-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz tboy93 #146185 üzenetére
Az avensis elég tágas belül, bár kisebb, mint a CarinaE. A konkrét példány egy 2.0 D4 közvetlen befecskendezéses. Nekem pont ilyenem volt. A motor elég kényes az olajra és az üzemanyagra is. Ez azt jelenti, hogy 10 ezrenként szigorúan olajcsere és normális benzin kell bele (etanoltól meghal szóval azt még véletlenül se). Ha karban volt tartva és hajtva volt rendesen, tehát nem csak városban, hanem pályán is, akkor nem nagyon szokott gond lenni velük. A Toyota Koto-ban nekem azt javasolták, hogy havonta legalább 100km-t hajtsam meg rendesen úgy, hogy kapcsoljon a vezérlés (ha jól emlékszem 5000 körül kapcsol). Ezeket pályázásra tervezték, nem városba. Amúgy nem mondhatni, hogy drága lenne hozzá az alkatrész, a kopó dolgot teljesen normál áron vannak, a specifikus alkatrészek drágábbak. Pl az iridium magos gyertya 8000/db (Denso kell bele, az NGK amit a Unix árult - lehet változott 2011 óta - nem volt bele való az NGK gyár szerint sem!), igaz 90k km-ig elmegy. Ha nem rohad és nem látszik benne háromszor annyi km, mint amit az óra mutat, akkor jó vétel lehet.
Szerk: 2010 körül volt rá egy visszahívás, az üzemanyag csövet cserélték, nézzétek meg, mi a helyzet a konkrét példánynál.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PHP programozás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Google Pixel topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen videókártyát?
- Battlefield 2042
- Otthonfelújítási program (2024.)
- További aktív témák...