Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Integrale #112523 üzenetére

    Bosch ECU-nal egy idoben csak akkor indult el az AC, ha a ECU latta hogy forog a motor by triggerkerek, csak gyujtasra forditva a kulcsot nem indult el

    na most ezzel az a baj, hogy 2x at kell fordulnia a motornak, hogy az ECU lassa hol jar a motor, mert a trigger kerek 2x fordul el a jelado elott (4utem=720fok), a veztengely jelado meg csak 1x, es csak akkor tud gyujtasszinkront adni meg befecskendezni is fazishelyesen, amikor ez a ketto jel megvan neki mar

    ez mondjuk lelevegosodott kifogyott tankos temanal, ha hujere oninditoztak elotte es nem sok szufla van mar az akksiban eleg szopos tortenet tud lenni, mert tolni kell miatta vagy 10-12m-t ugy az autot, hogy kupplung ki van engedve mar, nem beszelve arrol az aprosagrol, hogy kell vmi lenduletet is szerezni ehhez, hogy ezen a kb 10-12m-n belul az auto ne alljon meg 0-ra :K

    :DDD

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák