-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz rbalint88 #161848 üzenetére
Mi napi 50-60km megyünk minimum 5-en az xc70 volvo is kényelmetlen volt, alig bírtam betuszkolni hatra a gyerekeket mert mindig az gyerekülés alatt kellet bekötni...
Egyedül ritkán megyek kb ha viszek valamit teherautó üzemmódba űllések kint, vagy ha a pék feleségét látogatom. -
nesa
veterán
válasz Cruzito76 #162688 üzenetére
A meriva az egyetlen egyterű a felsorolásodban, de az is pöcs kis kocsi, a többi sima kombi.
Ha nem tervezel több gyereket talán az i30 kombi jó lehet, de józan ész mégis egy rendes egyterű fele húzna.
Sharan, alhambra, galaxy, C8, 807,ullyse, Phedra, fél számmal feljebb Scudo, expert, még feljebb transporter.....
Vagy a kisebb de még 2 gyerekkel jó vw touran 5 személyesbe jó a csomagtartó is.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
-
nesa
veterán
-
nesa
veterán
válasz zsolt19900 #162918 üzenetére
ilyesmire gondolok,de nem pont erre a darabra.
-
nesa
veterán
A 806 és ikreibe valóban közepén kettő pontos van, de öv cserével lehet akár három pontos is, viszont nekem az a tapasztalatom 1000x kényelmesebb a mindennapokba ha 2-2-2 be van berendezve sőt nekem sokszor csak 2-2-1 van, az 5. ajtót 2 perc megcsinálni hogy bentről nyitható legyen, így nálunk a nagyobb tudd ki be közlekedni.
Én csak nyaralásnál szoktam az oda és a haza út alatt egymás mellé rakni a 3 gyereket, mert az is baj hogy hiába fér el a 3 ülés ha nem kényelmes a középsőbe bekötni a gyereket, mert magasan és messze van, persze ha olyan hosszú kezed van mint Jar Jar nak nem gond.
Előfordul ha az első gazda kért volt isofix is, ha ez szempont, vagy kihajtható gyerekülés.
-
nesa
veterán
Mondjuk nem véletlen ám hogy inkább dízelek vannak, benzinből én nem szívesen etetném az ilyen méretű bódét.
Lancia zetábol nézd hátha több benzines, vagy citroen evasion.Nincs leírás a biztonsági öv átalakításhoz én találtam ki, a hátsó övet kell kicserélni 5m körülire és a gyári pontokhoz van minden bekötve, szóval semmi sufni buhera megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Ilyen rövid távon gyilkos lesz a benzines fogyasztás szerintem, de ha nagyon optimista vagy számolj +5L akkor olajcserénként az kb 190.000ft különbség kétlem hogy minden olajcserénél motort kéne cserélni. ezek általában régi vágású dízelek nem igazan érdekli őket mennyit mész, lényeg hogy rúgni nem szabad neki.
Dizel 8L körül elvan klimával városba a HDI még ennyit se kér, a benzines még nyáron se fog 12-13 alatt fogyasztani ilyen távon, ősszel- kora télen már benyeli a 15-16L.Hosszabb utaknál már csak kb 3L a különbség de az se kevés.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Vélemény 2.2DCI- röl mit kell tudni?
-
nesa
veterán
válasz vans? #163967 üzenetére
Oké a fabia, de most akkor a fábiához fogtok babakocsit venni, mert akármilyen nem fér bele, valószínű ami tetszeni fogy az nem.
Toyota Tundra az elég japán, mondjuk az picit nagyobb mint a fobia de legalább tágas.
De ahogy lentebb is írják inkább prius mint fóbia, ha a tundra nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz rbalint88 #164035 üzenetére
Ja épp autó cserén gondolkodom pár hete behányt a klíma és azt mondták hogy nagyon sok pénz de ami nagyobb baj minimum 1 hét, de inkább 2-3 hétig le kéne rakni a kocsit és legkorább is csak nagyon sok hétre kapnék időpontot, nem merlek benneteket megkérdezni mit ajánlanátok mert félek valaki azt mondaná hogy ők inocentiben is faszán elvannak 5 en
Mutattam a családnak F250 7,3TD vagy 150 350 de ők nem ilyen finoman fogalmaztak hogy nekem már megbomlott valami Mondjuk télen mindenből nagyobb volt a választék.
[ Szerkesztve ]
-
-
nesa
veterán
válasz bitpork #164044 üzenetére
Alapvetően nem szeretek többet fizetni egy kocsiér mint feltétlenül muszáj, de rugalmas vagyok attól függ mi az alany 1m környéke +- pár száz ettől többet csak ha nagyon hű ha...
És a hibátlan klíma alap.
V8 lenne az igazi, de mivel sokat megyek jó lenne ha ha közepes távokon 8L beleférne, de már villany irányba is nézelődöm, azokra ráraknék még egy kicsit mondjuk 3,5 ig[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz bitpork #164048 üzenetére
Hybrid csak plug in érdekel, nagyon jól jönne nekem a zöld rendszám.
(#164049) MunezXBK
Régebben nagyon sokat jártam utánfutóval annál tuti egyszerűbb egy közepes méretű PL F150- f250 pickup, kitudnám használni, most is sokat cuccolok de unalmas az üléseket állandóan kidobálni az egyterűböl , pláne hogy csak itthon rakhatom ki, ez miatt sok a plusz kanyar. -
nesa
veterán
válasz grizlisandor #164840 üzenetére
500-ast, az igazan perverz
-
nesa
veterán
válasz bitpork #165088 üzenetére
Nem értek hozzá, ezert fosok, mit kell nézni rajtuk?
Az a baj minivanon végig kell váltani minden fokozatot, még a régebbi dízelemen 2 be indultam utána kedvemtől függően 3 ba vagy 4 raktam 40 nél bedobtam 5 be azt kész simán átszeltem vele úgy az országot hogy szinte ki se kellet venni 5 böl. -
nesa
veterán
válasz barnam_ #166175 üzenetére
Pont 3000 fordulat az a határ amit újkorában illet volna tudni tartósan, öregen nem százas hűtésél inkább 2500 akkor örök élet.
Egyébként a legmegbízhatóbb, nagyon olcsón fenntartható dízel technika.
peugeot féle 1868 (1.9D) 2008 ig volt ha jól emlékszem de 2006 ig biztosan, ezek voltak toyotákba is a d4d előtt...
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz szőröscica #166181 üzenetére
A CR semmivel nem jobb sőt az előnye annyi hogy kevesebbet fogyaszt és sokkal jobban megy, viszont drágán fenntartható ha javítani kell.
Kamráshoz minden gombokért van.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz fenergie84 #166321 üzenetére
Ez a baj itt euroapába hogy normális méretű autók ritkák, pedig a legtöbb cég gyárt normális kocsikat is, csak ide hivatalosan nem hozzák.
Neked ideális lenne PL egy Nissan Nv passenger itthon még nem láttam eladó példányt, mobile.de-n néha van.
Mondjuk a jogosítvány határokkal is van gond erre fele, mert ami nekem pl tetszik nem árt D1
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz fenergie84 #166326 üzenetére
Ev2 hasznosabb vonalat nem nézted Fiat Scudo és testvérei Ev2 hasznosba volt Toyota is ha az embléma számít.
Toyota
Fiat
Peugeot
Citroën ezekbe van, mind szögre csavarra ugyan az.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Jakab66[hun] #166428 üzenetére
Ezt a visszalépést nem értem ev2 vonalon miért nem rakták bele az Ev1 be hibátlanul muködö olajmenyiség méröt , ami minden inditás elött megmutatja a szintet, de +1 az ev2 hasznos vonalra, nezd meg a Scudo ikertestvéreit is, ugyhiszem 3 féle hossz van.
Ěn ránéznék ha scudo kicsi az LT , Crafter vonalra is.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Jakab66[hun] #166430 üzenetére
Most ha azt nézed hogy EV1 scudoba volt 50kw is és a legerősebb dízel EV1 80kw volt, elégnek kéne lenni, én a 2.0HDI ajánlanám.
-
nesa
veterán
válasz pocokxx #166982 üzenetére
Én 2000 körül valamelyik feleségemtől elváltam gyorsba kellet kocsi 30k ér vettem egyet műszaki nélkül, +30korul volt az átírás+ biztosítás, valamennyit költöttem rá + műszaki ez még 30k volt, a következő 2 évbe csak egy megszakítókalapácsot kellet vennem kb 500ft ér.
Max úgy jöhet ki a keret ha 150+ átírás + valamennyii még van tartalékba, szerintem ebben az ársávban majdnem mindegy, a lehető legjobb állapotú legyen.
Talán swift
Ezek Pl elég megbízhatóak és nem esznek sokat, jó ne egy státusz de csukot szemmel majdnem kodiak
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz pocokxx #166985 üzenetére
Felicia még jobb de nagy különbség nincs ennyi év távlatából, nekünk van egy rideg tartáson sokadik pecás kocsi minden körülmények közt megbízható.
De ennyiért csak ilyesmi romok vannak , inkább fele ennyibe egy lényegesen jobb állapotú favorit.
Szerintem csak az állapota legyen döntő, akár mit is nézel.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz smallmer #167067 üzenetére
Ez baromság ezt az autóhoz nem értő szerelők terjesztették el 40+ éve, a híres VW még épp kezdte felfuttatni a bogár gyártását és épp abban az évben jelent meg a karman gia (imádom de a technika már akkor elavult volt) a Mercedes abban az évben fejezte be a W191 gyártását, amikor a Citroën kihozta a DS-t, műszaki tartalomba legalább 40év van köztük, ezt és a hasonló technikákat a magyar autószerelők 99,99% megjavítani nem, max csak elrontani tudta.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz fenergie84 #167444 üzenetére
Grat szép mini van, nem szűkös a bódé, elfértek kényelmesen?
Ez L2H1?
Üdv a szuper mini kategóriában, ha neked is elgurul a következőkbe csak iveco meg hasonlókat nézel.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz fenergie84 #167446 üzenetére
Az jó, az L2 be van elég jó csomagtartó 8 személy mögött is.
Milyen motor van benne?[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz fenergie84 #167448 üzenetére
Az a legjobb választás az 1.6 és a 2.2 is nyűgösebb
-
nesa
veterán
válasz fenergie84 #167450 üzenetére
Hidegen nem szabad rúgni, kicsit se.
-
nesa
veterán
válasz D.Orion #169104 üzenetére
Mi is hasonlókat nézünk de nézünk itthoni használatra kell, meg nem szeretünk emelni se ezert az emelőhátfal nekünk fontos és ne legyen szűk a raktér mert a kicsi szűk szarokat nem kedveljük ezert IVECO azt mondom neked, mi pl ilyet szeretnénk túlméretés felépítménnyel, és ha lehet 5 tonnás legyen 3,5t vizsgáztatva..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen