-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #137026 üzenetére
azt hiszed mi?
nezd mi szerintem tobb turbot ujittatunk fel az evek alatt, mint a topik tobbi latogatoja osszesenkomolyan, a sokadik utan vettuk ujat, kinaikat, mert annyiba kerult az is, mint a felujitas... vagy meg annyiaba se
en soha tobbet nem ujittatok fel egy turbot seha rendesen megcsinalnak, akkor talan, de nem
anno vettunk az angol forumrol direkt mar tuning celbol egy angol ceg altal az autora gyartott uprated turbokat, 6-8eves turbokban is ugy allt a tengely, hogy ilyet en itthon meg felujitoknal sosem lattam
azokat meg eveket el lehetett hasznalni siman, a magyar felujitottak meg max fel evet birtak ki, vmi csak heteket
a csucs az volt, ami aznap este szethullott, hogy felraktuk, este 6 utan elkezdtuk felrakni, 7 utan kesz volt, jarattuk a garazsban, lampaval korbe-korbe, hogy nem szivarog-e vhol az olaj vagy a viz, nem, OK akkor probauzem, de 8kor mar lent volt
5km-t ment vele az auto a forgalomban, megcsak nyomast sem allitott elo, es mar okadta a kek fustot hatula kinaival vegre meg lehett fujni az autot 1.6bar felet is annelkul, hogy azon kene izgulni, szetrobban-e ez is
eloszor volt 1.8bar, uuuu
aztan 2 űűűűűűűű
2.1
2.2
programozas kozben amikor veletlenul tul lett tekerve a manualis szabalyzo 2.6...ketto-hat, es ez nem dizelmotornal
2.6bar, vagod az mennyi? nem a vakuumtol merve (=1.6bar, 260kPa), hanem legkori nyomastol 2.6 (=359kPa)
akkor mondtam, hogy baeg, ha ez ettol sem hullott szet, akkor semmitol
megneztuk megint utan par nappal hidegen, a tengely nem mozgott benne sehova ezutan se
kinai szargeci "fruttiert"nyilvan nemmind1 melyik kinai gyartoerol van szo, abban is vannak retkek, meg a kinai turbo kinai klonja a "csucs" ebben
a gyorsulasi mezonyben mar a benzinturbos autok 75-80%-a kinai turboval jar
amikkel kijarunk FIAT-kkal a gyorsulasikra mar csak az enyemen van egyedul nem kinai turbo (de befexik lassan, es az fog kerulni ra)
es kategoria gyoztesek voltak ezzel is, es evek ota mennek ugyanazzal a turboval, turbohiba nelkul
elotte meg evente kettot-harmat min fel kellett ujittatni vmelyik koklerrel
megmagyaraztak, hogy az 1.5-1.6bar ezeknek sok, mert 0.8-ra vannak tervezve, a motor is meg a turbo is
ez azert erdekes, mert a PuntoGT gyarlilag overboost-ban megy 1.3-n, csak ezzel sokuk nincs tisztaban, es probal vetiteni, hatha megeszed, de mas autokban is van overboost pl, es a PGT-nek 1.5-g meg van irva a gyari ECU-ja is (250kPa-s a MAP szenzora)a kinai az meg nem kerdez semmit, es csak siman birja a kikepzest, ahogy azt kene masnak is amugy
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest