Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dízelracer

    senior tag

    válasz Cheesy #614 üzenetére

    Eredetiségvizsgánál mindez halál tökmindegy. Elviszed a magyar papíros kocsit és annak a papírjaival használod azt amit behoztál. De ha már típus azonosságról beszélünk a legegyszerűbb 1:1 átcuccolni a magyar papíros bódéba (már ha az a jobb állapotú). Bontáskor kiderül hol kell belejavítani a karosszériába (mert egy Golf 3 korú autóknál már biztosan bele kell) és legalább egy kalap alatt megejthető az is. A motorbelet egy hétvége alatt kényelmesen át lehet lapátolni az új jövevényből az eredeti blokk öntvénybe. Legalább a motor is bontva lesz és kiderülnek az esetleges hibái így később nem érhet váratlan meglepetés. Igaz ez idő, munka és pénzigényes folyamat de legalább egy minden szempontból jó autó lesz a végeredmény amire ezután néhány évig nem kell nagyobb pénzt kiadni. Annak sincs semmi értelme ha megveszel 800-900k-ért egy sportos kocsit amire aztán 1-2év alatt ráköltesz még vagy 300-at mert sorra jönnek elő a problémák amit az előző tulaj eltitkolt és/vagy elhanyagolt.

Új hozzászólás Aktív témák