Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alg

    veterán

    válasz footy #131910 üzenetére

    A szarból várat ritkán jön be, de minimum kell hozzá egy autószerelő barát aki nagyon olcsón dolgozik és még akkor is lehet valami rejtett akna. Pedig olyankor már rávertél annyit amennyiért egy jót lehet venni.

    Itt a farkába harap a kígyó, lehet hogy lehetne jót venni annyiból de arról ugyanúgy nem fogod tudni biztosan hogy jó, ezért nem veszed meg drágán (goto "inkább olcsóbban de én tudom mit és hogyan csináltak meg rajta") Ördögi kör ;]

    Egyébként felesleges ezen vitatkozni, mindenhol ott a szerencsefaktor, lehet jól megnézve is jót meg rollert venni, ugyanígy lehet első ránézés alapján is bármit.

    [ Szerkesztve ]

    "I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

  • rbalint88

    addikt

    válasz footy #131910 üzenetére

    - józanabb emberek ráfókuszálnak egy típusra/márkára és azt böngészik. talán egy vagy két típushoz nem akkora tétel beszerezni a megfelelő kábelt és programot (pl fiat csoportnál a multiecuscan fizetős változata 50 eur és az kb mindenre jó a megfelelő kábellel).
    - általában a drága autókra nem is repülnek rá olyan gyorsan, azt nyilván el tudod vinni márkaszervizbe is átnézetni, ami ugye sokszor szintén szart se ér, amikor nem veszik észre, hogy a fél kocsit elvitte a vonat...
    - kitűzött keretnél bőven olcsóbbat venni=inkább pár évvel öregebbet, esetleg kicsit kisebb motorost, pár extráról lemondani vagy az újabb típus alja helyett a régebbi tetejét megcélozni inkább. nem szarból várépítésre gondoltam, hanem pl múltkor volt fent egy 2010-es alfa159sw, névre írva megállt volna 1,9M-ból, miközben ebben az évjáratban nem kapsz 2,5 alatt. mindezt azért, mert ebben bevallottan 350e km volt, azokban meg ki tudja mennyire valós 100-150-ek vannak. a zsebedben maradó 600k-ból azért rendbe lehet szedni ezt-azt, amik akár a többiben is 1-2 éven belül elfáradhatnak.
    - baromira nem állok hozzá lazán, realistán állok hozzá. de pl az alfámat két hónapig kerestem, megnéztem az összes kép alapján használhatónak tűnő pesti és környéki autót (kb 40db), beszéltem az összes jó vidékivel (+30db), majd megvettem egy sopronit kb húsz perc alatt, mert az őszinte darab volt - sok km, használt beltér, parkolási karcok, viszont hibátlan mechanika- olcsón. 1,5M-ig néztem a típusokat (147, 156 és GT), végül a feléért vettem, mert a többi mind kikezdhető volt mechanikailag és esztétikailag sem hozták azt, amit azért a pénzért elvártam. ha másfélre feltornászom a mostani árát a felújításokkal, akkor kb új autóm van, ami a típuson belül eléggé fullos (kvaritka gyári xenon, BOSE hifi, tempomat)

Új hozzászólás Aktív témák