-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Mágus2 #149999 üzenetére
Voltak már ezzel gondok. Így akarják megszüntetni (vagy inkább létre sem hozni) a kapcsolatot a vevő és a cég között. Az adásvételire a régi tulajt teszik, így keresheted árkon-bokron át a régi tulajt, ha meg is találod nem fog tudni mit kezdeni vele, mert eladta a kereskedésnek. Ez ha jól tudom már eléggé bűncselekmény közeli dolog is, de talán Saint jobban tudja.
-
válasz Citroware #150053 üzenetére
1m forintig, főleg alatta ezek kissé irreális elvárások, nem úgy értem, hogy a gatyádat is ráköltöd, hanem elég nagy százalékkal benne van a pakliban, hogy a futóműre költeni kell, nyikorogni fog az ajtó, letörik 1-2 műanyag elem, stb. Mázli kell a jóhoz, nekem van egy 21 éves autóm, amit tavaly nyár végén vettem, eddig gondtalan az üzem (értsd. fűtőventit cseréltem, olajat, szíjat, egy defekt, izzók), szóval ezzel szerencsém volt. Én a helyedben szívóbenzin Clio-t, Fabiat, Golfot stb. néznék, olcsón karbantarthatóak, de mindenképpen számolni kell nyűgös dolgokkal. Vásárlás után olaj + vezérlés (ha szíjas) csere alap.
A rövidtávos üzem is káros hosszútávon (nem melegszik be a motor, az olaj hamarabb elveszti a teljesítőképességét, savasodik), ezért azt is érdemes 8-10e körül ledobni.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz blt.62 #150376 üzenetére
A motorja sem problemas, a valto is elmegy felujitas nelkul felmilliot, ha szervizelve van (olajcserevel egyutt szuro + csatlakozo, tomites, pkusz uj olajbetolto is kell, mert azt mindig le kell torni). Varosban 14 litert fog enni, amugy nem elromlos fajta, nekem van egy C ebbol a szeriabol, 21 eves, futoventit csereltem meg most elkopott a hatso fek. Automatanal 40 ezret birnak a fekek max, foleg varosban, ott meg kevesebbet.
-
Ez valami elírás lehet. Én Qru-tól sem hallottam még sosem, hogy ilyen drága bele. Vagy esetleg valami sejk arannyal futtatott kiadás.
-
-
válasz blt.62 #150599 üzenetére
Múlthéten már leírtuk a véleményünket. Én is, más is. A totalcaron is tavaly volt használtteszt a típusból. A lambdaszonda nem drága, alkudd le az árából, max. 30 ezer, de kedvezménnyel 20 körül is van Bosch. Azt mondtad ismerősöd, ezért szerintem van még alkualap belőle. A másik kulcsot fel kellene tanítani, elemcsere után alapművelet, ha egygombos, akkor a belső visszapillantóra irányítva (közelről) a gombot 2x megnyomva és utána a gyújtáskapcsoló 2. poziciójába forgatva a kulcsot szinkronizál. A régi Merciknek fent van az ára, mivel eléggé megbízható típusok, a lemezek alatt még ez is, csak a vízbázisú festékkel raktak pecsétet az autó életére, értsd. rohad a kasztni. Elolvasod egyáltalán amiket írunk?
-
válasz blt.62 #150615 üzenetére
Régebben mindig a fogyasztáson rágódtál, már leírtam, ez 14 alatt (a gyári városi adata 15,7 liter) nem fog enni városban, belefér? Ez az E széria fekete báránya, nem azért, mert szar technikailag, hanem hajlamos a rozsdára és kétes a hírneve a bizonyos tulajdonosi kör miatt. 1 millió alatt ebből sem kapsz jót, nem tudom néztél-e már W124-est, az első E-osztályt? A legfiatalabb is 22 éves, és még ennél is drágább ... Ha neked tetszik: menj el, próbáld ki, érezni fogod milyen állapotú a futómű, hogyan vált az automata. Dobj be 1,1m-t, ha elutasítja akkor fordulj sarkon. Ennyi, nem fogjuk helyetted lealkudni. Vehetsz ilyet 900-ért is, de lehet a kezedben marad a sárvédőív.
Alternatíva: [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz vzsryl #150782 üzenetére
Lesznek konkrétumok is? Azt olvastam régebben én is, hogy a karosszéria alkatrészek drágák hozzá (valami 300 ezres visszapillantó rémlik), de nem látom miért lenne nehezebben fenntartható, mint egy Touareg? Ami mondjuk kategóriájában nem is vészes szvsz. Maradjunk a 3.0 TDI-nél, mert az az egyetlen ésszerű motor a Phaetonban.
[ Szerkesztve ]
-
válasz vzsryl #150786 üzenetére
Hát, nem sikerült megijesztened.
Ennyi erővel mindenre rálehet fogni, hogy szar, túl sok becsneppert olvastál, mert csak a hondát meg a toyotát lehet eladni. Tény, hogy rétegmodel, de attól még nem törvényszerűen szar és eladhatatlan, sok múlik a körítésen.rbalint88: +1
-
-
Típushiba fogalma neked mond valamit? Ez nem olyan, hogy kéred vagy nem. Szarul rakták össze a gyárban és elő fog jönni, nem megfelelő anyagból készült a gyűrű, ha jól tudom. Nem érted, hogy nem kötekedni akar az ember. Lehet neked szuperjó meg minden, de nem árt felhívni a figyelmét annak, aki ilyen autót vesz. Vagy csak te úgy vaktában vásárolgatsz?
A típust érintő visszahívások egy része:
2006 – Magas olajfogyasztás a 2005 júliusáig gyártott 1,8 literes VVT-i benzines motoroknál.
[..]
2012 -Bizonyos, elektromos szervokormánnyal szerelt – 1,6 és 1,8 literes benzines – Avensis gépkocsik esetében előfordulhat, hogy az alsó kormányösszekötő tengely (ez a tengely köti össze a kormányművet a kormányoszlop részét képező csuklós tengellyel) bordás részén a tengely nem megfelelő szilárdsága miatt a foghézag megnő, idővel a bordás rész elkopik. A márkaszervizek költségmentesen végezték az érintett járművek ellenőrzését és az alkatrész cseréjét.
Igen, bízunk benne hogy sokan elvitték javításra / cserére és az állomány nagyrésze vállalható ...
[ Szerkesztve ]
-
Fórumon vagyunk, engem nem zavar, ha kijavítasz, ezért nem írtam biztosra. Ha meg ennyire képben vagy a témával, akkor nem tudom miért kell felháborodni, nem a te autódról volt szó legelőször sem. Ezt elsőnek is leírhattad volna, ahelyett hogy felháborodtál volna azon, amit Bálint írt. Off.
-
-
válasz theuprising #151043 üzenetére
Van szívó ecotec is. Pl G astra 1.4
Ja nehezek lettek az opelek, de a K astraval meg az uj Insigniaval van remény.
-
válasz runner 125 #151077 üzenetére
Nem hallani már a régi nyűgökről az új Jageknél. A 3.0 valóban PSA és nagyon úgy fest levetkőzte a 2.7 betegségeit. Amúgy 407-ben, C5-C6-ban volt ez a motor náluk. Én rajtuk tartanám a szemem, jó kis alternatíva a német triónak.
-
válasz theuprising #151097 üzenetére
Pedig az 1.8 az nem francia motor, mondjuk senki nem dicséri túl szó se róla.
(#151098): Az előbb még azt mondtad patika... A piac áraz nem mi sajnos. Egyegy jó példányért tényleg lehet kérni magasabb összeget és sokszor meg is fizetik, de nyilván akad jópár túlzás is. Egy utolsó évjáratos G Astra 1 millióért nem a világ vége (én spec nem vennék), de a múltkor volt itt egy 1.5-ért, na az poén kategória.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz MPowerPH #151234 üzenetére
2. autónak nem játszana benzin? Gondolom a BMW futna többet. Mondjuk a Kia Optimából én egy benzinest se találtam autotraderen, a dízel tényleg nem egy nagy dobás.
Utolsó generációs hidrós C5-t jónak mondják, ha vannak ilyesfajta fétiseid, jó a 2.0 literes dízele is, a motorral a Volvo viszi a prímet a listából, nem kérdés. A Mondeo nekem kicsit bumszli, de ugyanaz a dízel, mint a C5, szintén jó típus.
-
-
válasz Sirandrish #151951 üzenetére
Nem tudom lehet lemaradtam, hogy milyen autó kell, de az MK3 mondeo egy k*rvajó autó a kategóriájában, csak nem dízelben. Arra a felhasználásra a 2.0 benzines több, mint elegendő.
-
válasz Atomgeszi #152087 üzenetére
Ebből én max a szívó 1.6 A3-at, vagy az 1.4 TSI-t merném bevállalni. A BMW és az a 2.0 tfsi fos, asszem ez az ami még ugyanúgy szar olajpumpás, mint a PD. Ha hosszú távokat megy és szeret váltani, akkor nem kell automata, az városba kell a dugóba. Én néznék valami mást, nem a legmegbízhatóbb motor-éra a prémium gyártóknál. Kia Soul, Volvo C30, Citroen C3-C4? Vagy ha mindenképpen Das Auto kell, akkor néznék egy páréves manuál 1.4 TSI-t és azzal kezdeném, hogy nézzék át a vezérlést.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Annyit hozzatennek a 2.8 turbohoz, hogy nen orokeltu a lanc benne es motor ki-vel kezdodik En most 12-13 literrel varosozok a bmw-vel, javareszt rovidtav.
-
-
válasz Gabe123 #152563 üzenetére
Az árat kérdezed, vagy mi? Ha igen, akkor biztos nem adja annyiért, az egy laza 16%-os alku, necces. Ha haveri alapon adja annyiért, akkor nem szóltam. Amúgy a motorja nem egy nagy szám, közvetlen befecskendezés annak minden nyűgjével (kokszosodás), ennyi km-rel már az olajat is kajálja szerintem. Az 1800 se hiába annyi.
-
-
-
válasz ArthurShelby #152923 üzenetére
Szia
Én 1 hónapja vettem egy 2003-as 525i-t. A 20-25i eszi az olajat bőszen, FL után a 30i az, ami aduász. 2.8 csak FL előtt van, de jó motor. Ha érdekel a 40i, akkor a 25i nem fog, nem egy sprinter, nem megy rosszul de a forgatósabb fajta, plusz ha a 6-os váltót az alacsony fordulat miatt szereted, akkor ez is kiesett. 120km/h = 3000rpm.
Az enyémen vannak teendők, vezetőoldali tükröt már megvettem (160£, mert motoros), cserélni kell valamit a futőműben, az még nem tudom mennyi. Ablakmosó pumpa típushiba, most vettem azt is, 20£ volt. A tolatóradarban is szeret tönkremenni 1-1 szenzor, azt nem drága szerezni ha szerencséd van, de bosszantó. A lámpája ha nem xenonos akkor projektoros fostartály, 5 méterre világít el. Ezt majd elvitetem, hátha tudnak rajta állítani még a vakítás határán belül.
Tippek - típushibák is levannak írva
A gyári navi 2017-ben szvsz nem jó, van hozzá idei térkép, de nem éri meg a macerát, a grafikája is elavult. Androidot neki, én 70-ért vettem, 7.0-ás, wifi, gps meg minden vele járó előny, friss appok, navi, stb.
Elfelejtettem, hogy egyik benzines se fog 12-nél kevesebbet enni városban, ezt felejtsd is el, nem a te autód akkor. 40i-vel minimum 16.
200 németben a 6 hengeres benzinessel 15-18 liter 100-on.
[ Szerkesztve ]
-
válasz ArthurShelby #152932 üzenetére
Nagyon tetszik az összeszerelési minősége, úttartása, kanyarodás, a vezethetősége nagyon nagyon jó. Egy kicsit lehetne erősebb (relatív mondjuk, első autóm ami még mindig megvan, az ~225 lóerős, ahhoz képest annyira nem lép). A futómű az ilyen, használat függvénye. Rossz utakon mindent hamar tönkre lehet tenni. Ilyen idős autóknál ezen nem kell fennakadni. Az E39 egy majom ... kell hozzá banán is, ne felejtsd. Az enyémben 150e km van.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz grizlisandor #153479 üzenetére
A 2.0 TDCi-t Mondeoban felejtsd el, amíg lehet. C-maxban, Focusban oké.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz grizlisandor #153756 üzenetére
Miert ne legyen? Egy indokot sem lehet felhozni ellene kb. Nem nagyon elromlos az abs meg az esp, ritkasagszamba megy.
-
-
válasz Napfénysüti #154543 üzenetére
Más baja is volt? vagy ez nem a VTI? Azok nem millió körül mennek még mindig?
-
válasz Jaded #154567 üzenetére
Szia
Ha megveszed, akkor mehet is hajtókarcsapágy cserére – karter le, motort nem kell bontani, alkatrészekkel + olajcserével együtt kb 25-30 ezres tétel –, ez egy kényes pontja a motornak, visszahívás is volt belőle. Útmutató
2 hete vettünk egyet egy barátomnak, az 1.6 benzin. Most vezettem először ilyet, azt leszámítva, hogy fura az üléspozíció (nekem), egész korrekt autó vezethetőségileg.
Adásvételiből indigósat adnak papírboltban, vagy nyomtathatsz otthon simát a google-ben rákeresve autó adásvételire. Az átírás 66050ft lesz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #154672 üzenetére
Teljesen egyetértek. Törölheti a W12 6.0 tulaja a könnyeit a húszezresekbe, mikor nem tud ellépni egy Superb-től. [link]
[ Szerkesztve ]
-
válasz HellGreg #154903 üzenetére
Gondolom szalonban állt az autó, tesztekre nem ezt adták ki, a nagyobbak közül senki sem írt erről a példányról. Ha jó, vegyed. Ennyi pénzért nem reális szerintem, amit keresel, de itt van ez.
Kétlem, hogy nagyon hajtották volna próbakörökön, ez nem is arra való.
Pumma: A linked nem tudom hogy jön ide, de amúgy igen, GDI a motor benne, közv. befecsis. Újként nincs miért aggódni. Majd 120e után egy diószórás esetleg.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz MPowerPH #155294 üzenetére
A fogyasztásos dolgot nem igazán tudom értelmezni. 7,4 egy Mondeo kasztniban elég jó fogyasztás benzinből, szerinted az 1.6 szívó mennyit evett volna? Kétségtelenül nem a legjobb választás a motor a Mondeo kasztnihoz, de egy Focushoz teljesen elegendő. Én megjártam egyel Cornwall-t, 5 emberrel, 6.7 lett az átlag és az tény, hogy nem volt nagyon érezhető gyorsulás, de a turbó miatt nem szenvedett a motor sehol. Plusz nagyon halk, vagy nagyon jó a hangszigetelés. Ugyanúgy szar opció volt anno az 1.6-os Passat, Insignia stb, most sem a legjobb az 1.0 Mondeo, de legalább megtud mozdulni, mert van valami nyomatéka.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen házat vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Autós kamerák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Toyota topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen