Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz venom8888 #174028 üzenetére

    Mondeo vs. Accord viszonylatban azt lehetne például kiemelni, hogy egyrészt nem 10 éves autót kapsz ennyiért, hanem 5 éveset, és nem 200 ezret futottat, hanem közelebb a 100-hoz. Másik, hogy ha komolyabb baja van, azért elég erős japán szorzó van egy kuplungon, vezérlésen, plusz a kis darabszám felára is megnyomja (azt a 2.0 motort rakják mindenbe már lassan 20 éve). Insignia motorja egyrészt szeret hajtókarcsapágyas lenni, ha nem cserélik az olajpumpa tömítést, belül jóval szűkösebb a külső látszathoz képest, és a konstrukció jellegéből adódóan túlsúlyos a konkurenciához mérten. A Fordnak az automata szokott baja lenni (kézit kell venni), és a benzinmotorok hosszútávon rejthetnek pár aknát. El szokott romlani hátsó lámpa és duda, amiket gyakran látok, nem drága tétel egyik sem. Octavia is nagyon jó egy 2.0 dízellel, de az más méret, inkább nagyra nőtt kompakt (ellenfele inkább a Golf és Focus, csak több benne a hely).

    Szerintem az lenne a legjobb, ha keresnél a környéken néhányat, és kipróbálnád őket, melyik kényelmes, melyik szűkös, stb :R Az említett FL jelentése facelift, a modell élettartama közepén történt ráncfelvarrás, néhány változtatás történik (általában előnyükre).

    Linkre: ilyesmire gondoltam, lóerőre szerintem ne szűkíts, van rá ember, aki olcsón felhúzza a 163 gyári verzióra a gyengébb 140/116 lovasakat, vagy van bevált 180-190 ló körüli szoft is hozzá. AAA autót nem szokták ajánlani mondjuk, de sok az autó, meg tudsz nézni náluk sok típust (csak nem szabad az első ajánlatra bedőlni, írtak már róluk pár cikket).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák