-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Én is kicseréltem ezt a szart, reménykedve benne, de annyit ért, mint a lájkold, oszd és nyerd meg ezt a kombájnt posztok.
Pusztulat egy fos motor, ha megbízhatóságról van szó. Havernak van M52B28, 262e km-rel sem mozdul a nívóról az olaj 2 csere között.
[ Szerkesztve ]
-
Imádom, ahogy mindenki a saját f*sz*t fényezi, a másik meg mekkora szar. Letucatautózni valamit egy tucatautóból, 1 literes motorral, vannak bajok.
-
-
-
-
válasz Luck Dragon #166805 üzenetére
Ennek mi köze a DSG-hez? A geartronic az hidraulikus automata. A Powershift a Volvo DSG-je, ha az érdekelne.
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #166821 üzenetére
Azaz, a Warner TF80, de többek között 159-ben, Pug 508, 407-408, új Swift, Balenoban és a Vitarában is az van.
-
válasz Csabroncka #166825 üzenetére
Ennyiért még én is új Suzukit Swiftet/Balenot néznék, max kissé pótolva jobb felszereltségre. Semmi nem szól emellett, ráadásul 5 éves.
-
-
válasz kalmanchris #166850 üzenetére
Biztos a nyomatéktól.
Nem kellett volna vele lacházán' gyorsulni.[ Szerkesztve ]
-
Kalandor! Gyere ki inkább es markolj fel egy ilyet.
linkManuelkézi váltó témához.. Már a hányinger kerülget, mikor beszállok az autóba és meglátom a váltót. Éjjelente automata v8-akkal álmodom. Dehát kinek mi. -
Egy evoban hetveginek nagyon is kene a manual, nem itelek el senkit, mert szereti, de ahogy munez is mondta, sok varos utan a hatam kozepere se. Ott jarok hogy ha visszamehetnek az idoben es a nacikat vagy a kezi valto feltalalojat kellene jobb szora birnom, akkor elgondolkoznek.
Nincs vele baj, de a hetkoznapokra netto felesleges nekem. Na majd a kovi autonal. -
-
-
-
-
-
válasz BigBlackDog #168270 üzenetére
Sőt, a v40ben is ez mar ilyen marad
-
-
-
-
válasz Johnny_vT #168309 üzenetére
Jobb a d5, nem vitas. Viszont ezek a felsorolt dolgok 100%-ban karbantartas hianya, illetve "joskapista" utozengesei. Persze ezt kb egyenlo a lehetetlennel kivedeni otthon, az elhanyagolt , szarratekert, behozott autokkal.
Olyanokat latok, a fejem fogom, es nekunk kell ezekbol hasznaltan valogatni. Csaj melohelyen beszall a dizeljebe, ahogy betette a kulcsot, egybol inditas, szegeny motor alig szedi ossze magat izzitas hianyaban, es ahogy beindult azzal a lendulettel elindul nagy gazzal. Ez igy max 3 masodperc a kulcs behelyezesetol....
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Johnny_vT #168354 üzenetére
Így érthető. A 400as annyira nem vészes markaszerviznel, az 500+-t azert sokallnam. En mellette alltam az autonak, neztem is, beszelgettunk is, nem csereltem meg vezerlest es nem is fogom, de nem volt rocket science. Az eddigi "legbonyolultabb", amit csinaltam az a szelepfedeltomites, de az nem nehez.
-
-
-
válasz molnarpeter #168605 üzenetére
Abba papás a motor
-
-
-
-
válasz runner 125 #168901 üzenetére
Nekem bejon az ultimate, jol allnak neki a fekete elemek. Maga az auto mindig is tetszett, valahogy mashogyan kozeliti meg a suvsagot, messze a nemetektol, de pont ez tetszik benne. Debrecenben jarkalt egy usa rendszamos fekete, ugy is bejovos.
-
-
-
-
válasz bajnokpityu #171748 üzenetére
Az 1.5 az az "új" motor, még nem hallottam semmilyen visszahívásról ott. Nem kevered a kettőt? Az 1.6 tuti érintett. [link]
-
-
-
-
-
-
válasz bitpork #172692 üzenetére
Na nem mintha a totalcaron, meg úgy alle zusammen az index csoport oldalain bármit is meglehetne találni a keresővel. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom. Értem amúgy, honnan jössz. Gamepodon utáltam ezt az új játékok listájánál, míg olvastam. Ott nem tudom hova tenni mai napig, miért jobb videóban, mint egy 10-es lista leírva. Viszont! Egy videó menthető, könyvjelzőzhető, elmenthető későbbi megtekintésre, míg ha a totalcaron szavakra emlékszel belőle csak, sosem fogod megtalálni újra.
-
válasz LuckyL #173025 üzenetére
Kipufogógázból nem nagyon derül ki az olajfogyasztás, mintha valami mást mérnének. Legalábbis nekem is csont nélkül átment a random helyen műszakiztatott bmw, ami legalább 1 litert beszopott 1000km-en.
Amúgy elég ciki egy autószerelőtől hallani, hogy legalább 2 litert megevett, holott a nívón egy 1.8-nál max 1 litert jelent a min-max közötti jelzés, plusz kérdéses, hogy maximumon volt-e. Ennyi méter alatt nem a világ vége 7-8 deci olaj.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
válasz DrDobos #173432 üzenetére
Bontani kell hozzá persze, de már több, mint 15 éve majdnem minden motor közvetlen befecskendezéses, ezt egyiknél sem úszod meg.
A CVT inkább úgy mondanám más érzés, mint a kézi vagy a sima automata. Van hajtási veszteség, de nem jelentős, szvsz így is nagyon szépet lép az autó és kellemes társ a váltó.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest