Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bajnokpityu

    félisten

    válasz Doki16 #173128 üzenetére

    Ez teljesen oké, én is vennék tisztán villanyt városba. hibrid sztem zsákutca, villany lesz a tuti városban.
    de megnézem, hogy csinálná meg az idei nyaramat egy villanyos. Mondjuk 3 gyerekkel Franciaország.

    Nekem egyébként város melletti használatot is birta a diesel. innen 12km, 35-40perc a melóhely, -10ben is felmelegedett annyira, hogy tudott (volna) regenerálni. és felment az átlagfogyim horror 6.5re..

    azért érdekel a dolog ennyire, mert nekem is épp választanom kell a diesel és a benya között. 7 személyes programba benevezünk, és egyelőre smax, 5008 a két befutó. smaxból a 2.0 HDIt ismerem, szuper motor, 1.5T mondjuk 2-3 literrel többet enne, de picit olcsóbb. 5008nál meg van 1.2 turbo, 1.5 hdi 130lovakkal, és smax áráig felmegy, ha 2.0 hdi. és azért az smax egy kategóriával nagyobb kocsi. nagyrészt pályán menne, telente kell engem bevigyen dolgozni, viszont egyszer majd el is kell adni.

    és hiába érzem, hogy mennyi kamu félrevezető irás van diesel ellenességgel, de ha a nép ennyire ostoba, akkor a diesel totál eladhatatlan lesz 5-6 év múlva. azért mondom ilyen kategórikusan, mert irdastlan erős túlzás, amit most már a csapból is hallani, hogy a diesel rossz, elromlik, a benya jó és nem romlik el, villany meg a világ megmentője.

    eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Doki16 #173128 üzenetére

    "Nem légy hülye és gondolkozz, azt vedd ami neked kell oda ahol használod."

    Szerintem is ez a lényeg, mindenkinek a saját felhasználási területére optimális megoldást kéne vennie. Pont ezért nem vettem hibridet, mert télen 5-6 heteket is áll a kocsi a garázsban. Azt az akku nem csípné (önkisülés), a Toyota pl megvonja az akksi garit ha 30 napnál többet áll az autó töltés nélkül. Pedig a ct200h tetszett volna nagyon... :B

    A dízeles boszorkányüldözés is kicsit túl lett tolva, Kormiban már lassan 270k km van és eddig csak egy EGR hiba jött ki (igaz ez vitte magával a DPF-t is). Ezzel szemben a TSI motorokkal sokkal több gond van nálunk a flottában (kokszosodás, vezérlés, hengerfejesedési...). Szóval nem törnék egyértelműen pálcát a dízelek felett. Arról nem is beszélve, hogy ha megnézem mennyit eszik pályán...

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák