-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz dedike #112347 üzenetére
De ha valakinek a hobbyja a munkája
Akkor mar nem is kerul penzbe? 250*20/100*6*380 = 114.000HUF es ez csak az uzemanyag egy honapraés egyébként biztos anyagi források állnak mögötte, akkor miért ne ingázna?
A biztos forrasokat ingazasra kell elkolteni?egy csomó dolgot el lehet közben intézni...
Vezetes kozben?(#112348) hobizoli
A kerdezo sajat zsebbol fizeti. Ugy annyira nem buli.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Dorien #112354 üzenetére
A 114 csak az uzemanyag, ha raszamolod az amortizaciot, a kopoalkatreszeket, az olajat meg mindent akkor mar inkabb 150e. 500euroert pedig mar van alberlet, ha nem is varoskozpontban de nem is a vilagvegen.
Ez az allando utas jo dolog lenne, viszont a valosagban nagyon ritkan mukodik, az eltero munkarend es/vagy tulorak miatt.
-
footy
addikt
válasz dedike #112356 üzenetére
Ha szereti csinálni, miért ne?
Szeret ingazni? A csaladdal vagy baratokkal kellemesebben el lehet tolteni az idot szerintem.Inkább igyon vagy drogozzon?
Nem kell drogozni, 2 havi uzemanyagpenzbol mar elmegy gorogbe.Autópályán mondjuk miért nem lehet telefonálni?
Mert balesetveszelyes meg kihangositoval is.Amire nap közben nincs idő, azt simán meg/le lehet beszélni út közben
LOL, ha nem ingazna napi 2-3 orat akkor lenne ideje.#112357) fi:zi'k v
Akar erre a forumra is johetett volna a kerdes, szoval a tema nem ter el. Egyebkent kivancsi voltam hogy valaki tud valaki olyan tenyezot ami miatt ez megerheti.#112358) rbalint88
Ok is 250 km-t utaznak?(#112359) Declare
Mondjuk ettöl függetlenül naponta 3 orat legalabb azzal tölteni, hogy mesz munkaba meg haza....kizart, hogy ezt barki elvezne Raadasul, elöször arra gondoltam, hogy van ezert valami szemmel lathato fizu, de akkor meg nem 1,5M ert keresne autot....
Pontosan errol beszelek....[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Jó de ha fél misivel többet keres mondjuk ott kint, akkor abból 114e-t levonva is még jól jár
Kulfoldon sincs kolbaszbol a kerites.En pont szivesebben vonatoznek, mint ingaznek kocsival, mert tudsz az uton mast csinalni, nincs dugo, nem kell figyelni stb..
Akinek RS6 all otthon az nem fobia PD-vel fog ingazni. Nem a presztizs miatt, hanem mert sokkal kevesbe faraszto, a jobb zajszigeteles miatt, a nem pattogos futomu es a kivalo ulesek miatt. A napi 250km-nel pedig nagyon szamit hogy milyen ulesben ulsz, mert kesobb a plusz kereset ramegy arra hogy rendbehozasd a hatad.
Ezzel befejeztem a temat, de nem azert mert meg lettem volna gyozve.
-
-
footy
addikt
válasz Typhoon47 #112823 üzenetére
Ja, azokat mar lattam,
azt hittem utana meg lesz ket resz.
Most nezem, hogy a Wiki szerint 1 van meg. -
footy
addikt
válasz Sutee89 #113135 üzenetére
A mazda dieselek annyira nem ajanlottak, legjobb valasztas a 2.0 benzines motor. A rozsdan kivul nem nagyon van gyenge pontja az autonak. Fogasztasi adatokat a spritmonitoron erdemes nezni.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Xmodule #113156 üzenetére
Az automata es az alacsony fogyasztas ritkan jar egyutt. En ezt kiejtenem es vennek egy Kia Ceed 1.6 CRDI-t (2009-2012)
A Prius2 is jo auto, de engem irrital ahogy gyorsul azert nem ajanlom, mas reszrol ha napi 120km-t ingazol, akkor annak joresze gondolom autopalya, oda pedig diesel kell. -
footy
addikt
válasz Xmodule #113218 üzenetére
A Duster nem csak puritan, hanem a minosege is silany. Ha sporolni akarsz akkor vegyel egy Kia Ceed(1gen) 1.6 crdi-t. Ennek stabil a befecskendezoje, nincs kettostomegu lendkereke es lancos a vezerlese.
-
footy
addikt
válasz runner 125 #113225 üzenetére
Szerintem nem is kell egymas melle rakni, a Daciarol sut a silanysag. A autobild tesztben 6x kellett szervizbe menni a tervezetteken kivul. Mar csak az ido amit ez igenybe vesz rengeteg, foleg ugy hogy 33ezernel valtot kellett cserelni, ami nem 5 perc. A 100e km-es teszt vegen mar rozsda volt tobb helyen es a kabeleken is latszott, hogy maguktol kidorzsolodtek. A 8,2L-es fogyasztas autopalyan pedig mar vicc kategoria.
[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
Tuti hogy a váltó a hibás? Valahogy nem hangzik logikusnak az, hogy csak melegen nem lehet váltani.
Itt írnak a váltó tipikus hibáiról, de nincs felsorolva ez a tünet. Viszont volt a VOX autodoktoren című műsorában ugyanez a hiba egy fordnál és ott ha jól emlékszem a bütykös tengely volt a hibás. (Oldalirányba is el tudott mozdulni)-Szerk-
Itt megtaláltam a rész ,de nem lehet lejátszani[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz focvis #113630 üzenetére
Csak par percet ultem ugyan Golf7-ben, de nem sokkal tunt nagyobbnak mint a 6-os. A 3-as(E90) merete pedig vicc kategoriaba megy. Ha diesel kombit keresel, akkor erdemes lenne megnezni a Hyundai i40-et, mert meglepoen jo minosege van es megbizhato. Ha markan belul akarsz maradni, akkor esetleg Passat B7. Ha pedig lifestyle kombi kell elfogadhato meretekkel es jo motorral akkor Alfa 159.
Nem tudom, mi lesz a vége, mindenestre most nagyon autót vehetnékem van.
Altalaban akkor vannak jo vetelek, ha az ember nem akar autot venni -
footy
addikt
válasz tepenzed #113666 üzenetére
Miert kellene tobb szazezret elkolteni vasarlas utan egy szivobenzinesre?
Hibalehetoseg szempontjabol a ket auto kb ugyanaz.
En azert vennem a Focust, mert jobban tetszik(ez szubjektiv) kellemesebb karakteru es kisebb fogyasztasu a motorja es jobb a futomuve.
A dieselnel viszont benne van a pakliban hogy vasarlas utan PD-elem/turbo/kettostomegu csere befigyel.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MunezXBK #113674 üzenetére
Az oké hogy te megcsípted a tutit, de ez nem azt jelenti hogy ha a kolléga megvesz egy random dieselt akkor neki sem kell cserélni 4 évig.
Mi volt rémisztgetés a hozzászólásban?
Amúgy nem értem miért kell erőltetni a dieselt, a kérdező nem is akart azt[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Morris #113685 üzenetére
Rajtatok kivul senki nem szarfosozza az autoitokat
Nekem mar 4. diesel autom van, de ettol nem akarok meggyozni mindenkit, hogy a diesel minden korulmenyek kozott jobb valasztas mint a benzines. Abban az arkategoriaban pedig szerintem vegkepp nem jobb.(#113692) bitpork
Ha ki is szurod az injektorokat/PD elemeket meg a kettostomegut, akkor is be lehet szopni a turboval. Az elso dieselem Leon 1.9PD volt es semmi hangja nem volt a turbonak, mindaddig amig olajat nem csereltettem. (5W30-as eredeti minden szabvanyt tamogato olajra). Mint utolag kiderult az elozo tulaj az utolso par olajcserenel 10w40-est tolt bele es melle meg csakis rovid tavon hasznalta az autot, igy a "veknyabb" olajjal mar futyolt/visitott a turbo rendesen.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MunezXBK #113705 üzenetére
A baj ott van, hogy az emberek nagy része nem tudja, hogy kell használni egy turbós, kettőstömegűs autót.
Ebben teljesen egyetertunk, (az esetleges plusz kotlsegek mellett) pont ezert nem is eroltetem a dieselt.(#113707) bitpork
Ezzel az a baj, hogy nincs mindig keznel egy Magus. En vetel elott mindig atnezetem az autokat es nem is otvar helyen(OAMTC), viszont hiaba szabvanyos allapotfelmeres nagyon sok mulik azon hogy milyen szerelohoz kerul az auto. (Mennyire lelkiismeretes, mennyire ismeri az adott tipust, stb.)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #113878 üzenetére
Nekem minden autoban meg ki volt cserelve a fejegyseg, sot a hangszorok is, de soha nem nyiszogott semmi.
(Na jo a Fobiaban volt pici nyiszogas, de ott ki lett veve a komplett muszerfal hogy leszigeteljuk a tuzfalat, meg a 2005-os fobia muanyagai nem osszehasonlithatoak egy kozepkatos auto muanyagaival.) Ezek a habositott muanyagok mar nem nagyon tudnak nyiszogni. Egyebkent a Dynavin-nek vannak gyari kinezetu(a front boritasanak a szinarnyalata is megegyezik) fejegysegei, IGO-val tolatokameraval, meg minden foldi joval.
PL Audi A5-hoz ilyen
A roncsolas nalam eddig sosem volt, bar igaz, hogy meg a munyag karpitemelot is rongybatekerve hasznalom[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #114020 üzenetére
Ha lehet vezesd mindkettot egymas utan. Bar nekem egyertelmuen Bravo lenne.
#114024) kornelka
A Ceed/I30 akkor ha nincsenek nagy igenyeid, csak a megbizhatosag szamit, mert nem megy bennuk semmi tonkre, viszont az elso szeriaknal elofordulnak rozsdaproblemak, pattogos a futomu, gyenge a zajszigeteles. Az 1.4-es pedig palyan szinte hasznalhatatlan. Ha Ceed vagy I30, akkor csakis 1.6 a facelift utan, amikor mar kijavitottak a fenti hibakat. -
footy
addikt
válasz Kornel #114110 üzenetére
Probaltad idokozben az autokat? SX4, Bravo?
A Honda nem rossz, de mindenkepp menj vele egy probakort rossz uton, mert szerintem tul kemeny(16-os kerekekkel probaltam) a futomuve es a belsoter elegge igenyli a megszokast. En keprol nagyon gerjedtem ra, de beulve elegge csalodas volt. Egyebkent muszakilag nem nagyon van gond veluk, az 1.8-as motor pedig lancos. Ami viszont eleg sokszor elofordul es idegesiteo, a zajok a futomubol(valami provedo szokott elcsuszni es az nyiszog) es a muszerfalbol.
Amugy a vezerles szerintem ne legyen szempont. A Bravohoz egy vezerleskeszlet(vizpumpaval) 40e HUF korul van, kettostomegu cserejet pedig meg sehol nem olvastam.[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz gaborbol #114307 üzenetére
A nők olyanok mint a gázok, a rendelkezésre álló teret mindig kitöltik. Mikor leonom volt azt is telepakolta az asszony, meg a mazda6 kombit is most meg a golf kombit is. Ha nagyobb az autó akkor csak több felesleges cuccot raknak be.
(#114329) rbalint88
az korrekt. Alfából még mindig tetszik a 156FL, én csak a töréstesztje miatt nem vettem. -
footy
addikt
válasz DeFranco #114727 üzenetére
Valahol olvastam, de mintha itt a forumban is lett volna rola szo, most viszont mindenhol azt olvasom, hogy a piros a nagyobb kockazat, ugyhogy valoszinu rosszul emlekeztem.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Pingvin1985 #115256 üzenetére
A Punto 1.2 8V egyáltalán nem vérszegény, sőt kellemesen nyomatékosnak érződik.
(Mondjuk gyorsulási versenyt nem fogsz vele nyerni. )[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz FrankMonzano #115286 üzenetére
A 101 lovasnak az alsó fordulatszám tartományban kevesebb a nyomatéka mint a 75 lovasnak. A motor inkább a 98-as benzint szereti és a gázpedálreakció (legalábbis a fábiában) egy kalap szar. (kb 0,6-0,8másodpercet késik)
-
footy
addikt
válasz FrankMonzano #115306 üzenetére
Annyira nem gaz az 1.4 ibizaban, a barati koromben is fut egy, kopokon kivul nem kellett rakolteni.
Anyamnak leonban volt ugyanaz a motor, azon kivul hogy nem ment es sokat evett nem volt vele gond.(#115311) BigBlackDog
Nem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs