Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz 7Heads Drago #204523 üzenetére

    Azert itt erdemes nemi fogalom pontositas, a hetkoznapokban autoamatnak hivjuk a DSG fele (duplakuplungos) valtokat is, mikozben azok robotizalt kezi valtok ezert van bennuk kettostomegu is… Vagy ott a szaraz dsg ami 200-250k km utan garantaltan leterdel es akkor maris tobbe van mint a manualis (nem csak azert mert ugyanugy van benne dmf).

    #nincsbennetarcsi

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz 7Heads Drago #204523 üzenetére

    azert az automataba egy szuro+olajcsere be-beugrik 50k km-kent ~60k-ert, mikozben egy manualban ez frutti, a tizedebol megvan, par perc alatt elvegezheto, sokszor meg konnyebb lecserelni is, mint a motorolajat

    vagy ha nem volt megcsinalva, akkor majd az a szerviz buli az elegge karcos lesz, es kifizeti vki akkor egyben egyhuzatra a korabban elmaradt szervizeket is... csak arra kell vigyazni, hogy ne te legyel az a vki :DDD

    ---------------

    ez olyan kb, mint turbos autonal a 30k km-s olajcserek temaja is, mert longlife
    (aminek megvan a terminologusa, mikor is lesz az is longlife, csak a nagy tobbseg meg messze nem ugy hasznalja....)
    aztan amikor jon a turbofelujias/csere akkor kb tiz olajcsere arat kifizeti arra egyben
    wow
    foleg ha meg a fotengely es/vagy hajtokar csapagysor is elkoszon, es megragja a fotengelyt is melle
    akkor tuti nagy biznisz volt, mert az a tiz olajcsere mindjart 30+ is lesz :DDD


    nem a autopalyan leveretek egy nap 6-800km-s autoban fog elfogyni hamarabb, mert az sokat megy egyszerre uzemmeleg olajjal, hanem aki varosban a kornyeken veri ezt bele, csak kozben 30x indit hidegen ennyi futas km-re, meg sokkal jobban kell nyomnia a gazt, mint aki az uzemmeleg motorral tempomat 130-l 2500rpm-n tud menni 2 oran at, amihez kell ~70 loero

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák