Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz bitpork #176019 üzenetére

    Amikrol te irsz, azok orszagos problemak. En csak Bp belvarosi nyomort ragozom, ahol a fustokado szarok mogott/kozott doglesz meg. Es itt sajnos nem csak a dizeltfust a problema, hanem az olajat fogyaszto, “ketutemu” fustot eregeto csodak is. A muszakit nagyon meg kene szigoritani es a rajtautesszeru nkh-s kornyezetvedelmi ellenorzeseket rendszeresiteni. Ha ott kasza van, akkor 30 napon belul hibakat kijavitva ujra meg kell jelenni a hatosagnal. Ha akkor is kasza vagy nem jelensz meg, akkor rendszam el. A meg nem jelenest meg egy 50k-s csekkel is honoralni, ha a vizsgaidopontig nem ker halasztast vagy uj idopontot (egy heten belulre), mert kozbejott valami. Lenne itt is csendrendfegyelem hamar, mint Maguseknal.

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz bitpork #176019 üzenetére

    Közlekedés városi szennyezésénél áramtermelést akkor lehet idekeverni ha villamost, troli, metro meg elektromos autót hasonlítasz buszhoz, meg személy autóhoz..

    Na most had ne mondjam mennyit CO NOx, PMxel szennyez egy villamos, troli, metro a városban és mennyit az átlag busz.

    Innen nagyon durva elfogultság, szemellenzőség kell a hszedhez.

    ---
    megj: MO áramtermelésének ~50%ban semmilyen CO, NOx és PMxel nem szennyez. Atom + víz + nap.
    A maradék áramtermelés ~50%nak legnagyobb része gáz. Ami erőművi szinten lényegében nem bocsát ki COt, NOXot és PMxet. Tökéletes az égés. A maradék kb 800MW az erősen szennyező szén. De az se a város közepén tolja ki magából.

    megj2: Az elektromos autó előállítása detto nem a város közepén történik. ÉS városon kívül is energia szempontjából annyira környezetszennyező amennyire a megtermelt áram az.

    És akkor ennyit erről a BSről.

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák