sehol nem állítottam ilyet, hogy nem kell karbantartani. Pont leírtam, hogy miket kell minimum megcsinálni ahhoz, hogy jó legyen. Az meg már szomorú, hogy ha valaki azt hiszi hozzá se kell nyúlni. De értem amit mondasz. Ezért volt az, hogy tavaly amikor kerestünk Yaris hibridet, akkor hatot néztünk meg az ország különböző pontjain míg a legnagyobb kilométeres volt a legjobb állapotban Találtam olyat amiben női tulaj fogalma sem volt mi fán terem a karbantartás és 60k km alatt nem volt egy olajcsere sem.
"Egy ilyen hibrid Toyotával kell a legkevesebb karbantartással számolnod."
Itt arra gondoltam, hogy egy Toyota óradíja olcsóbb lesz mint egy BMW-nek vagy VW-nekA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TrollBalint #208073 üzenetére
V60 D6-nak nem valami nagy a csomagtartója arra figyelj azért, ha ez számít neked. A motorja az a jófajta D5, sokan szeretik
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tibbike01 #208106 üzenetére
Ha tudod otthon tölteni, akkor úgy van egyedül értelme. Még ezzel a mostani emelt áron is megéri. De ha csak sima hibridként használod akkor jobb egy HSD. De ha mégis megmozgat a Passat GTE akkor kérdezz bármit nyugodtan. Immár 3 éve hajtom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tibbike01 #208114 üzenetére
Ha nem tudod tölteni sok értelme nincs.
Egyszerű megbízható benzinmotor van a HSD-ben és a Ford hibridjeiben. Mondeo hibrid jó technika pl. Vagy egy 2.0 TSI olajos DSG-vel. Vagy bevállalod a GTE-t hátha mégis tudsz valamikor tölteni, addig meg használod hibridként.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #208676 üzenetére
Ezt aláírom, két gyerek (baba) mellett is könnyedén elférek a Passatban. Ez a legjobb családi autó a pluginok közül ebben az árszegmensben. Mármint ami a helykihasználhatóságot illeti.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #209057 üzenetére
Miért nem akkor már a VW PHEV? Sok van belőle, már jó páran szerelik. A TSI motor már nagyon kiforrott technika, sokan értenek hozzá. A PHEV rendszere sem nyűgös. A váltó meg mindegyikben törődést igényel. (VW, BMW)
Ha a BMW tetszik jobban akkor nincs kérdés, mert akkor azt érdemes venni amelyik tetszik
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #209067 üzenetére
Jah én eleve Passatra gondoltam nem Golfra. Golf belül nem rosszabb semmivel sem mint a Passat. Elől ülve ugyanakkora hely van benne. Kétlem, hogy a 2-es BMW olyan nagy lenne belül. Viszont ha nyűgöt nem akarsz, akkor Toyota Corolla 2.0 HSD. Bármi más karbantartási kompromisszumokkal jár.
Akku nehéz téma, nem nagyon foglalkozik vele senki. De más márkánál sem. 8 évesek most már ezek a kocsik. Nem hibásodik meg az akku. Persze nyilván van olyan akinek tönkrement, de egyáltalán jellemző. Amúgy nem kell ettől félni. Az akku a legkevésbé aggódós dolog. Van ezer más ami eltud romlani a kocsiban hamarabb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Bdanyy #209077 üzenetére
Hidd el én is bánom, hogy eladtam. Eddigi legjobb autóm volt. Attól felszereltebb Golfot nehéz lenne találni a ráncfelvarrás előtti szériából. De nem panaszkodom, mert két gyönyörű kislányom van és családi kombim lett És így is egy nagyon szuper kocsiban ülök.
Hype lehet a háttérben. Valamiért elterjedt, hogy a C-max a plugin király, mert Toyota az isten. Jó kocsi, golf után néztem, de a csomagtartója miatt azonnal kiesett. Lényegében nem sokkal nagyobb a Golfnál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Bdanyy #209079 üzenetére
Természetesen nagyobb a Passat ha összességében nézem a két kocsit. De én most csak a vezetőre céloztam, neki nem sok különbség van helyben. De pl azt gondolná az ember, hogy ez Auris nagyobb utastérben mint egy Golf. Közben meg a Golf érezhetően jobb belső térrel rendelkezik mint a Toyota.
A Passat a Golfhoz képest minimálisan szélesebb, ha a külső méretet nézzük 40 mm a különbség.A 2015-2016-os korban lévő pluginok közül a GTE Passat az egyedüli ami értelmes csomagtérrel rendelkezik, utána az Outlander követi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #209219 üzenetére
Ültél már benne? Ha az Aurist gáznak érzeted akkor a egy Leaf szerintem még rosszabb. Egy 38-as Kona sokkal jobb választás. Vagy 28-as Ioniq, kisebb az akksi, de a hatótáv majdnem egyforma a Leafel.Viszont bármelyikbe ülsz be, ahogy mondtad nem fog tetszeni, mert egyik sem közelíti meg minőség tekintetében egy Golf 7 Highline szintjét.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #209601 üzenetére
7 millió környékén keres autót és a Passat GTE ennyiről indul alapból: [link]
Biztos van amelyik nincs lerúgva, de akkor már a 8-hoz közelít. És nem lesz ennyiért annyi extra benne mint az Audiban vagy a Mondiban. Én mondjuk elfogult vagyok és 2.0CRTDI B8 Passatot keresnék. De Szlobi jobban szereti a Mondeot és inkább olyan kocsit vegyen amire szívesebben néz vissza a garázsban
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz mézespálinka #209608 üzenetére
Onnan, hogy töviről hegyire ismerem ránézésre az összes extrát Mindegyikben ilyes körül lesz már. Nem kell tőle tartani. Megbízható konstrukció, teljesen más arányban oszlik el a km. Egyedül a váltó ami teljes élettartam alatt mindig üzemel. De az is máshogyan mert a a dugó, meg a parkolóházak nem ártanak neki, lévén, hogy egy villany motornak nem kell kuplung.
#209609bandus: 2019/09 Ekkor volt a tényleges FL és ilyenkor kapta meg a nagyobb akkut.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #209614 üzenetére
Kevés van belőlük. Meg ennek már nem csökkent olyan drasztikusan az ára mint a Passatnak. Régen sokan tartottak ettől a TSI Hybrid kombótól ezért már a 3 éves Passat 6,5 millió volt. Új ára 2016-ban olyan 15-18 millió volt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz sagesz93 #209732 üzenetére
Persze ez nem újdonság A hirdetések nagy százaléka kamu és a nepper azt se tudja mit árul. Többek között ebben led fényszoró sincs, az egy mezei H7 halogén. Sőt ebben nincs is TSS, tehát semmi menetbiztonsági extra nincs benne amit írnak. Annyira dühít ez a sok kamus hirdetés, és olyan sokan bedőlnek nekik.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz mézespálinka #209737 üzenetére
Itt vagyok megjöttem
Elfogult leszek, mert nekünk már van, kicsit több mint egy éve ennyi idő alatt beleszaladt 17k km Nagyon jó kocsi, ha nem baj, hogy csak 200-250 km-t tud elmenni egy töltéssel. A legjobb fogyasztása ennek a kocsinak van jelenleg. Már alapból elég sok extrával jött ki alapfelszereltségként. Nagyon megbízható típus, az akkumulátora a legkevésbé degradálódó típus. A hatékonysága parádés, mint a beletöltés során és kivett energia ügyében is. Ezekben a mostani 5 fok körüli hidegekben a fűtés elvan simán 22 fokon 500-700 wattal. A hőszivattyú áldás ilyenkor, mert ebben az időben müködik a legjobban. Csak, hogy tudd mihez viszonyítani a Passatom 18 fokra állítva eszik 2000-3000 wattot ugyanebben az időben. Én pl azonnal adnám érte a minőségben, erőben, kényelemben komolyabb szintet képviselő Passat GTE-met És ezt be is árazta a piac, mert az Ioniq drágább sajnos.Belül persze kisebb mint a Passat (Mazda 6) de ha én két gyerekkel elfértem az Ioniqban, akkor biztos elég lesz neked is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz mézespálinka #209740 üzenetére
Itthonra bőven jó autó az Ioniq. Nem egyszer mentem már vele télen szakadó esőben 300-400 km-t gond nélkül. Töltést mindig úgy csináltam, hogy éppen vásároltam vagy valami hasznos tevékenység, amivel amúgy is telne az időm. Mondjuk erre már nem igazán érdemes lassan alapozni, mert elég drágább lettek a villámtöltők. Az Ioniq átlagban 12-13 között eszik. legyen 15 veszteségekkel együtt. Most már 180 Ft/kWh a töltés, tehát 2700/100km. Az 5,6 liter rezsicsökkentett 95-ös üzemanyag. Otthon éri meg igazán még a 72 Ft-os árammal is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rpap96 #209823 üzenetére
Én az Amperát a Golffal szemben elengedném. Nekem is kalapban volt, de mindkettő tüzetes vizsgálata után csak a VW maradt. Az Opel egy 2010-es fejlesztés, eléggé elavult már. A Golf igazán sportosra van hangolva és tud menni 160 felett is Egy dologban nagyon jó az Ampera, az pedig a nagyobb akkumulátor és ezáltal a nagyobb tisztán elektromos hatótáv.
Viszont ha tényleg csak üzemeltetési költség a szempontod, hogy a létező legalacsonyabb legyen akkor egy 5 ajtós FL Auris hybrid a te kocsid
V60 D6 vagy Golf GTE már nem oszt nem szoroz, hiába dízel a Volvo a VW is elmegy közel ugyanannyival. Nekem töltési nélküli fogyasztásaim rendszeresen 4-el kezdődtek. [kép] [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz sharp4 #209825 üzenetére
Ampera és Golf amiről szó volt. Azért ezt nem mondanám amit írsz, hogy egy lapon nem említhető a két autó. Semmi eget rengető különbség nincs közöttük. Ha meg már felhoztad az élményt akkor abban tuti, hogy a Golf jobb, mert eleve a sportosság volt a szempont és a GTI cuccait kapta meg. De ne menjünk bele semmiképpen ilyen vitába, mert mindenkinek más jön be
Teljesen pariban vannak a Passat GTE-vel. [kép] Azt meg első kézből mondom, hogy a Golf lazán veri a Passatot.
V60 egy remek autó, nagyon szerettem volna egyet venni, de nem mertem bevállalni. 2019-ben amikor én vadásztam ezeket a PHEV-eket még nagyon rezgett a léc velük, mert sok volt akkor a problémás darab. Most már sok dolog kiderült róluk és van szakija is rengeteg tapasztalattal.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz sharp4 #209829 üzenetére
Na látod ezért nincs semmi jelentősége, hogy 218 lóerő vagy 288 Én az utazásaim nagyon nagy százalékát a 110 lovas villanymotorral teszem meg és az is bőségesen elég.
Amúgy meg ne a Golfot hasonlítsd a V60-hoz hanem a Passatot, mert azzal vannak egy kategóriában. Ott meg azért már 2016-ban elég sok mindent tudott VW.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz sharp4 #209831 üzenetére
Abszolút egyet értek veled, elborult árak vannak. Amikor én még 2019-ben nézegettem a gépeket a V60 és Passat teljesen egy árban voltak, amik korban és km-ben egyeztek. 4,5-ért lett volna egy nagyon jó V60 D6 nekem még akkor, de nem sokkal indulás előtt mondták, hogy elkelt. Végül Golfot vettem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rpap96 #209834 üzenetére
Sok tapasztalat van a HSD-kel kapcsolatban. Az FL Auris és a CT200h technikailag teljesen megegyezik. A belsejében és a használt anyagok minőségében térnek el egymástól. Jelenleg az egyik legolcsóbban fenntartható "automata" váltós autó. Sajnos ehhez mérten a piac be is árazta ezt. Fogyasztás változó, embertől függően, nekem nagy átlagban 4-5 liter között megállt ahogy én használtam. Nagyon megbízható konstrukció, sokszor ajánlott autók. FL Auris már beltérben is jobban emészthető, és az infotainment is használható fajta. Valamint kapott már rendes menetbiztonsági cuccokat.
Az, hogy jobban kijön-e a felhasználási szokásaidon múlik. Mennyit mész egy évben, hogy és mennyiért tudod tölteni a plugint. Nekem pl bőven megérte a GTE-re való csere az Auris után.
Jelenleg a töltésemet már 70 Ft-al számolom, mert a rezsi csökkentett áramot a háztartásban lazán elhasználom. Golf 15-16 kWh-val elvan, de számoljunk 20-al. 20*70 Ft= 1400 Ft/100km a költsége neki. 3 liter benya. Ezt egyedül egy új generációs HSD tudja megközelíteni. Viszont ha te sokat mész töltés nélkül az 1.4 TSI (sokkal nagyobb dinamikával persze) nagyon közel ugyanazt tudja mint a 3. generációs HSD (P3, Auris, CT200h).A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ohh én abszolút azt mondom ha valakinek nem kell a GTE minden dolga, akkor a HSD a jobb választás minden szempontból. Ritkán ajánlom már a Golfot bárkinek a HSD-vel szemben. A Toyota egy sokkal logikusabb döntés. Az én felhasználási szokásimon teljesen egyformán fogyasztott a Golf és az Auris csak ezt tudom mondani. És ne felejtsük el, hogy a MIB1 rendszer a 4 választható üzemmódjával jobb fogyasztást lehetett elérni mint az újabb MIB2-vel. Autópályán 3 méteres futót húzva evett az Golfom ennyit. [kép] És ez azért elég extrém felhasználás, mert elég komoly súlyt húztam vele. És ahogy a képen is látod nem volt semennyire sem töltve az egész út alatt és végig ment a 30+ fokban a klíma
Nem vagyok meggyőződve, hogy a GTE gyorsan behozza az árkülönbséget (ha egyáltalán)
Sosem fogja behozni az árát én azt mondom. Valamiért nagyon elment a GTE-k ára. Én alig tettem hozzá egy keveset, hogy Aurisról egy sokkal jobb modernebb kevesebbet futott GTE-re váltsak. Most már milliós különbség lesz.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #209839 üzenetére
Szerintem nem kell elfelejteni a hibridet, ha az egy Toyota HSD. Ott pont az egyszerűség fog bejönni és az olcsóbb karbantartás. Nincs kettőstömegű, nincs részecskeszűrő, nincs bonyolult automata váltó, nincs magasnyomású rendszer, nincsenek motor kokszosodás. Ezek nagyon nagy részben vagy teljesen jelen vannak egy modern autóban. Egyedül az EGR igényel karbantartást, de már tök olcsón csinálják, vagy ügyesebbek házilag is gond nélkül kivitelezhetik. A HSD elektromos része meg szökő évente sem megy tönkre (nyilván mindenből lehet hibás)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rpap96 #209845 üzenetére
Nézd meg mindhárom autót próbáld ki és utána hozz döntést mindenképpen. Amperát sem lesz túl olcsó fenntartani, nagyon kevesen értenek hozzá az országban. Míg egy HSD-t vagy a TSI-t sok helyen szerelik és még egy családi háznál is könnyen meg van az általános karbantartás. Meg azért azt is mérlegeld, hogy az Ampera jelenleg olyan 10 éves körül van minimum. Nem is nagyon fogsz belőle találni 2013-nál újabbat és 2007-ben mutatták be először. Jó autó és baromi jó ötlet volt a koncepciója, sajnálom, hogy nem lett tovább gondolva és modernizálva.
#209846dj79: hehe én pont ezért adtam el az Aurisomat. Semmi ráció nem volt benne, csak, hogy túl fiatal vagyok/voltam én egy ilyen unalmas kocsihoz. Aztán most meg minden vágyam egy még unalmasabb ioniq electric 3 év alatt megfordult a világom 180 fokkal
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz aero. #213155 üzenetére
Hát én ültem Leaf 2-ben, vezettem is. Nagyon messze elmarad még egy Golf 7-től is. Egy Ioniq lényegesen jobb nála minőség és legfőképpen megbízhatóság tekintetében. Motorerőben nem, de valakinek nem az a minden. Ezért is esett többek között a választásunk az Ioniqra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz aero. #213157 üzenetére
A Golf 7 jobb, mint a 8, nagyon sokat spóroltak.
Ezt halottam és szomorúan veszem tudomásul. Írták már páran, hogy talán a Golf 7 volt az utolsó igazán jó Golf. Én mindenesetre nagyon szerettem, baromira egyben lévő autó volt 7 évesen és közel 200k km-nél is.A Leafben bőr a műszerfal, ajtó, középkonzol váltó körül.
Az valószínűleg egy jobban felszerelt példány volt. Én csak egy közép felszereltséget vezettem.Az Ioniq egy jó iparos munka, nem fog tőle senki elájulni, mert egy Golf 7 mindenben veri. De ha a korabeli kis villanyautókkal hasonlítjuk össze, már megint más lesz a nézőpont. Alapfelszereltség része volt mindegyikben pl a távtartó tempomat és a sávtartó is. Ezáltal az ütközéselkerülő is. Én nagyon tudom ajánlani a kollégának az Ioniq-ot, főleg most már mert legalább elkezdett visszamenni az ára. Akkuban a legmegbízhatóbb autó az biztos. Fogyasztásban meg senki nem tudott még jobbat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Auris Hibrid egyáltalán nem gáz használtan. Executive a legmagasabb felszereltség, csak sajnos nem érdemes arra alapozni amit írnak a hirdetésben, mert sok a kamus. Szemrevételezéssel érdemes az extrák meglétét nézni. Bazi tartós szerkezet, nem szoktak vele komoly gondok lenni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen