Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dízelracer

    senior tag

    válasz H.Ezredes #71 üzenetére

    Szerinted mindenki szarja a pénzt? Egy oszak vagy frt szezont lehúzni, hogy az összes versenyen indulsz még ha nem is töröd az autót akkor is legalább 200.000-250.000 forint. Ha fejre állsz sokkal több. Namost ez egy Swiftet összekalapálsz relatív kis pénzből. Egy E30-at vagy E36-ot akkor sem ha csak a bódé sérül. Ha esetleg kiütöd alóla a futóművet, hazavágod a motorját, ne adj isten elnézel egy féktávot és komolyabban összetöröd a kocsit lehet mélyen zsebbe nyúlni. És megvan rá az esélye, hogy eldobja a kocsit mert ilyen szempontból tapasztalatlan. egyébként csak, hogy tisztán lásd a dolgokat, egy 1.0 Swift-el is lehet pokoli gyorsan autózni ([link] [link]) ezért nyugodtan össze lehet hasonlítani a két autót. Egy Swift 1.3GTI simán pariban van egy 328i-vel. Szűkebb technikás pályán még gyorsabb is annál. Szlalomversenyen általában az fwd autók a leggyorsabbak, utána az awd-k következnek és csak a sor végén kullognak az rwd-k (bmw, lada stb...). Minél szűkebb és technikásabb egy pálya annál nagyobb hátrány a hátsókerék hajtás. Látványnak nem utolsó keresztbe hosszába menni csak semmi értelme nincs.

    Egy reklám szlogen jut az eszembe minderről: "mit ér az erő ha nem uralod..."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák