Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Declare #152747 üzenetére

    Rétegtermék, Mercedes is csinál egyre több ilyet, PSA-nak is volt sima hibridje dízellel. Tulajdonképp a legnagyobb baj, hogy a dízel blokk nehéz+alapból is jól eszik+több energia beindítani, benzinesnél nagyobb különbséget tudnak elérni olcsóbban. Hagyományos automata, nem dsg/multitronic. Bp-n láttam már 2-3-at zöld rendszámmal, ugye ingyen parkol, otthon lehet tölteni (nem kell kútra járni), regadó töredéke az alapnak, teljesítményre pedig 0, külföldön hosszabb távon belvárosba is bemehet majd várhatóan, illetve összahasonlíthatatlanul csendesebben gurul. Nem problémásabbak a hibridek szvsz egy sima dízelnél, ebben konkrétan vannak megerősített alkatrészek is, hogy tartósabb legyen (váltóban pl). Az új XC90-ekről sem nagyon hallok panaszt a T8 hajtásról (ami beugrott: csomagtartó láblengetés szenzor, illetve könnyen amortizálódó világos bőr kulcs - fával kell kérni :D ). Általában felszereltebbek is a D6-osok, BLIS (nagy kedvencem) illetve tolatókamera is gyakori. Dízel Volvok EGR-je szenvedi meg leginkább a Bp-i üzemet, ezt elég könnyű villannyal kiküszöbölni. Összességében sok kényelem+zen+prémium, de régebbi belső+kisebb csomi. Hollandoknál van rengeteg belőle.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák