-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
bmwsan
senior tag
válasz Integrale #128900 üzenetére
Nálam igen mivel 1.9PD, szerencsére a PD elemekkel nem sok gond szokott lenni.
Egyedüli nagyobb baja ha jól tudom a hajtókarcsapágy, de ott is inkább vmiért az Octaviakban feküdt ki, és a legtöbbnél olyan 130-180e km között.A 2.0-val sincs amúgy sok gond, de az 1.9 után elégy nagy pofon lett a PD-elemek illetve, olajpumpa lehajtása stb. B6 Passatok még a CR-nél meg örökölték ezeket a gyerekbetegségeket (kivétel ugye a PD elem).
(#128908) Qru: hülye egy dolog ez tényleg, de meg van a logikája. Nem ebbe az országba tervezték ezeket azaautókat, ahol az emberek nagy része nem 3-5 évre vesz autót, hanem 8-10évre. Németországba megveszik a kocsit, mire kettostomegut cserélni kell addigra sokan már az új vásárlásán gondolkoznak, így ott nem tapasztalják meg az alacsony fordulatból eredo gyorsabb elhasználódást.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Integrale #128900 üzenetére
Betanítom én asszonyt, hogy figyeljen oda azzal nem lesz baj. Ezek az 1.4 HDI-k viszont jó motorok se kettős tömegű, se dpf nincs még benne és nagyon jó a fogyasztása. A cégnél ugyanezek a motorok sokkal jobban bírják mint az 1.6 crtdi-k azokkal annyi baj van, hogy hihetetlen.
(#128907) footy Ettől tartok én is, hogy kevés lesz neki főleg ha beülnek vagy négyen azt megy a shoppingolás...a hdi-n meg lehet hozni, ahogy néztem 90 pacira ami már bőven jó lenne.
Ma meg nézzük őket azt döntünk melyik legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!