Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz hdman #102685 üzenetére

    Jazz kompromisszumnak elmenne, de a beltere ugyanolyan lehervasztó, mint a többi kategóriatársnak. Ráadásul a legnagyobb erénye pont a helykínálat lenne, de az nekem nem kell. A kettes Mazdát is néztem, annyira nem gáz, mint a kategóriatársak többsége, ráadásul szépen extrázható, és az ülés sem tűnik annyira vészesnek, azok között van, amit mindenképpen ki fogok próbálni.

    sasa134 #102677: A Polo jó tipp, a műszerfala talán ennek a leginkább vállalható a kicsik közül, lehet, hogy ebben is el kéne mélyülnöm. A C30-as Volvot is néztem, az pl kimondottan igényes, viszont a svéd beltér akármilyen prémium, nekem valahogy nem jön be. Mondjuk a hátsó ülések megoldásáért extra pirospont nekik, végre valaki be merte vállalni, hogy négyszemélyes autót csinál, azt viszont rendesen. Viszont sajna már csak használtan elérhető, és még úgy is állleejtősen drága (15k EUR-tl indul a kínálat alja).

    Typhoon47 #102679: Mivel nem találtam a kicsik között olyat, ami tetszene, elkezdtem felfelé nézegetni. Az egyesből egyébként a kabriót néztem ki, annak nincs olyan bakancsformája, cserébe kicsit még drágább, pedig alapból sem olcsó, tisztára, mint a Volvo C30.

    Árban 10k EUR körül gondolkoztam, nyilván nem a kínálat alján néztem, és valami Tageszulassungos (magyarban kb autószalonos bemutatóautót) néznék, vagy valami viszonylag új használtat. Ha valami nagyon bejön, elszaladhatunk 15k-ig is, de jó lenne azért a kisebb összeg felé tendálni.

    LegoHead #102680: A Hyundai ugyanaz, mint a többi kisautó, csak pepitában, nem tudom, hogy a fényezés minek szól, nekem a beltér és a kényelem lenne a legfontosabb, abban meg nemhogy nem magasodik ki a mezőnyből, de finoman fogalmazva is szépen belesimul. Motorerő, ilyesmi különösebben nem számít, inkább legyen gyengébb, de megbízható, nem fogok vele száguldozni, viszont nézzen már ki valahogy, meg lehessen normálisan felextrázni.

    A családi autó most egy Mazda 5, ennél lejjebb nem szívesen adnám kényelemben, meg extrákban, szóval ilyen kompakt kategóriában manapság alapvető extrák, mint automata klíma, esőszenzor, tempomat, fűthető ülés, elektromos tükrök, ülés- és kormányállítás ezerfelé, normális, navis, nagy kijelzős központi kijelző USB-vel, BT-tal, meg gyári kihangosítóval, no meg ha nagyobb az autó, akkor minimum tolatóradar legyen már benne, vagy legalább kérhető legyen hozzá. A Mazda 3 beltere pl eléggé bejövős, nyilván nem várom el ugyanezt a kettestől, de jó lenne, ha közelítene hozzá...

    Szerk.: Jah, igen, ez még a modellfrissítés előtti hármas, ami szerintem bentről sokkal jobban nézett ki, mint az új, ráadásul abba a buta idrive-szerű megoldás került az érintőképernyő helyett, nem is értem miért. Az viszont tény, hogy a külseje úgy viszonyul a régihez, mint a manapság egyre inkább dívává váló Jennifer Lopez a kiskunszentpocakosi falu szépéhez.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • tboy93

    nagyúr

    válasz hdman #102685 üzenetére

    hu bazd, ez brutal sok :Y nekem sok rovidtavval, melegitessel, klimaval (para miatt), ilyen hidegben is 7 alatt marad az 1.4

Új hozzászólás Aktív témák