-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
Ugyanez a para volt a dízelekkel is. 10-20 éve még szinte elképzelhetetlen volt a 100 ló/liter, ma már mindennapos. Lehet vele baj, zsebbenyúlós ha tönkremegy valami, de nem a vas (forgattyús mechanizmus) nem bírja, hanem a lendkerék, a nagynyomású rendszer, stb....
A benzineseknél jóval egyszerűbb az üzemanyag befecskendezés (lásd TSi, 150 bar környékén dolgozik a CR-ek 1500-2000 barja helyett) és a kulturáltabb járás miatt a lendkerék feladata is kisebb. (benzineseken is lehet DMF...)
Szóval, szerintem 2-300 ekm-t simán elmennek majd ezek is. A nagyobb teljesítményt ellensúlyozza az alacsonyabb fordulat. A TSi 130-nál kb. 2800-at forog 6.-ban, az én T-Jetem pedig 3100-at a szívó motorok 4000-je helyett...De ha valaki elkezdi ész nélkül csippelgetni a vasat, turbónyomás ide-oda, szegénykeverék és hasonlók, akkor tuti nem fog sokat bírni
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
hobizoli
nagyúr
kis pocs szivobol jobb lenne?
sazerinted miert nincs ma 1000+ loeros szivo F1, amikor 30 eve erz turbosban megvolt?
mert a huje begyepesedett kozhiedelemekkel ellentetben azonos kimeneti teljesitmenynel a szivomotor van nagyobb eredo terhelesen
nem mellesleg a turbos 1.5-2x olyan szeles rpm savban is huz, meg a toltescsere is jobb, a hatasfoka magasabb emiatt a fajlagos fogyija is jobb
(errol szol a downsizeing)több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen