-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Coyot #118546 üzenetére
Sokat fogsz rajta bukni kereskedésbe, emlékeim szerint volt/van baja annak a gépnek rendesen. Nálunk cégbe 2001-es 1.5 dci-t adtunk el 200+fába , de az már ledolgozta kétszer az életét 450ezer volt benne magasnyomású haldoklott, porlasztok is max 50%-ak voltak ette az olajat turbó is a végét járta
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #118551 üzenetére
Azért ez a golf téma kicsit túl van lihegve az újak köszönő viszonyba sincsenek a régiekkel amik adták nekik a nevet és a hypot... Golfnál már rég csak a nevet fizeted meg nem pedig az élményt amit mondjuk anno egy g1/g2 gti adott. Mielőtt megint valaki magára venné jó autó csak nem annyiért amennyit kérnek érte.
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #118555 üzenetére
sry vagyok akkor
Amúgy nem tudom lehet velem van a baj de nekem a g1,g2,g4 után megállt az élet golf családot tekintve. Ezek az újak nem tudom nem érintenek meg pedig biztos jók de valahogy nem fogadja be a májam őket
LógaGéza: egyikkel se nyúlhatok mellé motorikusan ha kell a nagyobb raktér akkor fiát ha nem én a partnert venném (ha már olasz akkor max alfa )
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Morris #118657 üzenetére
Hmm érdekes akinek van ismerősi körben dicséri nagyon hogy szedi a lábát igaz meg van cszipszelve Na majd utána olvasok mit mondanak a frizzek, mert elégé piszkálta az a bodé/moci páros a fantáziámat
szerk: mintha Mági se panaszkodott volna rá hogy gond lenne vele, de lehet rosszul emlékszem
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #118674 üzenetére
500 juroért az nem volt drága szerintem Amúgy most hogy már nem használom én se sokat a gépet simán 1.8T vennék B5 ből ritka jó kis moci. Bár sokan mondják hogy a gyári 150ló+kotró sokat elvesz a teljesítményéből a hajtás és nem árt neki egy csipsz Amit még sokan el szoktak felejteni hogy hajtásba se árt megvétel után olajat cserélni
-
tresh
addikt
válasz Champ1on #118696 üzenetére
1.8 T is vegyesbe simán 9 liter avval is pl bent városba totyorogva simán eszik 12-öt. Nagy csoda nincs egyik mocinál se ahol ménes van oda zab is kell Ha évi 5-10k mész max vele akkor mindegy kb melyiket veszed illetve fenntarthatóság szempontjából talán az 1.8 T kedvezőbb van hozzá alkatrész elég jól kiismerték őket mára a szakik azért egy v6 pl vezérlés cserénél meg tudja viccelni a nem hozzá értő embereket
-
tresh
addikt
válasz szőröscica #118938 üzenetére
Szerintem is a megane jó választás.
Zewa: azért 500k ért elég fapad 3-ast kapsz plusz ugye azok igen csak szeretnek rohadni (e36) anno nekem is volt tervbe 320i de alapból alig volt belőle(kombi) és kb 10-et néztem meg kint németbe abból 1 volt amibe digit klíma 4 eablak,.4 lufi stb stb de 1000euroval több volt és pont e végett nem vettem meg. Illetve hogy még ez is ami tényleg műszakilag rendbe volt kellett volna vele foglalkozni alvázvédelem/üregvédelem terén.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ez így van csak ha esetleg nincs ilyen gyerekkori perverziója hogy bmw csak a bmw akkor amit te is említettél szerintem jobb választás lehet. Ettől függetlenül semmi baj az e36-al csak meg kell barátkozni pl a fapados belével. Egy komolyabban felszerelt már más téma de árba is. Mondjuk az is tuti hogy ha e36 akkor 2litertől nézegetném ha már hátsókerék és mosolyogni szeretnék ha a gázra lépek
-
tresh
addikt
válasz parandroid #118950 üzenetére
Ha viszik... akkor ez kell De pl ha egy bmw-m lenne legkevésbé nézném a fogyasztást. De hogy a fejekbe tényleg nincs rend az ár/érték/elvárás terén az vicc. Rosszul voltam amikor családba is jött a rokon hogy ő most autót vesz 2 misiért mondom remek mik az elvárások? Elmondja majd közlöm vele hogy jó ennyiért ilyen és ilyen autók vannak kb mind 4-5 éves gép 200k futottak mind. Erre jah neki olyan nem kell ami 200k futott már Mondom akkor új autót kell venni. Erre hülye vagyok simán lehet kapni 150k alatt , na itt adtam fel és beraktam neki az álmodj királylány című számot Persze én is f*sz voltam mikor az a4-et 260k val vettem
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #119110 üzenetére
Kész már a verda?
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #119159 üzenetére
Pedig nincs azokkal baj ha jó példányt fog ki de semmiképp se 1.6-al min 1.8 kell bele az jó kis gép pályán is elvan 7-8 literrel De az tény hogy a javítási költségek nem swift kaliberűek.
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #119161 üzenetére
Ez szerintem mindig ember is igény függő én pl szeretem a régi gépeket főleg mert sokkal jobban javíthatóak mint az újak, nincsenek rommá pakolva érzékelőkkel és nem kell hozzá egy halom speckó szerszám. De természetesen akinek mindennapi autó kell és nem hobbija a szerelgetés logikusan a legjobb választás pl egy megane (nekem is volt imádtam) . 1.6 16v -el kimegy a világból ha rendesen cserél bele olajat. Nálam valamiért a régi autók a nyerők de ez a saját betegségem. Pl egy 124 es merga, egy régi quattro 80-as vagy egy , e30 és társai nekem mindent megérnének Csak asszony verne rommá hogy minek Bár már fűzöm hogy ővé lesz az ódi én meg veszek egy játszósat. De ha ebbe nem megy bele akkor a tudta nélkül lecserélem egy superb-re a verdát
-
tresh
addikt
válasz g4bb3r #119184 üzenetére
Millió km végett ilyen. Bontóba olcsón kap gyárit vagy akár bőröset is. Igazából én csak a motort néztem nekünk anno régi espace-be volt ilyen 480k-val adtuk el , és azért az kicsit más méret kategória. Szóval motorikusan tuti nem fog csalódni a gépbe már ha visz magával egy olyan embert aki látott ilyen mocit. De ha ésszerűen szeretne választani ugyanezt keresném a helyébe a 107 lovas 1.6 16v-el az a világból kimegy alóla csak cserélje 15k ként az olajat.
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #119364 üzenetére
400k ért c5 ? Még viccnek is rossz ráver 800-at és jó lesz az ne beszéljétek mán le róla
-
tresh
addikt
válasz vendingo #119402 üzenetére
1.2 8szelep a faja motor még olyan igénytelen hogy valami vicc a helykínálat meg brutál, 4-en ültünk benne 189 cm volt a legkisebb embörke lazán utaztunk vele 120km-t és nem akartam meghalni a hátsó ülésen igaz a 2 rekesz sör a kezünkbe volt mert csomagtartó az nincs. Bár pl vannak benne jó funkciók előre húzható hátsó üléssor. (így picit nagyobb csomi tér stb). Gombokért javítható és nem igazán szokott baja lenni.
-
tresh
addikt
válasz bendeguz76 #119404 üzenetére
Jó izzó bírni fogja mondjuk kérdés mibe lesz. Nekem pl osram volt a meganeomba 2 év után is az volt még benne úgy adtam el. Most tungsram van az ódiba 120%-os, most lesz 2 éves szintén semmi baja
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz mycso #119605 üzenetére
Hamarabb max 150k nál csere. De én azt szoktam ajánlani hogy minden 4ik olaj cserénél kb 40-50 ezernél rá kell nézni különben simán lehet meglepi Ebben az évben most tartunk a 4ik céges 1.5 dci nél amiben csere volt, ebből 2 nem időben lett eszközölve, mind kettő generálon van hozzáteszem itt tényleg használva vannak átlag 45-60k megy bele 1 év alatt
bitpork: porlasztókkal semmi baj csak érzékenyebbek a "minőségi" nyálra és mivel sajnos sokan azt hiszik ezekbe is mehet bele a traktorból való diesel mint a régi tdik-be így hamar a seggükre lehet verni. Amúgy a porlasztóik nagy része nem újítható fel hanem csere de az se vészes
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #119704 üzenetére
Amúgy 4 millából mit vennél pl?
540i e39 a maradék 2 misit meg elautóznám a ge*ibe
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #119968 üzenetére
Azért ez elég az utsó szériás g4-ek közé tartozó darab szóval nem olyan elrugaszkodott ez az ár, de természetesen biztos lehet alkudni belőle ésszel. Az mondjuk más kérdés hogy ennyiért én mást néznék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Babzsákfotel
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs