-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DeFranco
nagyúr
Külföldre utazás (nyaralás) esetén mivel kell (lehet) készülni az autóval kapcsolatban? Zöld biztosítós papír beszerezve, kocsi jó állapotban, poroltó, pótkerék, emelő, kerékkulcs izzókészlet, sárgamellény check.
Ennyi van. Mit kell még előkészíteni, betenni, intézni?
Ugyanitt krakkói őrzött parkolóra tippet elfogadok...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
visszarúgod 3-ba, aztán amikor kell felteszed 4-be... csak nem olyan ergya a váltód, hogy ez egy pillanatnál több időt igénybe vegyen a 3-4 .. én simán váltok előzésnél, ha kell, bár rend szerint nem kell, 5500 köré forog 3.-ban, ott még húz, mint a disznó
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Tegye fel a kezét, akinek a hétvégén eltört a jobb első rugója:
o/
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Azzal még tudsz járni, gumira gyógyult rugóval pöppet nehezebb...
@neduddki: felértünk basszus, régi ötösön végig vészvillogózva 50-nel, az volt a szerencsénk, hogy olyan a régi ötös, mint a kifutópálya, három bukkanó volt összesen. A Hungária már neccesebb volt, a kőbányai aluljáró előtt a sineken konkrétan üvöltöttem, hogy mosthalunkmeg... de hazahozott ez a csataló, hogy az isten áldja meg a német mérnököket...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Az a gond, hogy az alsó záró karika 3/4-e egy-az-egyben letört, valószínűleg nem most, mert korrodált a törés felülete. A maradék rugó pedig leugrott a tányérról, rá a gumira, és ez meg is fogta az autót úgy ahogy van. Se előre se hátra egy métert sem.
Az volt a hihetetlen nagy mákom, hogy a) ez a város határában történt sávváltáskor, b) arra jött egy citromsárga ladás fószer, aki történetesen szerelő volt (sárga angyal LOL), lekapta a kereket, és addig tekerte vissza a rugót a házba, amíg menetképes nem lett ideiglenesen. Aztán Kecskemétről fel Pestre, és ha holnap kibírja Gödig, akkor rugócsere. Kb. a lélek tartja a helyén, két milliméternél nem több, 10 km-enként álltam meg megnézni, hogy mostugriklemegint.
@aphra2: pénteken indulnánk Krakkóba, agyalok, hogy gumit kellene-e cserélni... ránézésre semmi baja. Nem tudom... kérdés, hogy 72 óra alatt tudok-e gumit szerezni rá, nem tudom mennyi lenne az átfutási idő... meg hogy cseréljem-e egyáltalán, vagy kibírja. A futófelületre pattant rá, nyilván megütötte dulván, de talán ennyit kap egy megsüllyedt csatornafedélen is... kb. 10 métert mentem vele.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #53229 üzenetére
Pilláztak a rendőrök is meg a szerelő is amikor látták, bár most utánaolvasva nem egyedi eset, előfordult már mással is.
Piszok nagy szerencsém volt, hogy nem a pályán történt, és hogy épp arra járt egy szerelő, aki menetképessé tette az autót (kézzel tekerte fel a rugót b*szki, nem semmi erő volt benne, akkora volt, mint egy bölény)... ha trélert kell hívni, az minimum 30 rugó, de ha azt akarom, hogy a héten meglegyen, akkor ennek lehet a többszöröse, hogy elkerüljön a megfelelő helyre interurbán... ehhez képest az a merci csoki, amit a kezébe nyomtunk, nem volt tétel... vannak még rendes emberek.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz neduddki #53231 üzenetére
Nem néztem még körbe, de szeged-miskolc, stb. esélytelen, ha most lesz csere, akkor is... kedd estig biztos szerelőnél van a kocsi. Ha egyáltalán cserélem... meg kellene nézni a gummedlit, tudom hogy szar, de nem 3 nappal az utazás előtt kellene intézni. Szívóág, erre senki nem számított, lehet 19-re kell lapot húznom, és elindulni ezzel.
szerk: gazdasszony adott egy (1) sört a nagy ijedtségre, jelentem berúgtam
@Dr.Zoo: használt gumival nem indulok el a szlovák hegyekbe... a jelenlegi 4 évszakos debica, 3 éves, nem kopott, ezért kapacitál 'duddki ennyire, igaza van, csak logisztika, meg anyagiak... ezt a szezont még ki akartam vele húzni
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
megmondom mi lesz: elviszem szervízbe, rugócsere, ártól függően egy vagy kettő, megmondom, hogy nézzék meg a gumit, meg amúgy kb. mindent, aztán majd én is ránézek kitekert kormánynál, vagy megemelve vagy mittudomén... ha nem sérült, akkor leszarom.
gumishoz hiába viszem, úgy is azt mondj (próbáltam) hogy
nemhondaszardebica szar4szezonos cseréjjétápot... futófelületet ütött, azt én is látom...[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
Kell nekem tanácsokat osztogatni... ebédnél megint sikeresen megutáltattam magam, miután az egyik kislány bejelentette, hogy 8-10 éves autót vennének.
Felsoroltam amit szoktam (ismertek), a vezérléscserénél fel kellett locsolni, szerintem holnap már nem hívnak kajálni.
A pokolra vezető út is jó szándékkal van kikövezve...
-
DeFranco
nagyúr
hehehe
jól indult, millió körül 8-10 éves kiccsaládi benzines, ford-opel-p.nci...
beszélgettünk, nem is akartam beleszólni, mert minek okoskodjak, nem is értek hozzá, de aztán csak elkezdtük összeszedni a költségeket, és amikor mondtam, hogy vételár felett még egy 300k-t nagy nyugalommal tegyenek borítékba, mert megvan az esélye, hogy rálocsolják, akkor jött az o_O ... kezdtem sorolni, hogy átírás, bizti, illeték, okmány, vezérléscsere (itt megakadtunk kicsit) akkor már éreztem, hogy tagadó üzemmódba teszi magát, inkább hagytam a francba... amúgy is hülyeség volt beleszólni
-
DeFranco
nagyúr
tudom hogy nagyon fáj, én is minden borulásnál rettegek, de tényleg talán az a legjobb, ha megbarátkozol vele, nincs mese... írnám, hogy vannak sokkal rosszabb szerencsétlenségek az életben, és ez "csak" egy tárgy, de tudom, hogy ez mennyire vígasztalna meg, úgy hogy nem írom
-
DeFranco
nagyúr
Nagyon meg vagyok vele elégedve összességében. Megy mint a barom, megbízható, tágas. Van hibája, de eddig mindegyik az elfogadható tartományban van ezért vagy azért. Hibalista:
- ajtó alja és az első sárvédő sarka korrodál - tudtuk a megvételkor, kőfelverődés, lakatolni kell, nem komoly
- kipufogó flexi tag csere volt - tudtuk előre, átvizsgáláskor kiderült
- klímával potyog az alapjárat - ez folyamatban van, jelen állás szerint szoftverfrissítéssel lesz orvosolva
- rugótörés - anyaghiba, anyagfáradás, ez bármivel előfordult volna
- egyszer felkapott valami koszt a tankból, gázadásra rángatott, magától abbahagyta amikor letettük két órára, azóta belement egy ezres, nem jött elő újbólEzen kívül jelen állapot szerint hibája nem volt, tehát ami volt azt tudtuk, vagy IJ kártya, nem a kocsi hibája.
A futóműve remek, a váltója kiváló, a kuplung kicsit magasan fog, a klíma úgy hűt, hogy középálláson bírom csak. Szeretem, remélem nem lesz további gond vele. Most lesz a vízválasztó, ha folytatja a hisztit, akkor mérges leszek, ezek még abszolút a pakliban vannak. Kb. 5k-t tettünk bele 3 hónap alatt.
-
DeFranco
nagyúr
Attól függ mire? Mindent lehet kérdezni, semmi nem titok.
Amit a szerelőnél hagytam, az 130k volt az első nagyszervízre, vezérléscsere, minden szűrő, minden olaj, klímatöltés, tisztítás, stb. ez volt egyszer, aztán 18k a kipuff, és 8k az alapjárati potyogás + féktisztítás.
Meg persze átírás, biztosítás, stb.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Balupapa #53371 üzenetére
mennyi idős az autó? vezérlést cseréltél-e, pollenszűrőt, bezinszűrőt, olajszűrőt, levegőszűrőt cseréltél-e, klímát tisztíttatad-e?
nekem sem ennyi lenne, ha úgy álltam volna hozzá, hogy olajcsere, tankolás 'szjóvan
no offense, de vagy kihagytad, vagy nem tudom...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Itt e! [link]
a végén kapsz egy linket, amin keresztül tudod szerkeszteni az adatokat később, azt tedd el, mert ha nem, akkor később nem lehet utólag belenyúlni, és ha kitöltesz még egyet, akkor éjszaka be fogsz pisilni
szerk: hehehe, ilyenkor mindig megszállják az olvasók, ha valaki belinkeli most már van elég adat benne, csinálok egy kis statisztikát valamikor. Nem most. Valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #53533 üzenetére
Párban lesz (lett) cserélve, szerencsére nem 30k-ba fájt darabja a rugónak, mint a gyári, hanem megvolt 12-ből. Focusra specializálódott szerelőm van, ő mondta meg milyet rak bele, én meg elfogadtam, ő ért hozzá.
Szerencsére más baja nem lett az autónak, a gumi is ép, meg akkor már frissítettek szoftvert a klíma miatt. Most hozom el délelőtt.
-
DeFranco
nagyúr
Meghoztam az autót, 33k lett a számla, ebben 25k-s anyagköltség (egy pár rugó). A szoftverfrissítés (alapjárat potyogás miatt) és az első gumik centrírozása grátisz... ahhoz képest, hogy kb. ennyiért trélereztek volna el 3km-t a város határából, nem rossz. Remélem jó is lett.
Napipara: háromszor parkoltam ki-be mert valami füstszerű dőlt a kocsi alól, agybaj egyből, erre kiderült, hogy a maxon pörgő motorhűtés (vagy mi, valami ventillátor, néha beindul különböző fokozatokban) verte fel a port a parkolóban Csak úgy szállt a kocsi körül, mintha David Copperfield akarta volna épp eltüntetni a céltárgyat.
(#53658) Xero: a 2T trabant külön fogalom én is imádom az illatát a mai napig, 18 évig volt az autónk, azon tanultam meg vezetni, soha nem felejtem el... aztán amikor meglett a corsa, pár hétig vezettem azt, majd valamiért vezetni kellett a trabit is... akkor lett halálfélelmem, hogy ez nem elég, hogy nem megy, de ha elindul, akkor meg nem áll meg. Az egy más dimenzió, egy teljesen más kor.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
Ezzel lehet aztán belevágni fényes nappal az éjszakába
(pam-pam)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Pozor!
[link] ha nem kék (EU-s) a rendszámom széle, hanem a régi H-s, akkor kell H-s matrica a kocsira, jól értem?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #53884 üzenetére
Egyes kötelező felszerelések rész
@neduddki: persze, nem gond, inkább a GPS akasztott most ki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen