Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz hobizoli #703 üzenetére

    Hát nem akartam ebbe a gáz témába belefolyni, mert eleve nem is értem miről is vitáztok....

    Egy komolyabb gáz installból azért kijön a turbóm, meg az összes csúcsom komplett felújítása, még lehet a magasnyomású szivattyú felújítása is belefér.

    Illetve, ugye ezek azért olyan +250k km felett kezdik el megadogatni magukat (természetesen +/- használattól függően), tehát ha 250k km után bele kell raknom 300k-t a dízelembe, a fentebbi felújítások miatt, na bumm...(250k km alatt benne lesz a gázszerkó is ennyibe).

    Benzines: ahoz, hogy ezt a teljesítményt/dinamikát hozza amit egy dízel, sokkal nagyb ccm kell, pl.: nekem 1.5dci 106ló, van a családban egy 1.6 16v 110ló megane is, közel nem ennyire vezethető, mint a dízelem. Tehát ha gázosítanám, akkor gondolom kellene egy 2000ccm-es benzines, hogy megkapjam azt a dinamikát, amit a kis dízelem ad.

    Gondolkoztam én is, annó benzin+gáz-on dízel helyett, de ehhez jutottam hozzá jó áron, ezt vettem, használom....

    Lehet itt mondogatni pro/kontra gáz vs dízel témában napestig bármit....csak tök felesleges, mert picit egymás mellett beszél el mindenki. Mindenki, csak a saját igazát hajtja.

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

  • dízelracer

    senior tag

    válasz hobizoli #703 üzenetére

    Innen indult ki az egész. Úgy beszél a kolléga mint ha a gáz cuccot puszira ingyen adná a szerelő sőt jófejségből még be is szereli és levizsgáztatja a kocsit. Lófaszt. Közel negyed millióban benne van egy gázosítás. Az tökmindegy utána mennyit fogyaszt ezt a pénzt ott helyben egy összegben ki kell csengetni. De ha már valaki annyira forintbaszó akkor vegyen 3L-t. Az 3liter fogyaszt a 359forintos gázolajból. Azaz 10,7 forint/kilométer. Ha egy 1.0 lpg swift sem gurul el ennyiből.

Új hozzászólás Aktív témák