Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #94529552

    törölt tag

    válasz máyköl #162224 üzenetére

    A távolból nehéz konkrétan eldönteni, csak véleményeket írunk, ezért nem ártana saját szemmel+ egy hozzáértővel megtekinteni egyik-másik kiszemelt példányt, majd alaposan átvizsgálni alul-felül, kívül-belül(rozsda se legyen), minden funkció működjön hibátlanul, valamint hosszabb távon kipróbálni, ha lehet. Rétegvastagság mérő se árt, ha van kéznél.
    Megnézném a tulajdonviszonyokat is, amikor azt írják, hogy első hölgy tulajtól<>közben már Mo.-on a kereskedésben van az autó. Volt ilyenekről is szó itt nemrég, ha kicsit visszalapozol.
    A többiről nincs annyi infó, de 2005-ös import használt autóknál én a km-t nem hinném el nekik, ezért ha megveszed valamelyiket, a vezérlés csere mindegyiknél azonnal esedékes(még a láncosnál is ajánlatos, mert az előéletük bizonytalan) szerintem. Összes szűrő, összes folyadék is csere.
    Például sokan rosszul értelmezik a longlife szerviz fogalmát, pedig elmondják nekik, és a szervizfüzetbe le van írva, hogy a kijelző szerint, de max 2 évente, vagy maximum 30k km-enként esedékes, de mivel használattól függ, ezért előbb fog jelezni a szervizigényt a műszerfalon. A saját tapasztalatom szerint sose érheti el a 30k-t, hogy ne figyelmeztetne( pedig van, hogy még többet is meg tesznek, ahogy egyes beírásnál látni). Vannak olyanok, akiknél nem számít, hogy valami villog a kijelzőn, és nyugodtan használják még x ezer km-en.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák