Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz Tin #183966 üzenetére

    Nem tudom lassulni fog-e bármi. Akkora előjegyzésük van, mire kifutnának a queue-ban levő rendelésekből "összesuperchargerezik" nyugateurópát :DDD

    Csak azért, mert speedzone Pista szájából nem jön más, mint a fika a portékára .. azért tizedannyira nem rossz. Ültem dácsában, teslában még nem. Meglepne, ha valaki egy forintot adna érte, ha ahhoz konvergálna az általános minőségérzet.

    Bezzeg a 11 éves honda insight, vagy a széthulló civic amit a kezei közé kapott Pista a Kopasztól, az tök vállalható .. ahaa :DDD
    Másfelől, sztem a Tesla tudja hogyan és min fejlesszen, hogy az illesztések pontosabbak, az ajtócsapódás pedig kevésbé olcsó hatást keltsen.

    Azt viszont marhára megnézem a VW vagy akármelyik másik konszern mikor küld fel magának pártízezer 5G műholdat alacsony pályára, hogy a saját intráján valósidőben értékeljen ki közlekedési helyzeteket és reagáljon a jármű. Pont annyira le vannak maradva, hogy ilyet esne az állam -> :Y amennyiben 1-2 éven belül ledolgozzák a felhalmozott hátrányt

    [ Szerkesztve ]

    -- end of transmission --

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Tin #183966 üzenetére

    szerintem a Tesla elobb fog a "minosegi" problamaikon tullepni, mint a tobbi gyarto megkozeliteni oket EV technologiaban

    8 eve kint a piacon a Model S -lassan erklezik is belole a Plaid, a 2nd gen-, ezek meg ott sem tartanak, ahol az 2012-ben volt
    pedig penz hegyeik meg mernok hadseregeik vannak/volnanak ra es megsincsenek "sehol"

    hatekonysagban fenyevekkel vannak a tobbi gyarto elott
    gondolj csak a GF3 epitesere
    pont egy eve raktak le az alapkovet, es novemberben mar ment az uzem
    iparagi megmondoemberek szerint meg egy uj uzem felepitese min 2.5ev

    pl a Mercedes kecskemeti gyara is 3 ev alatt epult fel

    az ido penz
    ez a GF3 is mar reg penzt termel akkor, amikor egy masik gyartonal meg azon keccsolgetnek, hogy az uzemvezeto meg seggnyaloi irodajat elkezdjek csinaljni a meg oldalfalak nelkuli leendo csarnok egyik tervezett vegebe

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Tin #183966 üzenetére

    szterintem, az ID3 nem alternativa jelenleg egy Model3 elleneben sem
    egyreszt kb ugyanannyiba kerul, de csirabb

    hatotavja nincs annyi, csak 4 szemelyes, nincs digit klima sem, nincs free update ra, eleve kisebb is
    minoseg meg tok relativ
    vkinek nem jon be a tulcscsiazott premiumsag sem

    meg azert azon kene elgondolkodni, hogy 450k ember odaat par nap alatt vakra berendelte az autot, szoval lehet nem ez a lenyeg a legtobb embernek, hogy hogyan van varrva az ulesen a karpit, emg hogy az ajtohezag az 1mm vagy 0.85mm

    450k darabra melyik gyarto kapott elorendelest meg akar egy ICE autojara is...?

    belter minosegerol meg talan jo lenne ne a nemetek tartananak kiseloadast ahol a 8eves auton szarra van kopva a borbelso, pedig egy ~1milkas felaras extra volt, es nem szeria

    meg az is szep, amikor a Porsche-ban kiszakad az elso futomu torony, de azert senki sem sirdogal, csak lenyeli, hogy a gyarto szerint ez nem tervezesi hiba, vagy szar anyagminoseg... amugy meg 30-40kUSD a javitasa, es GTK miatta az auto
    csak eleg ciki megis, amikor a 8k merfoldet futott auton koszon ki a golyalab a csomagter teton a 70millios 911 Turbo-n, vagy akar csak a huszmisis Cayman-n is, mert temposan vettel be egy kanyart egy german "sportauto"-dal, es ott a bekotesi pont meg hat nemigazan birta ezt a jellegu kikepzest

    ezeket a temakat szeretik diszkreten elfelejteni

    bezzeg ha egy Tesla-n nem mukodik az elektomos kilincs, akkor mar megy is ra a csoportosan epét okádás

    :DDD

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák