-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Kemeny futómű, szinte sportos. Ehhez mondjuk hozzájárul a 225/45 r17-es gyári gumi méret is
Ennek ellenére a hátsó futómű hajlamos az elpattogasra, de ez inkább a gyári hibás hátsó gátlók hiabaja, mert cserélt hátsó gátlokkal már nem érezni. Ezt érdemes ellenőrizni, hogy voltak-e már cserélve.
Első futómű kényes, azért egy-egy stabrúd, kormányösszekötő simán cseres már ilyen korban, illetve 200k-nal többet a lengokarok se mennek el, itthon főleg. Mondjuk ez nem az autó hiabaja, hanem inkább a magyar utaké. A kormánymű fogaslece loghat még, erre megoldás nem nagyon van, ennek még utána fogom azért járni, mert ez azért idegesítene.
Ezen kívül azért itt ott zorog a beltér, de csak nagyon rossz utakon, illetve hamar karcolodnak a belső műanyagok.
A motor alul halott, ha azt akarod, hogy haladj vele, akkor keményen forgatni kell, 3000 alatt arra jó, hogy tartsd a forgalom ritmusát, ilyenkor jól is fogyaszt, szerintem. Város 8-9, országút 6-7, pálya 7-8, átlag 8.
Cserébe a motornak, a váltónak nem szokott baja lenni.
Illetve nagyon jól variálható, a hátsó ülések felhajthatóak, a tank az első ülések alatt van, a csomagtere a kategóriában szerintem elsők között van, teljesen sikba dönthető, de alapból is jól pakolhato.
Ezen kívül az alapfelszereltség a sport-nal szerintem korához mérten parádés.Ezen kívül voltak még hibák,amiket folyamatosan javítottak a gyártás felfutásával, pl. beazo lámpák, meg sok-sok dolog, szerencsére ezek nalam nincsenek, pedig FL előtti 2008-as ez is.
Összességében túl vannak arazva rendesen, de hasonlo korú kompakt szívó benzinesben nincs rajta kívül nagyon alternatíva. De még turboba se nagyon, talán egy 1.8T astra J.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen